Dat is het zieke, ik heb er 500 dollar ingestopt.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, netjes. Ik ben nog niet zover dat ik diep durf te gaan in shitcoins.
Als ik onderzoek doe naar een coin is stap 1 voor mij altijd: wat is de waarde als ie op plek 100 om cmc staat?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Logica is in deze bullrun een slechte raadgever zo blijkt.
Nou je beschrijft mijn situatie en ik doe dat toch wel liever dan op de zolderkamer bij m’n ouders (al zijn ze heel leuk) 😝, maar ik begrijp ook dat dat voor iedereen anders is.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die het goed vindt voor je persoonlijke ontwikkeling om na je studie maar 1200 euro per maand af te tikken aan boomers voor een 1 kamer flatje 3 hoog in Bijlmer Zuid-Oost.
quote:
3 miljoen van die muntjes daar hoef je niet enorm grote ballen voor te hebben, hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:26 schreef tgev het volgende:
Hoe durven jullie dit? Haha! Een coin die binnen een week naar de top 20 stijgt kan toch nooit goed gaan zou je zeggen? Aan de andere kant, hij is nog maar gelist op een enkele exchange.
Nogmaals: de waarde is nu nog 0 dan een komma, dan nog 4 maal een 0 en dan pas wat cijfers. Dus een miljoen euro erin steken nee, een paar miljoen van deze coins kopen geen heel idioot gokje wat mij betreft.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:26 schreef tgev het volgende:
Hoe durven jullie dit? Haha! Een coin die binnen een week naar de top 20 stijgt kan toch nooit goed gaan zou je zeggen? Aan de andere kant, hij is nog maar gelist op een enkele exchange.
Anderhalf miljoen MoonPirate zet wel zoden aan de dijkquote:Op maandag 10 mei 2021 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
Heb nog zeker anderhalf miljoen Moonpirate en misschien ook nog wel een paar miljoen Safemoon.
Zag hem op 9gag voorbij komen en ben toen eens gaan kijken op internet.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoe was jij trouwens bij dit project gekomen?
Zit voorlopig nog onder mijn buyquote:Op maandag 10 mei 2021 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Anderhalf miljoen MoonPirate zet wel zoden aan de dijk
Komt door tiktokquote:Op maandag 10 mei 2021 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Nou moet wel gezegd worden dat Safemoon überhaupt nooit hoog heeft gescoord, wat mij doet vermoeden dat dat niet helemaal klopt.
Vandaag komt de 12 month roadmapquote:
Het verhaal alleen al maakt het het helemaal waardquote:Op maandag 10 mei 2021 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaag komt de 12 month roadmap
Morgen nieuwe merchandise
Alles komt goed
Of niet natuurlijk maar dan heb je wel een goed verhaal.
Hij is niet goed gelist voor zover ik het begrijp. Op coingecko staat hij op plekje 38quote:Op maandag 10 mei 2021 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De marketcap is verdacht laag geweest voor zo'n enorme hype.
Haha nog maar x12000 🤑quote:Op maandag 10 mei 2021 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Als Moonpirate dezelfde waarde als Safemoon nu haalt, dan kan ik gaan rentenieren
6-7% van mijn cryptoportfolio.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:56 schreef falling_away het volgende:
Hoeveel zetten jullie in op zo'n munt als MoonPirate? moet ik denken aan een paar tientjes of honderden Euro's?
Niet zoveel. Moonpirate heb ik mooi op de top gekocht. Koste 359 euro en is nu gehalveerd in waarde. Heb nu 5.35 miljard?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:56 schreef falling_away het volgende:
Hoeveel zetten jullie in op zo'n munt als MoonPirate? moet ik denken aan een paar tientjes of honderden Euro's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |