Dat lijkt me inderdaad het lastigste. Er zijn natuurlijk best veel GIS gebaseerde bronnen, maar die zijn niet altijd up-to-date. Dat kun je dan aanvullen met verkeersbordherkenning, maar ook dat is nog niet op een hoog betrouwbaarheidsniveau.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Hoe weet de auto hoe hard je mag?
Blablabla, wat is de wereld toch makkelijk voor figuren zoals jij. Je hebt geen enkel idee wat er bij komt kijken. Ook een Tesla heeft het vaak genoeg fout, daarom mag een Tesla in de verste verte niet autonoom rijden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Een beetje navigatie weet overal al hoe hard je mag en veel auto's kunnen ook verkeersborden en matrixborden detecteren. Nooit een Tesla gereden zeker?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het lastigste. Er zijn natuurlijk best veel GIS gebaseerde bronnen, maar die zijn niet altijd up-to-date. Dat kun je dan aanvullen met verkeersbordherkenning, maar ook dat is nog niet op een hoog betrouwbaarheidsniveau.
Dus wat als je op een 80 km/u weg rijdt, en je auto denkt opeens dat je maar 50 km/u mag..
Dus beginnen in 30 km/u zones
In Nederland hebben we 8 miljoen snelheidsboetes per jaar. Dat zijn alleen de mensen die gepakt zijn... Het systeem hoeft dus helemaal niet 100% betrouwbaar te zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Blablabla, wat is de wereld toch makkelijk voor figuren zoals jij. Je hebt geen enkel idee wat er bij komt kijken. Ook een Tesla heeft het vaak genoeg fout, daarom mag een Tesla in de verste verte niet autonoom rijden.
Je stelling dat het simpel is om een maximum snelheid te programmeren is gewoon niet waar.
Voornamelijk mannen, en dan vaak wat jonger.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik woon zelf in een 30-woonwijk. 95 procent houdt zich keurig aan de snelheid. Het is maar een heeel klein groepje die er maling aan heeft en door de wijk ragt. Het valt me wel op dat het vooral Golfjes en Audi's zijn en zelfs enkelen die hier in de wijk wonen.
Dit zei jequote:Op vrijdag 12 november 2021 13:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
[..]
In Nederland hebben we 8 miljoen snelheidsboetes per jaar. Dat zijn alleen de mensen die gepakt zijn... Het systeem hoeft dus helemaal niet 100% betrouwbaar te zijn.
En er zijn al genoeg experimenten met volledige autonome auto's. Dat is niet eens alleen maximumsnelheid programmeren maar ook nog sturen en opletten op al het andere verkeer. Figuren zoals jij snappen denk ik niet hoe snel de technologie gaat tegenwoordig.
Dat is een leugen, Het is wel moeilijk. Er is simpelweg nog geen auto op de markt die het feilloos doet. Dat zegt al genoeg.quote:Dat staat toch in het artikel, er komt een begrenzer. Bovendien is dat nou basic, als we allemaal elektrisch rijden is het een kwestie van een maximum programmeren, dat is echt niet moeilijk.
Tolerantie is niet van toepassing op de regels die in een samenleving zijn afgesproken. Die regels zijn er om een samenleving leefbaar te houden. Als je je daaraan onttrekt, betekent dat dat je asociaal bent.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Tolerantie. Daar wordt de wereld leuk en leefbaar van.
Welke leefbaarheid tast het exact aan als je 103 rijdt waar je 100 mag?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tolerantie is niet van toepassing op de regels die in een samenleving zijn afgesproken. Die regels zijn er om een samenleving leefbaar te houden. Als je je daaraan onttrekt, betekent dat dat je asociaal bent.
Ah, we zijn daar al aangekomen. Spreken van een egoïst als iemand vrijheid nastreeft.quote:Jij bent het perfecte voorbeeld van de 'vrijheid-blijheid-egoist'.
Door dit soort vragen kom je niet per se intelligenter over. Onderstaande is van jou, toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:22 schreef Red_85 het volgende:
Welke leefbaarheid tast het exact aan als je 103 rijdt waar je 100 mag?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:55 schreef Red_85 het volgende:
Dat bepaal ik zeker wel. Ik laat mijn leven niet sturen door een stel volslagen gekken in een torentje.
Je geeft zelf duidelijk aan dat je schijt hebt aan anderen en dat je alleen bezig bent met jouw persoonlijke vrijheid. Dat is de definitie van egoisme.quote:Ah, we zijn daar al aangekomen. Spreken van een egoïst als iemand vrijheid nastreeft.
Echt, het gespui van zolderkamervolk om een paar km/h harder te rijden dan het aangegeven maximum.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Door dit soort vragen kom je niet per se intelligenter over. Onderstaande is van jou, toch?
[..]
[..]
Je geeft zelf duidelijk aan dat je schijt hebt aan anderen en dat je alleen bezig bent met jouw persoonlijke vrijheid. Dat is de definitie van egoisme.
Je kunt de andere opmerkingen blijven negeren, natuurlijk. Logisch, want je hebt er geen antwoord op.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:36 schreef Red_85 het volgende:
Echt, het gespui van zolderkamervolk om een paar km/h harder te rijden dan het aangegeven maximum.
Nee, inderdaad. Dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je kunt de andere opmerkingen blijven negeren, natuurlijk. Logisch, want je hebt er geen antwoord op.
Bij deze Corona "pandemie" is mij de laatste tijd enorm duidelijk dat er eigenlijk drie kampen zijn....quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke leefbaarheid tast het exact aan als je 103 rijdt waar je 100 mag?
[..]
Ah, we zijn daar al aangekomen. Spreken van een egoïst als iemand vrijheid nastreeft.
Triest.
Nuff said.quote:
Dat moet inderdaad gewoon mogelijk zijn. Je kan denken aan stevigere tegendruk op het pedaal als je harder wilt rijden, in combinatie met een waarschuwingssignaal na een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:42 schreef Cherni het volgende:
Als je moet inhalen zul je zo nu en dan iets harder rijden dan is toegestaan. Al is dat dan maar met een overschrijding van 10km/u tijdens een inhaalmanoeuvre.
Leidt af als een malle. Moet je niet willen. Die vrijheid heb je gewoon nodig tijdens het rijden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad gewoon mogelijk zijn. Je kan denken aan stevigere tegendruk op het pedaal als je harder wilt rijden, in combinatie met een waarschuwingssignaal na een bepaalde tijd.
Enige argumenten die ik hier voorbij zie komen is een vergelijking met moord en termen als egoïst.quote:
Dat lijkt me wel meevallen. Er zitten nu ook genoeg piepjes en lampjes in de auto. En op het moment dat je eenmaal aan een snelheidsbeperker gewend bent, weet je heel goed wat je kan verwachten als je wat meer gas geeft voor een inhaalactie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leidt af als een malle. Moet je niet willen. Die vrijheid heb je gewoon nodig tijdens het rijden.
Maar waarom zou je het uberhaupt willen? Puur om iedereen aan de regels te willen houden en binnen de lijntjes te laten kleuren? Om een stukje plezier te willen wegnemen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel meevallen. Er zitten nu ook genoeg piepjes en lampjes in de auto. En op het moment dat je eenmaal aan een snelheidsbeperker gewend bent, weet je heel goed wat je kan verwachten als je wat meer gas geeft voor een inhaalactie.
Maar, zoals gezegd, wat mij betreft is het op de snelwegen niet zo noodzakelijk. Zie het veel liever in de woonwijken, ter bescherming van onze kinderen.
Zie mijn 2e alinea. Ik vind de snelweg niet zo interessant hiervoor. Het kan inderdaad soms best even lekker zijn om het gas flink in te trappen. 's avonds op een rustige snelweg zie ik daar niet zoveel problemen mee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het uberhaupt willen? Puur om iedereen aan de regels te willen houden en binnen de lijntjes te laten kleuren? Om een stukje plezier te willen wegnemen?
Want echt veiliger wordt het er niet op op de snelweg. Waar zou je het exact voor doen? Emissie is ook de smoes niet omdat we straks allemaal verplicht worden op waterstof of elektrisch te rijden.
Hier ben ik volledig in mee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zie mijn 2e alinea. Ik vind de snelweg niet zo interessant hiervoor. Het kan inderdaad soms best even lekker zijn om het gas flink in te trappen. 's avonds op een rustige snelweg zie ik daar niet zoveel problemen mee.
Ik pleit vooral voor de woonwijken. Waarom zou je dat niet willen?
Als we dat er voor terug krijgen ben ik wel voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Bijkomend voordeel: we kunnen dan ook met een stuk minder drempels af.
Omdat iets nog niet bestaat wil het niet zeggen dat het moeilijk is. Er staat in het artikel vanaf 2024... dus het gaat niet eens over nu. In 3 jaar tijd zal er weer veel verbeterd zijn. Maximum snelheid vanaf gps of verkeersborden detectie koppelen aan de begrenzer (zoals die van cruise control) ofzo is echt niet moeilijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit zei je
[..]
Dat is een leugen, Het is wel moeilijk. Er is simpelweg nog geen auto op de markt die het feilloos doet. Dat zegt al genoeg.
Daarnaast bestaan er nog geen volledig autonome auto's. Wel auto's die een stukje zelf kunnen rijden, maar we zijn ver weg van volledig autonome auto's. Geef maar een bron van voorbeeld van een volledig autonome auto.
Niet structureel minstens 10km/u te hard rijden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:42 schreef Cherni het volgende:
Als je moet inhalen zul je zo nu en dan iets harder rijden dan is toegestaan. Al is dat dan maar met een overschrijding van 10km/u tijdens een inhaalmanoeuvre.
Als ik inhaal rij ik te hard. Ik heb geen zin om lang achter en naast vrachtverkeer te rijden. Voor de rest gewoon relaxed 100 rijden op de snelweg. In de nacht is dat gewoon 130 op de snelweg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet structureel minstens 10km/u te hard rijden.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hierom, automatische snelheidsbeperking in de bebouwde kom zsm toepassen.
[ afbeelding ]
Bestuurders van snelle (en zware) motorvoertuigen rijden veel fietsers en voetgangers dood.quote:
Hoe het werkt staat vrij letterlijk in de OP.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:25 schreef borbit het volgende:
Hoe gaat dat werken? Je auto weet toch niet precies hoe snel ie gaat? Zeker als je een wat oudere auto hebt zit er zo 10 of 20 km/h verschil tussen de werkelijke snelheid en wat de teller aangeeft.
De range is nog een issue maar het rijdt heerlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2021 01:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Jouw motor zal binnenkort op batterijen moeten gaan rijden, want alle fosiele energie wordt door de EU verboten.
Dit schijnt wel een riedeltje te zijn bij elke user waar je het mee oneens bent.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Door dit soort vragen kom je niet per se intelligenter over. Onderstaande is van jou, toch?
[..]
[..]
Je geeft zelf duidelijk aan dat je schijt hebt aan anderen en dat je alleen bezig bent met jouw persoonlijke vrijheid. Dat is de definitie van egoisme.
Veel is ook maar relatief. In NL zijn de cijfers prima, geen zin om daarvoor nog meer vrijhijdsbeperkende maatregelen op te leggen. Eerder kijken waarom fietsers zoveel geschept worden (veel e-bikes met bejaarden, onoverzichtelijke rotondes, geen verlichting etc.).quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Bestuurders van snelle (en zware) motorvoertuigen rijden veel fietsers en voetgangers dood.
Snelheidsbeperking geeft hen meer tijd te reageren, en grotere kans op minder heftige afloop.
En, met de komst van steeds meer elektrische auto's met belachelijke acceleratie, zal dat er niet vanzelf beter op worden..
Het is maar net vanuit welk oogpunt je kijkt als je het over vrijheidsbeperking hebt. Ik vind dat we in woonwijken al heel veel vrijheid en leefruimte inleveren voor de auto.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Veel is ook maar relatief. In NL zijn de cijfers prima, geen zin om daarvoor nog meer vrijhijdsbeperkende maatregelen op te leggen. Eerder kijken waarom fietsers zoveel geschept worden (veel e-bikes met bejaarden, onoverzichtelijke rotondes, geen verlichting etc.).
Ja maar geen gemotoriseerd vervoer zou een gigantische beperking zijn voor vrijwel alle mensen. Je gaat ineens 100 jaar terug en je wereld wordt stukken kleiner. En zelfs toen wisten kinderen dat je moest opletten voor een paard met wagen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is maar net vanuit welk oogpunt je kijkt als je het over vrijheidsbeperking hebt. Ik vind dat we in woonwijken al heel veel vrijheid en leefruimte inleveren voor de auto.
We zijn het inmiddels zo gewend dat het een blinde vlek voor ons allen is geworden. Het is gewoon openbare ruimte hè. Alleen laten we de auto de hele inrichting bepalen. Alle straten staan er vol mee, oversteken mag maar op bepaalde plekken. Vooral goed uitkijken voor onze kinderen want een autobestuurder kan je zomaar doodrijden.
De meeste regels zijn ooit bedacht op basis van gezond verstand. Harder dan 30 of 50 in woonwijken is in de meeste gevallen niet mogelijk. In onze woonwijk vroeger waren geen drempels, geen 30-zone... je mocht er gewoon 50. Maar dat was in de meeste gevallen al niet eens mogelijk met alle onoverzichtelijke bochten en weggetjes van rechts. Toch speelden wij daar gewoon en werd ons geleerd op te letten voor auto's. Tegenwoordig willen ouders 0 verantwoordelijkheid. Als er iets gebeurt is het altijd de schuld van iemand anders.quote:Er is al een maximumsnelheid. Vind je dat ook vrijheidsbeperking? Er komen hulpmiddelen aan die helpen die te handhaven. Doen zeg ik. De openbare ruimte weer terug voor mensen, niet voor auto's.
Net zoals dit.... je draait het om. Als je met je fietsje tussen de 1500 kg staal rond fietst moet je juist ten allen tijde goed uitkijken omdat je weet dat je zo doodgereden kan worden. Nu leven we in de omgekeerde wereld. Fietsers kunnen alles maken (geen verlichting, oversteken waar het niet mag, door rood fietsen, geen hand uitsteken, telefoon...) en de automobilisten zitten met de gebakken peren.quote:En de slachtoffers de schuld gaan geven is helemaal belachelijk. De automobilisten rijden in 1.500 kg staal rond. Zij moeten zich verantwoordelijk voelen en ten allen tijde goed uitkijken.
Een auto heeft geen mening.. Het zijn de mensen die in die wijken wonen die de auto voor de deur willen hebben. Zelf loop ik elke dag 200 meter naar m'n auto zodat ik 'm op een plek kan parkeren waar geen bomen zijn. De rest van de straat wordt serieus boos als iemand een auto op de openbare parkeerplaats voor hun huis zet. Want iedere meter lopen is er een teveel... Er zijn genoeg huizenblokken met alleen maar een stoep aan beide kanten en dan aan het begin een parkeerplaatsje. Maar dat is toch niet wat de meeste mensen willen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is maar net vanuit welk oogpunt je kijkt als je het over vrijheidsbeperking hebt. Ik vind dat we in woonwijken al heel veel vrijheid en leefruimte inleveren voor de auto.
Wat ik hoop is dat we binnen een jaar of 10 van het individuele autobezit af zijn vanwege de doorbraak van een automatische piloot die betrouwbaar genoeg is. Dan ben je ook van alle debiliteit van individuele weggebruikers af(hoge snelheid, appen achter het stuur, road rage etc.) en komt er een auto voor rijden op het moment dat jij het wilt in plaats van dat ie standaard plek inneemt in de straat.quote:Op zondag 21 november 2021 09:58 schreef tstile het volgende:
[..]
Een auto heeft geen mening.. Het zijn de mensen die in die wijken wonen die de auto voor de deur willen hebben. Zelf loop ik elke dag 200 meter naar m'n auto zodat ik 'm op een plek kan parkeren waar geen bomen zijn. De rest van de straat wordt serieus boos als iemand een auto op de openbare parkeerplaats voor hun huis zet. Want iedere meter lopen is er een teveel... Er zijn genoeg huizenblokken met alleen maar een stoep aan beide kanten en dan aan het begin een parkeerplaatsje. Maar dat is toch niet wat de meeste mensen willen.
Dat is een flinke stropop. Ik heb het nergens over 'geen gemotoriseerd vervoer' meer. Je mag je alleen wel afvragen of we de openbare ruimte in onze woongebieden niet wat slimmer kunnen inrichten.quote:Op zondag 21 november 2021 09:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja maar geen gemotoriseerd vervoer zou een gigantische beperking zijn voor vrijwel alle mensen. Je gaat ineens 100 jaar terug en je wereld wordt stukken kleiner. En zelfs toen wisten kinderen dat je moest opletten voor een paard met wagen.
Krijg juist het idee dat jij het omdraait.quote:De meeste regels zijn ooit bedacht op basis van gezond verstand. Harder dan 30 of 50 in woonwijken is in de meeste gevallen niet mogelijk. In onze woonwijk vroeger waren geen drempels, geen 30-zone... je mocht er gewoon 50. Maar dat was in de meeste gevallen al niet eens mogelijk met alle onoverzichtelijke bochten en weggetjes van rechts. Toch speelden wij daar gewoon en werd ons geleerd op te letten voor auto's. Tegenwoordig willen ouders 0 verantwoordelijkheid. Als er iets gebeurt is het altijd de schuld van iemand anders.
Ik vind het een vreemde denkwijze die je hanteert.quote:Net zoals dit.... je draait het om. Als je met je fietsje tussen de 1500 kg staal rond fietst moet je juist ten allen tijde goed uitkijken omdat je weet dat je zo doodgereden kan worden. Nu leven we in de omgekeerde wereld. Fietsers kunnen alles maken (geen verlichting, oversteken waar het niet mag, door rood fietsen, geen hand uitsteken, telefoon...) en de automobilisten zitten met de gebakken peren.
Vrijwel ieder jaar daalt het aantal verkeersslachtoffers in NL maar de ongelukken onder fietsers nauwelijks en in sommige leeftijdsgroepen zelfs een stijging. Ga me nou niet wijsmaken dat het komt omdat automobilisten ineens schijt hebben.
Meh ik vind het een hoop gejank wat wel tekenend is voor de hele maatschappij van nu. Lockdowns om bejaarden te redden, geen vuurwerk om een paar ogen te redden, geen hoge kortingen meer op alcohol in supermarkten tegen verslaving, 100 op de snelweg vanwege stikstof.... en waar eindigt het? Dat weten we allemaal wel. Want als de doelstelling is 0 doden, of in ieder geval dicht bij de 0 doden dan kunnen we gewoon alles verbieden waar enig risico aanzit of het op zo'n manier maken dat alle lol er vanaf is en we een compleet steriel robot leven lijden. Nou yippie, geen doden meer... dan hebben de mensen als jij hun doel bereikt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat is een flinke stropop. Ik heb het nergens over 'geen gemotoriseerd vervoer' meer. Je mag je alleen wel afvragen of we de openbare ruimte in onze woongebieden niet wat slimmer kunnen inrichten.
Kijk eens wat Utrecht heeft gedaan:
Welke maatregelen zijn ineffectief? En hoe blijkt dat uit dat soort dashcamvideo's?quote:Op zondag 21 november 2021 22:16 schreef Werkperd het volgende:
Als je wel eens regelmatig dashcamvideos op yuoutube bekijkt en ziet hoe het in die gekke oostblok landen gaat dan snap je wel dat zulke idiote maatregelen ineffectief zullen zijn.
Welke bron heb je daarvoor?quote:In Duitsland geldt voor de meeste snelwegen geen snelheidslimiet en is gemiddeld 200km/h rijden doodnormaal daar. Duitsland telt minste verkeersdode. Hoe kan dat dan?
EU wordt met de dag verschrikkelijker.
Het probleem met dit soort vergelijkingen vind ik altijd dat er net wordt gedaan alsof we het over aparte demografische groepen hebben. Aan de ene kant 'kinderen' en aan de andere kant 'automobilisten'. Tot aan een bepaalde leeftijd ben je 24/7 kind, een 'automobilist' ben je uitsluitend op de momenten dat je achter het stuur van een auto zit. Dat kan iedereen zijn, dus ook de ouders, en die kinderen zelf ervaren ook de voordelen van mobiliteit wanneer ze meerijden.quote:
Wat een oververtegenwoordiging van verkeersdoden op de motor 😮quote:Op zondag 21 november 2021 22:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Welke maatregelen zijn ineffectief? En hoe blijkt dat uit dat soort dashcamvideo's?
[..]
Welke bron heb je daarvoor?
Even googlen en ik vind dit plaatje:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.europarl.euro(...)in-de-eu-infografiek
Duitsland doet het niet slecht maar ook niet opvallend goed. En als je linksonder kijkt zie je dat de focus niet moet liggen op de snelwegen maar op de stedelijke gebieden en landelijke wegen.
Technisch nog niet haalbaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 05:14 schreef Dven het volgende:
Op zich wel prima nieuws, ondanks dat het behoorlijk wat achuimbekken bij losers zal veroorzaken. Zie het daarentegen niet daadwerkelijk gebeuren maar goed, ik laat me graag verrassen.
Een vuurwerkverbod vind ik ook bullshit, maar in de rest van de dingen kan ik me prima vinden eigenlijk. Heeft voor mij ook weinig met een steriel leven te maken. Als ik dronken wil worden kan dat nog steeds bijv.quote:Op zondag 21 november 2021 22:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Meh ik vind het een hoop gejank wat wel tekenend is voor de hele maatschappij van nu. Lockdowns om bejaarden te redden, geen vuurwerk om een paar ogen te redden, geen hoge kortingen meer op alcohol in supermarkten tegen verslaving, 100 op de snelweg vanwege stikstof.... en waar eindigt het? Dat weten we allemaal wel. Want als de doelstelling is 0 doden, of in ieder geval dicht bij de 0 doden dan kunnen we gewoon alles verbieden waar enig risico aanzit of het op zo'n manier maken dat alle lol er vanaf is en we een compleet steriel robot leven lijden. Nou yippie, geen doden meer... dan hebben de mensen als jij hun doel bereikt.
Dan kan je over plankgas doorheen gaan. En sowieso heb je voor zoiets een ambulance.quote:Op maandag 22 november 2021 10:10 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is natuurlijk helemaal kut. Stel je voor dat je vrouw moet bevallen en je met spoed naar het ziekenhuis moet wegens complicaties. Dan ben je mooi de sigaar. Zomaar een voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |