Ja, dat viel me ook al op bij de beelden van de eerste repetitie op het eurovisie kanaal. Je zag dat er iets ambitieus gepland stond, maar het was erg moeilijk er een beeld van te vormen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:45 schreef Greys het volgende:
Foto's en gifjes hebben hier verder amper zin denk ik want op podium zie je amper iets van wat je straks op camera ziet.
Wat leuk die lampjes zoquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
We weten niet wat dit is maar jullie wilden er vast een foto van.
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit! Lijkt op een prop dat voor het grote scherm staat.quote:
Hahaha ja echt! Vanavond gaan we het proberen na te doen in de live stream vanuit hotel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga maandag naar de jury show, maar grote kans dat ik dinsdag op tv pas door heb wat ze nou precies aan t doen waren allemaal
Zo zit ik er ook inquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga maandag naar de jury show, maar grote kans dat ik dinsdag op tv pas door heb wat ze nou precies aan t doen waren allemaal
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja echt! Vanavond gaan we het proberen na te doen in de live stream vanuit hotel.
Ik wordt wel enthousiast hiervanquote:
Er staat een desk op het b-podium. Een of andere aankondiging?quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:26 schreef Greys het volgende:
We weten niet wat dit is maar jullie wilden er vast een foto van.
[ afbeelding ]
Best plausibel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 13:27 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Kan dit deel van de online update zijn die Nikkie zal doen?
*Note to self: niet vergeten: paracetamol meenemenquote:
JAAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja echt! Vanavond gaan we het proberen na te doen in de live stream vanuit hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |