SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de airfryerquote:Op maandag 10 mei 2021 18:02 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Ik wilde zalm bakken, maar was het vergeten uit de vriezer te halen, dus het zijn vega chicken tendies geworden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou in de oven toch ook, maar in de pan is het lekkerstquote:Op maandag 10 mei 2021 18:04 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
De huid word toch nooit goed krokant uit de airfryer?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Insmeren met olie.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:04 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
De huid word toch nooit goed krokant uit de airfryer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is kip vega?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je een punt. Nou ja, misschien later op de avond dan als snackquote:Op maandag 10 mei 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou in de oven toch ook, maar in de pan is het lekkerst![]()
Of morgenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:05 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Heb je een punt. Nou ja, misschien later op de avond dan als snack
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij eet die kneutquote:![]()
Ik heb nooit die behote begrepen van de vegabeweging om de vervangers er uit te laten zien als het origineel. Er is genoeg vegakeuze zonder slap atreksel van iets te moeten maken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Een zalm past altijd wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee zag laatst iemand op You tube die zei dat patat lakker knapperig was uit de airfryerquote:Op maandag 10 mei 2021 18:04 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
De huid word toch nooit goed krokant uit de airfryer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwaaaaa zo dacht ik ook. Tot ik vorige maand naast mijn normale porties vlees ook vleesvervangers bestelde, en het meeste is echt lekker!quote:Op maandag 10 mei 2021 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij eet die kneut![]()
Ik heb nooit die behote begrepen van de vegabeweging om de vervangers er uit te laten zien als het origineel. Er is genoeg vegakeuze zonder slap atreksel van iets te moeten maken![]()
Deze zag ik aankomen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BRADDIE JIJ BENT HET DUSquote:Op maandag 10 mei 2021 18:07 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mwaaaaa zo dacht ik ook. Tot ik vorige maand naast mijn normale porties vlees ook vleesvervangers bestelde, en het meeste is echt lekker!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik eet het liefst gefrituurde friet.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee zag laatst iemand op You tube die zei dat patat lakker knapperig was uit de airfryerI'm surrounded by morons!
De patat die ik maak uit de airfryer is vaak ook wel lekker knapperig, maar soms is't ook té.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee zag laatst iemand op You tube die zei dat patat lakker knapperig was uit de airfryer![]()
Kreeg net een verveelde buurjongen op bezoek. Liep op zijn sokken door naar de achtertuin, rende door het natgeregende gras en sjokte vervolgens hier de woonkamer en keuken door.![]()
![]()
Ik zeg niet dat het slecht is, snap gewoon de behoefte van het "kopieren" niet. Noem het gewoon een soyanugget ofzo, niet een vegakipnugget, daar doel ik op.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:07 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mwaaaaa zo dacht ik ook. Tot ik vorige maand naast mijn normale porties vlees ook vleesvervangers bestelde, en het meeste is echt lekker!I'm surrounded by morons!
Daar ben je zelf bij, stoppen en niet doorlatenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
Kreeg net een verveelde buurjongen op bezoek. Liep op zijn sokken door naar de achtertuin, rende door het natgeregende gras en sjokte vervolgens hier de woonkamer en keuken door.
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
Kreeg net een verveelde buurjongen op bezoek. Liep op zijn sokken door naar de achtertuin, rende door het natgeregende gras en sjokte vervolgens hier de woonkamer en keuken door.voor straf nog even wat laten pakken uit de schuur en dan gauw de achterdeur dicht doen voor 30 seconden.
![]()
Tuinslang erop!quote:Op maandag 10 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
Kreeg net een verveelde buurjongen op bezoek. Liep op zijn sokken door naar de achtertuin, rende door het natgeregende gras en sjokte vervolgens hier de woonkamer en keuken door.I'm surrounded by morons!
Tja straks krijg je vegetarische struisvogelbiefstukken, vegan bavette, plantaardige krokodil enz.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, snap gewoon de behoefte van het "kopieren" niet. Noem het gewoon een soyanugget ofzo, niet een vegakipnugget, daar doel ik op.![]()
![]()
Ah op die manier. Nee dat is inderdaad een beetje krom.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, snap gewoon de behoefte van het "kopieren" niet. Noem het gewoon een soyanugget ofzo, niet een vegakipnugget, daar doel ik op.![]()
Gelijk laten dweilen.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, stoppen en niet doorlaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]voor straf nog even wat laten pakken uit de schuur en dan gauw de achterdeur dicht doen voor 30 seconden.
![]()
![]()
![]()
Zo is hetquote:
Mkay, zijn moeder dan maar.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat jong?
Te laat, ik heb hem al naar huis gestuurd.I'm surrounded by morons!
Waar zou jij hem willen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het te laat.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, stoppen en niet doorlaten![]()
![]()
Goede reactie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oepsquote:
PAUL OVERLEG DAT NOU EENS. Misschien wil ik dit wel helemaal niet, en wil ik alleen in DTS posten, weghalen.quote:![]()
Denken jullie dat het in feb 2022 weer mogelijk is om zonder gezeik naar de VS te reizen?I'm surrounded by morons!
Ik denk het welquote:Op maandag 10 mei 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
Denken jullie dat het in feb 2022 weer mogelijk is om zonder gezeik naar de VS te reizen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi, hou ik je aanquote:
![]()
Vast niet nee. Maar het hoeft niet met terugwerkende kracht alsnog bekend gemaakt te worden op heel FOK!quote:![]()
Alles op zwart!quote:I'm surrounded by morons!
Dan had je Paul er beter buiten kunnen latenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:18 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Vast niet nee. Maar het hoeft niet met terugwerkende kracht alsnog bekend gemaakt te worden op heel FOK!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is in enkele situatie een goed advies!quote:Op maandag 10 mei 2021 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan had je Paul er beter buiten kunnen latenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wij zitten weer lekker op 1 lijnquote:Op maandag 10 mei 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is in enkele situatie een goed advies!
Elke.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is in enkele situatie een goed advies!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar zat tussendoor tv te volgenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom doe je dit, hij komt niet voor niets anoniem ppfffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dat is helemaal kort en krachtig.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]Hier zeggen we alleen "DIN 931" , dan weten we ook genoeg
Eikel.quote:
Die is ook wel leuk.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ruuuuddddquote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Hey Ruud, das lang geledenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
*elkequote:Op maandag 10 mei 2021 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is in enkele situatie een goed advies!![]()
Ja hier ook hoor, lekker zelf aardappelen schillen en snijden voor en af bakken en smullen maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is Paul, de meest incompetente mod op FOK! Die dit soort dingen niet begrijptquote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doe je dit, hij komt niet voor niets anoniem ppfffff![]()
Nee, maar je kent Paul ook inmiddels. Die is uit op dit soort aandachtquote:Op maandag 10 mei 2021 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
I know......I know!Maar dan is het niet aan Paul om dit zo te doen.
Bij BB?quote:Op maandag 10 mei 2021 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kortgeleden vertoefde ik vaak elders op ons aller FOK!Hoi
Dit soort aandacht is zelfs aan mij niet besteed. Echt een matige actie.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar je kent Paul ook inmiddels. Die is uit op dit soort aandacht
Komt echt niet in hem op dat ik zo op FOK! kom qua naam omdat ik misschien alleen in DTS wil posten zonder ellende..![]()
Soms moet ook een mod verder nadenken dan zijn neus lang isquote:Op maandag 10 mei 2021 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar je kent Paul ook inmiddels. Die is uit op dit soort aandacht
Ah, weer een COS'er die gezellig hier komt mee kletsenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kortgeleden vertoefde ik vaak elders op ons aller FOK!Hoi
![]()
Ach, het beste negeer je hem.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:27 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Dit soort aandacht is zelfs aan mij niet besteed. Echt een matige actie.
Komt echt niet in hem op dat ik zo op FOK! kom qua naam omdat ik misschien alleen in DTS wil posten zonder ellende..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is bij Paul hetzelfde als proberen uit te leggen aan water dat het niet nat mag zijnquote:Op maandag 10 mei 2021 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms moet ook een mod verder nadenken dan zijn neus lang is
Nou heeequote:Op maandag 10 mei 2021 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is bij Paul hetzelfde als proberen uit te leggen aan water dat het niet nat mag zijn
Das niet aardig heee
Je hebt gelijkquote:![]()
Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden aan al het water
Dat is inderdaad niet doen, blijft water naar de zee dragen met hemquote:Op maandag 10 mei 2021 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is bij Paul hetzelfde als proberen uit te leggen aan water dat het niet nat mag zijn
Leuk dat je hier mee post.quote:
Hoi Paul.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:30 schreef MeneerNederland het volgende:
Lief doen en mij niet boljen hee. Ik ben velieft op LIIEEEMOOOEENNTTJJUUHHHH, wij gaan verkeren.I'm surrounded by morons!
Kunnen het nu weer over gezellige dingen hebben?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is bij Paul hetzelfde als proberen uit te leggen aan water dat het niet nat mag zijnquote:It's impossible, tell the sun to leave the sky
It's just impossible
It's impossible, ask a baby not to cry
It's just impossible
Can I hold you closer to me
And not feel you going through me?
Split the second that I never think of you
Oh, how impossible
Can the ocean keep from rushing to the shore?
It's just impossible
If I had you, could I ever run for more?
It's just impossible
And tomorrow, should you ask me for the world
Somehow I'd get it, I would sell my very soul
And not regret it for to live without your love
Is just impossible
Can the ocean keep from rushing to the shore?
It's just impossible
If I had you, could I ever run for more?
It's just impossible
And tomorrow, should you ask me for the world
Somehow I'd get it, I would sell my very soul
And not regret it for to live without your love
Is just impossible, impossible, impossibleActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Beer, Burgers & Boobs?quote:Op maandag 10 mei 2021 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen het nu weer over gezellige dingen hebben?I'm surrounded by morons!
De blotebillenbolk van DJMO?!quote:Op maandag 10 mei 2021 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen het nu weer over gezellige dingen hebben?
Alhoewel![]()
Deze man heeft zijn prioriteiten op ordequote:
![]()
Mimosa, Moussaka & Moobs?quote:I'm surrounded by morons!
Bier,ballen en borsten.
Bitterballen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:38 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dus maak daar maar Biefstuk van en Billen i.p.v Ballen dank u![]()
![]()
Ja, mannentieten dus. Zoals je graag wilde zien toch?quote:I'm surrounded by morons!
Goede verdeling dan.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:38 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Wil met die rechter wel op reis hoor
Nee dacht dat jij dat bedoeldequote:Op maandag 10 mei 2021 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, mannentieten dus. Zoals je graag wilde zien toch?![]()
![]()
Omdat je er zo op aandringt, hier een foto van mijn manboobsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je er zo op aandringt, hier een foto van mijn manboobs
Ik zit nu in de auto kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil je wel komen, maar voor F1, chips en bier kom je nietquote:
Dat gaat Muis leuk vinden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja, dat moet ik ook nog gaan uitleggenquote:
F1 welquote:Op maandag 10 mei 2021 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu wil je wel komen, maar voor F1, chips en bier kom je niet
Bier niet
Chips mwah
Dan had ik dus de waanzinnige start gemist .. en dat was het meest mooie van de hele raceThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja oké. Moeten we over twee weken maar even eerder afsprekenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 wel
Bier niet
Chips mwah
Dan had ik dus de waanzinnige start gemist .. en dat was het meest mooie van de hele race
De pitsstop van Jo Vinatsie was ook wel een hoogtepuntquote:Op maandag 10 mei 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 wel
Bier niet
Chips mwah
Dan had ik dus de waanzinnige start gemist .. en dat was het meest mooie van de hele race![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
dan mag RB nog wel even wat extra PK gaan vinden.. wil Max mee doen voor de titelquote:Op maandag 10 mei 2021 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké. Moeten we over twee weken maar even eerder afsprekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vond het dit maal slecht in beeld gebracht..quote:Op maandag 10 mei 2021 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De pitsstop van Jo Vinatsie was ook wel een hoogtepunt
Ze mogen wel weer wat extra PK's eruit halen. Gelukkig is de motor iets minder belangrijk in Monaco.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan mag RB nog wel even wat extra PK gaan vinden.. wil Max mee doen voor de titelOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar een lege band eronder willen gooien is toch wel een toppuntjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Monaco is altijd wel leuk om te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker niet Maxs favoriete circuit.. hoop op wat leuks van lando of Carlosquote:Op maandag 10 mei 2021 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze mogen wel weer wat extra PK's eruit halen. Gelukkig is de motor iets minder belangrijk in Monaco.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus dat, en die monteurs alle ouwe meuk weer achter uit het magazijn halenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
Maar een lege band eronder willen gooien is toch wel een toppuntje
Vooral als Kimi voortijdig eruit vliegtquote:Op maandag 10 mei 2021 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Monaco is wel altijd wel leuk om te kijken.
Moeten ze dus een hele nieuwe set tevoorschijn toveren..quote:Op maandag 10 mei 2021 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat, en die monteurs alle ouwe meuk weer achter uit het magazijn halen
degene die voor de lucht in de bandjes zorgt zal goed op zijn flikker krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paaseieren kleuren?quote:Op maandag 10 mei 2021 18:50 schreef MeneerNederland het volgende:
Ik lees dat Famke Louise in The Passion mee deed?!Wat kán zij?
Tegen bont zijn .. en euhhhh verder niet zoveelquote:Op maandag 10 mei 2021 18:50 schreef MeneerNederland het volgende:
Niet meer meedoen?quote:Op maandag 10 mei 2021 18:50 schreef MeneerNederland het volgende:
Flikkert het kruis van zich af en liep van de Romeinen weg.![]()
![]()
Misschien na de versoepeling weer opzitten en pootjes gevenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:50 schreef MeneerNederland het volgende:
Zo dan: Het nummer Comme d'habitude (My Way, oa gezongen door Frank Sinatra) is één vd meest gecoverde platen ter wereld.
Dit nummer brengt jaarlijks nog 750.000 euro aan auteursrechten op.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
2006 toen hij net voor de tunnel de wagen in de fik vloog en hij een kwartier later in zwembroek op een bood zat te chillen ipv terug naar het team gaanquote:Op maandag 10 mei 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooral als Kimi voortijdig eruit vliegt![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegen bont zijn .. en euhhhh verder niet zoveel
FRIEDEPIEPOLquote:Op maandag 10 mei 2021 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet meer meedoen?
Flikkert het kruis van zich af en liep van de Romeinen weg.![]()
Volgens mij is het gemiddelde IQ van een Jack Russel hoger hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien na de versoepeling weer opzitten en pootjes geven![]()
Goud die manquote:Op maandag 10 mei 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2006 toen hij net voor de tunnel de wagen in de fik vloog en hij een kwartier later in zwembroek op een bood zat te chillen ipv terug naar het team gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag hem ook wel. Snel, man van weinig woorden en altijd leuke actiesquote:![]()
Misschien valt het met haar wel mee als ze aangelijnd isquote:Op maandag 10 mei 2021 18:52 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is het gemiddelde IQ van een Jack Russel hoger hoor
Great Minds think alikequote:Op maandag 10 mei 2021 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Friemeldepiemel!
Zo heeft ze wel respect voor het kruis!
Aangelijnd en een bal d'r in.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien valt het met haar wel mee als ze aangelijnd is![]()
En gewoon schijt aan het hele media circus.. balletje lam op de uitreikingquote:Op maandag 10 mei 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel. Snel, man van weinig woorden en altijd leuke acties![]()
![]()
DOEDOE DOEquote:Op maandag 10 mei 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan over een biervat heen gebonden bij opnames voor Blacked.![]()
![]()
quote:Ja jaren geleden kwam iemand op een andere site met ongeveer deze opmerking aangezet, alleen heb ik "een horde dolle negers" ff vervangen voor "opnames voor Blacked" omdat we tegenwoordig in andere tijden leven!
![]()
![]()
Dan nemen we d'r ff mee naar een ander land, kan prima. Sowieso fijn om haar dan daar achter te laten, zijn we er hier van verlost.quote:![]()
Boodquote:Op maandag 10 mei 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2006 toen hij net voor de tunnel de wagen in de fik vloog en hij een kwartier later in zwembroek op een bood zat te chillen ipv terug naar het team gaan![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet Famke zo plagen.
Eritrea bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 mei 2021 18:57 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Dan nemen we d'r ff mee naar een ander land, kan prima. Sowieso fijn om haar dan daar achter te laten, zijn we er hier van verlost.![]()
![]()
De tijd waar we nu in leven, sja.. Iedereen is zo snel op z'n pik getraptquote:Op maandag 10 mei 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ja jaren geleden kwam iemand op een andere site met ongeveer deze opmerking aangezet, alleen heb ik "een horde dolle negers" ff vervangen voor "opnames voor Blacked" omdat we tegenwoordig in andere tijden leven!
![]()
![]()
Jij wil zeker nog wel een keer friemelpiemel doen met Femkequote:![]()
Ik ben niet haar type,en zij de mijne ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij wil zeker nog wel een keer friemelpiemel doen met Femke
Wie is dan jou type??quote:Op maandag 10 mei 2021 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben niet haar type,en zij de mijne ook niet.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn/haar pik he!quote:Op maandag 10 mei 2021 18:57 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
De tijd waar we nu in leven, sja.. Iedereen is zo snel op z'n pik getrapt![]()
![]()
Hij is echt de exentrieke zoon van Mikaquote:Op maandag 10 mei 2021 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gewoon schijt aan het hele media circus.. balletje lam op de uitreiking![]()
![]()
Zuidpool vind ik ook best.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:01 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar Uganda kan ook![]()
Nee toch.. moeten geslachtsdelen nu ook al onzijdig zijnquote:
Das koudquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, anders krijg je het aan de stok... nee wacht, stok is vast ook fout...quote:Op maandag 10 mei 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee toch.. moeten geslachtsdelen nu ook al onzijdig zijnI'm surrounded by morons!
Nee, die zijn mannelijk, punten, dus dat mag niet.quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Allang joh. En die indoctrinatie begint al vroeg.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee toch.. moeten geslachtsdelen nu ook al onzijdig zijn
Zo is er ook een Youtube kanaal van Queer Kids Stuff waarin de allerkleinsten uitgelegd wordt wat LGBTQ+ enzo allemaal inhoudt.
Met een teddybeertje er bij!![]()
![]()
Alles is fout tegenwoordigquote:Op maandag 10 mei 2021 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, anders krijg je het aan de stok... nee wacht, stok is vast ook fout...
Roestig dak...quote:I'm surrounded by morons!
Ik ben echt voor gelijke rechten van een ieder maar dit gaat allemaal zo ver..quote:Op maandag 10 mei 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Allang joh. En die indoctrinatie begint al vroeg.
Zo is er ook een Youtube kanaal van Queer Kids Stuff waarin de allerkleinsten uitgelegd wordt wat LGBTQ+ enzo allemaal inhoudt.
Met een teddybeertje er bij!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We kunnen niet allemaal op Paul vallen he.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
Roodharigen als type hebben.. oke..
What is next? Vallen op korte kapsels?![]()
Sommige vrouwen staan het goed!quote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
What is next? Vallen op korte kapsels?![]()
![]()
Ik zag in de sc van 40+ wel een leuk pakje voor hem.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal op Paul vallen he.
Paul als type hebben gun je niemandquote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal op Paul vallen he.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:06 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Sommige vrouwen staan het goed!![]()
![]()
Allemaal vele malen beter als jezelf God noemenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
What is next? Vallen op korte kapsels?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een unicorn onesie, of een SM-slavenpakkie?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag in de sc van 40+ wel een leuk pakje voor hem.![]()
Lolquote:Op maandag 10 mei 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal vele malen beter als jezelf God noemen![]()
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Een unicorn onesie, of een SM-slavenpakkie?
Dan kan Paul meedoen met van die Fury party’squote:
Ik heb deze overwogen als mondkapje:quote:
Wel knap gemaakt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Coolquote:Op maandag 10 mei 2021 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb deze overwogen als mondkapje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar zitten heel wat haak uurtjes in.quote:
Wel weer genoeg voor vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is niet genderneutraal, zo te zien een klote-alienquote:Op maandag 10 mei 2021 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:13 schreef Phoenyx-God het volgende:
Misschien wel maar ik wil jullie ook niet alleen laten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet niet waar dat van is?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niet genderneutraal, zo te zien een klote-alien![]()
Dat bepaal jij nietquote:Op maandag 10 mei 2021 19:14 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mooi, puntje behaald, daar is het gat van de deur.![]()
Wat is dat nou weer voor een onvriendelijke opmerkingquote:Op maandag 10 mei 2021 19:15 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch wel gezelliger als je er niet bent.![]()
Ziet er wel geinig uitquote:Op maandag 10 mei 2021 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel prijzig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Waarschijnlijk onverstandig duur inderdaad voor een hebbedingetjequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel appartquote:Op maandag 10 mei 2021 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke vogelquote:Op maandag 10 mei 2021 19:17 schreef engine het volgende:
@:Dotteke
Weer beschuit met muisjes!![]()
[ afbeelding ]
Is het?
Roek? Kraai?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon meer geld gaan verdienen zodat het niet meer onverstandig isquote:Op maandag 10 mei 2021 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onverstandig duur inderdaad voor een hebbedingetje
Goed bezig dat Kauwtjequote:Op maandag 10 mei 2021 19:17 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een garnaaltje er bij.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:17 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef liever mijn geld uit aan leukere dingenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon meer geld gaan verdienen zodat het niet meer onverstandig is
Wat Ruud zegtquote:
Zoals een kart?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geef liever mijn geld uit aan leukere dingenI'm surrounded by morons!
Hoeveel vogels volg je nu?quote:
Vanmiddag hier nog een mooi boomklevertje druk met insectjes en wormpjes zoekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij kan je die ook niet op 60 gr wassenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is veel van dat spul https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelentequote:Op maandag 10 mei 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel vogels volg je nu?
Vanmiddag hier nog een mooi boomklevertje druk met insectjes en wormpjes zoekenDienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Go your own way.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:22 schreef mario390 het volgende:
god is a dj
girl you know..
gaa en gaa
hits met g“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier in de tuin ook!quote:Op maandag 10 mei 2021 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier is veel van dat spul https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Thnx RuudThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Guusquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kom naar huus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cutequote:Op maandag 10 mei 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel vogels volg je nu?
Vanmiddag hier nog een mooi boomklevertje druk met insectjes en wormpjes zoeken
Ik kijk vooral veel bij de oehoe's maar volg het meeste wat jongen heeft wel op die site van beleef de lente. Is makkelijk terug te kijken ook met die filmpjes.
En op youtube nog een slechtvalken paartje
Geef Mij Nu Je Angstquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Get Out Of My Dreams, Get Into My Car...![]()
![]()
Billy Ocean.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Get Out Of My Dreams, Get Into My Car...![]()
![]()
Lekkere muzakjes op de maandag avond
Die Nick en Simon docu over Abba is goudquote:![]()
![]()
Ga ik checken.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:31 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Die Nick en Simon docu over Abba is goud
Heb je daar een linkje van?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:31 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Die Nick en Simon docu over Abba is goudActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
https://www.npostart.nl/n(...)7-05-2021/AT_2156890quote:
Is nu bij aflevering 2. De chemie tussen Kees/Nick en Simon is zo leuk![]()
![]()
Niet echt mijn muziek maar ik kan ze zeker waarderen.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:35 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/n(...)7-05-2021/AT_2156890
Is nu bij aflevering 2. De chemie tussen Kees/Nick en Simon is zo leuk
ik wist neit dat we hadden afgesproken met DTS dat het geheim moest blijven heequote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doe je dit, hij komt niet voor niets anoniem ppfffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Er is ook niet gezegd dat het maar op Fok geflikkerd moest worden.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:41 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wist neit dat we hadden afgesproken met DTS dat het geheim moest blijven heeActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat een idioot ben je ook zeg. Echt slap.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:41 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wist neit dat we hadden afgesproken met DTS dat het geheim moest blijven heeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die begint niet met een g.quote:
Ja maar ik had het geradenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een idioot ben je ook zeg. Echt slap.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: