Voorgekookte rijstquote:
Ik ga niet eens kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:12 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Voorgekookte rijst____________________!
Hoe incapabel kun je zijn zeg.
En ook doordat er geen Romeinse culturele identiteit meer was als gevolg van de vele stammen die zich in de loop der jaren vestigden in het ooit zo grote imperium... Men voelde zich meer Frank of Goot dan Romein, en was loyaler aan het eigen tribale stamhoofd dan aan de consul of keizerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De geschiedenis herhaalt zich weer eens. Rome viel ook door massaimmigratie en cultureel verval
Ik hoop dat de friezen als kleine eenheid moedig weerstand blijven bieden.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En ook doordat er geen Romeinse culturele identiteit meer was als gevolg van de vele stammen die zich in de loop der jaren vestigden in het ooit zo grote imperium... Men voelde zich meer Frank of Goot dan Romein, en was loyaler aan het eigen tribale stamhoofd dan aan de consul of keizer
http://geacron.com/home-en/?sid=GeaCron342383
En sinds wanneer is chili con carne vega?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:12 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mwah, ik heb de hoop al opgegeven. Vrees dat Nederland anno 2050 één grote aaneenschakeling is van woonwijken, industrieterreinen, kantoorpanden, distributie- en datacentra, en her en der nog wat kleine stukjes groen. De weilanden hebben plaatsgemaakt voor velden met zonnepanelen en gigantische klimaatmolens. Aan de rand van de steden de banlieus voor onze medelanders met niet-westerse migratieachtergrond.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hoop dat de friezen als kleine eenheid moedig weerstand blijven bieden.
Dat is wel te doen toch? Leeuwarden, Drachten, Harlingen is wel leuk Voor mij is het geen optie.quote:
Wil je serieus in Friesland wonen?quote:
Nou ja, Limburg is ergerquote:
In Leeuwarden lopen tegenwoordig net zoveel allochtonen rond als in de Randstad. Als je in Friesland gaat wonen moet je gewoon een mooi dorpje uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is wel te doen toch? Leeuwarden, Drachten, Harlingen is wel leuk Voor mij is het geen optie.
Nooit geweest en wil ik graag zo houdenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drenthe Mooiste provincie van Nederland
Drenthequote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nooit geweest en wil ik graag zo houden![]()
Limburg
[..]
Nou ja je weet het niet. ik zie jou wel voor me in een boerderie moet ik zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik borduurde voort op de vorige posts.
Boerderij in Ruinerwold?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DrentheIk had mezelf opgehangen als ik nu nog in Drente had gewoond
Misschien heeft hij geen tijdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:12 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Als ik bij schoonouders kijk, die redelijk afgelegen wonen, heeft het wel zijn voordelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja je weet het niet. ik zie jou wel voor me in een boerderie moet ik zeggen
quote:
@Amaranthaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee in Emmen, maar daar wil je ook niet doodgevonden worden
Ga even emigreren naar Nieuw-Zeeland. Heb je affiniteit met dat land? Ken je er mensen of beter familie? Heb je een beroep waar daar een tekort aan mensen voor is? Niemand zit op jou te wachten daar en zodra een Nieuw-Zeelander jou plek kan innemen omdat ze anders in de bijstand moeten wordt je green-card ingetrokken. Ze hebben gelijk. Veel te ver weg ook dat land. Ik kan je geen advies geven waar wel heen te gaan. Nergens zit iemand op je te wachten momenteel of je bent lokaal wel heel erg bekend of je hebt waardevolle kennis. Dan zijn er eventueel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mwah, ik heb de hoop al opgegeven. Vrees dat Nederland anno 2050 één grote aaneenschakeling is van woonwijken, industrieterreinen, kantoorpanden, distributie- en datacentra, en her en der nog wat kleine stukjes groen. De weilanden hebben plaatsgemaakt voor velden met zonnepanelen en gigantische klimaatmolens. Aan de rand van de steden de banlieus voor onze medelanders met niet-westerse migratieachtergrond.
Iemand een tip voor een emigratieland? Nieuw-Zeeland lijkt mij wel mooi.
Deze post moet iedereen eigenlijk altijd gebruiken tegen alle emigratie-wappiesquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ga even emigreren naar Nieuw-Zeeland. Heb je affiniteit met dat land? Ken je er mensen of beter familie? Heb je een beroep waar daar een tekort aan mensen voor is? Niemand zit op jou te wachten daar en zodra een Nieuw-Zeelander jou plek kan innemen omdat ze anders in de bijstand moeten wordt je green-card ingetrokken. Ze hebben gelijk. Veel te ver weg ook dat land. Ik kan je geen advies geven waar wel heen te gaan. Nergens zit iemand op je te wachten momenteel of je bent lokaal wel heel erg bekend of je hebt waardevolle kennis. Dan zijn er eventueel mogelijkheden.
Drenthe is verder wel kut ja, maar ook mooiquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DrentheIk had mezelf opgehangen als ik nu nog in Drente had gewoond
Je hebt gelijk hoor. En Nieuw-Zeeland ook. Het doet mij alleen pijn dat Nederland helaas niet zo nuchter en realistisch kijkt naar de gevolgen van immigratie voor de bevolking, huisvesting, cultuur en natuur.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ga even emigreren naar Nieuw-Zeeland. Heb je affiniteit met dat land? Ken je er mensen of beter familie? Heb je een beroep waar daar een tekort aan mensen voor is? Niemand zit op jou te wachten daar en zodra een Nieuw-Zeelander jou plek kan innemen omdat ze anders in de bijstand moeten wordt je green-card ingetrokken. Ze hebben gelijk. Veel te ver weg ook dat land. Ik kan je geen advies geven waar wel heen te gaan. Nergens zit iemand op je te wachten momenteel of je bent lokaal wel heel erg bekend of je hebt waardevolle kennis. Dan zijn er eventueel mogelijkheden.
Dit hoorde ik dus 8 jaar geleden of zo over Leeuwarden. Ik ken mensen uit Drachten en Harlingen en ook Hoogeveen, die zeggen dat hetzelfde. Vorige maand was ik even in Assen, niet veel beter. Viel me gelijk op. Groningen kom ik dan wel wat vaker ivm Eemshaven. Lokale mensen wel tof. Ik mag het wel daar, maar zou er niet willen wonen ivm gebrek aan faciliteiten. Ik kan trouwens prima samenwerken met Noord-Oost Nederlanders. .quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Leeuwarden lopen tegenwoordig net zoveel allochtonen rond als in de Randstad. Als je in Friesland gaat wonen moet je gewoon een mooi dorpje uitzoeken.
Tegen de emigratie wappies die juist naar Nederland komenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze post moet iedereen eigenlijk altijd gebruiken tegen alle emigratie-wappies
De landen met de meeste migranten hebben geen oerwoud Hansquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen de emigratie wappies die juist naar Nederland komen
Laat die lekker in het takkie takkie oerwoud blinden
Heet mortie Hansquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De landen met de meeste migranten hebben geen oerwoud Hans
Ik zal het doorgeven aan Gerardquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De landen met de meeste migranten hebben geen oerwoud Hans
Jij hadmeer een unisex naam in gedachte?quote:
Liever dood dan levend.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee in Emmen, maar daar wil je ook niet doodgevonden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:56 schreef Azula het volgende:
Ik vind die obsessie hier die jullie hebben ongezonder dan Braad zelf.
En terecht, er zijn belangrijkere dingen dan werken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:54 schreef Modus het volgende:
En uiteraard weer volkomen uit het niets de stream afbreken.
Man man man
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En terecht, er zijn belangrijkere dingen dan werken.
Zeker nu je geld hebt moet je uitkijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister was ik in een obscure wijk en daar had ik mijn eerste aanraking met een hele grote groep zwerfjongeren (12-16) van niet-westerse achtergrond. Ik moet zeggen in real life is het best wel intimiderend.
Dat is ook kut voor ze Dima. Lijkt me geen pretje.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Gister was ik in een obscure wijk en daar had ik mijn eerste aanraking met een hele grote groep zwerfjongeren (12-16) van niet-westerse achtergrond. Ik moet zeggen in real life is het best wel intimiderend.
En dit.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker nu je geld hebt moet je uitkijken
ik e-flex alleenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker nu je geld hebt moet je uitkijken
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik e-flex alleen
heb maar 2 broeken en 5 dezelfde zwarte basic shirts van 10 euro en all stars schoenen
Wat deed je daar dan überhauptquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar die hyena's ruiken geldquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik e-flex alleen
heb maar 2 broeken en 5 dezelfde zwarte basic shirts van 10 euro en all stars schoenen
Was mattie helpen verhuizen. Verhuisbusje stond stationair te draaien en mattie en ik liepen daarheen maar we zagen ook zo'n grote groep jongeren aanlopen en echt lonken naar het busje. Was echt sickquote:
Als je geld hebt ben je overal welkomquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
Om even terug te komen op emigreren... Ik maak weer aanstalten. Heel veel nederlanders willen dat ook wel, maar nooit naar toe gewerkt. Beetje kip en ei verhaal. Gevraagd worden voor een project vragen ze altijd om buitenland ervaring. Heb je dat niet, krijg je het ook niet, maar zonder zul je nooit die ervaring krijgen en dat is waardeloos. Niet eerlijk en de wereld is ook niet eerlijk.
Strekking: 'even' emigreren om elders te werken, laat staan wonen is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Waar wil je heen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
Om even terug te komen op emigreren... Ik maak weer aanstalten. Heel veel nederlanders willen dat ook wel, maar nooit naar toe gewerkt. Beetje kip en ei verhaal. Gevraagd worden voor een project vragen ze altijd om buitenland ervaring. Heb je dat niet, krijg je het ook niet, maar zonder zul je nooit die ervaring krijgen en dat is waardeloos. Niet eerlijk en de wereld is ook niet eerlijk.
Strekking: 'even' emigreren om elders te werken, laat staan wonen is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Ffs leuke buurt heb je dan uitgekozen om te wonenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was mattie helpen verhuizen. Verhuisbusje stond stationair te draaien en mattie en ik liepen daarheen maar we zagen ook zo'n grote groep jongeren zien aanlopen en echt lonken naar het busje. Was echt sick
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ffs leuke buurt heb je dan uitgekozen om te wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2021 20:23:34 ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Wel mooie voor ze. Mja beter kan je eerst huis voor jezelf kopen. Bij je ouders kan je toch geen gymgirl ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dima haalt er gewoon eentje uit Turkijequote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wel mooie voor ze. Mja beter kan je eerst huis voor jezelf kopen. Bij je ouders kan je toch geen gymgirl ontvangen.
En een red leather bracelet natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik e-flex alleen
Heb tegen hem gezegd dat ik niet hun alle drie financieel afhankelijk van mij ga laten maken lol. Hij had nu ~500k kunnen hebben maar heeft verkeerde keuzes gemaakt helaas. Ergens in de komende maanden stand van zaken bekijken en dan denk ik wel huisgeld uitcashen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wel mooie voor ze. Mja beter kan je eerst huis voor jezelf kopen. Bij je ouders kan je toch geen gymgirl ontvangen.
Even de druk van de ketel gehaald meneer? Nu ben je zeker lekker ontspannen hè.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:36 schreef Makrelis het volgende:
Wacht f. Moet even.
Michala, 23 år og fra København
[ afbeelding ]
Ben je gek? Ik ben met een vlaamse. Ik hoef die sletten uit Kopenhagen niet hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Even de druk van de ketel gehaald meneer? Nu ben je zeker lekker ontspannen hè.
Waarom slutshamen?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ben je gek? Ik ben met een vlaamse. Ik hoef die sletten ook Kopenhagen niet hoor.
Wat lelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:36 schreef Makrelis het volgende:
Wacht f. Moet even.
Michala, 23 år og fra København
[ afbeelding ]
Ik hou niet van dat goedkope en/of kunstmatige. Het leven bestaat uit meer dan sex. Samen dronken worden, over dingen praten, wat houdt je bezig, ellenlange telefoongesprekken over allerlei zaken internationaal, hoe is het hier, hoe is het daar. Vind het leuk. Denken met je pik vind ik primitief.quote:
Maar waarom link je dat aan Deense vrouwen? Volgens mij zijn die zo degelijk als watquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat goedkope en/of kunstmatige.
Denemarken als land wel, deense vrouwen niet bepaald. Weinig degelijk kan ik melden. Losbandig... Mogen zij weten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom link je dat aan Deense vrouwen? Volgens mij zijn die zo degelijk als wat
Kan het me niet voorstellen, maar jij bent de wereldreizigerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Denemarken als land wel, deense vrouwen niet bepaald. Weinig degelijk kan ik melden. Losbandig... Mogen zij weten.
Zoveel ja? Tandjesquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft net wel mooi 160 euro aan donaties gekregen in zijn stream
Ja? Ik zag hem alleen maar zijn best doen dat bedrag verborgen te houden.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Dat zit een beetje anders. Denemarken en ik hebben een speciale band. Ik ken het als mijn broekzak zegmaar. Vaak zat daar gewerkt ook. De tel kwijtgeraakt. Is het 30 keer of 40? Ik heb een basis diploma deense taal, dat helpt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar jij bent de wereldreiziger
Maar jij bent volgens mij in elk land 40 keer geweest, ben je 200 jaar oud ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat zit een beetje anders. Denemarken en ik hebben een speciale band. Ik ken het als mijn broekzak zegmaar. Vaak zat daar gewerkt ook. De tel kwijtgeraakt. Is het 30 keer of 40? Ik heb een basis diploma deense taal, dat helpt.
Niet waar. Ik ken Azië een beetje en Scandinavië behoorlijk. Het is lastiger dan je misschien denkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent volgens mij in elk land 40 keer geweest, ben je 200 jaar oud ofzo?
Is dit een grap?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:58 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ie echt slanker ook gewoon. Gewoon om half 12 in de ochtend snackbar laten bezorgen.
Geen zorgen! Het gaat al sinds 2017 goedkomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:56 schreef Azula het volgende:
Ik vind die obsessie hier die jullie hebben ongezonder dan Braad zelf.
Wie is die slanke jongeman?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:27 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geen zorgen! Het gaat al sinds 2017 goedkomen:
Hij had het over afvallen maar bedoelde opvallenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:27 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geen zorgen! Het gaat al sinds 2017 goedkomen:
Vanaaf spinazie (koeienpoep noemen we dat hier). Lekker lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij had het over afvallen maar bedoelde opvallen
Dat lukt heel behoorlijk
Heerlijk. Ik combineer het graag met zoete aardappel of rode linzen. Gouden combinatie.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanaaf spinazie (koeienpoep noemen we dat hier). Lekker lekker.
Mijn recept is innd ook met zoete aardappel. Zachtgekookt ei over de koeienpoep en wat kookroom. Vleesje erbij.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik combineer het graag met zoete aardappel of rode linzen. Gouden combinatie.
Heb voor vanavond spinazie gnocchi met lamquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mijn recept is innd ook met zoete aardappel. Zachtgekookt ei over de koeienpoep en wat kookroom. Vleesje erbij.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:57 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Red je het wel een dagje zonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwi het gisteren nog, die jongen is weer veel te veel aan het uploaden en streamen dat kon niet lang goed gaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En gelijk weer een nieuwe aangemaakt? https://youtube.com/channel/UCuqRFW3jNfyacdHnXByG9Pg
Inderdaad zeg. Toen ik als 18-jarig studentje op kamers ging, had ik ook nooit gekookt. Maar door simpel te beginnen en regelmatig iets nieuws te proberen leer je het vanzelf. Maar onze grote vriend verwijt nu z’n moeder dat hij nog niet kan koken, terwijl hij al vier jaar op zichzelf woont... En het is ook niet zo dat hij niet genoeg tijd heeft om uitgebreid te koken...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:13 schreef Mark031 het volgende:
Hahaha had nog op tijd het fimpje gezien waarin hij aangeeft dat hij vanuit huis niks heeft meegekregen over koken. Dat is de oorzaak dat hij 0.0 verstand heeft van koken.
Stel je voor dat je zelf eens moeite doet om iets te leren? Of dat je überhaupt je dikke poten uitsteekt om zelf iets voor elkaar te krijgen.
Als je al jarenlang op jezelf woont, dan zou ik verwachten dat je op z'n minst wel weet hoe je groente uit een fucking blik moet klaarmaken. Of kant en klare aardappelen. Simpeler kan je het niet krijgen. Hij kreeg het zelfs voor elkaar om fucking instant noodles op een verkeerde manier klaar te maken.
Ook de datacentra hebben een dikke kluif aan hem.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zwi het gisteren nog, die jongen is weer veel te veel aan het uploaden en streamen dat kon niet lang goed gaan.
Ben benieuwd of er straks een filmpje komt waar hij aankondigt alles anders te gaan aanpakken. En dan hij nu veel volwassener is dan vroeger.
Op je wenken bediend. Echt iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ben wel benieuwd welk soort filmpjes hij deze keer gaat maken
In je google browser simpele recepten intikken en je krijgt genoeg recepten voor de komende 2 jaar. Maar zelfs daar is meneer te lui voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Toen ik als 18-jarig studentje op kamers ging, had ik ook nooit gekookt. Maar door simpel te beginnen en regelmatig iets nieuws te proberen leer je het vanzelf. Maar onze grote vriend verwijt nu z’n moeder dat hij nog niet kan koken, terwijl hij al vier jaar op zichzelf woont... En het is ook niet zo dat hij niet genoeg tijd heeft om uitgebreid te koken...
''2xx abonnees in 2 weken, ik weet echt niet hoe dat kan!!!''quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Op je wenken bediend. Echt iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders.
In zijn beleving zijn het allemaal nieuwe, niemand daarvan was al 1 van de 800 die er al waren voordat ie 3 weken geleden 2 dagen offline ging.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:25 schreef okselzweet het volgende:
[..]
''2xx abonnees in 2 weken, ik weet echt niet hoe dat kan!!!''______!
Geniet er nog maar even van want die microfoontjes moeten eerdaags toch weer terug hequote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:10 schreef Modus het volgende:
De content is nu namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders. En de geluidskwaliteit niet te vergeten.
Ik heb dat wel vakerquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Allemaal vertrokken op het moment dat jij hier binnenkwam
En ik ga maximaal één keer per week eten bestellenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:10 schreef Modus het volgende:
De content is nu namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders. En de geluidskwaliteit niet te vergeten.
Op naar de 300!quote:
Wat zal het nu zijn, kilootje of 175?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:14 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hier woog hij 150 kg. Nu ziet hij er echt veel dikker uit.
Hij is zo gezond dat hij geen bril meer nodig heeft. Zal wel door zijn zoutloze dieet komen. Nadeel is wel dat je zonder die bril zijn enorme donkere wallen beter ziet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat zal het nu zijn, kilootje of 175?
Als je nog steeds op 25 zit begin ik nu toch wel akelig dicht in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:27 schreef Makrelis het volgende:
@:fcu030 Lastig hoor maar gaat prima. M'n USS Franklin kan ik even niet gebruiken ivm een warp injector die ik niet heb. Vahklas does the job. Toch leuk om bij een piratengroep te zitten.
Alsof braddie verder vooruit kan denken dan een dagdeelquote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:03 schreef bamibij het volgende:
Mostly Cars
@:BradgeTV wees verstandig en zorg nou toch eens voor backup. Als je dit echt serieus wilt doen uit het oogpunt van zijnde een baan/bijverdienste is zoiets gewoon kapitaalvernietiging. Hoop eten gekocht voor de content, dure apparatuur gekocht, tijd besteed aan filmen, editen en plaatsen, en dat spoel je in een impuls allemaal zo door de gootsteen zonder kans het opnieuw te gebruiken. Hartstikke zonde!
@Modus heeft alle filmpjes gedownload. Misschien wil braddie ze wel terugkopenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:03 schreef bamibij het volgende:
Mostly Cars
@:BradgeTV wees verstandig en zorg nou toch eens voor backup. Als je dit echt serieus wilt doen uit het oogpunt van zijnde een baan/bijverdienste is zoiets gewoon kapitaalvernietiging. Hoop eten gekocht voor de content, dure apparatuur gekocht, tijd besteed aan filmen, editen en plaatsen, en dat spoel je in een impuls allemaal zo door de gootsteen zonder kans het opnieuw te gebruiken. Hartstikke zonde!
Kan hij ze na een maand dan ook weer terugsturen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:modus heeft alle filmpjes gedownload. Misschien wil braddie ze wel terugkopen
Er zaten een paar rotte appels tussen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
En hij was nog wel zo trots op zijn subscribers
Ook leuk voor de mensen die hem een "donatie" hebben gedaan. Filmpje weg.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:03 schreef bamibij het volgende:
Mostly Cars
Filmpjes kopen en op stampen. Heeft ze toch gekocht.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Kan hij ze na een maand dan ook weer terugsturen?
25 nog steeds ja. Research is nooit gestopt echter. M'n Kehra is max tier nu op 9. 340k strength, maar met speciale combat upgrades. Ik schiet er battleships mee neer van ruim 500k.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je nog steeds op 25 zit begin ik nu toch wel akelig dicht in de buurt te komen.
Je zal het maar mee moeten torsen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat zal het nu zijn, kilootje of 175?
Hij kan ook bij mij aankloppenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:modus heeft alle filmpjes gedownload. Misschien wil braddie ze wel terugkopen
BradgeTVquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:41 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En gelijk weer een nieuwe aangemaakt? https://youtube.com/channel/UCuqRFW3jNfyacdHnXByG9Pg
Dat wordt een Tesla binnenkort.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:02 schreef Modus het volgende:
Snel een nieuwe mijlpaalvid! 250 subs in 2 dagen!
Wie heeft er subs voor hem gekocht?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:02 schreef Modus het volgende:
Snel een nieuwe mijlpaalvid! 250 subs in 2 dagen!
@Elan is weer bezigquote:Op zondag 9 mei 2021 11:44 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Wie heeft er subs voor hem gekocht?
Dat is gewoon de harde kern van Fok!kers en trollen die altijd terugkeren. Eigenlijk zouden we een soort trouwe-fan-bonus moeten krijgen.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 12:18 schreef Modus het volgende:
Nog meer baggervoer!
Die zal vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders smaken dan deze
De vorige was heel erg vet en dat is helemaal prima. De pizza uit de nieuwste review is echter totaal niet vet en dat is helemaal prima.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:18 schreef Modus het volgende:
Nog meer baggervoer!
Die zal vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders smaken dan deze
Oh dan zit ik er nog wel een eindje vanaf. Ik red krap aan de helft.quote:Op zondag 9 mei 2021 04:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
25 nog steeds ja. Research is nooit gestopt echter. M'n Kehra is max tier nu op 9. 340k strength, maar met speciale combat upgrades. Ik schiet er battleships mee neer van ruim 500k.
En ik zie hem in een paar seconden weer veranderen van 230 naar 236.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:51 schreef Modus het volgende:
[..]
En nu op wonderbaarlijke wijze ineens weer maar 179.
De cyclus herhaalt zich weerquote:Op zondag 9 mei 2021 13:13 schreef Tlaloc het volgende:
Heb weer een hoop gemist zie ik, iemand een samenvatting?
Koopt ie subs ja? Dat verbaast me ook helemaal nietsquote:Op zondag 9 mei 2021 13:01 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn hemel wat een sneu stuk vreten is het toch ookJe eigen subscribers kopen en dan zeggen dat je oh zo succesvol bent
![]()
Braddie, we weten dat je meeleest: JE DOET NIET MEER MEE!! OPZOUTENWEGWEZEN
Het beste vermaak is leedvermaak.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:41 schreef Azula het volgende:
[..]
En jullie blijven er maar mee bezig.
Obsessed much.
Als Domino's hierachter komt klagen ze hem nog aan wegens smaadquote:Op zondag 9 mei 2021 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk meeleesBraddie
Je moet wel eerst die plusjes doen en dan pas op TOEVOEGEN klikken. Gratis extra shoarma bestaat niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jij krijgt een krulletje met een smiley erin én een paardentsticker.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk geen Braddie, ben te druk met 56 keer per week neuken.
Jij hebt zeker geen baan dat je daar tijd voor hebtquote:Op zondag 9 mei 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk geen Braddie, ben te druk met 56 keer per week neuken.
Correct, en mijn kind laat ik gewoon bij mijn ex, ik heb ook recht op een leven.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen baan dat je daar tijd voor hebt
Dit gaat niet over braddiequote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct, en mijn kind laat ik gewoon bij mijn ex, ik heb ook recht op een leven.
Die realdoll van je maakt overuren.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct, en mijn kind laat ik gewoon bij mijn ex, ik heb ook recht op een leven.
Nee, ik heb andere obsessies.quote:
Die weken toen je niet postte waren erg goede weken.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die realdoll van je maakt overuren.
Tsja, dat was de enige manier waarop je mij aankon.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die weken toen je niet postte waren erg goede weken.
Ik verspil mijn energie liever aan mensen die het wel waard zijn, inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, dat was de enige manier waarop je mij aankon.
Op deze manier neemt de verwachte levensduur rap af.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die realdoll van je maakt overuren.
Leuke edit hoor.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tsja, dat was de enige manier waarop je mij aankon.
In b4 ziekelijke verwensing
Jij kent mij tenminste. Ik zou geen idee hebben waar ik jou van zou moeten kennen, het enige wat ik je hier zie doen is viesboos spelen en zogenaamd stoer doen.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik verspil mijn energie liever aan mensen die het wel waard zijn, inderdaad.
413 nu.... shit is raarquote:Op zondag 9 mei 2021 12:51 schreef Modus het volgende:
[..]
En nu op wonderbaarlijke wijze ineens weer maar 179.
Dat is de Bradr armyquote:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojoquote:Op zondag 9 mei 2021 17:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Jij kent mij tenminste. Ik zou geen idee hebben waar ik jou van zou moeten kennen, het enige wat ik je hier zie doen is viesboos spelen en zogenaamd stoer doen.
Dit kan beterquote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo
Tief toch op gehandicapte imbecielquote:
Hohoho mortie hoort hier ookquote:
Binnenkort gooi ik je ruit door als je slaaptquote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik daarna dubbelglas van de woningbouwquote:Op zondag 9 mei 2021 17:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Binnenkort gooi ik je ruit door als je slaapt
Kijk, zo kennen we je weer.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh? Mensen die uit elkaar zijn en dan middels een gerechtelijke constructie beiden verantwoordelijk zijn voor het opvoeden en verzorgen van hun kind? Dat dit bestaat in Nederland. 😱quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hoort gewoon bij de vrouw te liggen, die heeft uiteindelijk de keuze om het kind uit te poepen of niet. als de kerel die een coole gamer move in haar kutje deed geen kind wil kan hij moeilijk een abortus forceren dus de grootste last ligt bij het wijffiequote:Op zondag 9 mei 2021 17:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Huh? Mensen die uit elkaar zijn en dan middels een gerechtelijke constructie beiden verantwoordelijk zijn voor het opvoeden en verzorgen van hun kind? Dat dit bestaat in Nederland. 😱
Mooi weer een vent in de val laten lopen, hoop dat je trots bent.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Huh? Mensen die uit elkaar zijn en dan middels een gerechtelijke constructie beiden verantwoordelijk zijn voor het opvoeden en verzorgen van hun kind? Dat dit bestaat in Nederland. 😱
Er is leven buiten de achterstandswijkquote:Op zondag 9 mei 2021 17:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Gezien jouw hele verschijning hier een grote act is kan ik concluderen dat je erg gezond bezig bent dusquote:Op zondag 9 mei 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Jongens ik eet net zo ongezond als braddie laatste tijd.
is wel te zien spongebossquote:Op zondag 9 mei 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Wat een merkwaardig toeval.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Nu weer 349 abonnees. Was eerst 416.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:01 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn hemel wat een sneu stuk vreten is het toch ookJe eigen subscribers kopen en dan zeggen dat je oh zo succesvol bent
![]()
Braddie, we weten dat je meeleest: JE DOET NIET MEER MEE!! OPZOUTENWEGWEZEN
Kwaliteit was nog niet goed genoegquote:
Braddie is dikquote:Op zondag 9 mei 2021 20:44 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan iemand de laatste 3 pagina's even samenvatten? Ik hou het zo niet meer bij
Dit plaatst het "hoge" aantal subs op zijn andere kanaal toch in een andere contextquote:Op zondag 9 mei 2021 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu weer 349 abonnees. Was eerst 416.
Er is niet betaald.
Misschien heeft hij die val zelf wel uit gezet en laat ‘ie me niet ontsnappenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooi weer een vent in de val laten lopen, hoop dat je trots bent.
quote:Op zondag 9 mei 2021 20:44 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan iemand de laatste 3 pagina's even samenvatten? Ik hou het zo niet meer bij
Habibo ik ben te zwaar maar ga nu intermediate fasting of zo proberen.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien jouw hele verschijning hier een grote act is kan ik concluderen dat je erg gezond bezig bent dus
kifesh?quote:
het universum is niet klaar met onsquote:
Dan ontbreken er nog steeds 2.quote:
8 nuquote:Op zondag 9 mei 2021 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu weer 349 abonnees. Was eerst 416.
Er is niet betaald.
Baxshop kan alweer extra personeel inhurenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:36 schreef Solotovski het volgende:
Tjah, camera en mics moesten weer terug zeker
Zwanger?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, misselijk. Al twee keer moeten overgeven vandaag.
Ik ben er ook goed ziek van. Even een uurtje gaan slapen zonder shield en gelijk helemaal kaalgeplukt. Ik laat tenminste nog netjes een kleine reserve over als ik plunder, maar de rest van die Neanderthalers kijken nergens naar behalve naar henzelf. Vieze egoisten.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, misselijk. Al twee keer moeten overgeven vandaag.
Bier brouwen moet je ook aan Belgen en Duitsers overlatenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik denk dat italiaanse bier van gisteren.
Ach joh, deze week nog is hij weer terug. Die jongen heeft ook geen helemaal geen leven, hij moet gewoon wat om handen hebben en een doel hebben. En aandacht.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier brouwen moet je ook aan Belgen en Duitsers overlaten
Dat blijkt maar weer. Birra Moretti had ik.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier brouwen moet je ook aan Belgen en Duitsers overlaten
Ja da's niet handig. Ik kom niet eens in slaap zonder peace shield.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:22 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik ben er ook goed ziek van. Even een uurtje gaan slapen zonder shield en gelijk helemaal kaalgeplukt. Ik laat tenminste nog netjes een kleine reserve over als ik plunder, maar de rest van die Neanderthalers kijken nergens naar behalve naar henzelf. Vieze egoisten.
Ik draaide me nog even een uurtje om. Ik zit wel vaker shieldloos te provoceren, maar dit was in een wel hele kleine window.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja da's niet handig. Ik kom niet eens in slaap zonder peace shield.
Wat een verschrikkelijke zeikstem heeft die Coldplay zanger ookquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Leeg gevoel op deze druilerige maandagmorgen![]()
Jij bent ook niet de doelgroep van Coldplay he.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke zeikstem heeft die Coldplay zanger ook
Mythos is wel fijn jaquote:Op maandag 10 mei 2021 14:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vind Hertog Jan maar zwaar overrated.
Pils kun je beter aan de Tsjechen of Grieken overlaten...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En bier aan de Belgen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheers!
Dit is meer mijn dingquote:Op maandag 10 mei 2021 14:43 schreef Tlaloc het volgende:
Jij bent ook niet de doelgroep van Coldplay he.
Is meer voor vrouwen.
Kloptquote:Op maandag 10 mei 2021 18:49 schreef Tlaloc het volgende:
https://youtube.com/channel/UC9vousG2s6c47aUIhzqFfTQ
Is dit hem weer?
Je doge nog aan het hodlen?quote:
Is hem nietquote:Op maandag 10 mei 2021 18:49 schreef Tlaloc het volgende:
https://youtube.com/channel/UC9vousG2s6c47aUIhzqFfTQ
Is dit hem weer?
Absoluut.quote:
HOLO hodlen broerquote:Op maandag 10 mei 2021 19:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Absoluut.
Wacht gewoon tot Elon weer wat roept en hem een dollar maakt.
ONZ / [ronde 41 Het dodetopicspel #10335] Dansmariekesquote:
https://forum.fok.nl/user/history/496143quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe kom je bij iemands pohi als je alleen een profiel linkje hebt?;(
Dat is hem.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 41 Het dodetopicspel #10335] Dansmariekes
Maar zou natuurlijk ook weer iemand kunnen zijn die doet alsof.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:49 schreef Erasmus het volgende:
GC / Fok verlaten
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
KLB / Het is helaas voorbij.
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!
Forum Opties | |