Ja ik denk ook dat ze borderline doorgaat. 9e of 10e.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:32 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het heel spannend gaat worden (maar da's leuk). Ik denk zelf wel dat ze doorgaat, maar met hakken over de sloot. In de finale ergens onderaan.
Haha toen ik 16 en alto was had ik ook dit soort schoenen. En dat was heus geen fase! Ik vond ze gewoon mooi!quote:
Gefeliciteerd Gerben!quote:Op zondag 9 mei 2021 15:35 schreef grazz het volgende:
Gerben Bakker (Head of Show) is jarig.
Als je meeleest Gerben: Gefeliciteerd! Jullie doen het geweldig
oef, klinkt niet goed. Ik hoop dat het eerste dag zenuwen waren en dat het beter gaat volgende keer. Ik denk dat de staging wel interessant kan worden, maar moeten we nog zien.quote:
Jaquote:Op zondag 9 mei 2021 15:42 schreef Meridiaan het volgende:
Wat doet Portugal zo laag in de ranking bij ESCUnited?
Doet me denken aan Cherry Red live toenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:44 schreef Em31 het volgende:
Roxen moet veel te veel bewegen om een beetje goed te kunnen blijven zingen zo.
Said no one ever.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Georgië ook al zo laag, die vind ik ook tof
Hmm ja, vraag me af of ze er nog wat pre-recorded backing vocals tegenaan kunnen gooienquote:Op zondag 9 mei 2021 15:44 schreef Em31 het volgende:
Roxen moet veel te veel bewegen om een beetje goed te kunnen blijven zingen zo.
Georgië kan ik ook veel mee, kan mij niet voorstellen dat je kippenvel van krijgt, terwijl het wel bedoeld is zo denk ik.quote:
quote:
Hoe zit het met Nederland op het EK?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:57 schreef grazz het volgende:
Malta gaat denk ik de verwachtingen van favoriet zijn waarmaken![]()
Oekraine gaat denk ik epic worden.
Daarvoor ga ik even contact opnemen met een paragnost.quote:
Aangezien we Cyprus hebben en ook de enthousiaste reactie van het perscentrum voor Kroatië, denk ik dat dit 'm niet gaat worden.quote:
Ik vind hem heel tofquote:Op zondag 9 mei 2021 16:03 schreef Meridiaan het volgende:
Vind het wel echt heel tof dat er zo veel enthousiasme is voor Oekraïne
Had ze niet beter Jody Bernal-style achtergronddanseressen kunnen nemen van vergelijkbare lengte? (quote:
De jury hoort liever Tusse inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ben het wel helaas eens met Matt: de jury gaat dit niet vanzelfsprekend tof vinden. Gelukkig was het toen niet met Solovey, toen was haar stem nog scheller.
Michelle Visage zou hier het een en ander op aan te merken hebben ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:06 schreef Amarinthe het volgende:
fendi lijkt echt alsof ze bijna geen nek heeft hierdoor
Ik hoop vooral op die laatstequote:Op zondag 9 mei 2021 15:57 schreef grazz het volgende:
Malta gaat denk ik de verwachtingen van favoriet zijn waarmaken![]()
Oekraine gaat denk ik epic worden.
Gaat hoe dan ook opvallenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:08 schreef Momo het volgende:
Oekraine moet gewoon door met zoveel standaard pop nummers in deze semi.
In het MECC zou het dak er letterlijk afgaan.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:09 schreef Funhouse het volgende:
Ik hoop echt dat Oekraïne elke lamp die daar in Ahoy hangt gebruikt
* Aoibhin verzamelt alvast wat luchtquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:15 schreef Greys het volgende:
Groene Pinomouwen. Geweldige zang, dat aparte geluid zit er helemaal in.
Ik zie een enorme gele achtergrond en ze staat tussen houten/kartonnen (?) witte kale kleine bomen.
De dansers dansen met zo'n soort ringlicht dat de Wiwi's hier gebruiken om helder in beeld te zijn.
Nu enorm veel turquoise en paars en wit op het LED, héél druk maar het werkt.
Op een gegeven moment wordt alles wit en valt zij extra op met haar pluizige groene Pinomouwen.
Vijf rennende witte mannen in Augmented Reality.
Groot applaus in perscentrum!
Dat wilde ik horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |