Ja dat gaat echt genot worden hoorquote:Op zondag 9 mei 2021 17:02 schreef molloot200 het volgende:
Die eerste halve finale belooft wel veel zegLooking good allemaal. Er lijkt ook goed uitgepakt met staging.
Ik wil het vooral niet, maar hou er mentaal wel rekening mee. Ik vind het zeker geen vreselijke inzending ofzo, maar er zijn gewoon echt betere alternatieven vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:03 schreef Em31 het volgende:
Nou ik geloof nog steeds niet dat dit de winnaar is
Ditquote:Op zondag 9 mei 2021 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil het vooral niet, maar hou er mentaal wel rekening mee. Ik vind het zeker geen vreselijke inzending ofzo, maar er zijn gewoon echt betere alternatieven vind ik persoonlijk.
21% kans dat ze gaat winnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
Maar Destiny is toch één favoriet, niet dé favoriet? Althans niet zoals je dat bijv. in 2018 zag?
Precies. Ook wel interessant, want denk dat een groot deel van West-Europa voor Frankrijk zal gaan, zeker de jury's.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
Maar Destiny is toch één favoriet, niet dé favoriet? Althans niet zoals je dat bijv. in 2018 zag?
Nee eigenlijk alleen Griekenland en IJsland. Misschien Moldavië.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat net even naar het schema voor morgen te kijken maar ik vind dat weer niet zo'n hele interessante dag
Ja Malta als land gun ik het verschrikkelijkquote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit
Al gun ik het Malta als land op zich wel. Weer een nieuw land wat nog nooit heeft gewonnen die het een keer mee naar huis neemt.
Polen en Estland en zo? Ja dat wordt een flink bord zand leegeten.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik zat net even naar het schema voor morgen te kijken maar ik vind dat weer niet zo'n hele interessante dag
Oh ik vind morgen wel interessant! Tsjechië, Moldavië, Griekenland en IJsland bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 mei 2021 17:07 schreef molloot200 het volgende:
Klopt ook wel, het is een vrij open jaar, al zie ik in Malta sneller een winnaar itt de andere favorieten.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
zeker nieuwsgierig naar griekenland en ijsland!quote:Op zondag 9 mei 2021 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen Griekenland en IJsland. Misschien Moldavië.
Oh, ik ben heel benieuwd wel naar San Marino, Griekenland en vooral Tsjechië.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:07 schreef molloot200 het volgende:
Daar vind ik ook iets van, maar dat is niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 9 mei 2021 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Malta als land gun ik het verschrikkelijk
Kan echt niet wachten tot dat zover is. Erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:09 schreef Meridiaan het volgende:
We zien toch pas meer als Frankrijk is geweest.
Klinkt wel heel vrolijk die staging!quote:
En Zwitserland trouwens.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan echt niet wachten tot dat zover is. Erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
BarbaraGodinquote:Op zondag 9 mei 2021 17:11 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk nu ruim op kop hoor.
Frankrijk 3.75
Malta 5.10
Flo Rida uit een doosje?quote:Op zondag 9 mei 2021 17:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oh, ik ben heel benieuwd wel naar San Marino, Griekenland en vooral Tsjechië.
quote:Op zondag 9 mei 2021 17:11 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk nu ruim op kop hoor.
Frankrijk 3.75
Malta 5.10
Ja vind ik ook, het lag gisteren ook wel gewoon aan de landen die toen waren; veel wisten we al.quote:
Ik vond vandaag ook wel zwa...vermoeiendquote:Op zondag 9 mei 2021 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Nou, dat was het weer voor vandaag. Morgen inderdaad nogal taai dagje, maar wel IJslandgenot.
Ja ik hoop het ookquote:Op zondag 9 mei 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop wel dat Roemenië zich weet te herpakken hoorDat was echt één van mijn persoonlijke favorieten.
Volgende week gaat het beter!quote:Op zondag 9 mei 2021 17:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vond vandaag ook wel zwa...vermoeiendEn ik lag er op tijd in. Ben gewoon echt niet meer gewend om zo lang naar een beeldscherm te zitten staren.
quote:Oke, deze doorloop is beter. Begin is beter en ze knalt nu nog wat meer vocaal en qua energie.
Donders, nu vind ik het weer beter en leuker.
Moeilijk! Nét geen winnaar toch denk ik.
Anders gewoon af en toe even een pauzetje inlassen bij een minder interessante inzendingquote:Op zondag 9 mei 2021 17:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vond vandaag ook wel zwa...vermoeiendEn ik lag er op tijd in. Ben gewoon echt niet meer gewend om zo lang naar een beeldscherm te zitten staren.
Dan is er nog wat spanning voor de tweede repetitie. Ben heel benieuwd of Ierland en Roemenië dan wel weten te overtuigenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop wel dat Roemenië zich weet te herpakken hoorDat was echt één van mijn persoonlijke favorieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |