Nee, in 2016 overleden.quote:
In het wild?quote:Op vrijdag 30 april 2021 10:47 schreef Prisha het volgende:
Ik had deze week vrij. Tot en met woensdag was het prachtig weer. Gisteren en vandaag not so much maar ik vind het niet zo erg.
Ik heb woensdag flamingo's gezien(in de buurt van Groenlo)
ja! Blijkbaar zijn ze er wel eens deze tijd van het jaar om te broeden. En ja! Ze waren er.quote:
Dat wist ik niet eens. Ik dacht dat die vogels alleen maar in veel warmere landen in het wild voor komen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Blijkbaar zijn ze er wel eens deze tijd van het jaar om te broeden. En ja! Ze waren er.
Ik heb ze kunnen fotograferen, heb de foto's nog niet bekeken, denk dat er in elk geval eentje gelukt is.
Ik heb gehoord dat ze ook wel eens bij de Grevelingen zijn gespot. Weet niet of dat nu nog steeds het geval is.quote:Op vrijdag 30 april 2021 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens. Ik dacht dat die vogels alleen maar in veel warmere landen in het wild voor komen.
Maar wel leuk.
“quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n "En nú gaan we gezellig doen!".
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu bezig een urntje uit te zoeken voor mijn hondje. Ik moest haar woensdagavond laten inslapen![]()
Het is zo stil in huis.
Ach gosquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu bezig een urntje uit te zoeken voor mijn hondje. Ik moest haar woensdagavond laten inslapen![]()
Het is zo stil in huis.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
Aaa wat sneu zeg. Sterkte ermee. Hoe oud was ze?quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
Cool! Bij Zwillbrock?quote:Op vrijdag 30 april 2021 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Blijkbaar zijn ze er wel eens deze tijd van het jaar om te broeden. En ja! Ze waren er.
Ik heb ze kunnen fotograferen, heb de foto's nog niet bekeken, denk dat er in elk geval eentje gelukt is.
Ze was 12. Kleine knorrepotjequote:Op vrijdag 30 april 2021 11:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaa wat sneu zeg. Sterkte ermee. Hoe oud was ze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ja inderdaad. Ook een hoop meeuwen. Die vond ik minder interessant.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze was 12. Kleine knorrepotje
Wat een liefie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkteFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
Ahh @:Prisha wat naarHeel veel sterkte!!
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gecondoleerd [ afbeelding ]
quote:
thanksquote:
Sterktequote:Op vrijdag 30 april 2021 11:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thanks![]()
loop een beetje met m'n ziel onder mijn arm![]()
Wat naar.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
Logischquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thanks![]()
loop een beetje met m'n ziel onder mijn arm![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:24 schreef AgnesGru het volgende:
Sterkte![]()
Altijd zo pijnlijk om je lieve huisdier te moeten missen.
tnxsquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:29 schreef usagi414 het volgende:
Wat naar.Een dier in huis is echt je maatje.
Sterkte
Sterkte Prisquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
tnxquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte PrisZo verdrietig het verlies van een huisdier
Kies maar een mooi urntje uit
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
tnxhet is gelukt, heb een mooie gevonden
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
En ik heb er alle vertrouwen in dat jij als aanstichter dit op kunt lossenquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:41 schreef Strani het volgende:
Ik voel genoeg vertrouwen om met jullie deze SC voort te zetten, maar het ongemak blijft.
De tweet eronder gaat zeker over koelmatjes.quote:
Hij lacht het gewoon weg en dan is het opgelost.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik heb er alle vertrouwen in dat jij als aanstichter dit op kunt lossen
Oh wat enorm verdrietig.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
Dat waardeer ik. Ik ga nadenken over hoe ik mijn rol verder zou kunnen invullen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik heb er alle vertrouwen in dat jij als aanstichter dit op kunt lossen
Die zien we straks fietsen in Spanjequote:Op vrijdag 30 april 2021 12:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij lacht het gewoon weg en dan is het opgelost.
Wij zijn erg benieuwd.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Ik ga nadenken over hoe ik mijn rol verder zou kunnen invullen.
En dan iedere voorbijganger een knipoog, elleboog boks en hey, hoi, hoe was je weekend? Super gaaf!quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan iedere voorbijganger een knipoog, elleboog boks en hey, hoi, hoe was je weekend? Super gaaf!
Gewoon wat beloven en daarna niet nakomen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Ik ga nadenken over hoe ik mijn rol verder zou kunnen invullen.
Hij heet niet voor niets Teflonstrani.quote:
antiadherente-Straniquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets Teflonstrani.
Wat erg, wat is het nu stil in huis he? Sterkte!quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
tnxhet is gelukt, heb een mooie gevonden
Sterkte!quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:02 schreef Prisha het volgende:
Het is zo stil in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |