Crossover met Dr. Pimple popper?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zie deze voorbij komen op twitter
Ik had haar ook gemist, maar de oogjes staan nu op scherpquote:Op zondag 9 mei 2021 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze staat nu iets uit het kluisje te halen, loopt zo weer terug.
ookquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:03 schreef Cee het volgende:
MENSEN LET OP GREYS GAAT NU LANGS DE WIWI STREAM.
ZE LOOPT NU VOORBIJ.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had haar ook gemist, maar de oogjes staan nu op scherp
Er liep net iemand voorbij en nu weet ik niet of het Greys wasquote:
Ze heeft iig 4 of 5 danseressen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:08 schreef aarontje112 het volgende:
Erg benieuwd naar Azerbeidzjan! Hoop dat ze voor een andere staging gaan dan Israël en Kroatië, anders wordt het nogal inwisselbaar...
Jaaaaaa dan heb ik Greys ook gespotquote:
Is dit coronaproofquote:Op zondag 9 mei 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er wel goed uit in dit shot
Voor in het archief.quote:
De cyste neemt haar lijf over.quote:
Ook iets met Cleopatra en Army of loversquote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Heeft dat nummer nog andere lyrics dan MATA HARI?
Just like Cleopatraquote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
mamamamaquote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Dit is wel echt een nummer waarvan je hoopt dat er uitgepakt wordt ja...quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:15 schreef Cee het volgende:
Azerbeidzjan – Efendi – Mata Hari
In de achtergrond een grote gouden bal waarin bij het refrein een cobra in beeld is. Oosterse elementen in de kleuren turquoise, roze en goud zijn te zien op het LED-scherm. Er zijn vier danseressen in zwarte glitterpakjes met doorzichtige elementen die wat meer energie geven aan het geheel. Maar het podium lijkt te groot voor wat Azerbeidzjan wil laten zien. Efendi is nog niet in de haar en make-up geweest, we verwachten dat er dáár in ieder geval nog aan verbeterd gaat worden.
Neuh hoeft voor mij ook niet, maar wel populair denk ik in bepaalde delen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat dit niet doorgaat want moeten veel anderen door.
Precies wat ik ook dachtquote:Op zondag 9 mei 2021 15:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoop dat dit niet doorgaat want moeten veel anderen door.
Zeker waar hoor, al had ik wel verwacht dat Azerbeidzjan júist met dit nummer zou uitpakken.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:17 schreef grazz het volgende:
Komt het ook niet omdat AZ normaliter flink uitpakt en fans dat dus ook elke keer verwachten? Dat hoor je ze ook zeggen: ik had verwacht dat.... blah blah. De kijker zal die verwachtingen niet hebben.
Ik zou het eigenlijk wel verwacht hebben bij dit nummer.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:17 schreef grazz het volgende:
Komt het ook niet omdat AZ normaliter flink uitpakt en fans dat dus ook elke keer verwachten? Dat hoor je ze ook zeggen: ik had verwacht dat.... blah blah. De kijker zal die verwachtingen niet hebben.
Dat nummerrrrrrrr van vorrrrrrrrrrig jaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr was ook een stuk beterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 9 mei 2021 15:19 schreef libranl het volgende:
Azerbeidzjan gaat bij jury's niet hoog eindigen en publiek kent dit nu ook wel. Is te veel van hetzelfde en onorigineel.
Zeker als het gros in één en dezelfde halve finale zit jaquote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Nexum het volgende:
Dit toont eigenlijk ook wel weer dat teveel van hetzelfde soort inzendingen dus niet goed is. We hebben teveel vrouwelijke uptempo songs dit jaar
quote:K B
Efendi will change her stage name to Offendi if she NQ
Had niet anders verwacht. De spectakelnummers combineerden in het verleden altijd de dans met achtergrondzang, dus het toestaan van een backing track ging voor dat soort nummers nooit leiden tot minder mensen op het podium.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:25 schreef Em31 het volgende:
Heel veel dansers enzo ook deze helft, werkt wel goed wat minder mensen meenemen door corona.
Summiera Offendiquote:Op zondag 9 mei 2021 15:28 schreef Meridiaan het volgende:
Uit de chat (Matt versprak zich al eerder):
[..]
Ik kan me inderdaad niét voorstellen dat ze dit weer af gaan schaffen. Hopelijk valt het mee uiteindelijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:28 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. De spectakelnummers combineerden in het verleden altijd de dans met achtergrondzang, dus het toestaan van een backing track ging voor dat soort nummers nooit leiden tot minder mensen op het podium.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Zweden en co. vooral een excuus zochten om een wijziging door te drukken die ze al een tijd graag wilden maken, ten koste van de kwaliteit van het festival.
Huh okéquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:25 schreef Nexum het volgende:
Ik bereid me voor op een NQ voor Azerbeidzjan...
Ik denk dat het heel spannend gaat worden (maar da's leukquote:I couldn’t write a lot while I was watching it, because I was very much enjoying it and was quite attached to the screen. The performance comes across super confident., including ARMS! We’re getting a lot of variety in the camerawork, and a very colourful stage. It’s undeniably Eurovision and very, very captivating.
I’m still not a fan of the uptempo part in the end, but in total, this is impressive and an absolute joy to watch.
Something negative must be said though: Even to a non-native English speaker like me, Efendi’s pronunciation sounds very wrong on some words. But it’s well performed, well sung, and simply the best I’ve seen so far. (escgo.com).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |