Ik wil een Bounty Hunter grapje maken.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Cee het volgende:
Ondertussen heeft @:Greys Cornald net twee van onze Bountys gegeven.
Cornaldquote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Cee het volgende:
Goede print hoor! @wolfrolfquote:Op zondag 9 mei 2021 15:32 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik wil een Bounty Hunter grapje maken.
Die gaat daar foto’s makenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is @:Greys al terug? Anders even goed opletten wat er precies op dat podium gebeurd.
Bountyquote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Cee het volgende:
Wij zitten het dichtst bij ESCUnited dus ik denk dat je ons hoorde.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:16 schreef Meridiaan het volgende:
Aah ja ik word zo benieuwd van jullie verslag. Het applaus was goed hoorbaar bij ESCUnited.
Alleen haar armen//mouwen zijn Pino. De rest van haar niet.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:17 schreef Meridiaan het volgende:
Nu zie ik alleen wel Pino op het podium, ik weet nog niet hoe dat er uit moet zien. Maar ik wacht geduldig op het officiële clipje dat nog volgt.
Hou op schei uit we moeten zometeen weer testen na de repetitie van Malta.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:18 schreef Meridiaan het volgende:
Bij Pino kun je overigens wel makkelijk een stok in die snavel steken
Geen ademtest dit keer?quote:Op zondag 9 mei 2021 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op schei uit we moeten zometeen weer testen na de repetitie van Malta.
IK WIL DIT KEER NIET DE STOK.
Jawel iedereen krijgt eerst de blaastest. Maar als je ook maar iets te hard of te zacht blaast werkt ie al niet goed. Of als je bv net een smintje hebt gegeten. Of 's ochtends tandenspoelspul hebt gebruikt. Of als je net gerookt hebt. Of als je een luchtje op hebt of te sterke deo.quote:
*duimt*quote:Op zondag 9 mei 2021 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op schei uit we moeten zometeen weer testen na de repetitie van Malta.
IK WIL DIT KEER NIET DE STOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |