Eigenlijk alleen als Go Ahead en/of Almere wintquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef hhh38 het volgende:
De Graafschap gaat zo rond het laatste fluitsignaal bij de rest aan de 2e helft beginnen. Dat wordt interessant
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef Paul het volgende:
Net gekeken hoe Phoenyx alle reacties voorlas van deze topic
Sterker, dan was het nooit slecht gewordenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
Met Gert Jan Verbeek was dat veld allang al weer goed geweest.
Bedoel dat het ook interessant wordt of ze nog even wachten op het eindsignaal bij de restquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen als Go Ahead en/of Almere wint
Dit is Verweij in optima forma jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De T is nu al lekker aan het stoken
Mike is een vermoeiende man.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar gebeurt nu blijkbaar nietsquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Laat gewoon GAE zien, daar zit nu toch de meeste spanning
Hmm meestal zijn dat niet de meest interessante potten tochquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Mij lijkt dat deze speelronde dan niet volledig is en dat die dus niet mee zal tellen. De 37e speelronde wordt dan aangehouden als einde seizoen. 85% gespeeld, De Graafschap promoveert. Juist voor deze dingen is die regel ingesteld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gebeurt niks.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Is die regel niet gewoon alleen voor coronaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mij lijkt dat deze speelronde dan niet volledig is en dat die dus niet mee zal tellen. De 37e speelronde wordt dan aangehouden als einde seizoen. 85% gespeeld, De Graafschap promoveert. Juist voor deze dingen is die regel ingesteld.
Nee, is een regel ook voor in de toekomst, is opgesteld in het reglement van de KNVB. Ik zal er eens naar zoeken, de wedstrijd is nu toch gestaakt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is die regel niet gewoon alleen voor corona
Ah okequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, is een regel ook voor in de toekomst, is opgesteld in het reglement van de KNVB. Ik zal er eens naar zoeken, de wedstrijd is nu toch gestaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |