Halveren die hap.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:41 schreef Caland het volgende:
Zeker de drainage kapot gereden met al die trekkers daar
Kutboeren
gechecktquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Check deze worden @:iedereen.
De ontknoping om promotie/degradatie is jaarlijks genot jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Het is bijna rust en alleen NAC dat weinig drukt kent staat voor, deze potjes zijn zo leuk altijd. Leuker dan CL is mijn bescheiden mening. (wel met publiek natuurlijk)
Dit is voetbal, met je kut super liek.
De commentator had het er meer over mbt gelijke omstandighedenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit er in LWD in ieder geval niet in, dit is de mooiste dag tot nu toe.
Wel een stuk minder nu er maar één plekje is imo.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ontknoping om promotie/degradatie is jaarlijks genot ja
Playoffs >
Mag wel hopen dat die potjes over één wedstrijd éénmalig is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ontknoping om promotie/degradatie is jaarlijks genot ja
Playoffs >
Ah, zoiets:quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De commentator had het er meer over mbt gelijke omstandigheden
Vooral nu het ook nog eens een pot isquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een stuk minder nu er maar één plekje is imo.
Dat is volgens mij wel in verband met corona jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat die potjes over één wedstrijd éénmalig is.
Ja dat zou het beste zijn, 15/16 PO en 17/18 degraderen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral nu het ook nog eens een pot is
Aan de andere kant vind ik twee er rechtstreeks uit ook wel prima, misschien kunnen ze nog het best dan wel twee via playoffs laten promoveren
Je kan hem niet eens uitscheldenquote:
In de Eredivisie kan je het gewoon hetzelfde houden, maar in de KKD één directe promovendus en de rest via playoffsquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zou het beste zijn, 15/16 PO en 17/18 degraderen.
Krijg je alleen geen meerderheid voor ben ik bang
geslacht: Vrouwquote:
Zou ook kunnen maar nu heb je nog wel veel om voor te spelen ook als je al een periodetitel binnen hebt, hoewel wel extreem dit seizoen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan je het gewoon hetzelfde houden, maar in de KKD één directe promovendus en de rest via playoffs
/capuchonjongen
Ik hoop dat de keeper zijn vangarm breekt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Als Almere promoveert word ik echt woedend
Dit verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Wat is dit voor oplichting.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verwacht je toch ook niet zeg.
Klopt ook wel weer, leukste systeem hangt eigenlijk af van de stand aan het einde van het seizoenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ook kunnen maar nu heb je nog wel veel om voor te spelen ook als je al een periodetitel binnen hebt, hoewel wel extreem dit seizoen natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat de keeper zijn vangarm breekt.
Ik heb liever dat @klaasweetalles gaat vloggen.quote:
Laat ze eerst zijn ban eens opheffen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat @:klaasweetalles gaat vloggen.
Bij Heracles bobbelde dat veld toen het een keer regende. Stukje waterbed.quote:
Binnenkort ESF. ANNOUNCE KLAAS.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat ze eerst zijn ban eens opheffen.
#FREEKLAASWEETALLES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |