Het maakt niet uit hoe goed El Bouchataoui nu zal spelen (al verwacht ik daar geen wonderen van), ik vermoed dat Fer de volgende wedstrijd ‘gewoon’ weer speelt.quote:
7 minuten bezigquote:Op zondag 16 mei 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
Wat is dit weer armoedig. Hoop echt dat we Dick dumpen nog voor de playoffs
Ja die ballen had Dick inderdaad wel beter kunnen inspelen. Hoop ook dat ie snel weg is.quote:
Kwestie van trainen zitten nul automatismen in dit elftal.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja die ballen had Dick inderdaad wel beter kunnen inspelen. Hoop ook dat ie snel weg is.
Het feit dat je dat zou moeten trainen zegt toch ook al wel genoeg.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Kwestie van trainen zitten nul automatismen in dit elftal.
Ja wel eens hoor maar als Toornstra een bal breed speelt en degene die hij wil aanspelen loopt totaal de andere kant op gaat er in de communicatie ook het een en ander niet helemaal lekker.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat je dat zou moeten trainen zegt toch ook al wel genoeg.
Erg jammer. Een van de weinigen dit seizoen waar je nog weleens van kon genieten. Die heeft best een ontwikkeling doorgemaakt.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie alleen wat schakelmomentjes, maar ik neem aan dat RKC gewoon kut is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |