quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Dick gaat eruit met een banger.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:19 schreef Maastoren het volgende:
Fer gewoon laten staan. Sinisterra eraf halen.![]()
![]()
![]()
Het ís erger geworden, Diemers is gekomen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Valt me nog mee dat Haps niet als linksbuiten is gekomen en Bozenik blijft staan. Ondanks dat Fer er nog is had het erger kunnen zijn.
"Met Fer staat er wel iemand."quote:Op zondag 2 mei 2021 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Diemers voor Kökcü en Fer laten staan
Probeert hij de boel te saboteren ofzo?
Als hij wordt ontslagen, krijgt hij een zak geld mee.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou Dick te trots zijn om zelf het bijltje er bij neer te gooien ?
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij wordt ontslagen, krijgt hij een zak geld mee.
Als hij zelf gaat een mandje winegumsquote:Op zondag 2 mei 2021 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij wordt ontslagen, krijgt hij een zak geld mee.
Nee, hij wil gewoon ontslagen worden voor zijn kankergeldquote:Op zondag 2 mei 2021 13:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou Dick te trots zijn om zelf het bijltje er bij neer te gooien ?
Ik blijf er bij... Zo'n enorme geldwolf als hij in het verleden is gebleken, ga ik uit van een vast bedrag.quote:
Daar zwijnt ADO wel even.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Die vrije trappen en corners bij ons zijn ook al jaren verschrikkelijk.
Wat een flauwekulquote:Op zondag 2 mei 2021 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik blijf er bij... Zo'n enorme geldwolf als hij in het verleden is gebleken, ga ik uit van een vast bedrag.
Speelde goed tegen Feyenoord.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is de reden dat Diemers gekomen is?
omdat zijn vriendin aan hem zatquote:Op zondag 2 mei 2021 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Dick wil ontslagen wordenquote:Op zondag 2 mei 2021 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
Ja, rare bal weer van Diemers. Ik snap niet dat hij geen schietverbod heeft.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kansloze vrije trappen de hele tijd
Die van Berghuis zijn gevaarlijkquote:Op zondag 2 mei 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Die vrije trappen en corners bij ons zijn ook al jaren verschrikkelijk.
er zit nog steeds geen enkele spelgedachte achter he.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:31 schreef Haringkop het volgende:
Wat een belachelijke grote ruimtes weer, totaal geen aansluiting.
En tegen ajax gaat dit Feyenoord met dubbele cijfers onderuitquote:Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef Wicky15 het volgende:
Fortuna won hier vorige week met speels gemak.
Middenveld liep niet eens meer mee terug. Toornstra mag van mij ook oprotten.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ze gooien er inderdaad met de pet naar.
Dick gaat er na vandaag uitgedonderd worden.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En tegen ajax gaat dit Feyenoord met dubbele cijfers onderuit
Achja, de tijd dat ik mijn weekenden heb laten verpesten door Feyenoord heb ik gelukkig inmiddels achter me liggen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En tegen ajax gaat dit Feyenoord met dubbele cijfers onderuit
Dat zou het enige positieve aan vandaag zijnquote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick gaat er na vandaag uitgedonderd worden.
Zelfs bij RRijnmond speculeren ze daar opquote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick gaat er na vandaag uitgedonderd worden.
quote:Op zondag 2 mei 2021 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven gevoetbald en ben viesdik 30 kilo te zwaar, maar met die vrijheid had ik die goal ook nog gemaakt
Die missen ze bij Fortuna totaal niet. Al vond hij zelf dat die véél te goed was voor Fortuna. Echt een kwal.quote:
Inclusief Been?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dit is toch een van de meest schandalige potjes van de afgelopen jaren, inclusief die wedstrijden onder stam. Die wissels bij rust ook, waar de fuck slaat dit allemaal op. De halve ploeg is niet fit en er zit geen enkele gedachte achter.
Dat kan je bij elke speler wel afvragen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Texeira, waarom hebben we die eigenlijk gehaald.
Ik eet inderdaad twee bietenwraps met hummus en kipfilet.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent jezelf niet als je trek hebt.
neh dat gebeurt niet meerquote:Op zondag 2 mei 2021 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet tegen wie Utrecht en Groningen allemaal nog moeten, maar ik zie ons eigenlijk nog alleen nog thuis tegen RKC een puntje pakken. Zesde of zevende plek incoming
Uit interesse; Hoger, of lager, dan Immers?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb de afgelopen 40 jaar toch een hoop kneuzen bij mijn club gezien maar Diemers haalt moeiteloos de top 5.
Stuk hoger. In het rijtje Sixto Rovina, Clyde Best,quote:Op zondag 2 mei 2021 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uit interesse; Hoger, of lager, dan Immers?
Aan het spel te zien is ALS ook besmettelijk..quote:Op zondag 2 mei 2021 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat toch bijna hopen op een corona uitbraak met het oog op volgende week.
je hebt wel echt een obsessie met hemquote:Op zondag 2 mei 2021 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekkere bal trouwens van Bozenik.
Welke jeugd?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Krijg bijna het idee dat Advocaat probeert om Slot een zo gunstig mogelijke uitgangspositie te geven. Voetbal super kut, iedereen klaar met oude en uitgerangeerde spelers. Zodat Slot voor verfrissing kan zorgen met jeugd.
Hendriks, Antonucci, Wehrmann, Bannis. Verwacht dat die volgend jaar meer gebruikt gaan worden.quote:
Moet jij zeggen met Dickie.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
je hebt wel echt een obsessie met hem
Grote kans van, er is geen stuiver voor nieuw bloed.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hendriks, Antonucci, Wehrmann, Bannis. Verwacht dat die volgend jaar meer gebruikt gaan worden.
Alleen Antonucci zou wat kunnen worden, de rest is pure middelmaat.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hendriks, Antonucci, Wehrmann, Bannis. Verwacht dat die volgend jaar meer gebruikt gaan worden.
Die niet goed genoeg was volgens dickie om vervolgens kankerzooi als diemers en fer te blijven opstellenquote:
Ah, dus een paar niveautjes hoger dan wat er nu op het veld staat...quote:Op zondag 2 mei 2021 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen Antonucci zou wat kunnen worden, de rest is pure middelmaat.
Als Senesi vertrekt zou ik Hendriks daar neerzetten. Die speelt echt dikke prima bij NAC.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hendriks doet het uitstekend bij NAC. Dat kan best wat worden hoor.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Trainer maakt wel domme keuzes inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is de eindverantwoordelijke voor deze ploeg ongelooflijke debiel.
Het is gewoon heel weinig. Een andere trainer gaat daar niet veel aan veranderen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trainer maakt wel domme keuzes inderdaad.
Maar zelfs met die domme keuzes zou je van ADO moeten winnen.
Tis gewoon niet zoveel.
Je weet van te voren ook gewoon dat het zo’n soort wedstrijd wordt.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:04 schreef fetX het volgende:
ADO al sinds januari niet gewonnen. El Khayati al in eeuwen niet meer gescoord. Drie punten ADO, twee goals El Khayati.
FeyenoordGod @:zipportal
Mwaquote:Op zondag 2 mei 2021 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gewoon heel weinig. Een andere trainer gaat daar niet veel aan veranderen.
Dick is gewoon een heel matige trainer. Bewijst hij eigenlijk overal.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gewoon heel weinig. Een andere trainer gaat daar niet veel aan veranderen.
Klopt. Deze selectie is gewoon heel matig. Hoe mensen hier dan nog met droge ogen kunnen beweren dat er meer in zat is redelijk lachwekkend.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of daar nu Diemers staat samen met Spajic. Het maakt geen ene klote uit.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa
Als je met Senesi en Botteghin centraal speelt en Fer daar voor roep je de problemen op zich over jezelf af. Elke diepe bal is een potentieel tegendoelpunt.
Het lullige is ook nog dat het nog waar zou kunnen zijn ookquote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet dat users als @:dombohetolifantje1 en @:tweedeklum er nog in blijven trappen ook
die jongen heeft wel ongelooflijk veel rotzooi opgeknapt dit seizoen. Kan mij ergens wel voorstellen dat het bij hem nu ook op is.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef Maastoren het volgende:
Toornstra ook gewoon mee stoppen. Speelt 1 keer per 7 wedstrijden aardig. Wat een verschrikking.
Idd, allemaal lood om oud ijzer, net als Fer of Diemers, het is allemaal zo slecht.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of daar nu Diemers staat samen met Spajic. Het maakt geen ene klote uit.
Maar dan noem je ook wel twee namen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of daar nu Diemers staat samen met Spajic. Het maakt geen ene klote uit.
Doet niks af aan het feit dat hij Feyenoord niet verder gaat brengen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
die jongen heeft wel ongelooflijk veel rotzooi opgeknapt dit seizoen. Kan mij ergens wel voorstellen dat het bij hem nu ook op is.
kunnen we werhman nog uit zwitserland terughalenquote:
Kom op man.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet dat users als @:dombohetolifantje1 en @:tweedeklum er nog in blijven trappen ook
Wij ook niet in Dick.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Advocaat had er in januari al geen zin meer in.
Noem eens anders twee namen uit deze selectie? Jorgensen?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel twee namen.
Komend seizoen een keer fatsoenlijk doorselecteren en de erfenis van Dick er uit hopelijk.
Dat weet ik niet, maar met deze selectie had je niet het slechtste seizoen in tien jaar hoeven spelen. We hebben echt wel beter gepresteerd met mindere selecties dan dit.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom op man.
Je denkt toch niet dat je met dit zooitje derde zou kunnen worden? We lopen het hele seizoen al te kankeren op Diemers, Fer, Botteghin en Spajic.
Kijken we ondertussen ook elk weekend naar.
Hoe wil je doorselecteren zonder poenquote:Op zondag 2 mei 2021 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel twee namen.
Komend seizoen een keer fatsoenlijk doorselecteren en de erfenis van Dick er uit hopelijk.
Uit deze selectie niet maar Antonucci en Hendriks sluiten als het goed is aan komende zomer.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Noem eens anders twee namen uit deze selectie? Jorgensen?
Als ik beide banken bekijk zie ik verdomd veel potentiele basisspelers bij ons.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar met deze selectie had je niet het slechtste seizoen in tien jaar hoeven spelen. We hebben echt wel beter gepresteerd met mindere selecties dan dit.
AZ en PSV hebben overigens ook een hoop brandhout.
wie bij AZ dan? Clasie? die hebben een belabberde bank johquote:Op zondag 2 mei 2021 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik beide banken bekijk zie ik verdomd veel potentiele basisspelers bij ons.
Niet dat we daar naar toe moeten overigens. Hopelijk dat Arnesen eens een hele goede bezem haalt door deze selectie.
Ja maar daarvoor zit hij er toch? Hij kan moeilijk zeggen dat Feyenoord goed speelde en door pech heeft verloren.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:15 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Been die commentaar heeft op het spel van Feyenoord... Da's wel ballen hebben
Kijk naar dat centrale duo van AZ, dat is echt om te janken.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wie bij AZ dan? Clasie? die hebben een belabberde bank joh
Dat laatste met name.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik beide banken bekijk zie ik verdomd veel potentiele basisspelers bij ons.
Niet dat we daar naar toe moeten overigens. Hopelijk dat Arnesen eens een hele goede bezem haalt door deze selectie.
Klopt, maar van hem komt het gewoon ongeloofwaardig over. Bijna elke andere commentator is een betere keuze dan Been.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor zit hij er toch? Hij kan moeilijk zeggen dat Feyenoord goed speelde en door pech heeft verloren.
Precies, en AZ heeft wel een paar heel goede spelers maar die hebben wij ook. En zij spelen wel gewoon herkenbaar fatsoenlijk voetbal.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kijk naar dat centrale duo van AZ, dat is echt om te janken.
Mee eens ja. Ik begrijp ook niet waarom uitgerekend Mario Been steeds dit platform krijgt om wedstrijden van Feyenoord te analyseren.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar van hem komt het gewoon ongeloofwaardig over. Bijna elke andere commentator is een betere keuze dan Been.
Enige slechtere keuzes zijn Jan Jood en willekeurig welke De Boer.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ik begrijp ook niet waarom uitgerekend Mario Been steeds dit platform krijgt om wedstrijden van Feyenoord te analyseren.
Je kan Advocaat weinig verwijten dat de kwaliteit matig is en dat er blessures waren, maar die schorsingen van Berghuis en Toornstra om niks stoort mij gigantisch.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Er zit ook gewoon 0 ontwikkeling in de ploeg. Tactisch niet, technisch niet. Het hele seizoen al niet.
Zijn op zich wel wat huurlingen met potentie.quote:
61 punten kan nog.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:20 schreef Haringkop het volgende:
Advocaat komt niet eens boven de 60 punten dit seizoen. Dat is echt heel triest, ongeacht hoe AZ en PSV er voor staan
precies, dat lukte alleen Rutten de afgelopen 10 jaar niet en die had een veel slechtere selectie dan dit en wist in een moeilijkere poule Europees te overwinteren.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:20 schreef Haringkop het volgende:
Advocaat komt niet eens boven de 60 punten dit seizoen. Dat is echt heel triest, ongeacht hoe AZ en PSV er voor staan
In theorie 64 zelfsquote:
En er zat meer voetbal in bij Rutten, dat hoop ik terug te zien met Slot komend seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
precies, dat lukte alleen Rutten de afgelopen 10 jaar niet en die had een veel slechtere selectie dan dit en wist in een moeilijkere poule Europees te overwinteren.
die zijn door dickie allemaal als 'slecht' beschouwd en bij het grofvuil gedumpt. De enige jeugdspelers die bij hem kansen hebben gekregen zijn jongens die al door Stam of Gio als basisspelers bij de selectie zijn gehaald.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn op zich wel wat huurlingen met potentie.
En veel meer de focus op eigen jeugd. Zo'n De Vrij is eigenlijk ook uit pure armoede bij de selectie gekomen, je maakt mij niet wijs dat er in de jeugd niks loopt met in elk geval meer potentieel dan Fer, Diemers en Botteghin. Die zijn toch niet voor dit niveau geschikt?
Klopt, en je gaat mij niet zeggen dat die selectie beter was dan deze. Die moest het stellen met jongens als Wilkshire, Kazim, Immers, Manu en te Vrede, das toch een categorie lager dan wat er nu staat hoor, met uitzondering van het middenveld.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En er was meer voetbal in bij Rutten, dat hoop ik terug te zien met Slot komend seizoen.
Rutten is het voorbeeld van dat je als trainer veel invloed hebt. Even los van dat het allemaal erg mager is afgelopen zijn er zelden betere wedstrijden geweest dan die onder zijn leiding. En hij had écht een hele matige selectie ter beschikking.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
precies, dat lukte alleen Rutten de afgelopen 10 jaar niet en die had een veel slechtere selectie dan dit en wist in een moeilijkere poule Europees te overwinteren.
precies, en rutten had geen senesi en berghuis tot zijn beschikking. Zijn sterspeler was Clasie of all people.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Rutten is het voorbeeld van dat je als trainer veel invloed hebt. Even los van dat het allemaal erg mager is afgelopen zijn er zelden betere wedstrijden geweest dan die onder zijn leiding.
Dick is echt een hele matige trainer. Hopelijk doet Slot het beter, want ben nog lang niet overtuigd van hem.
Wie zou dat moeten doen in deze selectie.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:33 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat iemand z'n bek open trekt.
Dat kan gebeuren. Ik zou er meer naar kijken of de heren er alles aan hebben gedaan om een beter resultaat te bewerkstelligen. Of ze zich uit de naad hebben gewerkt. Op die vragen kunnen we volmondig ja zeggen.quote:
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbesprekingquote:De trainer van Feyenoord denkt dat bepaalde spelers niet helemaal gefocust meer zijn op het veld vanwege contractbesprekingen. 'Misschien moet ik spelers die bezig zijn met contracten niet opstellen.
Er klopt ook gewoon helemaal niets van het positiespel en druk zetten.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Na 3 minuten 0-1 na een prachtige voorzet vanaf de zijkant en een prima kopbal van Bozenik. Vervolgens zie je in de 87 minuten die volgen hooguit 2 ballen die nog van de zijkant komen.
Dit elftal, team, deze spelers hebben het voetbalintellect van een kever. Maar het ligt aan de trainer hoor jongens
Gelukkig gaat dat volgend jaar helemaal anders zijn, want dan snappen deze imbecielen er ineens wel wat van.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er klopt ook gewoon helemaal niets van het positiespel en druk zetten.
Ja daar ligt het zeker aan, of op zijn minst gedeeltelijk. Bizar dat je dat nog steeds niet wil toegeven.quote:
Dat kan als trainer prima, zie Rutten.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat volgend jaar helemaal anders zijn, want dan snappen deze imbecielen er ineens wel wat van.
quote:Op zondag 2 mei 2021 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar ligt het zeker aan, of op zijn minst gedeeltelijk. Bizar dat je dat nog steeds niet wil toegeven.
dick heeft het gewoon niet goed gedaan dit jaar. ik begrijp echt niet waarom je zo koppig vasthoudt aan je standpunt.quote:
Je weet mijn standpunt niet eens.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dick heeft het gewoon niet goed gedaan dit jaar. ik begrijp echt niet waarom je zo koppig vasthoudt aan je standpunt.
Na zijn aankondiging dat hij wegging niet meer, inderdaad. Maar daarvoor beste voetbal van de afgelopen 10 jaar met de minste selectie.quote:
Zal hij op Senesi en Kokcu doelen?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbespreking
Waar is Pratto?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[poll=2328]
Rest past niet. Nog 3 wedstrijden en nog wat.
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.quote:
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.
Heeft Geertruida al verlengd? Bij hem heb ik oprecht het idee dat ie wat afwezig is.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbespreking
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.
Gr.gr.
Er zijn er vast wel een aantal die dat vinden, maar lijkt mij zeker niet nee. Een van onze mindere spelers (Linssen) was daar vorig jaar nog een van de beste spelers. Dan zijn we al wel klaar denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wél allemaal meezitten hé. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteitquote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?
Staan toch best wat spelers in de belangstelling van grote clubs (en niet geheel onterecht) en met o.a. Malacia en Geertruida heb je wel wat leuke talentjes. Voorin vind ik het wel erg pover zonder Berghuis maar zoals Fetx zegt, Linssen was bij Vitesse de grote man. Ik vind Feyenoord ook geen geweldig materiaal hebben hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk dat er meer uit te halen was dit seizoen dan zo'n 5 punten onder Vitesse eindigen, een troosteloze Europese campagne, uitschakeling in de beker door Heerenveen en vrijwel elke week oogaids.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wél allemaal meezitten hé. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteit
Toornstra misschien ook, en Geert. Er was ook nog wat gedoe over het uitbetalen van de salarissen.quote:
Senesi, Bijlow zijn ook wel écht goede spelers. Geertruida is een prima talent, net als Kokcu. Toornstra is een speler die voor bovenin de Eredivisie prima is net als Sinisterra. Verder is het middelmaat.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wél allemaal meezitten hé. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteit
Toornstra is echt overschat. Als alles loopt is het redelijk, maar als het niet loopt is hij 1 van de eerste die door de mand valt. 1 keer in de 5 a 6 weken een prima wedstrijd is niet genoeg.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi, Bijlow zijn ook wel écht goede spelers. Geertruida is een prima talent, net als Kokcu. Toornstra is een speler die voor bovenin de Eredivisie prima is net als Sinisterra. Verder is het middelmaat.
Mwah, is dit seizoen toch wel een van de betere spelers. Maar zakt er wel een aantal keer doorheen inderdaad. Het feit dat hij dat is zegt ook wel wat over je selectie natuurlijk. Daarom zeg ik ook; het is allemaal niet zo goed, maar het is ook weer niet zó matig als wordt gesteld.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toornstra is echt overschat. Als alles loopt is het redelijk, maar als het niet loopt is hij 1 van de eerste die door de mand valt. 1 keer in de 5 a 6 weken een prima wedstrijd is niet genoeg.
Aan de combinatie trainer en spelers. Volgens mij sta je prima waar je hoort te staan. Er zijn wedstrijden naar je meer had moeten krijgen dit seizoen, en er zijn er waar je teveel hebt gekregen. Al met al is het gewoon ontzettend matig met een trainer die altijd heeft bewezen redelijk materiaal nodig te zijn om te kunnen presteren. Als dat niet zo is, en er ook nog teveel spelers het laten afweten krijg je dit ongeveer.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.
Dat geloof ik ook niet want AZ heeft gewoon beter materiaal.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan de combinatie trainer en spelers. Volgens mij sta je prima waar je hoort te staan. Er zijn wedstrijden naar je meer had moeten krijgen dit seizoen, en er zijn er waar je teveel hebt gekregen. Al met al is het gewoon ontzettend matig met een trainer die altijd heeft bewezen redelijk materiaal nodig te zijn om te kunnen presteren. Als dat niet zo is, en er ook nog teveel spelers het laten afweten krijg je dit ongeveer.
Ik geloof er in elk geval helemaal niets van dat een andere trainer ineens 2 plekken hoger zou staan.
Maar we gaan het zien volgend seizoen.
Indd makkerquote:Op zondag 2 mei 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Weer niet gebeden voor ons hé? Wel voor Sparta zo te zien.
Als ik hem zo hoor, is hij idd van de week uit eigen initiatief weg...quote:Op zondag 2 mei 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hier het interview met Dickie trouwens, voor wie het gemist heeft.
[ twitter ]
Ik kijk te lang naar Feyenoord om te zeggen dat dit oogaids aan de trainers ligt. Op wat uitschieters na, 1993/2001/2017 (waarbij laatste genoemde kampioenschap geen wedstrijd langer had moeten duren) is het altijd hetzelfde gezeik bij Feyenoord. Het is nooit goed. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan toch best wat spelers in de belangstelling van grote clubs (en niet geheel onterecht) en met o.a. Malacia en Geertruida heb je wel wat leuke talentjes. Voorin vind ik het wel erg pover zonder Berghuis maar zoals Fetx zegt, Linssen was bij Vitesse de grote man. Ik vind Feyenoord ook geen geweldig materiaal hebben hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk dat er meer uit te halen was dit seizoen dan zo'n 5 punten onder Vitesse eindigen, een troosteloze Europese campagne, uitschakeling in de beker door Heerenveen en vrijwel elke week oogaids.
Verder wel lekker weekend tot dusver?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk te lang naar Feyenoord om te zeggen dat dit oogaids aan de trainers ligt. Op wat uitschieters na, 1993/2001/2017 (waarbij laatste genoemde kampioenschap geen wedstrijd langer had moeten duren) is het altijd hetzelfde gezeik bij Feyenoord. Het is nooit goed. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.
Je zou kunnen zeggen ; Feyenoord haalt dus altijd de verkeerde trainers? Ik denk het niet. Ik denk dat het gewoon met geld te maken heeft, iets wat er nooit, nooit, nooit is bij Feyenoord en er ook nooit zal komen.
quote:Op zondag 2 mei 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Weer niet gebeden voor ons hé? Wel voor Sparta zo te zien.
Donder gewoon op naar de SC met dit soort posts.quote:
Stel je niet aan.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Donder gewoon op naar de SC met dit soort posts.
Zeker. Zonnetje schijnt. Mij krijgen ze niet gekquote:Op zondag 2 mei 2021 15:19 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Verder wel lekker weekend tot dusver?
Denk dat Dick er verstandig aan heeft gedaan Kökcü eruit te halen. Stel je voor dat ze bij Milan nog even een wedstrijdje wilde kijken voor ze een definitief besluit zouden nemen. Dan denkt Dick, zoals hij aangaf, in het belang van Feyenoord. Snel wisselen en het geld zeker stellen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat zal ook wel doelen op Kokcu en zijn zaakwaarnemers met dat contract gelul denk ik.
Puur genieten toch?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Echt puur genieten dit. Sorry jongens, kan er niks aan doen.
Is ook zo, maar ook zonder veel geld kan je beter spelen en betere spelers halen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk te lang naar Feyenoord om te zeggen dat dit oogaids aan de trainers ligt. Op wat uitschieters na, 1993/2001/2017 (waarbij laatste genoemde kampioenschap geen wedstrijd langer had moeten duren) is het altijd hetzelfde gezeik bij Feyenoord. Het is nooit goed. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.
Je zou kunnen zeggen ; Feyenoord haalt dus altijd de verkeerde trainers? Ik denk het niet. Ik denk dat het gewoon met geld te maken heeft, iets wat er nooit, nooit, nooit is bij Feyenoord en er ook nooit zal komen.
Je mist echt een blok zoals je met El Ahmadi en Vilhena had. Dat is nu helemaal weg.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ook zonder veel geld kan je beter spelen en betere spelers halen.
En meer door selecteren. Na dat kampioensjaar had je bepaalde spelers al moeten verkopen want dat was hun piek.
En veel meer jeugdspelers er in zetten, wordt het niets jammer dan, maar De Vrij, Martins Indi, Fer, Wijnaldum was toch ook niet zo bijzonder in de jeugd.
Tuurlijk is het probleem structureren en dieper dan alleen de trainer. Het punt is wel dat Dick in dit geval geen enkele opstap naar een betere situatie en zelfs de situatie verergert.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Vilhena en El Ahmadi hield het ook niet over. Vooral veel tegenhouden en aanvallend te mager. Het zou eens fijn zijn als we eens wat meer een ras-voetballer in de as hadden staan.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je mist echt een blok zoals je met El Ahmadi en Vilhena had. Dat is nu helemaal weg.
Ben benieuwd hoe ze dat voor volgend jaar gaan oplossen.
Lol, en de rest inderdaad. Begin eens door niet zo'n mentaal beperkte als Berghuis je captain te maken, dat is nota bene het voorbeeld voor de rest van de selectie. Iedereen wijst nu lekker makkelijk naar de trainer, maar volgens mij zijn de spelers nog altijd degene die het op het veld moeten laten zien.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:31 schreef macca728 het volgende:
een goede middenvelder en een goede spits ben je al heel eind.
Dan zeggen ze dat toch morgen, stapt Dick op en wat dan? Wie gaat het overnemen? Kunnen ze dan ineens wel voetballen?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:31 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de hele Feijenoordselectie het eeuwige cynisme van Dickie spuugzat is.
Dat de trainer toch , die bipolaire Steve captain maken en nota bene Fer reserve aanvoerder.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Lol, en de rest inderdaad. Begin eens door niet zo'n mentaal beperkte als Berghuis je captain te maken, dat is nota bene het voorbeeld voor de rest van de selectie. Iedereen wijst nu lekker makkelijk naar de trainer, maar volgens mij zijn de spelers nog altijd degene die het op het veld moeten laten zien.
Plus rechtsback en vervanger voor Stevie als hij vertrekt.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:31 schreef macca728 het volgende:
een goede middenvelder en een goede spits ben je al heel eind.
Ja dan kunnen ze wel voetballen want dat kunnen ze wel beter dan onder Dick.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat toch morgen, stapt Dick op en wat dan? Wie gaat het overnemen? Kunnen ze dan ineens wel voetballen?
Ik kan me voorstellen dat je de play-offs voor het moreel liever ingaat met iemand die wat minder apathisch is.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat toch morgen, stapt Dick op en wat dan? Wie gaat het overnemen? Kunnen ze dan ineens wel voetballen?
Mocht het gebeuren dan hoop je daar wel op, maar laten we eerlijk zijn veel onze selectieleden zijn zwaar overschat.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze wel voetballen want dat kunnen ze wel beter dan onder Dick.
Ja en wie ? John de Wolf, Gio, anyone
Don Leo natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dirk Kuyt lijkt mij wel een hele leuke grap om daar neer te zettenquote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Of Don Leo met zijn neefje.quote:Op zondag 2 mei 2021 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dirk Kuyt lijkt mij wel een hele leuke grap om daar neer te zetten
Ja, de club is zo rot in alle geledingen dat je het nooit structureel echt goed zal gaan doen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Understatement inderdaad. Qua begroting horen we eigenlijk altijd 2e/3e te eindigen.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, de club is zo rot in alle geledingen dat je het nooit structureel echt goed zal gaan doen.
@GurneyIsBestOkequote:Op zondag 2 mei 2021 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Understatement inderdaad. Qua begroting horen we eigenlijk altijd 2e/3e te eindigen.
Ja, tijdje terug ook uitgebreid belicht door VI. Gezien de grootte van je stadion en je fanbase is het al schandalig dat je meestal onder PSV eindigt. Laat staan nog lager.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Understatement inderdaad. Qua begroting horen we eigenlijk altijd 2e/3e te eindigen.
Als je dit maar vaak genoeg blijft zeggen zal het zo blijven ja.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, de club is zo rot in alle geledingen dat je het nooit structureel echt goed zal gaan doen.
corona heeft ook wel een heel grote rol gespeeld waardoor we niet kunnen investeren (geen flauw idee waar psv het geld vandaan heeft gehaald), en van het wanbeleid van Troost hebben we voorlopig ook nog wel even last ben ik bang.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Uitstekende speler. Jammer voor hem dat we in NL Elftal een goede generatie centrale verdedigers hebben.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:48 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws: Stefan de Vrij is kampioen geworden van Italië. Mooi voor die jongen, tijd om te gaan afbouwen in Rotterdam dus.
Ja, wat wij hier zeggen heeft vast invloed inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit maar vaak genoeg blijft zeggen zal het zo blijven ja.
Met ons huidige middenveld gaat hij het niet veel beter doen dan Botteghin vrees ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:48 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws: Stefan de Vrij is kampioen geworden van Italië. Mooi voor die jongen, tijd om te gaan afbouwen in Rotterdam dus.
Iedereen zou het beter doen dan Botteghinquote:Op zondag 2 mei 2021 20:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met ons huidige middenveld gaat hij het niet veel beter doen dan Botteghin vrees ik.
Verliezen van Eagles en van Excelsiorquote:Op zondag 2 mei 2021 21:43 schreef macca728 het volgende:
Toen had je ook wel wat geluk, Ajax dat zeer slecht van start ging bv.
En een aantal spelers kregen belachelijke contracten en je had toen al een megatraag centrum dat je had moeten vervangen.
El Ahmadi..Vilhena..Kuyt..Kongolo..kwaliteit en karakter was er toen genoeg. Jörgensen.. tsja. Had net als Toornstra en Botteghin allang weg moeten zijn. Het zit ook niet echt mee met wat uit de jeugdopleiding komt. In tegenstelling tot velen zie ik de potentie niet in Geertruida, Kökcü en Malacia. Maar volgend seizoen maar kijken wat Slot ervan weet te maken.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:43 schreef macca728 het volgende:
En een aantal spelers kregen belachelijke contracten en je had toen al een megatraag centrum dat je had moeten vervangen.
Ja Ajax thuis verliezen van Roda, laatste minuut goals van Kramer, dat doellijntechnologie doelpunt tegen PSV.quote:
Echt onbegrijpelijk waarom Botteghin speelt ipv Spajic. Zelfs een centrum met Geertruida en Nieuwkoop op rechts zou een veel betere optie zijn.quote:
vraag je nou waarom de spelers niet aangevallen zijn?quote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is iedereen zo laks?
Vind niemand het meer boeiend?
Waarom is de bus niet opgewacht, en zijn de spelers niet aangevallen?
Waarom is advocaat nog niet ontslagen?
Geluk heeft een kampioen altijd wel nodig. Feyenoord haalde dat seizoen 82 punten wat voor een kampioen normaal is en speelde gewoon ook heel goed. Bijna alle wedstrijden werden makkelijk en verdiend gewonnen en dan had Ajax in de onderlinge wedstrijden nog het nodige geluk, anders was het gat al eerder geslagen.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:43 schreef macca728 het volgende:
Het is toch logisch dat die hele instelling die je al tijden ziet op het veld ook overslaat op de supporters, die kijken toch ook niet meer op van weer een nederlaag, of een puntverlies in de eigen Kuip.quote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Op Henk Vos na nooit, dat is toch meer een Amsterdams gebruik.quote:Op maandag 3 mei 2021 00:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat die hele instelling die je al tijden ziet op het veld ook overslaat op de supporters, die kijken toch ook niet meer op van weer een nederlaag, of een puntverlies in de eigen Kuip.
Overigens kan ik me niet herinneren wanneer de spelers zijn aangevallen
Laks omdat je mensen niet opwacht en aanvaltquote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik had wel verwacht dat Feyenoord-fans de bus zouden opwachten. Maar aanvallenquote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2021 21:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Ajax thuis verliezen van Roda, laatste minuut goals van Kramer, dat doellijntechnologie doelpunt tegen PSV.
Deze blijft leukquote:
Ik wist niet eens dat FR-Fans nog bestond.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:12 schreef Idisrom het volgende:
Bij FR-Fans.nl kun je stemmen op de poll met de vraag "Eindigt Feyenoord dit seizoen in de top 2?".
Dat worden genottelijke interviews.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je dat hij opstapt? John de Wolf voor 3 wedstrijden
Ik denk het wel ja. Zou het ook doen als ik in zijn schoenen stond.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je dat hij opstapt? John de Wolf voor 3 wedstrijden
dan had ik na vorig seizoen al gestoptquote:Op maandag 3 mei 2021 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Zou het ook doen als ik in zijn schoenen stond.
quote:Op maandag 3 mei 2021 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er überhaupt een zwaargewicht beschikbaar voor een schokeffect? Zingen er wat namen rond?
Ik denk dat hij gevoelsmatig al wilde stoppen toen hij min of meer te horen kreeg van Arnesen dat ze niet gingen verlengen met hem, en wellicht was dat ook het verstandigst geweest want het kleine beetje chemie dat er nog overwas tussen spelersgroep en trainer verdween toen ook wel. Beetje het Van Marwijk 2008 (?) effect.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan vast ook ongelofelijk veel spijt van denk ik zo.
Als het niet zijn laatste jaar was was ie ook al lang gestopt denk ik. Maar ja, zo zijn er wel een aantal momentjes geweest waar het beter was om te stoppen.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gevoelsmatig al wilde stoppen toen hij min of meer te horen kreeg van Arnesen dat ze niet gingen verlengen met hem, en wellicht was dat ook het verstandigst geweest want het kleine beetje chemie dat er nog overwas tussen spelersgroep en trainer verdween toen ook wel. Beetje het Van Marwijk 2008 (?) effect.
Passie en strijd is wel weg ja. Maar je moet toch wel voor Conference League gaan in play-offs? Dat je nu nog 3 wedstrijden hebt met nieuwe trainer eventueel om alles weer beetje op rails te zetten. Je hoeft in play-offs maar 2x te winnen om een ticket te hebben. Met 5e plek in competitie speel je ook 2x thuis, wellicht dat er dan wel publiek mag zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:52 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik heb nog nooit een seizoen gehad waarin ik zo weinig interesse in de club heb gehad. Die wedstrijdjes voor lege tribunes kan ik gewoon niet aanzien.
Het lijkt erop dat dit er ook bij de spelers is ingeslopen. Feyenoord is natuurlijk bij uitstek een club die het moet hebben van de steun van de 12e man. Niet voor niets dat er normaal gesproken thuis heel veel punten worden gepakt.
Kan niet wachten tot dit seizoen weer over is. Laat Arnesen en Slot van de zomer maar flink verder bouwen aan de toekomst en hopelijk kunnen we in het nieuwe seizoen gewoon weer spelen voor goed gevulde tribunes.
Nu valt er geen eer meer aan te behalen, ook niet voor een interim trainer. Als we play offs gaan spelen zal dit ook niets op leveren. Het is op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |