quote:Op zondag 2 mei 2021 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven gevoetbald en ben viesdik 30 kilo te zwaar, maar met die vrijheid had ik die goal ook nog gemaakt
Die missen ze bij Fortuna totaal niet. Al vond hij zelf dat die véél te goed was voor Fortuna. Echt een kwal.quote:
Inclusief Been?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dit is toch een van de meest schandalige potjes van de afgelopen jaren, inclusief die wedstrijden onder stam. Die wissels bij rust ook, waar de fuck slaat dit allemaal op. De halve ploeg is niet fit en er zit geen enkele gedachte achter.
Dat kan je bij elke speler wel afvragen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Texeira, waarom hebben we die eigenlijk gehaald.
Ik eet inderdaad twee bietenwraps met hummus en kipfilet.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent jezelf niet als je trek hebt.
neh dat gebeurt niet meerquote:Op zondag 2 mei 2021 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet niet tegen wie Utrecht en Groningen allemaal nog moeten, maar ik zie ons eigenlijk nog alleen nog thuis tegen RKC een puntje pakken. Zesde of zevende plek incoming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |