Ik vind het wel jammer hoor, want ik mag Dick wel. Het is gewoon een erg matige trainer gebleken, helemaal naarmate hij ouder werd. Maar aan de andere kant: volstrekt logisch dat men met hem verder wilde na het afgebroken seizoen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:08 schreef hhh38 het volgende:
Blij dat dit seizoen bijna is afgelopen, anders hadden we een pro-Dick vs anti-Dick burgeroorlog gehad in dit topic
Ja, dat blijkt inderdaad uit je posts. Gewoon rustig aan makker en vooral proberen een beetje inhoudelijk mee te doen. Dan word je vast serieus genomen.quote:
Zoals ik al zei; je bent nog steeds ongelofelijk boos.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt inderdaad uit je posts. Gewoon rustig aan makker en vooral proberen een beetje inhoudelijk mee te doen. Dan word je vast serieus genomen.
Integendeel zelfs. Je leest weer eens wat je wil lezen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; je bent nog steeds ongelofelijk boos.
Dat wist hij wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Beukema had ook geen idee dat De Graafschap gestaakt was.
WONDERED
Ik vond Larsson juist een erg gekke aankoop. Want dan had je 2 dezelfde types op de flanken met hem en Berghuis. Die jongen is niet zo snel en samen met het verdwijnen van snelheid op de backposities bleef er dus maar weinig snelheid en diepgang in het team over.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Larsson begreep ik ook wel.. Amrabat ook.. St. Juste ook.. uiteindelijk verkoop je al die spelers zonder verlies, maar helaas zijn het ook spelers die Feyenoord niet beter maakten. Is dat dan pech, of zit het probleem dieper
Ja prima joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Integendeel zelfs. Je leest weer eens wat je wil lezen.
Ook prima (misschien het interview even nakijken, maxi-mus).quote:
Ik heb natuurlijk de hele avond gekeken als KKD adept en ook de nasleep uitvoerig gevolgd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja prima joh.
[..]
Ook prima (misschien het interview even nakijken, maxi-mus).
Ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk de hele avond gekeken als KKD adept en ook de nasleep uitvoerig gevolgd.
Als je het zelf maar gelooftquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah. Ook dan zou ik nuance en dus vrede brengen.
Dat zeker, boh. Maar goed laten we het weer over Feyenoord hebben. Nog wat vertrouwen in de play offs hier?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Was een leuke avond met een leuke ontknoping.
Nee, Dickie is nog trainer. Met een andere trainer zou het veel beter gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker, boh. Maar goed laten we het weer over Feyenoord hebben. Nog wat vertrouwen in de play offs hier?
Nee, dat gaat echt een kwelling worden ben ik bang. Bange Dickie tegen tegenstanders die in een lekkere flow zitten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker, boh. Maar goed laten we het weer over Feyenoord hebben. Nog wat vertrouwen in de play offs hier?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Dickie is nog trainer. Met een andere trainer zou het veel beter gaan.
Ja ik vind het ook zonde. Heb er noh altijd echt respect voor hoe snel hij de teringzooi van Stam heeft opgeruimd. Ook in de interviews blijft het een charismatische leider maar hij heeft zijn trucjes en op een gegeven moment (zeker als de resultaten uitblijven) prik je daar toch doorheen. Dan biedt hij wel erg weinig bescherming voor zijn selectie terwijl je als vent van 73 best wel zelf de klappen mag opnemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, want ik mag Dick wel. Het is gewoon een erg matige trainer gebleken, helemaal naarmate hij ouder werd. Maar aan de andere kant: volstrekt logisch dat men met hem verder wilde na het afgebroken seizoen.
Maar even serieus, er valt toch geen zinnig woord over te zeggen verder. Je speelt tegen mindere tegenstanders waar je het hele seizoen al van kan winnen maar net zo goed verliezen. Hopen op wat geluk en verder snel vergeten.quote:
De bal is rond maat. Het zijn toch wedstrijden opzich. Na zondag is gewoon iedere wedstrijd een finale.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar even serieus, er valt toch geen zinnig woord over te zeggen verder. Je speelt tegen mindere tegenstanders waar je het hele seizoen al van kan winnen maar net zo goed verliezen. Hopen op wat geluk en verder snel vergeten.
Scrummie is genuanceerd en brengt vredequote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah. Ook dan zou ik nuance en dus vrede brengen.
Is dit de opmaat naar een tactische uiteenzetting met voorspellingen voor de play offs?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal is rond maat. Het zijn toch wedstrijden opzich. Na zondag is gewoon iedere wedstrijd een finale.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie is genuanceerd en brengt vrede
Sparta is een lastig te bespelen ploegquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit de opmaat naar een tactische uiteenzetting met voorspellingen voor de play offs?
Er is vast wel wat meer dan dit soort clichés over te zeggen maar het is natuurlijk ook nog even afwachten wie de tegenstander is.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar even serieus, er valt toch geen zinnig woord over te zeggen verder. Je speelt tegen mindere tegenstanders waar je het hele seizoen al van kan winnen maar net zo goed verliezen. Hopen op wat geluk en verder snel vergeten.
Ik denk dat we fel moeten zijn, lefheid moeten tonen en gretig moeten zijn om een resultaat neer te zettenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal is rond maat. Het zijn toch wedstrijden opzich. Na zondag is gewoon iedere wedstrijd een finale.
Dan laat ik dat graag over aan de mensen met verstand van voetbal zoals @fetX @Caland en @Gurleyisbestokequote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is vast wel wat meer dan dit soort clichés over te zeggen maar het is natuurlijk ook nog even afwachten wie de tegenstander is.
Je zou bijna terug verlangen naar de tijden dat een ongeleid projectiel als Verbeek voor de microfoon kwam. Alles behalve deze clichédiarree week na week. Of ambieert Sjakie Polak misschien nog een carrière als trainer?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we fel moeten zijn, lefheid moeten tonen en gretig moeten zijn om een resultaat neer te zetten
LFG
@:fetx
@:onlogisch
Die is al trainer, bij de dames.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou bijna terug verlangen naar de tijden dat een ongeleid projectiel als Verbeek voor de microfoon kwam. Alles behalve deze clichédiarree week na week. Of ambieert Sjakie Polak misschien nog een carrière als trainer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |