Ik heb al een half jaar niet kunnen voetballen want mijn club wil zich graag aan de regels houden en laat alleen de jongens onder 27 in teamverband trainen afgelopen maanden. De enkelen waaronder ik van selectie van 30 man die te oud zijn moeten al een hele tijd aan rand blijven staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt heel veel sporten en heel veel teams. Daar zitten uiteraard teams tussen met een mix van leeftijden rond de kritieke grens, maar ook genoeg teams die vrijwel volledig onder de 27 zijn of juist vrijwel volledig boven de 27. Heel interessant dat er randgevallen zijn voor wie het wrang voelt, maar dat maakt een regel an sich niet onbruikbaar, randgevallen heb je nu eenmaal altijd.
Eerlijk gezegd wantrouw ik eerder jeugdtrainers bij turnen, atletiek judo, etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volwassen mensen die aan een teamsport doe moet je wel ernstig wantrouwen, overigens.
Dat zijn geen sporten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wantrouw ik eerder jeugdtrainers bij turnen, atletiek judo, etc.
Turnen en judo zijn absoluut geen sporten, nee. Een en al arbitrage en Judo kan binnen een minuut al voorbij zijn.quote:
Onwillekeurig moet ik bij atletiek altijd aan dat Duitse meisje uit Bergen-Belsen denken.quote:
Judo is prachtig. Ik zie het probleem van een goede ippon na een paar seconden niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Turnen en judo zijn absoluut geen sporten, nee. Een en al arbitrage en Judo kan binnen een minuut al voorbij zijn.
@AllesKaputt had hier laatst een pittige mening over volgens mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Judo is prachtig. Ik zie het probleem van een goede ippon na een paar seconden niet.
https://www.instagram.com/p/CCXf2rGHc1W/quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onwillekeurig moet ik bij atletiek altijd aan dat Duitse meisje uit Bergen-Belsen denken.
En aan de hinkstapsprong.
Dat mag. Iedereen heeft het recht om ongelijk te hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:alleskaputt had hier laatst een pittige mening over volgens mij.
En als een wedstrijd binnen anderhalve minuut klaar is?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Turnen en judo zijn absoluut geen sporten, nee. Een en al arbitrage en Judo kan binnen een minuut al voorbij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De werken van Salazar waren ongeëvenaard. Buiten de lokale anorexiakliniek of blijf-van-mijn-lijfhuizen in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CCXf2rGHc1W/
Ja, nee, dit is niet gezond.
Wie was ook al weer fan van Klosterhalfen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onwillekeurig moet ik bij atletiek altijd aan dat Duitse meisje uit Bergen-Belsen denken.
En aan de hinkstapsprong.
Ze is Duits, wie denk jequote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie was ook al weer fan van Klosterhalfen?
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met ONZE Sifan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
De werken van Salazar waren ongeëvenaard. Buiten de lokale anorexiakliniek of blijf-van-mijn-lijfhuizen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |