abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:20:06 #1
375570 crew  Cyan9
pi_199276837

Voor vorige volle delen van dit Kaartverkooptopic: klik hierboven naast het paginanummer 1 op de pijl naar links. Zo kom je in het vorige deel.

Hieronder vind je wat informatie over de nieuwe kaartverkoop 2021. In deze openingspost staat niet álle informatie, dat zou wat lang worden, maar al die aanvullende informatie vind je in onderstaande FAQ.

FAQ KAARTEN SONGFESTIVAL 2021:
https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2021

Wanneer start de verkoop van het Songfestival 2021?
De verkoop van het Songfestival start op 8 mei om 12.00 uur ‘s middags. Iedereen die een ticket had voor het Songfestival 2020 krijgt in een aparte mail (op het emailadres waarmee men heeft geboekt in 2020) een link naar de verkoop van de betreffende show waarvoor men ook tickets had gekocht. Met een speciale code krijgt men dan toegang tot de ticket-verkoop. Let op, deze code biedt geen garantie tot een ticket, de capaciteit is namelijk ivm de COVID-19 regelgeving zodanig verminderd per show, dat er meer vraag is dan aanbod.

Hoe kan ik tickets kopen voor het Songfestival 2021?
Dit kan in eerste instantie alleen als je al tickets had voor de show van 2020. Iedereen die een ticket had voor het Songfestival 2020 krijgt in een aparte mail (op het emailadres waarmee men heeft geboekt in 2020) een link naar de verkoop van de betreffende show waarvoor men ook tickets had gekocht. Met een speciale code krijgt men dan toegang tot de ticket-verkoop. Let op, deze code biedt geen garantie tot een ticket, de capaciteit is namelijk ivm de COVID-19 regelgeving zodanig verminderd per show, dat er meer vraag is dan aanbod.

Het wachtrijsysteem: hoe werkt het?
Iedereen die op 8 mei voor 12.00 uur op de link naar het bestelscherm heeft geklikt, krijgt d.m.v. loting door het systeem om exact 12.00 uur een willekeurige plaats in de wachtrij toegewezen. Er komt geen wachtrijnummer in beeld, het systeem zet je automatisch in een wachtrij. Iedereen die na 12.00 uur de link aanklikt, sluit achteraan in de rij. Een dag van tevoren klaar zitten levert dus geen plek vooraan in de wachtrij op. Ververs je pagina niet als je op de ticketlink hebt geklikt, je sluit dan namelijk weer achteraan in de rij. Nadat je in de wachtrij gekomen bent, dien je je toegangscode te gebruiken die je per mail hebt ontvangen.

Strikte regels voor publiek
Voor het publiek dat bij de shows aanwezig mag zijn gelden strikte regels:

- Alle bezoekers moeten bij binnenkomst een geldig negatief testbewijs kunnen laten zien dat niet ouder is dan 24 uur. Bovendien wordt hen gevraagd vijf dagen na het evenement een post-test te ondergaan. Testen kan gratis via Testen Voor Toegang.
- Bezoekers ontvangen voor vertrek van huis triagevragen via een speciale app. Wie symptomen behorend bij Corona heeft, wordt gevraagd thuis te blijven.
- Er is alleen zittend en geplaceerd publiek, waardoor het aantal contactmomenten wordt beperkt. Er is dit jaar geen staand publiek op de vloer.
- Publiek wordt gevraagd volgens tijdvakken aan te komen en te vertrekken.
- Bezoekers moeten ‘in de loop’ (onderweg naar hun plek, bij toiletbezoek, etc.) een mondkapje dragen.

https://songfestival.nl/n(...)rovisie-songfestival

Het inmiddels helaas niet meer geldende lijstje van wie er hier allemaal welke kaarten hadden voor 2020:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:27:27 #2
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199276931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

Ik weet ook niet beter dan dat dit zo is: dat je hetzelfde aantal kaarten m.b.v. een code terug kunt kopen als je succes hebt. Blijkbaar is dat dus niet zo? Is die code slechts de sleutel tot voorrang en als je er doorheen bent dan kan je beginnen te kopen?! Ik gun iedereen hier kaarten, echt waar, maar als ik straks niks heb ondanks een code en mensen zie jubelen dat ze er in geslaagd zijn en nu meer kaarten hebben gekocht dan vorig jaar dan vind ik dat vrij zuur.
Het wachtrijsysteem: hoe werkt het?
Iedereen die op 8 mei 12.00 uur op de link naar het bestelscherm heeft geklikt, krijgt d.m.v. loting door het systeem om exact 12.00 uur een willekeurige plaats in de wachtrij toegewezen. Er komt geen wachtrijnummer in beeld, het systeem zet je automatisch in een wachtrij. Iedereen die na 12.00 uur de link aanklikt, sluit achteraan in de rij. Een dag van tevoren klaar zitten levert dus geen plek vooraan in de wachtrij op. Ververs je pagina niet als je op de ticketlink hebt geklikt, je sluit dan namelijk weer achteraan in de rij. Nadat je de wachtrij gekomen bent, die je je toegangscode te gebruiken die je per mail hebt ontvangen.

Hoeveel tickets mag ik boeken?
Je mag maximaal 4 tickets per order (bankrekeningnummer en adres) kopen. Boek je meer tickets dan loop je het risico dat je tickets worden geannuleerd.

https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2021

quote:
Met andere woorden: de zenuwen beginnen weer eens op te spelen 8-)
Hier precies hetzelfde ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:17:13 #3
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199277540
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199278040
quote:
Beste A Hidad,

Het is natuurlijk nooit te bedoeling dat u liegt. Hiermee brengt u niet alleen uzelf, maar ook andere personen in gevaar. Helaas zijn dit regels waar wij ons aan moeten houden om publiek te mogen ontvangen. Helaas vinden er hiervoor ook geen restituties plaats, ook niet wanneer u positief test op corona.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Warmest regards,

Charlotte van Tilborg
Eurovision Song Contest 2021 - Rotterdam
Hmmmm....ik snap het eigenlijk wel....dan ga ik het maar beter niet proberen om binnen te komen als een risicogroep met een gekocht kaartje. In het geval van dat ik kaartjes ga winnen zal ik het wel proberen aangezien ik er dan geen geld mee verlies. :)
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:15:49 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199278216
Wel bijzonder dat juist veel van die risicogroepen (en 70+) wel gevaccineerd zijn inmiddels. Maar dat telt dan ook niet meer mee?
pi_199278613
quote:
Ingevuld! ^O^ ^O^

Ik was even bang dat ik in het risicogroep val met mijn astma, maar volgens het RIVM loop ik geen meer risico. Enige nadeel is dat ik straks niemand weet die met mij wil, maar goed eerst ff duimen! w/

Die vraag van Helena wist ik trouwens helemaal niet! Gelukkig achteraf goed gegokt! O+

(Is dat niet Mama'Queen op de foto?)

[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 04-05-2021 19:51:53 ]
pi_199278776
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Ingevuld! ^O^ ^O^

Ik was even bang dat ik in het risicogroep val met mijn astma, maar volgens het RIVM loop ik geen meer risico. Enige nadeel is dat ik straks niemand weet die met mij wil, maar goed eerst ff duimen! w/

Die vraag van Helena wist ik trouwens helemaal niet! Gelukkig achteraf goed gegokt! O+

(Is dat niet Mama'Queen op de foto?)
Dat is Zeker Ma'MaQueen op de foto!

Ze heeft zelf trouwens ook nog een winactie voor 2 kaarten:

https://www.instagram.com/p/COcx8atF4XC/
pi_199278797
Laat ik nou een van de weinigen zijn die nog geen instagram heeft! ;(
Maar ik zit er wel over na te denken om er een aan te maken.
pi_199279123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:54 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Dat is Zeker Ma'MaQueen op de foto!

Ze heeft zelf trouwens ook nog een winactie voor 2 kaarten:

https://www.instagram.com/p/COcx8atF4XC/
Wat moet je doen voor deze winactie? En tot wanneer?
Anders maak ik deze dagen nog instagram aan (ik weet het, ik ben laat :P )
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:16:46 #10
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199279229
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:58 schreef Bicassie het volgende:

[..]

Hmmmm....ik snap het eigenlijk wel....dan ga ik het maar beter niet proberen om binnen te komen als een risicogroep met een gekocht kaartje. In het geval van dat ik kaartjes ga winnen zal ik het wel proberen aangezien ik er dan geen geld mee verlies. :)
Huh er was eerder toch gezegd dat je geld terug zou krijgen als je positief testte en daardoor niet kon komen :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_199279455
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:12 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Wat moet je doen voor deze winactie? En tot wanneer?
Anders maak ik deze dagen nog instagram aan (ik weet het, ik ben laat :P )

Je moet in een reactie op het bericht van Ma'MaQueen een persoon taggen waarmee je naar het songfestival wil en zowel jij als die persoon moeten Ma'MaQueen en Coop Supermarkten volgen. Zo te zien kan dit tot 7 mei en het gaat om 2 kaartjes voor de finale.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:35:21 #12
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199279675
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:44 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Ingevuld! ^O^ ^O^

Ik was even bang dat ik in het risicogroep val met mijn astma, maar volgens het RIVM loop ik geen meer risico. Enige nadeel is dat ik straks niemand weet die met mij wil, maar goed eerst ff duimen! w/

Die vraag van Helena wist ik trouwens helemaal niet! Gelukkig achteraf goed gegokt! O+

(Is dat niet Mama'Queen op de foto?)
Astma valt er niet onder? :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199279991
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:35 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Astma valt er niet onder? :o
Op de site van het rivm staat:

Ik heb astma / ik ben allergisch. Ben ik dan ook gevoeliger voor COVID-19?
Nee. Op basis van de kennis van nu lijkt het erop dat je als astma- of allergiepatiënt niet meer risico loopt op COVID-19. Als je tenminste de medicatie volgens voorschrift inneemt.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen
pi_199280060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:26 schreef Funhouse het volgende:

[..]

Je moet in een reactie op het bericht van Ma'MaQueen een persoon taggen waarmee je naar het songfestival wil en zowel jij als die persoon moeten Ma'MaQueen en Coop Supermarkten volgen. Zo te zien kan dit tot 7 mei en het gaat om 2 kaartjes voor de finale.
Ah dat gaat hem niet worden. Ik heb niemand in mijn omgeving die er net zo fan van is als ik ;(
Dan duimen voor de andere winactie! ^O^
  dinsdag 4 mei 2021 @ 21:47:01 #15
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199281098
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:48 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Op de site van het rivm staat:

Ik heb astma / ik ben allergisch. Ben ik dan ook gevoeliger voor COVID-19?
Nee. Op basis van de kennis van nu lijkt het erop dat je als astma- of allergiepatiënt niet meer risico loopt op COVID-19. Als je tenminste de medicatie volgens voorschrift inneemt.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen
Ah zo :) is wel wat verwarrend omdat er boven staat :

Mensen met chronische luchtweg- of longproblemen die onder behandeling van een longarts zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199281812
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:16 schreef Meke het volgende:

[..]

Huh er was eerder toch gezegd dat je geld terug zou krijgen als je positief testte en daardoor niet kon komen :?
Dat is anders dan bewust liegen in de vragenlijst toch?
dag
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:28:32 #17
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199281894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 22:25 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat is anders dan bewust liegen in de vragenlijst toch?
Ja dat snap ik, maar door de tekst lijkt het net alsof je ook geen geld terug krijgt als je positief test, ook als je geen risicogroep bent ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:39:48 #18
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199282139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:15 schreef Momo het volgende:
Wel bijzonder dat juist veel van die risicogroepen (en 70+) wel gevaccineerd zijn inmiddels. Maar dat telt dan ook niet meer mee?
Blijkbaar niet, al ben je volledig gevaccineerd moet je alsnog een negatieve test overleggen/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  PR en moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 23:31:24 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199282891
Godver ik vroeg net aan m'n vader (enigszins sarcastisch hoor) of hij niet nog ff 3 weken kan wachten met dood gaan, zegt 'ie dattie betwijfelt of 'ie dat überhaupt haalt ;( Nou twijfel ik of ik überhaupt wel een kaartje moet gaan kopen ;(
Want als 'ie net dood is is het te druk om ESF er tussen te proppen met plezierig jubel-gevoel en als 'ie nog niet dood is zul je net zien dat ik een telefoontje krijg als ik in Ahoy sta ;(

(of nouja proberen te kopen zal ik sowieso wel aangezien 2 van mijn vrienden en Aoibhin ook op mijn tickets gingen, maar de mijne gaat dan dus wellicht naar een ander..)

Either way kan ik iig niet echt van de ESF-hype genieten zoals 'ie vorig jaar pre-corona was ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 23:41:35 #20
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199282969
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:31 schreef Moira het volgende:
Godver ik vroeg net aan m'n vader (enigszins sarcastisch hoor) of hij niet nog ff 3 weken kan wachten met dood gaan, zegt 'ie dattie betwijfelt of 'ie dat überhaupt haalt ;( Nou twijfel ik of ik überhaupt wel een kaartje moet gaan kopen ;(
Want als 'ie net dood is is het te druk om ESF er tussen te proppen met plezierig jubel-gevoel en als 'ie nog niet dood is zul je net zien dat ik een telefoontje krijg als ik in Ahoy sta ;(

(of nouja proberen te kopen zal ik sowieso wel aangezien 2 van mijn vrienden en Aoibhin ook op mijn tickets gingen, maar de mijne gaat dan dus wellicht naar een ander..)

Either way kan ik iig niet echt van de ESF-hype genieten zoals 'ie vorig jaar pre-corona was ;(
Wat erg... ;( :*
Koel en donker bewaren
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:42:48 #21
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199284858
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:31 schreef Moira het volgende:
Godver ik vroeg net aan m'n vader (enigszins sarcastisch hoor) of hij niet nog ff 3 weken kan wachten met dood gaan, zegt 'ie dattie betwijfelt of 'ie dat überhaupt haalt ;( Nou twijfel ik of ik überhaupt wel een kaartje moet gaan kopen ;(
Want als 'ie net dood is is het te druk om ESF er tussen te proppen met plezierig jubel-gevoel en als 'ie nog niet dood is zul je net zien dat ik een telefoontje krijg als ik in Ahoy sta ;(

(of nouja proberen te kopen zal ik sowieso wel aangezien 2 van mijn vrienden en Aoibhin ook op mijn tickets gingen, maar de mijne gaat dan dus wellicht naar een ander..)

Either way kan ik iig niet echt van de ESF-hype genieten zoals 'ie vorig jaar pre-corona was ;(
Sterkte :*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 mei 2021 @ 09:10:06 #22
163650 Greys
pi_199285081
Sterkte Moira. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:00:42 #23
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199285633
Vraag me af of ik nu straks 2, of 4 kaarten mag kopen?

Naja hoop dat die mail snel komt :)
Dum de dum
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 mei 2021 @ 11:07:13 #24
163650 Greys
pi_199286370
LET OP ONDERSTAANDE IS VOOR DEGENEN DIE EEN OGAE PAKKET HADDEN MET DAARIN TICKETS VOOR ALLE SHOWS.

quote:
Ticket update!
Zaterdag 8 mei, om 12.00 uur start de ticketverkoop voor de shows. Wie dan ingelogd is krijgt een random plek in de wachtrij. Het heeft geen zin om dus twee dagen tevoren de laptop al aan te hebben,zolang je om 11.59 ingelogd bent heb je allemaal een gelijke kans. Wie na 12.00 inlogt sluit achter aan.
Je mag per show de code maar eenmaal gebruiken. Wie probeert meerdere tickets te kopen op dezelfde code kan beide tickets verliezen. Dit geldt voor de ticketpakketten en dus niet voor de losse verkoop.
Vandaag krijgt iedereen die vorig jaar een ticketpakkket van ogae gekocht heeft, met zes avondshows, een mail van paylogic. Je kunt nu een kaart per show bestellen. De codes zijn dus niet voor een ticketpakket, je moet per show kopen nu. Je hebt alleen het recht op zes. Je kunt kiezen wat je wilt.
Tickets mogen alleen op naam van ogaeleden zijn. OGAE gaat niet over de verkoop dat doet Paylogic. Wij bemiddelen dus ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199286509
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:07 schreef Greys het volgende:
LET OP ONDERSTAANDE IS VOOR DEGENEN DIE EEN OGAE PAKKET HADDEN MET DAARIN TICKETS VOOR ALLE SHOWS.
[..]

Ik las het, maar ik geloof pas dat ik 1 kaart per code kan kopen als ik het zie... mijn man en ik hebben beiden een eigen pakket gehad en ik zou niet zonder hem willen aan namelijk..
dag
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:20:55 #26
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199286547
Technisch is het vast mogelijk om meer dan 1 per OGAE code te kopen. Maar de vraag is dus of ze achteraf controleren.
Sowieso, ze nemen dus aan dat jullie in totaal in minimaal 12 wachtrijen kunnen gaan sudderen om 12 uur?
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:09:31 #27
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_199287134
Leuke mededeling gehad... mijn moeder heeft te horen gekregen dat de tickets die ze had gewonnen voor de family show van de tweede halve finale nog geldig zijn. Dus ik ga de tweede halve finale live kunnen zien op donderdag! :o :D

Om die reden heb ik besloten af te zien van een plekje voor de zaterdag, ik heb @Meke al op de hoogte gebracht via de app dat een eventueel ticket naar iemand anders mag gaan. Wel jammer dat ik jullie van Fok! nog steeds niet kan ontmoeten, hopelijk komt dat nog een andere keer!
pi_199287286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:18 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik las het, maar ik geloof pas dat ik 1 kaart per code kan kopen als ik het zie... mijn man en ik hebben beiden een eigen pakket gehad en ik zou niet zonder hem willen aan namelijk..
Vind het ook vreemd. Dan zou het dus kunnen zijn dat jij ingeloot wordt en diegene met wie je wilt gaan niet?
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:27:13 #29
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199287436
Wat gaaaaaf @DecoAoreste ! Feli!

Nou, ik heb nog nooit van mijn leven zo beschamend op internet gestaan met een video.... :{ :{ :@ Snel er af halen na 15:00 als ik het niet geworden ben hahahaha _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:30:23 #30
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199287481
Hebben jullie al nagedacht over een tactiek? :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 12:40:16 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199287612
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:27 schreef Andromache het volgende:
Wat gaaaaaf @:DecoAoreste ! Feli!

Nou, ik heb nog nooit van mijn leven zo beschamend op internet gestaan met een video.... :{ :{ :@ Snel er af halen na 15:00 als ik het niet geworden ben hahahaha _O-
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:43:02 #32
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199287643
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:30 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie al nagedacht over een tactiek? :D
Jazeker, meerdere apparaten, meerdere verbindingen (4G en bedraad), deels via een VPN voor nog een mogelijkheid tot een ander IP-adres etc.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199287716
@DecoAreste Wat fijn dat jullie de gewonnen tickets nog mogen gebruiken, geweldig dat jullie heen kunnen.

Als het lukt ga ik ook voor meerdere tickets dan ga ik ook voor meerdere tickets. Vorig jaar kon je er nog steeds een paar afstoten als je minder wilde na een paar dagen, dat zal nu ook wel zijn.
En toch jammer dat het weer een wachtrij is zonder volgnummer.

Overigens is mijn ticketbuddy zwanger, maar dat lijkt geen risicogroep te zijn (?).
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 13:14:43 #34
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199288023
Met m’n vader besloten dat ik toch voor de tickets van donderdag ga, en dan evt m’n moeder kan vragen voor me in te vallen hier. Maar dat ik de eerste halve finale en finale wel laat schieten. Dus @Aoibhin en @Momo als het jullie lukt kan dat kaartje van mij naar een ander ;(

En met Mono afgesproken dat we volgend jaar ‘op vakantie’ gaan naar het ESF land in de ESF week zodat ik het ook nog eens kan meemaken terwijl ik er wel echt zorgeloos van kan genieten :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199288064
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:14 schreef Moira het volgende:
Met m’n vader besloten dat ik toch voor de tickets van donderdag ga, en dan evt m’n moeder kan vragen voor me in te vallen hier. Maar dat ik de eerste halve finale en finale wel laat schieten. Dus @:Aoibhin en @:Momo als het jullie lukt kan dat kaartje van mij naar een ander ;(

En met Mono afgesproken dat we volgend jaar ‘op vakantie’ gaan naar het ESF land in de ESF week zodat ik het ook nog eens kan meemaken terwijl ik er wel echt zorgeloos van kan genieten :@
Fijn dat je het even meldt. Dat kaartje raak ik vast wel kwijt :P

En jaaaa dat ben ik ook van plan :D Maakt me niet eens echt uit waar het dan is
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 13:20:46 #36
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199288107
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Fijn dat je het even meldt. Dat kaartje raak ik vast wel kwijt :P

En jaaaa dat ben ik ook van plan :D Maakt me niet eens echt uit waar het dan is
Vast wel O+ van mij krijg je iig sowieso die voor de donderdag samen met die 2 vrienden van mij uit Groningen.
Wel kut want ik vond het juist zo fijn om alle 3 te hebben zodat ik echt iedereen kon zien :o nu mis ik Litouwen en Oekraïne in de 1e semi en misschien nog een paar. Hoewel IJsland gelukkig wel in semi 2 zit O+
En Italië en Duitsland in de finale dan mislopen. ;(

Mja zo’n FOK!meet bij de finale familyshow zoals voor vorig jaar op de planning stond kan toch al niet :o
En ik 3 volle dagen bij m’n vader weg zijn ook niet ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199288228
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:20 schreef Moira het volgende:

[..]

Vast wel O+ van mij krijg je iig sowieso die voor de donderdag samen met die 2 vrienden van mij uit Groningen.
Wel kut want ik vond het juist zo fijn om alle 3 te hebben zodat ik echt iedereen kon zien :o nu mis ik Litouwen en Oekraïne in de 1e semi en misschien nog een paar. Hoewel IJsland gelukkig wel in semi 2 zit O+
En Italië en Duitsland in de finale dan mislopen. ;(

Mja zo’n FOK!meet bij de finale familyshow zoals voor vorig jaar op de planning stond kan toch al niet :o
En ik 3 volle dagen bij m’n vader weg zijn ook niet ;(
Ja wel jammer :{ Maar nu met je vader is het niet anders natuurlijk. Dan maar heel erg gaan genieten van die donderdag als het lukt *O*

Jammer inderdaad ook dat we waarschijnlijk niet eens met zijn allen op de zaterdag kunnen zijn, maar we gaan het proberen w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199288252
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:07 schreef Greys het volgende:
LET OP ONDERSTAANDE IS VOOR DEGENEN DIE EEN OGAE PAKKET HADDEN MET DAARIN TICKETS VOOR ALLE SHOWS.
[..]

Dat je niet automatisch kaarten voor alle shows kan kopen is wel slim, heeft de rest ook wat meer kans. ^O^
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 13:34:08 #39
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199288274
Als je bijvoorbeeld een kaartje had voor de familieshow op donderdag, krijg je dan alleen voorrang op die show of ook op alle andere shows?
pi_199288278
Wat heftig @Moira ;( veel sterkte :*
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 13:36:23 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199288306
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:20 schreef Moira het volgende:

[..]

Vast wel O+ van mij krijg je iig sowieso die voor de donderdag samen met die 2 vrienden van mij uit Groningen.
Wel kut want ik vond het juist zo fijn om alle 3 te hebben zodat ik echt iedereen kon zien :o nu mis ik Litouwen en Oekraïne in de 1e semi en misschien nog een paar. Hoewel IJsland gelukkig wel in semi 2 zit O+
En Italië en Duitsland in de finale dan mislopen. ;(

Mja zo’n FOK!meet bij de finale familyshow zoals voor vorig jaar op de planning stond kan toch al niet :o
En ik 3 volle dagen bij m’n vader weg zijn ook niet ;(
:*
Veel sterkte!

Lief dat je mij ook tagged. Hopelijk kun je weer gaan alles weer normaal is in een leuke stad in buitenland!

Daar ga ik denk ik ook maar op focussen voor mijzelf.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:36:24 #42
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199288307
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:34 schreef Momo het volgende:
Als je bijvoorbeeld een kaartje had voor de familieshow op donderdag, krijg je dan alleen voorrang op die show of ook op alle andere shows?
Volgens de paylogic mail van 1 April wel maar in de mail van de 29ste hebben ze het daar niet meer over.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:49:50 #43
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199288461
Ik lees het zo dat je op 8 mei alleen voor de desbetreffende show opnieuw kaartjes kunt kopen. En evt. op een later moment wordt wat over is alsnog vrij verkocht.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199288472
EN WANNEER KOMT DIE MAIL NOU :o
pi_199288500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:34 schreef Momo het volgende:
Als je bijvoorbeeld een kaartje had voor de familieshow op donderdag, krijg je dan alleen voorrang op die show of ook op alle andere shows?
Volgens mij voor dezelfde show (correct me if I'm wrong)
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:05:50 #46
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199288641
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:40 schreef Momo het volgende:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor
Ok ok. https://www.instagram.com(...)igshid=1j59kv7b3s4u2
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:06:49 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199288655
quote:
Je account staat op prive he ;)
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:10:12 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199288698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:06 schreef Momo het volgende:

[..]

Je account staat op prive he ;)
|:(

Heb Wiwi maar een dm gestuurd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199288700
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:50 schreef Magica het volgende:
EN WANNEER KOMT DIE MAIL NOU :o
Dit. Zit steeds m’n telefoon te checken. :(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:11:36 #50
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199288720
quote:
Het valt wel op! 😝
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:13:01 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199288735
Haha ik hoop dat je kaartjes wint
pi_199288768
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:17:05 #53
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199288789
Nou als ik zo stom ben geweest om mijn account op privé te houden, kunnen we er hier in ieder geval nog om lachen :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:09:25 #54
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_199289438
https://www.instagram.com/p/COfMlG4JeLf/

Ik heb ook maar eens meegedaan. :P
pi_199289622
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:09 schreef DevK het volgende:
https://www.instagram.com/p/COfMlG4JeLf/

Ik heb ook maar eens meegedaan. :P
Leuk! :D Met de Wiwietjes nog op het einde
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:30:21 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199289724
Ik kan geen uitslag vinden nog?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 15:38:30 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199289820
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:30 schreef Andromache het volgende:
Ik kan geen uitslag vinden nog?
https://wiwibloggs.com/20(...)-moroccanoil/264763/
pi_199289823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:09 schreef DevK het volgende:
https://www.instagram.com/p/COfMlG4JeLf/

Ik heb ook maar eens meegedaan. :P
Geweldig, jullie inzendingen!!! Echt genieten hoe iedereen er helemaal gaat ^O^ ! Dit is mijn filmpje voor Wiwi: https://www.instagram.com/p/COfIWGqDQ30/?igshid=1sbo2w4exbb1f
pi_199289865
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:38 schreef Redlegs het volgende:

[..]

Geweldig, jullie inzendingen!!! Echt genieten hoe iedereen er helemaal gaat ^O^ ! Dit is mijn filmpje voor Wiwi: https://www.instagram.com/p/COfIWGqDQ30/?igshid=1sbo2w4exbb1f
Wat leuk! :D En die trui _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199289930
quote:
Tof! Ik heb hem ook ingevuld ^O^
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199289998
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat leuk! :D En die trui _O_
Ik vind al twee dagen overal wiwi-roze stickers in huis ;)
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:05:47 #62
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199290166
Hebben jullie al mail gehad?
pi_199290220
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:47 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ah zo :) is wel wat verwarrend omdat er boven staat :

Mensen met chronische luchtweg- of longproblemen die onder behandeling van een longarts zijn.
Dat is ook verwarrend omdat ik ook elk jaar voor controle naar de longarts moet. Toevallig ben ik een paar weken geleden geweest en de longarts zei zelf dat ik geen risicogeval ben. Dus dan neem ik aan dat astma hier niet onder valt.
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:32:57 #64
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_199290453
quote:
99s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Hebben jullie al mail gehad?
Nee nog niet. Zouden ze ons vergeten zijn? :(
misschien soms
wel
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:43:21 #65
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199290570
quote:
99s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Hebben jullie al mail gehad?
Nope
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199290661
Mail is hier net binnengekomen. :)
Om 16:38.
pi_199290736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:31 schreef Moira het volgende:
Godver ik vroeg net aan m'n vader (enigszins sarcastisch hoor) of hij niet nog ff 3 weken kan wachten met dood gaan, zegt 'ie dattie betwijfelt of 'ie dat überhaupt haalt ;( Nou twijfel ik of ik überhaupt wel een kaartje moet gaan kopen ;(
Want als 'ie net dood is is het te druk om ESF er tussen te proppen met plezierig jubel-gevoel en als 'ie nog niet dood is zul je net zien dat ik een telefoontje krijg als ik in Ahoy sta ;(

(of nouja proberen te kopen zal ik sowieso wel aangezien 2 van mijn vrienden en Aoibhin ook op mijn tickets gingen, maar de mijne gaat dan dus wellicht naar een ander..)

Either way kan ik iig niet echt van de ESF-hype genieten zoals 'ie vorig jaar pre-corona was ;(
Verdrietige situatie, sterkte meid :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_199290773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:50 schreef Arth_NL het volgende:
Mail is hier net binnengekomen. :)
Om 16:38.
Oh hier nog niks!

Klopt het nou trouwens dat als je positief test van tevoren je geen geld terug kan krijgen? Ik dacht dat ik eerder ergens had gelezen dat je dan wel je geld terug kreeg, maar lees nu op de website van het songfestival dat dat niet het geval is.
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:02:56 #70
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199290799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:50 schreef Arth_NL het volgende:
Mail is hier net binnengekomen. :)
Om 16:38.
Staat er verder nog wat in?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199290805
Coop geeft ook gratis kaartjes weg. Daarvoor moet je wel een quiz doen. Volgens mij loopt de actie nog tot en met vandaag!

https://coopsupermarkten.(...)ie-songfestival.html

Volgens mij heb ik er wel 1 of 2 fout, dus hoop dat jullie meer succes hebben. :P
leven zoals het leven is
pi_199290810
quote:
wat stoer van je haha, alleen al voor het verkleden en meedoen en dan ook nog eens met ons delen. Zelfde voor @DevK en @Redlegs . Leuk hoor :D Krijg zin om mee te doen, maar ben niet zo;n held :P (en ik ben te laat zie ik. Super erg :( )

Succes!
~The present is all there is~
pi_199290813
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:01 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Oh hier nog niks!

Klopt het nou trouwens dat als je positief test van tevoren je geen geld terug kan krijgen? Ik dacht dat ik eerder ergens had gelezen dat je dan wel je geld terug kreeg, maar lees nu op de website van het songfestival dat dat niet het geval is.
eurovision.tv zegt ook dat je niets terugkrijgt, dus dat lijkt me officieel.
quote:
Will I get a refund when I’ve tested positive?

We will not know if you are tested positive, no private medical details will be shared with us. When you are tested positive we kindly ask you not to come to the event and get in quarantine following the measures as stated on the RIVM website. We will not give you a refund of your tickets.


[ Bericht 0% gewijzigd door Arth_NL op 05-05-2021 17:10:53 ]
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:04:38 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:57 schreef grazz het volgende:

[..]

Verdrietige situatie, sterkte meid :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lief bericht, dankjewel gras O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199290846
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:03 schreef Jason22 het volgende:
Coop geeft ook gratis kaartjes weg. Daarvoor moet je wel een quiz doen. Volgens mij loopt de actie nog tot en met vandaag!

https://coopsupermarkten.(...)ie-songfestival.html

Volgens mij heb ik er wel 1 of 2 fout, dus hoop dat jullie meer succes hebben. :P
Achteraf ben ik bang dat 1 vraag fout heb (die van 3JS). Hopelijk kijken ze daar overheen :P
pi_199290852
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Staat er verder nog wat in?
Ik had een OGAE-package, dus ik denk dat dit een speciale mail is.
Ik heb 6 links voor alle shows en mag maximaal 4 tickets per show boeken. Ik kan maar één show tegelijk klikken. De tickets moeten voor maandag 17:00 gepersonaliseerd worden.
Verder de standaard dingen, over testen, risicogroepen, hoe de wachtrij werkt, etc.
pi_199290857
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:03 schreef Jason22 het volgende:
Coop geeft ook gratis kaartjes weg. Daarvoor moet je wel een quiz doen. Volgens mij loopt de actie nog tot en met vandaag!

https://coopsupermarkten.(...)ie-songfestival.html

Volgens mij heb ik er wel 1 of 2 fout, dus hoop dat jullie meer succes hebben. :P
Wist er best wat niet en een verkeerd gedrukt. :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:11 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199290874
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:03 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

eurovision.tv zegt ook dat je niets terugkrijgt, dus dat lijkt me officieel.
[..]

Dus als je positief test, kun je daar over liegen en als nog naar binnen gaan?

Wat heeft die hele field labs dan voor een zin? :?
Je mag wel enig vertrouwen hebben in je medemens, maar ik zie er mensen ook wel vooraan dat als ze eenmaal kaartjes hebben voor de finale dat ze dan gewoon gaan.

Dan kunnen ze ook niet checken of je een risicogroep bent.
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:50 #79
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:03 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

eurovision.tv zegt ook dat je niets terugkrijgt, dus dat lijkt me officieel.
[..]

Maar het is toch een test-event :o nou snap ik daar al helemaal de wetenschappelijke meerwaarde niet meer van aangezien het achteraf testen niet verplicht is en het vooraf testen dus nergens bijgehouden wordt :?

Overigens snap ik wel dat ze dan geen refund geven als je niet kan komen door bijv. positieve test, want dan kan iedereen die 'gewoon' niet kan komen zeggen dat ze positief getest zijn en geld terug willen. Als je normaal door ziekte niet kan komen krijg je er ook je geld niet voor terug.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:11:09 #80
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_199290888
Je moet middels die app toch een negatieve test kunnen tonen?
pi_199290901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:10 schreef Momo het volgende:

[..]

Dus als je positief test, kun je daar over liegen en als nog naar binnen gaan?

Wat heeft die hele field labs dan voor een zin? :?
Je mag wel enig vertrouwen hebben in je medemens, maar ik zie er mensen ook wel vooraan dat als ze eenmaal kaartjes hebben voor de finale dat ze dan gewoon gaan.
Nee, je moet de uitslag van de corona check-app tonen voor je naar binnen mag.

quote:
What do I need to show at the entrance of Rotterdam Ahoy to get access to the event?

A couple of hours before the event, you will be asked triage questions via the Close app. At arrival at the venue, you first will be asked to show your negative test result through the CoronaCheck app. After that your ticket will be scanned and a security check will take place.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 mei 2021 @ 17:12:26 #82
163650 Greys
pi_199290902
Dat is wel de ultieme rotsituatie trouwens, als je dure kaarten hebt bemachtigd en je test positief. Zie ze dan nog maar eens aan iemand anders over te laten zetten die dan ook nog moet testen. En anders gewoon weg geld en een lege stoel. :o Nachtmerriescenario zeg.

Kan de organisatie ook weinig aan doen denk ik, maar toch. Eng!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:13:19 #83
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199290912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:12 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Nee, je moet de uitslag van de corona check-app tonen voor je naar binnen mag.
[..]

We will not know if you are tested positive, no private medical details will be shared with us.

Maar de app, weet het dan wel dus? :+
pi_199290914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:03 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

eurovision.tv zegt ook dat je niets terugkrijgt, dus dat lijkt me officieel.
[..]

Lekker dan :{
~The present is all there is~
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:13:56 #85
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:08 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Ik had een OGAE-package, dus ik denk dat dit een speciale mail is.
Ik heb 6 links voor alle shows en mag maximaal 4 tickets per show boeken. Ik kan maar één show tegelijk klikken. De tickets moeten voor maandag 17:00 gepersonaliseerd worden.
Verder de standaard dingen, over testen, risicogroepen, hoe de wachtrij werkt, etc.
Wow dat is wel snel :o Ik ga er vanuit dat dat straks voor 'de andere soort kaartjes' ook geld, maar dan moeten we dus binnen 2 dagen al iemand hebben om de kaartjes aan kwijt te kunnen en diens contactgegevens hebben. Wordt een druk weekend hier in dit topic :o :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199290925
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:12 schreef Greys het volgende:
Dat is wel de ultieme rotsituatie trouwens, als je dure kaarten hebt bemachtigd en je test positief. Zie ze dan nog maar eens aan iemand anders over te laten zetten die dan ook nog moet testen. En anders gewoon weg geld en een lege stoel. :o Nachtmerriescenario zeg.

Kan de organisatie ook weinig aan doen denk ik, maar toch. Eng!
Ik weet sowieso niet of je tickets zo laat nog wel aan iemand anders kunt geven. De mail zegt dat je tickets moet personaliseren voor maandag 10 mei.

quote:
Personalization
Did you manage to buy ticket(s)? Please be aware that you should personalize your ticket(s) before 10 May 17:00 hours (CEST). If you do not personalize your ticket(s) on time, your tickets will be canceled and refunded.
Alleen weet ik niet precies wat ze bedoelen met personaliseren. Als ik een ticket voor iemand anders koop, moet ik die dan personaliseren met mijn gegevens of die van de andere?
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:14:26 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290928
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:12 schreef Greys het volgende:
Dat is wel de ultieme rotsituatie trouwens, als je dure kaarten hebt bemachtigd en je test positief. Zie ze dan nog maar eens aan iemand anders over te laten zetten die dan ook nog moet testen. En anders gewoon weg geld en een lege stoel. :o Nachtmerriescenario zeg.

Kan de organisatie ook weinig aan doen denk ik, maar toch. Eng!
Ja massaal in zelfisolatie blijven de komende weken :@ :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:14:58 #88
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199290932
Zag trouwens bij die winactie van wiwi ook veel buitenlanders proberen de actie te winnen, zouden sommige buitenlandse fans gewoon proberen een kaartje te krijgen straks?
pi_199290935
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:10 schreef Moira het volgende:

[..]

Maar het is toch een test-event :o nou snap ik daar al helemaal de wetenschappelijke meerwaarde niet meer van aangezien het achteraf testen niet verplicht is en het vooraf testen dus nergens bijgehouden wordt :?

Overigens snap ik wel dat ze dan geen refund geven als je niet kan komen door bijv. positieve test, want dan kan iedereen die 'gewoon' niet kan komen zeggen dat ze positief getest zijn en geld terug willen. Als je normaal door ziekte niet kan komen krijg je er ook je geld niet voor terug.
Ja oké, dat willen ze vast tegen gaan idd, maar als je kan aantonen dat je pos getest bent? Ik blijf het wel een hoop geld vinden heur.
~The present is all there is~
pi_199290942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:13 schreef Momo het volgende:

[..]

We will not know if you are tested positive, no private medical details will be shared with us.

Maar de app, weet het dan wel dus? :+
Denk dat ze bedoelen dat Ahoy / eurovision geen berichtje krijgt dat Momo of Arth_NL positief getest is. Maar ze willen wel bewijs dat je negatief getest bent voor je naar binnen mag gaan, dus moet je de app laten zien.
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:16:12 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:14 schreef Arth_NL het volgende:
Alleen weet ik niet precies wat ze bedoelen met personaliseren. Als ik een ticket voor iemand anders koop, moet ik die dan personaliseren met mijn gegevens of die van de andere?
Net zoals vorige keer, dat als je bijv. 4 tickets koopt dat je dan via zo'n link voor elk van die 4 de volledige naam moet opgeven enzo. Dan krijg je daarna een PDF met 4 tickets die elk op ieders naam staan.
Weet eigenlijk niet meer wat ze verder vroegen, alleen naam toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199290953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:13 schreef Moira het volgende:

[..]

Wow dat is wel snel :o Ik ga er vanuit dat dat straks voor 'de andere soort kaartjes' ook geld, maar dan moeten we dus binnen 2 dagen al iemand hebben om de kaartjes aan kwijt te kunnen en diens contactgegevens hebben. Wordt een druk weekend hier in dit topic :o :D
naast de repetities en de hoofden van @Greys en @Cee
~The present is all there is~
pi_199290955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:08 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Ik had een OGAE-package, dus ik denk dat dit een speciale mail is.
Ik heb 6 links voor alle shows en mag maximaal 4 tickets per show boeken. Ik kan maar één show tegelijk klikken. De tickets moeten voor maandag 17:00 gepersonaliseerd worden.
Verder de standaard dingen, over testen, risicogroepen, hoe de wachtrij werkt, etc.
Dus zelfs voor mensen met zo'n OGAE-pakket kan het nog misgaan als je bijv. voor de finale gaat, dat niet lukt, maar dan te laat bent voor de rest?
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:16:56 #94
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199290959
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:16 schreef Moira het volgende:

[..]

Net zoals vorige keer, dat als je bijv. 4 tickets koopt dat je dan via zo'n link voor elk van die 4 de volledige naam moet opgeven enzo. Dan krijg je daarna een PDF met 4 tickets die elk op ieders naam staan.
Weet eigenlijk niet meer wat ze verder vroegen, alleen naam toch?
En e-mail en geboortedatum en volledige naam.
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:17:05 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:15 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja oké, dat willen ze vast tegen gaan idd, maar als je kan aantonen dat je pos getest bent? Ik blijf het wel een hoop geld vinden heur.
Daar mogen ze dus niet om vragen, niet opslaan en niks mee doen, zijn 'private medical details' :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:18:09 #96
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:16 schreef grazz het volgende:

[..]

naast de repetities en de hoofden van @:Greys en @:Cee
my god ik baal een beetje extra van de slechte timing van m'n paps dat ik nu ook Greys en Cee als hoofden helemaal niet goed meekrijg :'( go hoofden O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_199290974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:17 schreef Moira het volgende:

[..]

Daar mogen ze dus niet om vragen, niet opslaan en niks mee doen, zijn 'private medical details' :o
hoeft ook niet, ik stuur dan ding gewoon op en zeg: hier met mijn monnie :(
~The present is all there is~
  PR en moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:19:18 #98
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199290988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:16 schreef Momo het volgende:

[..]

En e-mail en geboortedatum en volledige naam.
Ohja! Email ook? Ik kan me herinneren dat alleen de boeker een email met de kaartjes kreeg en die zelf maar door moest sturen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 17:19:42 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199290997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:19 schreef Moira het volgende:

[..]

Ohja! Email ook? Ik kan me herinneren dat alleen de boeker een email met de kaartjes kreeg en die zelf maar door moest sturen.
Dacht het wel!
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:25:56 #100
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_199291100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:08 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Ik had een OGAE-package, dus ik denk dat dit een speciale mail is.
Ik heb 6 links voor alle shows en mag maximaal 4 tickets per show boeken. Ik kan maar één show tegelijk klikken. De tickets moeten voor maandag 17:00 gepersonaliseerd worden.
Verder de standaard dingen, over testen, risicogroepen, hoe de wachtrij werkt, etc.
Ik snap het niet zo goed. Ik lees twee tegenstrijdige dingen. Dat je maar een kaartje per show mag kopen met je OGAE link, en in de laatste mail staat toch duidelijk vier tickets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')