SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Speelschema play-offs:
-Eerste ronde: 15 mei 2021
-Halve finale: 20 mei 2021
-Finale: 23 mei 2021
*Programma
*Stand
*SpelersstatistiekenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Klasse. Wilden ze een beetje luisteren?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ook, net training gegeven in heerlijke omstandigheden.
Ik weet niet of het de Graafschap helpt als de wedstrijd gestaakt wordt. Verhoogd de druk alleen maar als de rest voor komtquote:
Het is het vrouwelijke geslacht, nee dus.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Klasse. Wilden ze een beetje luisteren?
Lijkt mij ook niet heel prettig, zeker omdat de pleeoffs ook al bijna zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de Graafschap helpt als de wedstrijd gestaakt wordt. Verhoogd de druk alleen maar als de rest voor komt
Het zijn toch geen flikkers.quote:
Of ze kunnen nog even met de tegenstander afstemmen wat ze ervoor willen hebben. Zo doen we het in de kelderklasse ook altijdquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de Graafschap helpt als de wedstrijd gestaakt wordt. Verhoogd de druk alleen maar als de rest voor komt
Commentator komt nooit buiten Amsterdam.,quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Een jongen uit Schijndel die in Maastricht speelt tegen Den Bosch
‘Dus dit is een beetje een thuiswedstrijd voor hem’
Juist
Ze praten allemaal met een zachte g.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Een jongen uit Schijndel die in Maastricht speelt tegen Den Bosch
‘Dus dit is een beetje een thuiswedstrijd voor hem’
Juist
Check deze worden @iedereen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:41 schreef Caland het volgende:
Zeker de drainage kapot gereden met al die trekkers daar
Kutboeren
Halveren die hap.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:41 schreef Caland het volgende:
Zeker de drainage kapot gereden met al die trekkers daar
Kutboeren
gechecktquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Check deze worden @:iedereen.
De ontknoping om promotie/degradatie is jaarlijks genot jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Het is bijna rust en alleen NAC dat weinig drukt kent staat voor, deze potjes zijn zo leuk altijd. Leuker dan CL is mijn bescheiden mening. (wel met publiek natuurlijk)
Dit is voetbal, met je kut super liek.
De commentator had het er meer over mbt gelijke omstandighedenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit er in LWD in ieder geval niet in, dit is de mooiste dag tot nu toe.
Wel een stuk minder nu er maar één plekje is imo.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ontknoping om promotie/degradatie is jaarlijks genot ja
Playoffs >
Mag wel hopen dat die potjes over één wedstrijd éénmalig is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ontknoping om promotie/degradatie is jaarlijks genot ja
Playoffs >
Ah, zoiets:quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De commentator had het er meer over mbt gelijke omstandigheden
Vooral nu het ook nog eens een pot isquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een stuk minder nu er maar één plekje is imo.
Dat is volgens mij wel in verband met corona jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat die potjes over één wedstrijd éénmalig is.
Ja dat zou het beste zijn, 15/16 PO en 17/18 degraderen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral nu het ook nog eens een pot is
Aan de andere kant vind ik twee er rechtstreeks uit ook wel prima, misschien kunnen ze nog het best dan wel twee via playoffs laten promoveren
Je kan hem niet eens uitscheldenquote:
In de Eredivisie kan je het gewoon hetzelfde houden, maar in de KKD één directe promovendus en de rest via playoffsquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zou het beste zijn, 15/16 PO en 17/18 degraderen.
Krijg je alleen geen meerderheid voor ben ik bang
geslacht: Vrouwquote:
Zou ook kunnen maar nu heb je nog wel veel om voor te spelen ook als je al een periodetitel binnen hebt, hoewel wel extreem dit seizoen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan je het gewoon hetzelfde houden, maar in de KKD één directe promovendus en de rest via playoffs
/capuchonjongen
Ik hoop dat de keeper zijn vangarm breekt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Als Almere promoveert word ik echt woedend
Dit verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Wat is dit voor oplichting.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verwacht je toch ook niet zeg.
Klopt ook wel weer, leukste systeem hangt eigenlijk af van de stand aan het einde van het seizoenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ook kunnen maar nu heb je nog wel veel om voor te spelen ook als je al een periodetitel binnen hebt, hoewel wel extreem dit seizoen natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat de keeper zijn vangarm breekt.
Ik heb liever dat @klaasweetalles gaat vloggen.quote:
Laat ze eerst zijn ban eens opheffen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat @:klaasweetalles gaat vloggen.
Bij Heracles bobbelde dat veld toen het een keer regende. Stukje waterbed.quote:
Binnenkort ESF. ANNOUNCE KLAAS.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat ze eerst zijn ban eens opheffen.
#FREEKLAASWEETALLES
Eigenlijk alleen als Go Ahead en/of Almere wintquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef hhh38 het volgende:
De Graafschap gaat zo rond het laatste fluitsignaal bij de rest aan de 2e helft beginnen. Dat wordt interessant
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef Paul het volgende:
Net gekeken hoe Phoenyx alle reacties voorlas van deze topic
Sterker, dan was het nooit slecht gewordenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
Met Gert Jan Verbeek was dat veld allang al weer goed geweest.
Bedoel dat het ook interessant wordt of ze nog even wachten op het eindsignaal bij de restquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen als Go Ahead en/of Almere wint
Dit is Verweij in optima forma jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De T is nu al lekker aan het stoken
Mike is een vermoeiende man.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar gebeurt nu blijkbaar nietsquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Laat gewoon GAE zien, daar zit nu toch de meeste spanning
Hmm meestal zijn dat niet de meest interessante potten tochquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Mij lijkt dat deze speelronde dan niet volledig is en dat die dus niet mee zal tellen. De 37e speelronde wordt dan aangehouden als einde seizoen. 85% gespeeld, De Graafschap promoveert. Juist voor deze dingen is die regel ingesteld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gebeurt niks.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Is die regel niet gewoon alleen voor coronaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mij lijkt dat deze speelronde dan niet volledig is en dat die dus niet mee zal tellen. De 37e speelronde wordt dan aangehouden als einde seizoen. 85% gespeeld, De Graafschap promoveert. Juist voor deze dingen is die regel ingesteld.
Nee, is een regel ook voor in de toekomst, is opgesteld in het reglement van de KNVB. Ik zal er eens naar zoeken, de wedstrijd is nu toch gestaakt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is die regel niet gewoon alleen voor corona
Ah okequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, is een regel ook voor in de toekomst, is opgesteld in het reglement van de KNVB. Ik zal er eens naar zoeken, de wedstrijd is nu toch gestaakt.
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vandaag juichen we allemaal voor Kowet en Helmond Sport, jatog.
Wat een verschrikkelijke zeikerd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Als Almere en GAE allebei niet winnen zou dat wel een aardige flopshow zijn
Als hamas een stad mocht opbouwen zou het er ongeveer uitzien als Almerequote:
Oh daar zitten ze nog steeds in busjes ja?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:32 schreef RipCity het volgende:
Lol@ Belgen
https://www.ad.nl/buitenl(...)anderlecht~ab0e1929/
Het slopen beginnen ze wel steeds beter onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hamas een stad mocht opbouwen zou het er ongeveer uitzien als Almere
Ik kan me best wel voorstellen dat zij in de koppies hebben dat zij nu moeten omdat De Graafschap stil ligt. Zou ook voor De Graafschap motiverend moeten kunnen werken; zij kunnen nog scoren, de concurrent niet meer.quote:
Niet als je superboer bent, geloof me.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Op deze manier wordt deze e-pi-sche ontknoping nog effe met een uurtje verlengd, lekker hoor
Nee dat kloptquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet als je superboer bent, geloof me.
Excelsior kan nog scorenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Nu maakt Almere ook geen zak meer uit dus
Ja dan wel maar zolang GAE voorstaat maakt het niet meer uit of Almere nog wint bedoelde ikquote:
Leuke meme was datquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Als ik Luigi Bruins zie kan ik alleen aan Mario Been denken
Dat schijnt een FVD stemmer te zijn die in van die complotjes gelooft enzoquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Bruins ziet er ook niet uit als halverwege dertig he
Hm nee die indruk geeft hij totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat schijnt een FVD stemmer te zijn die in van die complotjes gelooft enzo
Dat verbaasde mij wel een beetje
Ik wilde De Graafschap aanklikken maar vond KingFlopland beter.quote:
Het is mij een beetje om het even maar voor de avond doe maar GAE.quote:
echt een topper voor Adoquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
Die rooie Hagenees gaat nog een paar keer wakker schrikken van die kansen die hij mist
Als eerste club die 3 van de 4 periodes wint is dat op zich wel terecht.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet je ook nog feest vieren met zo'n schild
Wel een heel makkelijk clubliedquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef MC-Morgan het volgende:
Juichen voor Helmond voelt wel een beetje raar.
Wel apart dat nog nooit een club alle 4 de periodes heeft gewonnenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als eerste club die 3 van de 4 periodes wint is dat op zich wel terecht.
Dat denk ik niet, zal improvisatie zijn om niet te lang te hoeven wachten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef Caland het volgende:
Ook zo’n flauwekul dat ze dan straks 5 minuten gaan rusten
Maar het zal wel ergens in een reglement staan
Een helft van 55 minuten kan ook een beetje teveel van het goede zijn op zo'n zwaar veldquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef Caland het volgende:
Ook zo’n flauwekul dat ze dan straks 5 minuten gaan rusten
Maar het zal wel ergens in een reglement staan
Beste clubliedquote:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal @:de_kraam @:tagliano
Deze Tweet is niet beschikbaar.quote:
Komt De Graafschap goed wegquote:
Dit levert leukere beelden opquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze in de kleedkamer geen tv?
quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachwekkend dat dit geen 2e geel is.
De Graafschap wordt weer eens gematst door de KNVBquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachwekkend dat dit geen 2e geel is.
Blijkbaar heet het zo als je iemand wisselt vanwege een hoofdblessurequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik zal wel weer iets gemist hebben, een witte blessure?
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De wisselbriefjes bij een wissel ivm hoofdletsel zijn wit, die tellen niet mee als wisselquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Blessure aan het hoofd, dan heb je een gratis wisselquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oh, niet eerder gehoord dit seizoen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef Isane het volgende:
[..]
Blessure aan het hoofd, dan heb je een gratis wissel
Alleen al hierom hoop ik dat het Go Ahead word...quote:
Ik ook. Dit was geel en een penalty.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef hhh38 het volgende:
Dit was ook gewoon een duw
Ik zou die gast eruit halen als ik Snoei was
Het was pas de tweede keer dat hij aan zijn tweede geel ontsnapte.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook. Dit was geel en een penalty.
Linkerrijtjequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speelt HS nog ergens voor trouwens?
De eer en wat pizza's van GAE denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zoals een collega uit Deventer en ook de radio straks nog zeiden: "Het kan hier ook nooit een keer normaal hè?"quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Genotswedstrijden altijd als het in Nederland gaat om promotie.
Dat zegt elke supporter van elke club ter wereldquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zoals een collega uit Deventer en ook de radio straks nog zeiden: "Het kan hier ook nooit een keer normaal hè?"
Ik zou gek worden als ik voor Go Ahead wasquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zoals een collega uit Deventer en ook de radio straks nog zeiden: "Het kan hier ook nooit een keer normaal hè?"
Dan lijk je verdomd veel op een Go Ahead fanquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik voor Go Ahead was
Boekenmarktquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben nog nooit in Deventer geweest, behalve het station.
Leuke stadquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zeker! Ik had ook een Feyenoorder kunnen zijn. Het had dus altijd erger gekund...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan lijk je verdomd veel op een Go Ahead fan
Ja, voor gepersonaliseerde stroopwafels.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie binnenstad, maar een soort Den Haag in het kwadraat. Zelden een stad meegemaakt waar je echt alleen maar tokkies tegenkomt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Rotterdamquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie binnenstad, maar een soort Den Haag in het kwadraat. Zelden een stad meegemaakt waar je echt alleen maar tokkies tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |