Wie zou dat moeten doen in deze selectie.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:33 schreef Maastoren het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat iemand z'n bek open trekt.
Dat kan gebeuren. Ik zou er meer naar kijken of de heren er alles aan hebben gedaan om een beter resultaat te bewerkstelligen. Of ze zich uit de naad hebben gewerkt. Op die vragen kunnen we volmondig ja zeggen.quote:
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbesprekingquote:De trainer van Feyenoord denkt dat bepaalde spelers niet helemaal gefocust meer zijn op het veld vanwege contractbesprekingen. 'Misschien moet ik spelers die bezig zijn met contracten niet opstellen.
Er klopt ook gewoon helemaal niets van het positiespel en druk zetten.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Na 3 minuten 0-1 na een prachtige voorzet vanaf de zijkant en een prima kopbal van Bozenik. Vervolgens zie je in de 87 minuten die volgen hooguit 2 ballen die nog van de zijkant komen.
Dit elftal, team, deze spelers hebben het voetbalintellect van een kever. Maar het ligt aan de trainer hoor jongens
Gelukkig gaat dat volgend jaar helemaal anders zijn, want dan snappen deze imbecielen er ineens wel wat van.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er klopt ook gewoon helemaal niets van het positiespel en druk zetten.
Ja daar ligt het zeker aan, of op zijn minst gedeeltelijk. Bizar dat je dat nog steeds niet wil toegeven.quote:
Dat kan als trainer prima, zie Rutten.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat volgend jaar helemaal anders zijn, want dan snappen deze imbecielen er ineens wel wat van.
quote:Op zondag 2 mei 2021 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar ligt het zeker aan, of op zijn minst gedeeltelijk. Bizar dat je dat nog steeds niet wil toegeven.
dick heeft het gewoon niet goed gedaan dit jaar. ik begrijp echt niet waarom je zo koppig vasthoudt aan je standpunt.quote:
Je weet mijn standpunt niet eens.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dick heeft het gewoon niet goed gedaan dit jaar. ik begrijp echt niet waarom je zo koppig vasthoudt aan je standpunt.
Na zijn aankondiging dat hij wegging niet meer, inderdaad. Maar daarvoor beste voetbal van de afgelopen 10 jaar met de minste selectie.quote:
Zal hij op Senesi en Kokcu doelen?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbespreking
Waar is Pratto?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[poll=2328]
Rest past niet. Nog 3 wedstrijden en nog wat.
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.quote:
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.
Heeft Geertruida al verlengd? Bij hem heb ik oprecht het idee dat ie wat afwezig is.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbespreking
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.
Gr.gr.
Er zijn er vast wel een aantal die dat vinden, maar lijkt mij zeker niet nee. Een van onze mindere spelers (Linssen) was daar vorig jaar nog een van de beste spelers. Dan zijn we al wel klaar denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wl allemaal meezitten h. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteitquote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |