Er werden ook een paar traantjes weggepinkt op de escunited streamquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:19 schreef Greys het volgende:
Die Vasil zingt live echt BELACHELIJK goed en intens. Je gaat er bijna van janken. Nummer is heel erg musical maar als je dit live hoort moet je haast wel even slikken.
Weer een gezamelijk nummer op afstand?quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
We weten niet wat dit is maar jullie wilden er vast een foto van.
[ afbeelding ]
Kan dit deel van de online update zijn die Nikkie zal doen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan de eerste run geen foto's maken maar op schermen in plafond kijken. Want op het podium ziet Ierland er als je er live bij bent heel anders uit als op camera idd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:25 schreef Momo het volgende:
Ben wel benieuwd naar echte camera beelden van Ierland, wat zijn ze nou aan het maken?
Heel anders dus dan de schoenendoos van Silvan Areg?quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:29 schreef Greys het volgende:
Er staan dus twee mensen live die bladzijdes van die boeken te bladeren die je straks ziet aan weerszijden van Lesley's hoofd.
Ohh die lampen met vlagprojectiesquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Matt zei het ook ja.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ierland klonk net wel vals leek het, klopt dat of is het de stream?
Nee niet héél goed. Ook niet heel erg slecht trouwens want er is zoveel aan de gang in die act dat je amper nog op haar stem let.quote:
Dank!! Ik ben weer online (en coronavrijquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:30 schreef Greys het volgende:
Amsterdam het IJ postcard Ierland @:molloot200
Zou ons allebei niet verbazen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Denk je @:Greys dat Noord-Macedonië een gevaarlijke outsider kan zijn voor een finaleplek?
Ja, dat viel me ook al op bij de beelden van de eerste repetitie op het eurovisie kanaal. Je zag dat er iets ambitieus gepland stond, maar het was erg moeilijk er een beeld van te vormen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:45 schreef Greys het volgende:
Foto's en gifjes hebben hier verder amper zin denk ik want op podium zie je amper iets van wat je straks op camera ziet.
Wat leuk die lampjes zoquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit! Lijkt op een prop dat voor het grote scherm staat.quote:
Hahaha ja echt! Vanavond gaan we het proberen na te doen in de live stream vanuit hotel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga maandag naar de jury show, maar grote kans dat ik dinsdag op tv pas door heb wat ze nou precies aan t doen waren allemaal
Zo zit ik er ook inquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga maandag naar de jury show, maar grote kans dat ik dinsdag op tv pas door heb wat ze nou precies aan t doen waren allemaal
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja echt! Vanavond gaan we het proberen na te doen in de live stream vanuit hotel.
Ik wordt wel enthousiast hiervanquote:
Er staat een desk op het b-podium. Een of andere aankondiging?quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Best plausibel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:27 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Kan dit deel van de online update zijn die Nikkie zal doen?
*Note to self: niet vergeten: paracetamol meenemenquote:
JAAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja echt! Vanavond gaan we het proberen na te doen in de live stream vanuit hotel.
Dit zei Matt over Ierland.quote:
Maar wel heel leuk om te zien hoe verdomd mooi dat het er in de zaal uitziet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:45 schreef Greys het volgende:
Foto's en gifjes hebben hier verder amper zin denk ik want op podium zie je amper iets van wat je straks op camera ziet.
TIX bedoel je? Die zingt echt veel beter vandaag! De uithalen doet ie nu ook zelf. Beide runs tot nu toe.quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:32 schreef koffieleuk het volgende:
Klonk het beter dan bij de eerste repetitie?
quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
TIX bedoel je? Die zingt echt veel beter vandaag! De uithalen doet ie nu ook zelf. Beide runs tot nu toe.
We hebben wel geduld hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 14:34 schreef Greys het volgende:
We hebben aan het eind van de dag nog meer foto's voor jullie hoor! Maar dat moet allemaal van camera op laptop enzo en dat gaat niet in de zaal.
In Lissabon kon je ze nergens kopen geloof ik, is dat niet gewoon een kwestie van zelf online ergens kopen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:35 schreef H_T het volgende:
@:Greys Hoe komt het publiek dit jaar aan wappervlaggen?
We hadden het zelf voor vandaag ook niet verwacht vanuit de zaal maar het lukt nog aardig!quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:37 schreef MMF93 het volgende:
Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg, hulde voor de organisatie!! Op de second rehearsal clips ook, wat een effecten en dat scherm en die deuren en de vloer etc. Wauw!
Hulde voor jullie ook @:Cee @:Greys dat jullie met dit drukke programma nog zoveel updates door weten te geven, we hebben het nog nooit zo goed kunnen mee volgen vanaf thuis.
Awesome, dank je!quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
In Lissabon kon je ze nergens kopen geloof ik, is dat niet gewoon een kwestie van zelf online ergens kopen?We zullen het navragen of ze ergens op de showdagen te koop zijn hier!
En degenen achter je zien niks meer dan met zittend publiek. Maar we gaan het vragen!
Ik hoop niet letterlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 14:41 schreef Greys het volgende:
"Pyro met steadycam". We zitten klaar om te SCHROEIEN!
Ze heeft een PCR-test gehad.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:09 schreef Momo het volgende:
Katerina voelt zich niet lekker en gaat in isolatie
Volgens het officiële statement wel een repetitie maar met stand in zangeres.quote:
Drenthe wordt op de kaart gezet!quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef Greys het volgende:
Eext Drenthe postcard noord Macedonië @:molloot200
Ja, je hebt toch uitslag binnen kwartiertje met een PCR test(Stok in de snavel) ?quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:21 schreef Greys het volgende:
Het zinnetje over 'the other members tested negative' vinden we wel een píetsie zorgelijk, aangezien er nergens in het statement staat dat ZIJ negatief heeft getest.
Ze voelt zich niet goed en dan mag je sowieso Ahoy niet in.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch uitslag binnen kwartiertje met een PCR test(Stok in de snavel) ?
En The Roop is ook negatief getest, zij waren gisteren op pad met Go_A.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:21 schreef Greys het volgende:
Het zinnetje over 'the other members tested negative' vinden we wel een píetsie zorgelijk, aangezien er nergens in het statement staat dat ZIJ negatief heeft getest.
Hopelijk test ze negatief want gisteren zijn ze ook nog eens met The Roop op excursies geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze voelt zich niet goed en dan mag je sowieso Ahoy niet in.
Misschien bedoelen ze dat ze nu negatief test maar het morgenochtend nog eens moet om te kijken of ze nu misschien te vroeg heeft getest zeg maar. Geen idee. Wel beetje vreemd.
Ja die stonden vanmorgen heel goed te repeteren in de zaal dus met hen gaat het prima.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En The Roop is ook negatief getest, zij waren gisteren op pad met Go_A.
Ja dat zijn er wel twee die we niet kunnen missen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk test ze negatief want gisteren zijn ze ook nog eens met The Roop op excursies geweest.
Ja ok maar je bent niet meteen ziek natuurlijk. Ik vind het inderdaad raar om die bandleden dan nu wel het podium op te sturen, hou die dan ook maar even op de hotelkamer.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die stonden vanmorgen heel goed te repeteren in de zaal dus met hen gaat het prima.
Dat kan ik ook niet helemaal begrijpen, beter even die delegatie van het evenemententerrein af houden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja ok maar je bent niet meteen ziek natuurlijk. Ik vind het inderdaad raar om die bandleden dan nu wel het podium op te sturen, hou die dan ook maar even op de hotelkamer.
Als ze drie runs repetitie missen vandaag betekent dat misschien tape optreden straks live. Geen idee. Misschien kan je echt niet even deze repetities missen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja ok maar je bent niet meteen ziek natuurlijk. Ik vind het inderdaad raar om die bandleden dan nu wel het podium op te sturen, hou die dan ook maar even op de hotelkamer.
Denk echt dat we te licht denken over drie repetities overslaan. Alleen al voor cameralui en techniek. Als je dat net in de zaal zag, rennende cameramannen op podium die net op tijd weer uit beeld moeten zijn op de seconde etc.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet helemaal begrijpen, beter even die delegatie van het evenemententerrein af houden.
Daar zit wat in jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk echt dat we te licht denken over drie repetities overslaan. Alleen al voor cameralui en techniek. Als je dat net in de zaal zag, rennende cameramannen op podium die net op tijd weer uit beeld moeten zijn op de seconde etc.
reeds verwijderdquote:Op woensdag 12 mei 2021 14:46 schreef Momo het volgende:
Weer een kanaal die een bijna heel optreden post
Spannend welquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:50 schreef Greys het volgende:
Kwam net Babet (Hoofd Communicatie) tegen en meteen gevraagd en tis helemaal duidelijk!
Zangeres had klachten en dan moet je een PCR TEST en daarvan heb je NIET binnen een kwartier de uitslag. Dat duurt rustig 24 uur ofzo.
Vandaar de zin dat de andere bandleden allemaal de gewone antigenen test negatief zijn getest (zij hebben geen klachten) en haar uitslag duurt dus langer.
The Roop en Go_A zijn NIET met elkaar op stap geweest. Ze hebben elkaar op enkele fotomomenten gekruist en er is afstand geweest.
zag net de clip van de repetitie en zag er wel gaaf uitquote:
Nope. De regel is: bij klachten een PCR test.quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spannend welMaar zij is dus ook gewoon helemaal niet met de blaastest getest?
Nieuws heet van de naald! Huldequote:Op woensdag 12 mei 2021 15:50 schreef Greys het volgende:
Kwam net Babet (Hoofd Communicatie) tegen en meteen gevraagd en tis helemaal duidelijk!
Zangeres had klachten en dan moet je een PCR TEST en daarvan heb je NIET binnen een kwartier de uitslag. Dat duurt rustig 24 uur ofzo.
Vandaar de zin dat de andere bandleden allemaal de gewone antigenen test negatief zijn getest (zij hebben geen klachten) en haar uitslag duurt dus langer.
The Roop en Go_A zijn NIET met elkaar op stap geweest. Ze hebben elkaar op enkele fotomomenten gekruist en er is afstand geweest.
Thanks voor de verduidelijking!quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:50 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |