Redefine was toch die Kirani James fan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die user mis ik wel een beetje. Al was het maar vanwege zijn onvoorwaardelijke support aan Kirani James
Ze mag alles eten, als ze het maar van haar eigen lichaam oogst.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg eng
Hoeveel eet ze? Twee rijstkorrels per dag?
Ik weet van Kingston alleen dat ie een enorme hekel had aan de poultjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Redefine was toch die Kirani James fan?
Ik denk dat je gelijk hebt. Had een vlag van Grenada als UI.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Redefine was toch die Kirani James fan?
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Had een vlag van Grenada als UI.
@Redefine ze roddelen over jequote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:momo hem even redt uit ESF.
IJsland wordt wereldkampioen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die het ESF volgen zijn doorgaans ongevaarlijke gekken.
Geniet en oordeel zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn er ook weer enorme freakshows zoals die vrouw met baard?
Ik hoop voor Malta dat er een stevig podium is gebouwd.quote:
En wij, wij sturen de verkeerde Django. Wagner had het veel beter gedaan dan het broccolilied.quote:
Dat mag je niet meer zeggen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En wij, wij sturen de verkeerde Django. Wagner had het veel beter gedaan dan het broccolilied.
Omdat broccoli klinkt als broko mi hahaha ja!quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En wij, wij sturen de verkeerde Django. Wagner had het veel beter gedaan dan het broccolilied.
Waarom zo butt hurt?quote:Op woensdag 12 mei 2021 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat broccoli klinkt als broko mi hahaha ja!
Nee joh kan mij het schelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |