Nee dat nooit meer, Verbeek is wel de grootste debiel die we ooit als trainer hebben gehad alhoewel teringjaap echt verrassend dicht in de buurt kwam. Dan heb ik liever clichédiarree.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou bijna terug verlangen naar de tijden dat een ongeleid projectiel als Verbeek voor de microfoon kwam. Alles behalve deze clichédiarree week na week. Of ambieert Sjakie Polak misschien nog een carrière als trainer?
Brrrquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weinig potentie in deze dames zeg. #frankOut
Prima artikel inderdaad. Wat een soap is het toch hé.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ordstadion~a507c2ab/
Lang artikel over het hele traject mbt het nieuwe stadion. Erg opbeurend is het niet. Premiumartikel
Ik vond het ook wel verhelderend. De grootste amateurclub van Nederland. Heb zelf eigenlijk geen duidelijke mening over het nieuwe stadion. De kans dat het voor Feyenoord financieel gaat tegenvallen lijkt mij best groot. Aan de andere kant moet je ook vooruit in het leven.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima artikel inderdaad. Wat een soap is het toch hé.
Ik verbaas me vooral over al die aannames die gedaan worden. Soit, het zal best onderzocht worden anders roepen ze dat soort dingen niet. Maar voor corona was het lang niet altijd uitverkocht maar ze verwachten nu wel 15k man erbij?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel verhelderend. De grootste amateurclub van Nederland. Heb zelf eigenlijk geen duidelijke mening over het nieuwe stadion. De kans dat het voor Feyenoord financieel gaat tegenvallen lijkt mij best groot. Aan de andere kant moet je ook vooruit in het leven.
Het blijft voor ons als buitenstaanders lastig om alles te beoordelen. Maar persoonlijk vind ik de eis met voorwaarden om aan die 25 miljoen te komen nog best stevig. Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als bijvoorbeeld de evenementen veel meer zijn, maar Feyenoord het laat afweten. Een situatie die je in het GelreDome ook zag gebeuren. Zijn de investeerders dan nog steeds overtuigd dat een groot deel naar de club zal toevloeien?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ordstadion~a507c2ab/
Lang artikel over het hele traject mbt het nieuwe stadion. Erg opbeurend is het niet. Premiumartikel
Dan moet Volendam het maar thuis afmaken. @fetXquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Nac met Hendriks en Azarkan met 4-1 van Volendam gewonnen.
Antonucci viel in en mistte een penalty. Vd Ven ging ook flink de mist in.
Is een lcv. Daar hebben we Hendriks dus denk niet dat Feyenoord hem gaat halen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mickey van der Ven wil weg bij Volendam.
Misschien wat voor Feyenoord als vervanger van Bottegod.
Hebben we die gozer echt een 3 jarig contract gegeven?quote:Op zondag 16 mei 2021 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oxford United heeft de play-offs gehaald. Zonder Liam Kelly die niet eens meer op de bank zit, lijkt mij sterk dat ze die nog een seizoen willen. Is compleet mislukt en dat is dus bij een club van het niveau NEC ofzo (op de fora praten ze over hem zoals wij over Diemers praten)Dus die keert volgend seizoen waarschijnlijk terug, alhoewel die wel bij een Britse amateurclub gedropt zal worden
Erfenis van Jaap Stamquote:Op zondag 16 mei 2021 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben we die gozer echt een 3 jarig contract gegeven?
DeTering.
Disney is maar een klein bedrijf. Hebben vast niet genoeg mensen om het laatste stukje snel vooruit te kunnen monteren. Dit zal wel wekelijks uitgezonden worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
Maar wel jammer, zo laat. Had gehoopt op wat zomervermaak, en nu is dit seizoen nog een gespreksonderwerp als je al vol in het nieuwe zit. Met alle media ophef eromheen.
Cringe.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:33 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
HAHAHAHAHAH. Pas vanaf 27 augustus de Disney docu.
Exact hetzelfde?quote:Op zondag 16 mei 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cringe.
Hoe zal dat zijn als we straks kansloos uit die playoffs worden geknikkerd?![]()
Het maakt niet uit hoe goed El Bouchataoui nu zal spelen (al verwacht ik daar geen wonderen van), ik vermoed dat Fer de volgende wedstrijd ‘gewoon’ weer speelt.quote:
7 minuten bezigquote:Op zondag 16 mei 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
Wat is dit weer armoedig. Hoop echt dat we Dick dumpen nog voor de playoffs
Ja die ballen had Dick inderdaad wel beter kunnen inspelen. Hoop ook dat ie snel weg is.quote:
Kwestie van trainen zitten nul automatismen in dit elftal.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja die ballen had Dick inderdaad wel beter kunnen inspelen. Hoop ook dat ie snel weg is.
Het feit dat je dat zou moeten trainen zegt toch ook al wel genoeg.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwestie van trainen zitten nul automatismen in dit elftal.
Ja wel eens hoor maar als Toornstra een bal breed speelt en degene die hij wil aanspelen loopt totaal de andere kant op gaat er in de communicatie ook het een en ander niet helemaal lekker.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat je dat zou moeten trainen zegt toch ook al wel genoeg.
Erg jammer. Een van de weinigen dit seizoen waar je nog weleens van kon genieten. Die heeft best een ontwikkeling doorgemaakt.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie alleen wat schakelmomentjes, maar ik neem aan dat RKC gewoon kut is toch?
Deëscaleren.quote:
Vrindjes met de stewardsquote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn dat voor idioten en hoe komen die het stadion binnen?
Lijkt me voor tientallen van dit soort figuren niet moeilijk om langs MBO’er Sjon van de beveiliging te komen.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn dat voor idioten en hoe komen die het stadion binnen?
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2021 15:57 schreef leeroy het volgende:
Lekker het veld verkankeren, wat een mongolen.
Die gasten liepen al weg. Er zijn ook zoiets als principes overigens.quote:
Nee joh, alleen zij hebben clubliefde, snap dat nou eens.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus... Lekker je eigen club naar de kanker helpen
Ik zei niet dat ik het ermee eens was.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die gasten liepen al weg. Er zijn ook zoiets als principes overigens.
Preciesquote:
Echt he. Eens kijken of ze nog klappen als de wedstrijd gestaakt wordt een het ineens een reglementaire nederlaag van 0-3 zou worden bij dit soort momenten. Mongolen naast het veld en erop.quote:
Van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hebben die zogenaamde supporters die nu het stadion zijn binnengedrongen voldoende geld op hun bankrekening om de boete die Feyenoord krijgt, op hen te kunnen verhalen.
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt he. Eens kijken of ze nog klappen als de wedstrijd gestaakt wordt een het ineens een reglementaire nederlaag van 0-3 zou worden bij dit soort momenten. Mongolen naast het veld en erop.
Het is ook niet helemaal eerlijk om een club met 50000 supporters te benadelen als 200 zich misdragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijven
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijven
Lijkt me de enige mogelijkheid die de KNVB heeft en misschien pakken de clubs dat soort idioten eindelijk eens een keer aan.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal eerlijk om een club met 50000 supporters te benadelen als 200 zich misdragen.
Dat durft men niet, die staan zo in je voortuin.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.
En dat gaat geen enkele club doen tot de KNVB/UEFA/FIFA eindelijk eens komt met echte straffen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.
Ik geloof niet dat dit de reden is ook al sluit ik niet uit dat wat jij zegt zou gaan gebeuren.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat durft men niet, die staan zo in je voortuin.
Ja daar wel mee eens idd.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld is heilige schennis maat.
Heiligschennisquote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld is heilige schennis maat.
Precies, @yats weet er alles van.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit de reden is ook al sluit ik niet uit dat wat jij zegt zou gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |