Ik weet niet of het de Graafschap helpt als de wedstrijd gestaakt wordt. Verhoogd de druk alleen maar als de rest voor komtquote:
Het is het vrouwelijke geslacht, nee dus.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Klasse. Wilden ze een beetje luisteren?
Lijkt mij ook niet heel prettig, zeker omdat de pleeoffs ook al bijna zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de Graafschap helpt als de wedstrijd gestaakt wordt. Verhoogd de druk alleen maar als de rest voor komt
Het zijn toch geen flikkers.quote:
Of ze kunnen nog even met de tegenstander afstemmen wat ze ervoor willen hebben. Zo doen we het in de kelderklasse ook altijdquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de Graafschap helpt als de wedstrijd gestaakt wordt. Verhoogd de druk alleen maar als de rest voor komt
Commentator komt nooit buiten Amsterdam.,quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Een jongen uit Schijndel die in Maastricht speelt tegen Den Bosch
‘Dus dit is een beetje een thuiswedstrijd voor hem’
Juist
Ze praten allemaal met een zachte g.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Een jongen uit Schijndel die in Maastricht speelt tegen Den Bosch
‘Dus dit is een beetje een thuiswedstrijd voor hem’
Juist
Check deze worden @iedereen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:41 schreef Caland het volgende:
Zeker de drainage kapot gereden met al die trekkers daar
Kutboeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |