Hoe zit het met Nederland op het EK?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:57 schreef grazz het volgende:
Malta gaat denk ik de verwachtingen van favoriet zijn waarmaken![]()
Oekraine gaat denk ik epic worden.
Daarvoor ga ik even contact opnemen met een paragnost.quote:
Aangezien we Cyprus hebben en ook de enthousiaste reactie van het perscentrum voor Kroatië, denk ik dat dit 'm niet gaat worden.quote:
Ik vind hem heel tofquote:Op zondag 9 mei 2021 16:03 schreef Meridiaan het volgende:
Vind het wel echt heel tof dat er zo veel enthousiasme is voor Oekraïne
Had ze niet beter Jody Bernal-style achtergronddanseressen kunnen nemen van vergelijkbare lengte? (quote:
De jury hoort liever Tusse inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ben het wel helaas eens met Matt: de jury gaat dit niet vanzelfsprekend tof vinden. Gelukkig was het toen niet met Solovey, toen was haar stem nog scheller.
Michelle Visage zou hier het een en ander op aan te merken hebben ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:06 schreef Amarinthe het volgende:
fendi lijkt echt alsof ze bijna geen nek heeft hierdoor
Ik hoop vooral op die laatstequote:Op zondag 9 mei 2021 15:57 schreef grazz het volgende:
Malta gaat denk ik de verwachtingen van favoriet zijn waarmaken![]()
Oekraine gaat denk ik epic worden.
Gaat hoe dan ook opvallenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:08 schreef Momo het volgende:
Oekraine moet gewoon door met zoveel standaard pop nummers in deze semi.
In het MECC zou het dak er letterlijk afgaan.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:09 schreef Funhouse het volgende:
Ik hoop echt dat Oekraïne elke lamp die daar in Ahoy hangt gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |