Jassentrekken is geen sport.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:alleskaputt had hier laatst een pittige mening over volgens mij.
Die kan vanwege corona niet haar kuur trainingskamp in Oregon doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met ONZE Sifan?
Dit ontken ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, Columbiafan, en wellicht AllesKaputt dan ook. Maar ik dacht ook aan DeeBee.
Ach, nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kan vanwege corona niet haar kuur trainingskamp in Oregon doen.
Dafne is kapoet gemaakt door Rana Reider.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, nee.
En Dafne? Groente en fruit is nog steeds te koop natuurlijk.
Vorig jaar ook niet neem ik aan? Toen verpulverde ze nog wel rustig het werelduurrecord.en een Europees record op de 10 kilometer in de stromende regen. Die legendarische 1500/10000 dubbel komt er.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kan vanwege corona niet haar kuur trainingskamp in Oregon doen.
Geen idee wie Rana Reider is maar ik ben fan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dafne is kapoet gemaakt door Rana Reider.
Klinkt als een personage uit Street Fighter.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee wie Rana Reider is maar ik ben fan.
Dit leest als een dartsanalyse.quote:In Polen vertelde ze in trainingen steeds vaker haar oude loopstijl te benaderen. Dat klinkt goed, maar tegelijkertijd is het al sinds 2017 een repeterend geluid. Tijdens de samenwerking met de Amerikaan Rana Reider raakte ze die ontspanning in haar passen grotendeels kwijt en het terugvinden blijkt sindsdien een heikele zoektocht.
Dafne gaat nooit meer wat winnen, die andere deerntjes doen het wel goed. Hoewel ze bij de Spelen (die overigens niet doorgaan) wel links en rechts voorbij zullen worden gerend en gesprongen door Afrikaansen met een paspoort uit Midden-Oostië.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet neem ik aan? Toen verpulverde ze nog wel rustig het werelduurrecord.en een Europees record op de 10 kilometer in de stromende regen. Die legendarische 1500/10000 dubbel komt er.
Schippers lijkt ook wel weer naar een goed niveau te gaan.
Femke, Nadine, de estafettes ook nog. Het worden fantastische Spelen deze zomer. HALLO MEDAILLESPIEGEL
Dit is echt heel erg engquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CCXf2rGHc1W/
Ja, nee, dit is niet gezond.
wtfquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CCXf2rGHc1W/
Ja, nee, dit is niet gezond.
Haar coach nu was opvallend positief, ben benieuwd wat ze kan laten zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit leest als een dartsanalyse.
Ze is wel fan van coaches met allitererende voornamen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Haar coach nu was opvallend positief, ben benieuwd wat ze kan laten zien.
Dan kunnen wij dus ook nog haar coach worden. Lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is wel fan van coaches met allitererende voornamen.
Voor maximale efficiëntie kan ie beter daar gaan scoutenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
De werken van Salazar waren ongeëvenaard. Buiten de lokale anorexiakliniek of blijf-van-mijn-lijfhuizen in ieder geval.
Ik zie dan nog een user met trainerpotentie hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is wel fan van coaches met allitererende voornamen.
De dubbel 100 en 200 meter komt er. En de estafette.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kunnen wij dus ook nog haar coach worden. Lijkt me wel wat.
Die ontspanning in haar passen gaan we regelen.
Hopelijk lasten ze op tijd af, dan kan Mathieu gewoon doorfietsen en in de groene trui winnen op de Champs-Élysées.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou toch wel hilarisch zijn als de Olympische Speulen nu weer niet doorgaan.
Die user mis ik wel een beetje. Al was het maar vanwege zijn onvoorwaardelijke support aan Kirani Jamesquote:
Hajo Seppelt en zijn vermakelijke kruistocht tegen Thomas Bach en de IOC is wel vermakelijk om te volgen op de twitters.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hopelijk lasten ze op tijd af, dan kan Mathieu gewoon doorfietsen en in de groene trui winnen op de Champs-Élysées.
Redefine was toch die Kirani James fan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die user mis ik wel een beetje. Al was het maar vanwege zijn onvoorwaardelijke support aan Kirani James
Ze mag alles eten, als ze het maar van haar eigen lichaam oogst.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg eng
Hoeveel eet ze? Twee rijstkorrels per dag?
Ik weet van Kingston alleen dat ie een enorme hekel had aan de poultjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Redefine was toch die Kirani James fan?
Ik denk dat je gelijk hebt. Had een vlag van Grenada als UI.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Had een vlag van Grenada als UI.
@Redefine ze roddelen over jequote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:momo hem even redt uit ESF.
IJsland wordt wereldkampioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die het ESF volgen zijn doorgaans ongevaarlijke gekken.
Geniet en oordeel zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn er ook weer enorme freakshows zoals die vrouw met baard?
Ik hoop voor Malta dat er een stevig podium is gebouwd.quote:
En wij, wij sturen de verkeerde Django. Wagner had het veel beter gedaan dan het broccolilied.quote:
Dat mag je niet meer zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En wij, wij sturen de verkeerde Django. Wagner had het veel beter gedaan dan het broccolilied.
Omdat broccoli klinkt als broko mi hahaha ja!quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En wij, wij sturen de verkeerde Django. Wagner had het veel beter gedaan dan het broccolilied.
Waarom zo butt hurt?quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat broccoli klinkt als broko mi hahaha ja!
Nee joh kan mij het schelen.quote:
Klopt. Al kwam dat mede ook wel door het kiezen van een exotisch land voor de OS van Londen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Had een vlag van Grenada als UI.
Valt weinig te redden hoor, mooi forumquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:momo hem even redt uit ESF.
Ongevaarlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die het ESF volgen zijn doorgaans ongevaarlijke gekken.
Ik hoor @Greys ook heel graag.quote:
Geen Giro d'Italia met eventueel thuiswerken?quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:35 schreef Redefine het volgende:
Heb jaren geleden wel veel in WLR gepost, maar toen kon dat met werk etc. nog. Nu heb ik bijna geen tijd om hier te posten. En vind het eigenlijk alleen leuk als ik meer kan zien en meeposten.
Maar de Olympische Spelen ben ik sowieso weer veel van de partij
Ik werk wel thuis, maar mijn werk is te intensief om te kunnen kijken. Volgende week ben ik vrij dus dan kan ik wel wat meer zien. Wie weet dat ik weer eens mee kom posten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Giro d'Italia met eventueel thuiswerken?
Van harte welkom in etappetopics!
Gewoon van 7 tot 4 werkenquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik werk wel thuis, maar mijn werk is te intensief om te kunnen kijken. Volgende week ben ik vrij dus dan kan ik wel wat meer zien. Wie weet dat ik weer eens mee kom posten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:36 schreef Aguero het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Nou kan ik mijn werktijden wel flexibel indelen. Maar haalbaar is het niet om 16.00 te stoppen helaasquote:
Gast, dat is een zak botten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, Columbiafan, en wellicht AllesKaputt dan ook. Maar ik dacht ook aan DeeBee.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gast, dat is een zak botten.
Liever wat andere atletes.
Gaat dit over dat Duitse skelet?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gast, dat is een zak botten.
Liever wat andere atletes.
Wel sympathiek dat je je opwerpt als watcher voor ons.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Eens kijken hoe dit debat ons weer geen centimeter verder brengt.
Lasbril gooit de boel al overhoop.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat je je opwerpt als watcher voor ons.
Op zich is het wel traditie dat de regerend kampioen in de achterhoede eindigt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:12 schreef Szura het volgende:
Wel knap, twee keer een kutlied maken als je naar het Songfestival mag
Zou je die doen of Klosterhalfen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een 'atlete' voor jou
Pierdavide? Sanremo had inderdaad wel betere dan deze.quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Het geliefde Italië stelt erg teleur dit jaar. @:showtimer Pierdavide had dat klusje zo geklaard.
Dat zit inmiddels heel diep ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hajo Seppelt en zijn vermakelijke kruistocht tegen Thomas Bach en de IOC is wel vermakelijk om te volgen op de twitters.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Pierdavide? Sanremo had inderdaad wel betere dan deze.
Een beetje goede minister van kunst & cultuur had wel iets veiliggesteld voor zijn/haar portefeuille in de komende versoepelingen, maar van wat er nu zit kan je dat uiteraard niet verwachten. Dat sportscholen eerder open gaan dan bijvoorbeeld musea is toch pijnlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Heeft Ingrid van Enghoven überhaupt iets bereikt?
In de touwenquote:
Dhr. A. Noorlander staat dan op een verkiesbare plek bij een andere partij.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, bij de volgende verkiezingen stem ik BIJ1.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, bij de volgende verkiezingen stem ik BIJ1.
Volgens Sywierd heeft een links kabinet geen inhoud. Sywierd zou eens in de spiegel moeten kijken, de leegheid zou hem schokken.quote:
Die heeft niet eens een spiegelbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens Sywierd heeft een links kabinet geen inhoud. Sywierd zou eens in de spiegel moeten kijken, de leegheid zou hem schokken.
Al die CDA'ers die denken dat het een zegen voor het land zou zijn als zij (met of zonder Omtzigt-doctrine) mee gaan regeren: Nee. Blijf alsjeblieft weg van de onderhandelingstafel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die heeft niet eens een spiegelbeeld.
Tegen dit soort eencelligen zou veel vaker aangifte moeten worden gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2021 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
Wappie in de rechtbank om het beledigen van Jaap van Dissel, altijd huillachen.
https://twitter.com/SaskiaBelleman
quote:Op woensdag 12 mei 2021 15:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Tegen dit soort eencelligen zou veel vaker aangifte moeten worden gedaan
De enige die ik nog een beetje overtuigend vindt overkomen over het leed van de ouders.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die frontale aanvallen op de inhoud zijn wel genieten hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
We komen nooit meer van de inhoudsloze VVD af.
Kurz een neoliberaal?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het gaat niet zo goed met neoliberale premiers in Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |