Ik zeg niet dat het slecht is, snap gewoon de behoefte van het "kopieren" niet. Noem het gewoon een soyanugget ofzo, niet een vegakipnugget, daar doel ik op.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:07 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mwaaaaa zo dacht ik ook. Tot ik vorige maand naast mijn normale porties vlees ook vleesvervangers bestelde, en het meeste is echt lekker!
Daar ben je zelf bij, stoppen en niet doorlatenquote:Op maandag 10 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
Kreeg net een verveelde buurjongen op bezoek. Liep op zijn sokken door naar de achtertuin, rende door het natgeregende gras en sjokte vervolgens hier de woonkamer en keuken door.
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
Kreeg net een verveelde buurjongen op bezoek. Liep op zijn sokken door naar de achtertuin, rende door het natgeregende gras en sjokte vervolgens hier de woonkamer en keuken door.
Tuinslang erop!quote:Op maandag 10 mei 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
Tja straks krijg je vegetarische struisvogelbiefstukken, vegan bavette, plantaardige krokodil enz.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, snap gewoon de behoefte van het "kopieren" niet. Noem het gewoon een soyanugget ofzo, niet een vegakipnugget, daar doel ik op.
Ah op die manier. Nee dat is inderdaad een beetje krom.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slecht is, snap gewoon de behoefte van het "kopieren" niet. Noem het gewoon een soyanugget ofzo, niet een vegakipnugget, daar doel ik op.
Gelijk laten dweilen.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, stoppen en niet doorlaten
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]voor straf nog even wat laten pakken uit de schuur en dan gauw de achterdeur dicht doen voor 30 seconden.
Zo is hetquote:
Mkay, zijn moeder dan maar.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Op dat jong?
Te laat, ik heb hem al naar huis gestuurd.
Waar zou jij hem willen?quote:
Ik zag het te laat.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, stoppen en niet doorlaten
Goede reactie.quote:
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |