quote:
Van Bottasquote:Op zondag 2 mei 2021 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Max rijdt al veel ronden in de vieze lucht van Louis
Toch de topsnelheid van de redbull te weinigquote:Op zondag 2 mei 2021 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Mercedes lijkt te snel te zijn op het rechte stuk.
Al een jaar of 8...quote:Op zondag 2 mei 2021 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Mercedes lijkt te snel te zijn op het rechte stuk.
Bottas rijdt met het hol open.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Max rijdt al veel ronden in de vieze lucht van Bottas
Ik schenk nog ff een bakkie inquote:
Of dat de FIA de mercedessen een keer controleert. Oh nee, dat doen ze alleen bij teams die sowieso geen punten rijdenquote:Op zondag 2 mei 2021 16:49 schreef fietsie het volgende:
Misschien is het een optie dat RedBull bij de volgende races een snellere auto mee neemt.
Ham is Perez zo voorbijquote:Op zondag 2 mei 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Perez kan ingezet worden, dat is wel lekker
Dit inderdaad, het was ook te mooi om waar te zijn.quote:
Als hij echt pace had dan was hij al langs Bottas geweest.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
Max heeft verder echt wel pace. Vanaf pole had ie weg kunnen rijden.
Ja, 2e plek moet nog lukken hoop ik. En dan kun je best tevreden zijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef Mothzor het volgende:
Dit is een van de banen waar we hadden verwacht dat Mercedes goed zou zijn. Gewoon dmg controle vandaag 👍
Max fans: als max dit als Max datquote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als hij echt pace had dan was hij al langs Bottas geweest.
Pits in achter Hamilton aan denkquote:Op zondag 2 mei 2021 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hij haakt af. Dit wordt echt een heeeel lang seizoen.
En dit. Red Bull is gewoon minder goed qua topspeed dan de Mercedesquote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Alleen de straight line speed breekt 'm op.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Yep. Mercedes weer dominant goedquote:Op zondag 2 mei 2021 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hij haakt af. Dit wordt echt een heeeel lang seizoen.
Alles kan nogquote:Op zondag 2 mei 2021 16:53 schreef Mothzor het volgende:
Haha heerlijk al die 'fans' die nu al het kopie laten hangen
Onzin. Mercedes veel sneller dan Red Bull vandaagquote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef VacaLoca het volgende:
Max heeft verder echt wel pace. Vanaf pole had ie weg kunnen rijden.
Verstappen is wel sneller dan Bottas, maar Bottas verdedigt puur op de laatste sector. Verder kun je niet inhalen.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als fan hoop je toch hoofdzakelijk op wat spanning?quote:Op zondag 2 mei 2021 16:53 schreef Mothzor het volgende:
Veel sneller valt wel mee...quote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin. Mercedes veel sneller dan Red Bull vandaag
Wat heeft dat met fan zijn te maken? Ik word schijtziek van al die kenners die voorzien dat we een heel spannend seizoen gaan krijgen. Waar is dat op gebaseerd? Zelfs de periode waarin Ferrari in het begin leek mee te doen was het op zijn laatst halverwege het seizoen al helemaal omgedraaid.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:53 schreef Mothzor het volgende:
Wel treurig dat alleen regen/ongelukken een beetje spanning kunnen brengen. Inhaalacties ho maarquote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen een enorme plensbui kan deze race nog redden.
CJIB:quote:
Eerst zien dan gelovenquote:
Nee, jaquote:Op zondag 2 mei 2021 16:59 schreef Breekfast het volgende:
Zou Perez Hamilton nog wat op kunnen houden? Kansloos op het rechte stuk denk ik toch?
Keihard slingerenquote:Op zondag 2 mei 2021 16:59 schreef Breekfast het volgende:
Zou Perez Hamilton nog wat op kunnen houden? Kansloos op het rechte stuk denk ik toch?
Zou mooi teamwerk zijnquote:Op zondag 2 mei 2021 16:59 schreef Nober het volgende:
Pérez gaat Lewis eraf tikken? Ik zeg briljant.
Juist wel, maar ze hadden geen nieuwe set meer. Met de mediums hadden ze moeitequote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
Perez naar soft dan, maar daar gaat die auto niet echt fijn op
quote:Op zondag 2 mei 2021 17:00 schreef fietsie het volgende:
Hopelijk ziet Albon dit ook. Dat die 2e auto ook gewoon hard kan.
Japanners zijn wel de uitvinders van de kamikaze aanval.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:02 schreef VacaLoca het volgende:
Tsunoda gaat voor de eer Hamilton er af Kamikazen voor Honda
Hij heeft 26 sec op Ric die ook nog niet gestopt is, dus sowieso zal hij nooit echt slachtoffer zijn. Denk dat hij Bottas niet kan pakken met zelfde strategie.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Vraag mij af of ze Perez nog zo lang laten doorrijden. Waarschijnlijk is Hamilton er toch zo voorbij op het rechte stuk. Zonde om Perez dan te slachtofferen.
Daarna setje soft eronder!quote:Op zondag 2 mei 2021 16:59 schreef daNpy het volgende:
Dan moet Perez 11 seconden laten liggen. Risico voor p4 dus
De saaiste van de afgelopen 3 races iddquote:Op zondag 2 mei 2021 17:03 schreef Gezicht het volgende:
Dit is overigens vooralsnog de minst interessante race in tijden.
Sorry. Geeft bos bloemen ter excuses.quote:
Dit heeft waarschijnlijk niet zoveel zin nee. Maar hij heeft ook een redelijke buffer naar de P5 dus het maakt ook niet zoveel uit om hem wat langer te laten rijden.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Vraag mij af of ze Perez nog zo lang laten doorrijden. Waarschijnlijk is Hamilton er toch zo voorbij op het rechte stuk. Zonde om Perez dan te slachtofferen.
Daar zou ik wel wat eiwitten in kwijt kunnen.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2021 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar zou ik wel wat eiwitten in kwijt kunnen.
Die gaat naar softs straks.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Black flag, black flag!quote:Op zondag 2 mei 2021 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Die Mazepin moet echt gewoon een diskwalificatie krijgen hoor, wat een gast.
Bottas gaat Max nog pakken zoquote:Op zondag 2 mei 2021 17:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat Perez Bottas nog gaat pakken op het laatst.
Dat zeiden we over Stroll ook en die doet het nu ook gewoon vrij aardig.quote:
Samen met Rich Energy gaan de geruchten.. nog zo'n troll die terug komt.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet jij opletten als z'n Pa straks dat team koopt...
Stuur hem een berichtje op Twitter zou ik zeggenquote:Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Olav zit steeds in de microfoon door zijn mond in te ademen.
Echt een boomer move.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Moet ie stoppen met ademen?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon even braketestje als Hamilton straks erachter zit tochquote:Op zondag 2 mei 2021 17:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor de winst gaat dat niks brengen, maar misschien voor 2 podiumplekken.
Schijnt hij erg te kunnen waarderen heb ik gisteren geleerd.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Stuur hem een berichtje op Twitter zou ik zeggen
Zit binnen DRS van Latifiquote:Op zondag 2 mei 2021 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
Mick Schumacher is ook lekker aan het dagjesvolken achterin allen
quote:Op zondag 2 mei 2021 17:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zit te te twijfelen om zo een pizza te bestellen.
Normaal hoor je het niet.quote:
Duurt de race tenminste iets langerquote:Op zondag 2 mei 2021 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
3 buffer momenten nu in 5 minuten op F1TV.
Op basis van de 1 lap pace lijkt het dicht bij elkaar te zitten, maar op de zondagen zie je dat Merc en RB echt nog wel met kop en schouders boven de rest uitsteken.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:15 schreef Mothzor het volgende:
P3 is prima voor Max op deze baan. Seizoen is nog lang en we wisten dat Merc hier goed zou zijn. Beetje een atypische baan. Wat me verbaasd is het gaat wat men trekt naar de rest.
Die lijken er nog veel meer last van te hebben. Kortom deze baan van de kalender of een nieuwe asfalt laag, dit gaat nergens over
Kunnen ook weinig doen hoor. Mercedes is gewoon een stuk sneller.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Applaus hoor Red Bull. Wat een nutteloze tactiek.
Ze doen het beter qua positie t.o.v. pace. Straks met Perez op soft nog een extra punt voor fastest lap pakken.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Applaus hoor Red Bull. Wat een nutteloze tactiek.
Dat was toch echt het doel van RBRquote:Op zondag 2 mei 2021 17:18 schreef beantherio het volgende:
Mensen die denken dat je met zulke afgedragen banden (waar je een seconde per ronde mee verliest) nog iets kunt doen tegen een Mercedes die op het rechte stuk als een raket gaat.
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:18 schreef beantherio het volgende:
Mensen die denken dat je met zulke afgedragen banden (waar je een seconde per ronde mee verliest) nog iets kunt doen tegen een Mercedes die op het rechte stuk als een raket gaat.
Plus 5 seconde straf!quote:
Extra pitstop gemaakt. En gewoon niet snel genoeg.quote:
Lijkt me niet. Verliest nu weer plekken.quote:
Nee, ze lieten hem voor Jan Joker zo lang doorrijdenquote:Op zondag 2 mei 2021 17:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Echt niet. Fantasietje van mensen in dit topic ja.
Olav lijkt wel op Rudolf Hoss.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:20 schreef Gehrman het volgende:
Prima SS Obersturmbannfuhrer imitatie van Olav.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |