Ik ook niet. Ik heb geen geheimen voor fokquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:04 schreef Celestien het volgende:
Ik ga de naam van m'n dochter niet posten, maar zou er geen probleem mee hebben om m'n eigen voornaam hier neer te zetten
* Celestien krijgt ineens een plannetje voor je verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 06:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb geen geheimen voor fok
Mijn naam is niet uniek in NL, hij wel komt voor. Maar niet vaak genoeg voor een kekke sleutelhanger of mok.
Dan geven we elkaar een sleutelhangerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:58 schreef Celestien het volgende:
[..]
* Celestien krijgt ineens een plannetje voor je verjaardagscadeau
Ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 06:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb geen geheimen voor fok
Mijn naam is niet uniek in NL, hij wel komt voor. Maar niet vaak genoeg voor een kekke sleutelhanger of mok.
Misschien eens op vakantie naar Argentinië?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:42 schreef F_r het volgende:
Ik wil ook een sleutelhanger.
Ik heb best wel een bekende naam maar niks keks te vinden.
Daar dacht ik ook al aan jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:19 schreef Aure het volgende:
Secret Sleutelhanger, en dat je dan sleutelhangers met namen maakt voor je lootje +kinderen van je lootje
Mijn naam komt nu veel vaker voor dan toen ik klein was, dus ik herken dat sprongetje welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:28 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden dus serieus een sleutelhanger met mijn naam erop gekocht. Gewoon omdat hij er was. Elke keer weer zoeken tussen die rekken en nooit je naam vinden. Dat gevoel dat hij er dan ineens wel wel tussen hangt, echt, zelfs als 30-er doet je hart dan nog een sprongetje.
Of ik ben gewoon raar, dat is ook nog een mogelijkheid
Hele normale naam, bij iedereen wel bekend. Maar ook weer niet zo veelvoorkomend dat er veel van dat soort meuk te krijgen was. Kinderen trouwens zelfde idee qua namen. Hele normale en bekende namen maar nooit met meerdere in een klas of zo.
Dat was de jongenlijn van het merk Lief. Reden om het niet te kopen overigens, alsof alle meisjes lief zijn en alle jongens stoer, getver.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:51 schreef mousemicky het volgende:
In de categorie bijzondere namen, bij F zit komend jaar een jongetje in de klas met de naam Stoer... Wellicht waren die fan van dat merk waarop dat met grote letters stond (bestaat dat nog eigenlijk?)...
In de parallelklas zit een Vino (ja, met een N dus), dat kan ik niet loskoppelen van het beeld van een vader en moeder met een grote wijnkelder.
Ja, da's dus ook altijd mijn eerste gedachte bij zulke namenquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:09 schreef MaJo het volgende:
En dan blijkt Stoer een iel mannetje met een bril
Waarbij je meteen denkt aan de schilder die wat vollere vrouwen schilderdequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef krijtlijk het volgende:
Ik hoorde laatst de naam R.ubens, Ruben ken ik wel maar met een s erachter vind ik het meer een achternaam.
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn naam.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:48 schreef Celestien het volgende:
Sleutelhangers: check!
We kiezen mooie namen voor onze kinderen, maar hoe hadden jullie willen heten, als je nu de keuze had gehad?
Voor mij is dat 'Nora'.
Ik heb nooit een sleutelhanger kunnen vinden met mijn naam, maar ben op zich wel tevreden. Maar met mijn achternaam wat minder, ik kan het zelf niet fatsoenlijk uitspreken als ik duidelijk moet articuleren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:48 schreef Celestien het volgende:
Sleutelhangers: check!
We kiezen mooie namen voor onze kinderen, maar hoe hadden jullie willen heten, als je nu de keuze had gehad?
Voor mij is dat 'Nora'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |