Bij gokjes doe ik nooit meer dan een paar BNB.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:56 schreef falling_away het volgende:
Hoeveel zetten jullie in op zo'n munt als MoonPirate? moet ik denken aan een paar tientjes of honderden Euro's?
Nu een mooi moment om BNB te kopenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij gokjes doe ik nooit meer dan een paar BNB.
Dit is inderdaad wel een vrij gigantische dipquote:
Als dit de volledige dip is, dan laat ik er letterlijk geen traan om.quote:Op maandag 10 mei 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de maandgrafiek een heel klein dipje
https://www.binance.org/en/bridge?utm_source=PancakeSwapquote:Op maandag 10 mei 2021 22:25 schreef falling_away het volgende:
Ik snap t niet helemaal.. Noob vraag hier:
Ik heb nu dus een Metamask account en daar het smart chain network op toegevoegd voor BNB.
Ik heb ook wat BNB bij Bitcoin Meester (ja ik weet). Maar hoe transfer ik nou BNB naar die Smart chain wallet, dat begint met 0x2bc?
Bitcoin meester zegt: Wij ondersteunen alleen BEP2 adressen die beginnen met ''BNB"'
Maak een Binance account, stort het daarop via BEP2 en stuur het weer door naar je wallet.quote:Op maandag 10 mei 2021 22:25 schreef falling_away het volgende:
Ik snap t niet helemaal.. Noob vraag hier:
Ik heb nu dus een Metamask account en daar het smart chain network op toegevoegd voor BNB.
Ik heb ook wat BNB bij Bitcoin Meester (ja ik weet). Maar hoe transfer ik nou BNB naar die Smart chain wallet, dat begint met 0x2bc?
Bitcoin meester zegt: Wij ondersteunen alleen BEP2 adressen die beginnen met ''BNB"'
Thanks. Bitcoin meester was wel makkelijk om mee te starten, maar ik denk dat ik alles naar binance over ga zetten..quote:Op maandag 10 mei 2021 22:30 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Maak een Binance account, stort het daarop via BEP2 en stuur het weer door naar je wallet.
En laat dit gelijk een les zijn om geen aankopen te doen bij tussenpartijen met overdreven fees.
Doge, XRP en Eth zijn wel zo'n beetje de heilige normie-trifecta.quote:
Stoerquote:Op maandag 10 mei 2021 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, doe alleen maar crypto naar euro en niet de andere kant op.
6% waarde weg. Wel mooi dat mijn BTC limit koop op 45k euro gevuld is. Was vergeten dat ik hem hadquote:
Gefeliciteerd met je ¤10quote:Op maandag 10 mei 2021 22:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Staatsloterij uitslag ook al vertraagd.... man man wat moet een mens doorstaan voor een beetje geld![]()
Alsof je ooit meer dan 50¤ hebt gewonnenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu al werk je daar?
Heb lening afgesloten zodat ik kan bijkopen op de dipquote:Op maandag 10 mei 2021 22:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Weer een half jaar voor jan lul werken
Valt nog me nog alleszins mee dat niemand het berenwoord in de mond genomen heeft.quote:Op maandag 10 mei 2021 22:48 schreef Quotidien het volgende:
Ik had gehoopt dat we de paniekfase deze keer konden skippen?
BTC in 1 rechte lijn naar de 500k hahaha right....quote:Op maandag 10 mei 2021 22:48 schreef Quotidien het volgende:
Ik had gehoopt dat we de paniekfase deze keer konden skippen?
toch mooi als dat nu zou gebeuren.......iedereen lekker bijkopen in de "uitverkoop"quote:Op maandag 10 mei 2021 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt nog me nog alleszins mee dat niemand het berenwoord in de mond genomen heeft.
Nog mooie dipjes waar ik mijn niet crashende Ethers in kan stoppen?quote:Op maandag 10 mei 2021 22:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toch mooi als dat nu zou gebeuren.......iedereen lekker bijkopen in de "uitverkoop"
rekter dan rekt gaan.
Bloed vloeit door de straten dan
Kishuquote:Op maandag 10 mei 2021 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog mooie dipjes waar ik mijn niet crashende Ethers in kan stoppen?
"never catch a falling knife"quote:Op maandag 10 mei 2021 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ergens wel een beetje grappig zijn, maar voor m'n eigen portfolio ook niet bestquote:Op maandag 10 mei 2021 22:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toch mooi als dat nu zou gebeuren.......iedereen lekker bijkopen in de "uitverkoop"
rekter dan rekt gaan.
Bloed vloeit door de straten dan
en Nattekat voor de 2de keer failliet
Safedogemoonmuskpirate.quote:Op maandag 10 mei 2021 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het mijne ook niet......quote:Op maandag 10 mei 2021 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou ergens wel een beetje grappig zijn, maar voor m'n eigen portfolio ook niet best.
Mijn portfolio is deze avond -11% gegaan. Waarom? Omdat één whale een lading TRU dumpte, anders was die nog gewoon gelijk gebleven. Niet zo overdrijvenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
"never catch a falling knife"
jij hebt echt helemaal niks geleerd van 2018 he hahahaha
PROMquote:Op maandag 10 mei 2021 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yep, voor de gemoedsrust is het sowieso fijn om te weten dat mocht je op een ochtend wakker worden en alle crypto is compleet verdampt dat je er hoe dan ook een mooie winst aan over hebt gehouden. Die pakken ze me niet meer afquote:Op maandag 10 mei 2021 22:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het mijne ook niet......
maar inmiddels aardig wat uitgecashed, alle verliezen van 2018 goed gemaakt + nog 10k profit, mocht het wel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |