Je kunt gewoon harder voor inhaalacties, maar dan krijg je een piepsignaal. Staat in de OP. Lijkt mij vergelijkbaar met je gordel niet dragen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:22 schreef Rene het volgende:
Dat wordt interessant wanneer je op de linkerbaan hangt en moet afslaan en je een vrachtwagen op rechts hebt hangen die ook letterlijk geen kant op kan of gaat. Gaat geinig worden. Remmen en dan achter de vrachtwagen duiken ipv er dan maar voorlangs. Stukken gevaarlijker dit.
Die snapt dat wel of kan dat heus wel snappen; die heeft er alleen geen zin in om over na te denken of om het uit zo te voeren. De reactie onder die van jou wijst dat wel uit.quote:Op maandag 22 november 2021 17:12 schreef Rene het volgende:
[..]
En nu even nadenken of de gemiddelde bestuurder dat snapt. Laten we duidelijk zijn: niet dus
Wel veilig om nog even 2 banen over te steken en net je afslag te halen en dan vol in de ankers om de bocht te halen inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2021 16:22 schreef Rene het volgende:
Dat wordt interessant wanneer je op de linkerbaan hangt en moet afslaan en je een vrachtwagen op rechts hebt hangen die ook letterlijk geen kant op kan of gaat. Gaat geinig worden. Remmen en dan achter de vrachtwagen duiken ipv er dan maar voorlangs. Stukken gevaarlijker dit.
Maar we gingen toch allemaal 100km/h rijden vanwege het stikstof? Daarvoor was 120km/h en 130km/h nog gewoon veilig.quote:Op maandag 22 november 2021 18:49 schreef Dingest het volgende:
Als bestuurders onwelwillend zijn om zelf de nodige verantwoording te nemen, dan krijg je dus wel dit soort voorstellen/maatregelen.
De hoogte van de snelheid is niet zozeer het probleem, denk ik. Als de maximum snelheid 130 is en iedereen (of in ieder geval het merendeel) rijdt dat ook, lijkt me dat er weinig verschil in veiligheid met 100 is. Ik neem aan dat het gaat om het overtreden van die maximum snelheid waar het gevaar zit.quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar we gingen toch allemaal 100km/h rijden vanwege het stikstof? Daarvoor was 120km/h en 130km/h nog gewoon veilig.
Moet afslaan? Je bedoelt 'wilt afslaan'.quote:Op maandag 22 november 2021 16:22 schreef Rene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |