Je vraagt je ook af of iedereen vrij heeft.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Tenenkrommend om die fotos te zien. Rijen voor de Primark en Ikea.
Wat een leven.
Dan heb je dus maanden gewacht om weer naar dat soort winkels te gaan om rotzooi te kopen.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een leven.
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een leven.
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je dus maanden gewacht om weer naar dat soort winkels te gaan om rotzooi te kopen.
Als ik aan de macht kom worden dit soort mensen gefusilleerd.
Bakker uit Purmerend kan altijd nog gaan darten.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Er speelt een Nederlander mee. @:Nober is voor die club dan.
Die post had gewoon nog 0 likes. Dat kan toch niet, het is toch wel de meest memorabele post van de laatste jaren.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2018 was het jaar van Drizzt
[..]
.
In de OP erbij gezet.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie is die geile chick in de op eigenlijk?
Moet je de samenvatting van City - Ajax eens terugkijken en dan de 0-2 van Siemquote:Op woensdag 28 april 2021 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkend verdedigd door City. Beste kopper van PSG dek je met gundogan. Dit kan niet serieus zijn
Bij FatVinnie materiaal ophalen. @De_Kraamquote:Op woensdag 28 april 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
Di María doet het even voor aan Neymar.
[..]
Bakker uit Purmerend kan altijd nog gaan darten.
Ni(e)cequote:
Toen deden we nog niet aan likes toch?quote:Op woensdag 28 april 2021 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post had gewoon nog 0 likes. Dat kan toch niet, het is toch wel de meest memorabele post van de laatste jaren.
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die post had gewoon nog 0 likes. Dat kan toch niet, het is toch wel de meest memorabele post van de laatste jaren.
Nee. Maar alsnog geliked.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen deden we nog niet aan likes toch?
kapot (bij mij)quote:Op woensdag 28 april 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
@:slobeeend dit kan niet.
Voor niks mijn modem gereset.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij doet het nu. Dus het ligt niet aan je wifi.
Geen idee, maar je kunt hem nu wel liken.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen deden we nog niet aan likes toch?
Jawel maar dat doet echt niemand. Ik zoek ook wel eens posts op via mycroft ofzo (ja, het leven is leeg) maar dan geef ik nooit een like. Voelt wel heel erg als mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt hem nu wel liken.
Hij heeft sowieso wel een vriendin gehad, geen idee of dat nog aan is.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Bakker hoomsueel is (ik kan namelijk geen pikante plaatjes vinden van zijn vriendin omdat hij die nooit heeft gehad).
misschien geeft hij nog wat om zijn of haar privacyquote:Op woensdag 28 april 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Bakker hoomsueel is (ik kan namelijk geen pikante plaatjes vinden van zijn vriendin omdat hij die nooit heeft gehad).
Niks mee te maken.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:22 schreef Zipportal het volgende:
Als PSG nu scoort staat het 2-0. @:fetx
Zou nu leuk zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel maar dat doet echt niemand. Ik zoek ook wel eens posts op via mycroft ofzo (ja, het leven is leeg) maar dan geef ik nooit een like. Voelt wel heel erg als mosterd na de maaltijd.
beter in dan aan de zakquote:Op woensdag 28 april 2021 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Mooi ik lees overal franse tweets dat mahrez in de zak van bakker zit
Ik vond hem ook erg sterk.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
Leuk @:mexicanobakker
Alhoewel dat wel een leuk gifje is.
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vanavond zak scheren.
@:Lange_Lans
Die hele post is pure poëzie.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug
hahaha
Ik mis onze Ties02 aka Heubach wel.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat Syd ook op anoniem is gegaan. Leuke rubriek was dat altijd.
Och die ADHD’er.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Die was altijd helemaal woest tijdens dat seizoen en in dat parodietopic ging hij overal serieus op in. (lol) Was wel genot toen met Twente, ADO wordt ook leuk.quote:
Topicreeks: Wildparkerende Chick met Livestreamquote:Op woensdag 28 april 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn hobby was happen geloof ik. Nog nooit iemand meegemaakt die zo makkelijk op de kast te krijgen was.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was altijd helemaal woest tijdens dat seizoen en in dat parodietopic ging hij overal serieus op in. (lol) Was wel genot toen met Twente, ADO wordt ook leuk.
Yatsquote:Op woensdag 28 april 2021 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn hobby was happen geloof ik. Nog nooit iemand meegemaakt die zo makkelijk op de kast te krijgen was.
Roma > PSGquote:Op woensdag 28 april 2021 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En Ajax won twee keer van Lille.
Snap jij het, Johan?quote:Op woensdag 28 april 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren echt ontzettend slecht tegen Ajax.
xDquote:Op woensdag 28 april 2021 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zij verloren van de nummer zeven van Italië.
Ja maar het is moeilijk prijzen te winnen.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook geen druk van City. Pep met kronkels in zijn kop
Mag hopen van nietquote:Op woensdag 28 april 2021 21:41 schreef Perrin het volgende:
Als het niet Neymar was, had PSG een penal gekregen.
quote:
Hij heeft een hele leuk vriendin.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar is ook een leuk filmpje van
@:Zipportal
Haha, die kende ik inderdaad. Blijft geinig.quote:
Expert op het gebied van clubs uit de Premier League. Ofzo.quote:
Je had liever een andere Dirk Kuijt gezien?quote:
Heeft er wel kijk op. aan hem heeft Feyenoord het fenomeen George Johnston te danken.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Expert op het gebied van clubs uit de Premier League. Ofzo.
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je had liever een andere Dirk Kuijt gezien?
De echte.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je had liever een andere Dirk Kuijt gezien?
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 28 april 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
Tijd voor een lekker bakkie milde magere kwark (naturel) van Campina voor bij de tweede helft.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-bottelen~a9aa4f649/quote:21:44
NOC*NSF zou graag zien dat afgezien van de sporters ook de betrokken trainers en overige stafleden voorafgaand aan de Olympische Spelen van Tokio worden gevaccineerd. ,,Sporters wel en de coaches niet, dat is wel een beetje typisch Hollands”, zei Anneke van Zanen-Nieberg, voorzitter van de sportkoepel.
Oké Masked Simmer.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had net een league race op Singapore. P9 gepakt
Niet gelezen.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had net een league race op Singapore. P9 gepakt
Ga je Kluivert doorspoelen?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
Zo maar even naar de wc, daar krijg ik tenminste wel een bruyne te zien.
Je moeder heeft er gisteravond nog een paar gezien.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
Is dat ook Dé Bruyne?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je moeder heeft er gisteravond nog een paar gezien.
Duitsland ook.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:15 schreef Nober het volgende:
Frankrijk won ook ooit een prijs in Rotterdam.
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
die vent lijkt godverdomme wel een koe man
Welke?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat Mbappe beter is dan Ronaldo toen hij dezelfde leeftijd had
Er zijn er zoveel die prijzen winnen in Rotterdam.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:15 schreef Nober het volgende:
Frankrijk won ook ooit een prijs in Rotterdam.
Dagelijksquote:Op woensdag 28 april 2021 22:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hee vjenne je piemol nog in KPD gepost?
zitten er 2 van aardig niveau op de bankquote:Op woensdag 28 april 2021 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Lekker zonder spits voetballen en dan zoveel geld hebben.
Dat moeten ze aan Steek overlatenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
Die keeper probeerde hem naast het doel te kijken, dat lukte niet helemaal.
Niet voor 't eerst vandaag.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:25 schreef -XOR- het volgende:
Bakker krijgt even op zijn flikker van Neymar
KEKWquote:Op woensdag 28 april 2021 22:26 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Deze miem is dood jongens.
memes never diequote:Op woensdag 28 april 2021 22:26 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig staat zijn lach voor eeuwig op band zodat we er van kunnen blijven genietenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:26 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kon Navas niet zoveel aan doen.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Navas is een kut keeper.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet ze nu een middenmuurligger plaatsen zo ? Bovenop de muurligger
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Voortaan liggende muurquote:Op woensdag 28 april 2021 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Als ze die spelers gewoon stil laten staan, dan is al deze onzin niet nodig en kan hij er nooit doorheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |