Echt he. Eens kijken of ze nog klappen als de wedstrijd gestaakt wordt een het ineens een reglementaire nederlaag van 0-3 zou worden bij dit soort momenten. Mongolen naast het veld en erop.quote:
Van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hebben die zogenaamde supporters die nu het stadion zijn binnengedrongen voldoende geld op hun bankrekening om de boete die Feyenoord krijgt, op hen te kunnen verhalen.
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt he. Eens kijken of ze nog klappen als de wedstrijd gestaakt wordt een het ineens een reglementaire nederlaag van 0-3 zou worden bij dit soort momenten. Mongolen naast het veld en erop.
Het is ook niet helemaal eerlijk om een club met 50000 supporters te benadelen als 200 zich misdragen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijven
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurt niet. KNVB durft geen echte maatregelen te nemen, waardoor dit soort achterlijke acties zullen blijven
Lijkt me de enige mogelijkheid die de KNVB heeft en misschien pakken de clubs dat soort idioten eindelijk eens een keer aan.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal eerlijk om een club met 50000 supporters te benadelen als 200 zich misdragen.
Dat durft men niet, die staan zo in je voortuin.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.
En dat gaat geen enkele club doen tot de KNVB/UEFA/FIFA eindelijk eens komt met echte straffen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet die debielen die binnendringen zelf keihard aanpakken. Dit (relatief kleine) groepje supporters weet het altijd wel weer op een manier te verpesten.
Ik geloof niet dat dit de reden is ook al sluit ik niet uit dat wat jij zegt zou gaan gebeuren.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat durft men niet, die staan zo in je voortuin.
Ja daar wel mee eens idd.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld is heilige schennis maat.
Heiligschennisquote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Vuurwerk op het veld is heilige schennis maat.
Precies, @yats weet er alles van.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit de reden is ook al sluit ik niet uit dat wat jij zegt zou gaan gebeuren.
Die is de afkoopsom aan het berekenen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
Nog hooguit twee potjes.
Ik kijk gewoon uit naar het eerste interview met Slot.
Je denkt dat ze de finale van de nacompetitie gaan halen?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
Nog hooguit twee potjes.
Ik kijk gewoon uit naar het eerste interview met Slot.
‘Hooguit’quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je denkt dat ze de finale van de nacompetitie gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |