abonnement Unibet Coolblue
pi_199165126
pi_199178190
Goedendag!

Zijn jullie ook zo aan het genieten van het zonnetje?

Gisteren begonnen in mijn nieuwe bujo. En vanochtend lekker geschilderd en nu haken. Ben blij *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:14:04 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199186856
Weinig aan Koningsdag gedaan. Had geen geduld voor de televisieuitzendingen. Ben de tuin maar ingegaan. Weer bijna twee zakken vol en een paar (vaste) plantjes erin.

De tuin lijkt groter dan ooit, omdat vorige zomer twee buxussen sneuvelden en we wat rigoureuzer de hedera en klimhortensia hebben gesnoeid.

Moet weer wat aangekleed. Over een paar weken wat potten vullen met geraniums.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199186920
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:14 schreef Lienekien het volgende:
Weinig aan Koningsdag gedaan. Had geen geduld voor de televisieuitzendingen. Ben de tuin maar ingegaan. Weer bijna twee zakken vol en een paar (vaste) plantjes erin.

De tuin lijkt groter dan ooit, omdat vorige zomer twee buxussen sneuvelden en we wat rigoureuzer de hedera en klimhortensia hebben gesnoeid.

Moet weer wat aangekleed. Over een paar weken wat potten vullen met geraniums.
Vandaag heb ik ook niks ermee gedaan ;)

Wel leuk om de tuin zo op te knappen met dit weer, dunkt me? En ruimer klinkt ook goed?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:27:06 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199187054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vandaag heb ik ook niks ermee gedaan ;)

Wel leuk om de tuin zo op te knappen met dit weer, dunkt me? En ruimer klinkt ook goed?
Het was er goed weer voor. En mijn man gooit die zakken direct achter in de auto (gaat op zijn werk bij het groenafval) dus het ruimt direct lekker op.

Het was best treurig dat de buxussen werden kaalgevreten en daarom weg moesten. De tuin was mooier mét. Met dat soort veranderingen heb ik soms wel moeite. Maar ja, bij de pakken neerzitten is ook niks.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199187132
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was er goed weer voor. En mijn man gooit die zakken direct achter in de auto (gaat op zijn werk bij het groenafval) dus het ruimt direct lekker op.

Het was best treurig dat de buxussen werden kaalgevreten en daarom weg moesten. De tuin was mooier mét. Met dat soort veranderingen heb ik soms wel moeite. Maar ja, bij de pakken neerzitten is ook niks.
Sorry dat ik had ik verkeerd ingeschat! Ik ken begrijpen dat het lastig is...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:37:30 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199187191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry dat ik had ik verkeerd ingeschat! Ik ken begrijpen dat het lastig is...
Je schat niks verkeerd in. Ik deel gewoon iets met je.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199187390
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je schat niks verkeerd in. Ik deel gewoon iets met je.
True
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 april 2021 @ 09:14:00 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199189182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Dagdag.

Spierpijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199189817
quote:
88s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dagdag.

Spierpijn.
In de tuin werken is topsport :Y
  woensdag 28 april 2021 @ 10:23:27 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199189945
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In de tuin werken is topsport :Y
Soms wel, ja! :%

Gek genoeg vooral bovenbenen. Meestal rugpijn.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:24:24 #13
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199189961
Mogge. :W

quote:
88s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dagdag.

Spierpijn.
Daar had ik ook al last van na wat tuinieractie. _O- Gelukkig zit de groene kliko nu vol, dus voor vanmiddag ga ik uitproberen of het hangmattenweer is. (Lees: ik laat kerel m'n hangmat+standaard van zolder halen)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 10:26:37 #14
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199189988
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Soms wel, ja! :%

Gek genoeg vooral bovenbenen. Meestal rugpijn.
Oeh, dan heb je op de "goede" manier gewerkt. :D

Bij mij zijn het m'n bilspieren. Om een of andere reden is die regio enorm spierpijngevoelig voor me. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199190154
Wij moeten ook echt weer aan de slag in onze tuin :@ misschien dit weekend.
  woensdag 28 april 2021 @ 11:00:15 #16
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199190371
Er moet hier nog genoeg gebeuren ook hoor. :') Ik heb ook nog een stapel paardenbloemen waar ik vanaf wil, dat stuk ga ik maar een tijdje afdekken. :+

Wel nog steeds erg blij met m'n Japanse esdoorn. O+


Monnikskap gaat ook lekker. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199190663
Ow ja.. tuinieren... dat moet ik eigenlijk ook nog eens.
Maar niet vandaag! Druk zat met m'n werkdag combineren met de verjaardag van m'n oudste *G*
11 alweer :o

Koningsdag gister vond ik wel tof w/ vooral vanwege de prachtige beelden van mijn werkplekkie waar de koning op bezoek was. Kreeg er wel wat heimwee van... ik wil weer naar kantoor! Mét collega's!
  woensdag 28 april 2021 @ 11:33:51 #18
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199190797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:22 schreef Shandaly het volgende:
Ow ja.. tuinieren... dat moet ik eigenlijk ook nog eens.
Maar niet vandaag! Druk zat met m'n werkdag combineren met de verjaardag van m'n oudste *G*
11 alweer :o

Koningsdag gister vond ik wel tof w/ vooral vanwege de prachtige beelden van mijn werkplekkie waar de koning op bezoek was. Kreeg er wel wat heimwee van... ik wil weer naar kantoor! Mét collega's!
Gefeliciteerd!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 12:26:37 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199191473
Gefeliciteerd!

Ik heb nog nooit in een hangmat gelegen.

Dit vind ik wel heerlijk, op een Duits strand. Maar in je achtertuin is vast niet hetzelfde.

The love you take is equal to the love you make.
pi_199191494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:22 schreef Shandaly het volgende:
Ow ja.. tuinieren... dat moet ik eigenlijk ook nog eens.
Maar niet vandaag! Druk zat met m'n werkdag combineren met de verjaardag van m'n oudste *G*
11 alweer :o

Koningsdag gister vond ik wel tof w/ vooral vanwege de prachtige beelden van mijn werkplekkie waar de koning op bezoek was. Kreeg er wel wat heimwee van... ik wil weer naar kantoor! Mét collega's!
Gefeliciteerd!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 april 2021 @ 12:49:57 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199191724
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd!

Ik heb nog nooit in een hangmat gelegen.

Dit vind ik wel heerlijk, op een Duits strand. Maar in je achtertuin is vast niet hetzelfde.

[ afbeelding ]
:D

In de achtertuin zou ik vooral de strand-ervaring missen denk ik. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199191954
Wij hebben een huis gekocht en hebben dus vanaf 1 september een tuin. Mijn man is in september jarig en ik ga denk ik een hangmat voor hem kopen :D had al heel wat leuke gezien, met zo’n standaard.

Zo’n hokje is ook leuk maar dan moet je er wel wat zand voor storten inderdaad ;)
pi_199192322
Mijn nieuwe begeleider is zo goed... Heeft heel veel verstand van schizo en alles eromheen. Er blijkt nogal veel mogelijk te zijn om mijn leven gemakkelijker te maken

Nu weer verder met mijn waterverf *O* en haakwerkje *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 28 april 2021 @ 14:47:54 #24
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199192960
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:12 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben een huis gekocht en hebben dus vanaf 1 september een tuin. Mijn man is in september jarig en ik ga denk ik een hangmat voor hem kopen :D had al heel wat leuke gezien, met zo’n standaard.

Zo’n hokje is ook leuk maar dan moet je er wel wat zand voor storten inderdaad ;)
Ik kan het aanraden, de hangmat. :Y

Ben met het oog op ooit weer kamperen en opberggemak voor een makkelijk uit elkaar te halen geval gegaan en theoretisch kunnen we er met z'n tweeën in. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199193129
Gefeliciteerd met je oudste Shandaly! *O*

Hier is het wel prachtig weer voor een hangmat. M'n man heeft er een opgehangen, maar ik vind nu de rust niet om er eens in te gaan liggen. :P

Koningsdag heb ik ook doorgebracht in de tuin. De kliko zit vol en op de composthoop past ook niks meer.

Zonde van de buxussen Lienekien. -O- Als je naar de verspreiding van de buxusmot kijkt begon het vooral in het zuiden. Nu heeft Groningen er ook veel last van hoor ik van familie en vrienden daar. Hier hoop ik dat de kwikstaarten de rupsen weer weten te vinden, zoals vorig jaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199193255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik kan het aanraden, de hangmat. :Y

Ben met het oog op ooit weer kamperen en opberggemak voor een makkelijk uit elkaar te halen geval gegaan en theoretisch kunnen we er met z'n tweeën in. :9
Ik vind het ook heerlijk. Nu al zin om daar straks met de baby in te liggen. O+

Mijn schoonzus met een dubbele corona longontsteking in het ziekenhuis. Wat een zorgen zeg.
pi_199193566
Wat akelig dat je schoonzus zo ziek is. :{ Dat is schrikken. Ik zou zelf best angstig zijn als ik er zo ziek van zou worden. Hopelijk knapt ze snel weer op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 28-04-2021 15:41:07 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199193603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:33 schreef Sumppi het volgende:
Wat akelig dat je schoonzus zo ziek is. :{ Daar is schrikken. Ik zou zelf best angstig zijn als ik er zo ziek van zou worden. Hopelijk knapt ze snel weer op.
Ze had zelf ook niet eens zo door dat ze al zo ziek was. Triagist van de hap vond dat ze het gerust nog even aan kon kijken met een saturatie van 89 want ze kwam nog goed over. Dag erna was het nog maar 86 en heeft de eigen huisarts de ambulance laten komen.
pi_199194160
Je zou willen dat ze op de hap al hadden ingegrepen.

Ik las dat verschillende huisartsen hier in Drenthe het zuurstofgehalte van patiënten thuis monitoren, zodat ze eerder kunnen ingrijpen met medicatie. Juist om te voorkomen dat mensen ernstig ziek worden opgenomen in het ziekenhuis en daar pas de medicatie krijgen (wat elders gebeurt). Het idee is dat door in een vroeg stadium in te grijpen je kunt voorkomen dat de ziekte zo ernstig wordt dat een opname noodzakelijk is. Over de resultaten heb ik nog niets gelezen, daar ben ik wel benieuwd naar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 28 april 2021 @ 17:18:10 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199194612
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:37 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ze had zelf ook niet eens zo door dat ze al zo ziek was. Triagist van de hap vond dat ze het gerust nog even aan kon kijken met een saturatie van 89 want ze kwam nog goed over. Dag erna was het nog maar 86 en heeft de eigen huisarts de ambulance laten komen.
Och hemel, dat is toch ernstig! :o

Beterschap voor je schoonzus.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 28 april 2021 @ 19:32:33 #31
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199196282
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:37 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ze had zelf ook niet eens zo door dat ze al zo ziek was. Triagist van de hap vond dat ze het gerust nog even aan kon kijken met een saturatie van 89 want ze kwam nog goed over. Dag erna was het nog maar 86 en heeft de eigen huisarts de ambulance laten komen.
:o

Beterschap. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199198490
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Och hemel, dat is toch ernstig! :o

Beterschap voor je schoonzus.
Ja echt bizar. Zo snel ook hoe dat achteruit gaat.
pi_199201849
Ik was jullie kwijt....

Beterschap voor je schoonzus Cygne.
pi_199202912
Regen, eindelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199202923
quote:
14s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Regen, eindelijk.
Mwuah... De weergoden hebben het slecht gepland ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199202936
Moet je de deur uit?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199202971
De lamp moet gewoon aan, zo donker is het -O- achja heeft ook wel iets knus
pi_199202989
quote:
14s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Regen, eindelijk.
M'n plantjes zijn voor, ik vind het wat minder. :') Maar ik heb zo te zien de hele dag regen, ze hadden het gisteren over 37mm. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199203017
Ik was begonnen in de tuin, terwijl ik dacht: eigenlijk zou het wel goed zijn als ik eens op m'n kont ga zitten om wat te breien of lezen. Maarja, de tuin moet ook..

Nu is het voor me besloten. In de regen werken kan natuurlijk niet. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199203125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:38 schreef Sumppi het volgende:
Moet je de deur uit?
Ja :) ervaringsdeskundige en boodschappen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199203131
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:44 schreef Sumppi het volgende:
Ik was begonnen in de tuin, terwijl ik dacht: eigenlijk zou het wel goed zijn als ik eens op m'n kont ga zitten om wat te breien of lezen. Maarja, de tuin moet ook..

Nu is het voor me besloten. In de regen werken kan natuurlijk niet. :+
:D

Gelukkig voor mij had ik al besloten dat m'n volgende tuinklus een deel afdekken ging worden en het zware werk komt in het najaar. De rest is redelijk op orde. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199203138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:44 schreef Sumppi het volgende:
Ik was begonnen in de tuin, terwijl ik dacht: eigenlijk zou het wel goed zijn als ik eens op m'n kont ga zitten om wat te breien of lezen. Maarja, de tuin moet ook..

Nu is het voor me besloten. In de regen werken kan natuurlijk niet. :+
Hahaha inderdaad! Breien en lezen is ook heel belangrijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199215319
Goedemorgen :)

Straks (gelijk om tien uur, met de hoop dat het dan nog rustig is) even een boekenwinkel in duiken. Daar heb ik zo'n zin in.

En nu even rustig wakker worden. Gisteren een beetje te vroeg naar bed gegaan, dus erg vroeg wakker. Gestopt met koffie drinken en dat voel ik wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199217372
Nog net goedemorgen :W

Niet heel lekker geslapen dus straks nog maar een dutje doen.
pi_199219148
Was het druk in de stad, CotS?

Hier is de meivakantie begonnen. Kleuter had in haar drinkbeker kikkervisjes mee, dus nu ben ik me aan het verdiepen in wat ze nodig hebben om de vakantie te overleven.

Ze was erg beschermend. 'Niet zo hard door de bocht mama, dat vinden ze niet fijn!'

En zus zei dat ze kikkers vies vindt. Kleuter legt haar handen om de beker: 'sssst, dat moet je niet zeggen, dan worden ze verdrietig.'

:')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199219164
En ik wil ook een dutje doen, maar ik moet zo nog de oudste van school halen en hij neemt een luidruchtige vriend mee. :+ Gaat hem dus niet worden.

Laat uitlaten en wat vroeger opstaan begint me wat op te breken. Als student heel normale tijden, maar ik word oud. :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:52:05 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199219171
Wij hebben vroeger een keer kikkervisjes in een bak gehad en laten groeien. Alleen geen idee meer wat die bijv. te eten kregen. Ik zal ergens tussen de 6 en de 10 zijn geweest. Het was wel heel fascinerend.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:02:01 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199219254
Ik kwam op een grote webshop 3 kilo (!) knutselleer (dus kleinere stukken) tegen voor 3,99. Gratis verzending.

Ik geloof er niks van. Heb het wel besteld. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_199219262
Ja, wij ook toen ik nog op de basisschool zat. Ik weet nog dat als ze pootjes krijgen ze uit het water moeten kunnen klimmen. Op een gegeven ogenblik waren het kikkertjes en sprong er een uit het aquarium. Pas toen zijn we ze naar de sloot gaan brengen.

Deze kregen op school slootwater (algen?), sla en komkommer.

Ik lees dat paardenbloem ook kan. Die heb ik ook wel in de tuin.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199219298
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik kwam op een grote webshop 3 kilo (!) knutselleer (dus kleinere stukken) tegen voor 3,99. Gratis verzending.

Ik geloof er niks van. Heb het wel besteld. :+
Dat lijkt me ook stug met gratis verzending. Misschien zijn het hun restjes en zouden ze het anders weggooien, maar gratis verzending lijkt me dan weer niet logisch.

Waar gebruik je het voor?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:11:33 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199219390
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook stug met gratis verzending. Misschien zijn het hun restjes en zouden ze het anders weggooien, maar gratis verzending lijkt me dan weer niet logisch.

Waar gebruik je het voor?
Leerwebshops verkopen ook afvalstukjes, maar die prijzen en hoeveelheden liggen heel anders.

Ik wil eens kijken of ik er wat mee kan als ritsuiteindjes voor etuis e.d. Of voor andere verfraaiing. Ben ook vooral heel benieuwd naar ermee werken. Zit ook wel te kijken naar skai en vegan leather.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199220825
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:49 schreef Sumppi het volgende:
Was het druk in de stad, CotS?

Hier is de meivakantie begonnen. Kleuter had in haar drinkbeker kikkervisjes mee, dus nu ben ik me aan het verdiepen in wat ze nodig hebben om de vakantie te overleven.

Ze was erg beschermend. 'Niet zo hard door de bocht mama, dat vinden ze niet fijn!'

En zus zei dat ze kikkers vies vindt. Kleuter legt haar handen om de beker: 'sssst, dat moet je niet zeggen, dan worden ze verdrietig.'

:')
Awwwww O+
pi_199237594
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:49 schreef Sumppi het volgende:
Was het druk in de stad, CotS?

Hier is de meivakantie begonnen. Kleuter had in haar drinkbeker kikkervisjes mee, dus nu ben ik me aan het verdiepen in wat ze nodig hebben om de vakantie te overleven.

Ze was erg beschermend. 'Niet zo hard door de bocht mama, dat vinden ze niet fijn!'

En zus zei dat ze kikkers vies vindt. Kleuter legt haar handen om de beker: 'sssst, dat moet je niet zeggen, dan worden ze verdrietig.'

:')
Ahhh wat lief. O+
pi_199241817
Hoe gaat het nu met je schoonzus, Cygne?

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leerwebshops verkopen ook afvalstukjes, maar die prijzen en hoeveelheden liggen heel anders.

Ik wil eens kijken of ik er wat mee kan als ritsuiteindjes voor etuis e.d. Of voor andere verfraaiing. Ben ook vooral heel benieuwd naar ermee werken. Zit ook wel te kijken naar skai en vegan leather.
Van vegan leather had ik nooit gehoord. Goede ontwikkeling.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199241835
Hier een slecht begin van het weekend. We hebben bedwantsen in de logeerkamer. Ieuuw, wat een nachtmerrie. Gelukkig geen last in andere slaapkamers.


Veel mensen die langs zijn geweest en reizen, dus zo zullen ze wel binnen zijn gekomen. Dinsdag komt er gelukkig een bestrijder. Ondertussen alles aan het wassen op zestig graden en spul ligt in de vriezer. Stoommachine gebruikt op het logeerbed (helemaal uit elkaar gehaald) maar daar lijken ze niet hun nest te hebben.

Ik sliep er vanwege de hond, dan kon hij me beneden horen. Brrr, zit onder de bulten. Dacht eerst dat het muggen waren, maar gisternacht viel het kwartje en heb ik de hele nacht niet meer geslapen. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 2 mei 2021 @ 08:15:03 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199241913
Oh, akelig, Sumppi.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199241968
Ja, schijnt dat het lastig is het te bestrijden. Ik hoop dat ik ze niet per ongeluk naar boven heb meegenomen (eitjes dan). Brrr.

En van logees ben ik wel even genezen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199242842
Gatver wat naar ...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199244172
Ja, ik dacht, laat ik jullie ook de kriebels bezorgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 2 mei 2021 @ 11:44:46 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199244259
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:38 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik dacht, laat ik jullie ook de kriebels bezorgen.
Ga je nou ook op zoek naar de ‘dader’ en/of mogelijke ‘slachtoffers’ waarschuwen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199244313
Iedereen weet het en ze moeten er maar mee doen wat ze willen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 2 mei 2021 @ 11:49:45 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199244337
quote:
14s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:48 schreef Sumppi het volgende:
Iedereen weet het en ze moeten er maar mee doen wat ze willen.
Een boos bericht in de applogeergroep?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199244375
Nee joh. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 2 mei 2021 @ 12:17:53 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199244743
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:52 schreef Sumppi het volgende:
Nee joh. :D
Nee, dat zou te grappig zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199245016
Ow Sumppi -O- wat naar.
pi_199245257
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 07:51 schreef Sumppi het volgende:
Hoe gaat het nu met je schoonzus, Cygne?
[..]

Van vegan leather had ik nooit gehoord. Goede ontwikkeling.
Ze gaat de goede kant op! Minder zuurstof en hogere saturatie. *O*
pi_199245393
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ze gaat de goede kant op! Minder zuurstof en hogere saturatie. *O*
Wat een fantastisch nieuws voor jullie :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199245436
Zonder koffie slaap ik echt hele nachten door... Ik moet echt iets verzinnen waardoor ik dit onthoud :')

(oké, en wat geschuif met pillen en soms heb ik zo van die periodes, maar toch)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199245508
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat een fantastisch nieuws voor jullie :*
Ja hč, eindelijk ook weer goed geslapen vannacht. Ze was vanochtend ook weer aan het appen wat ze met onze kleuter voor leuks ging doen als ze helemaal opgeknapt was. Eerst maar aansterken en haar eigen kinderen weer knuffelen als ze niet meer besmettelijk is.
pi_199245631
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja hč, eindelijk ook weer goed geslapen vannacht. Ze was vanochtend ook weer aan het appen wat ze met onze kleuter voor leuks ging doen als ze helemaal opgeknapt was. Eerst maar aansterken en haar eigen kinderen weer knuffelen als ze niet meer besmettelijk is.
Oh dat is allemaal ook erg positief toch! Fijn dat ze aan dit soort dingen (weer) kan denken! Ik blijf duimen voor een snel herstel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199247289
Mooi nieuws Cygne, dat scheelt weer wat kopzorgen. Is de rest van het gezin niet besmet?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199248379
Och wat een luie zondag en een beetje gespannen voor morgen. Dan krijg ik de prik!

Ondertussen met het vijfde poppetje uit mini Kingdom aan het haken met een audioboek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199249103
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:50 schreef Sumppi het volgende:
Mooi nieuws Cygne, dat scheelt weer wat kopzorgen. Is de rest van het gezin niet besmet?
De jongste dochter alleen. Maar die had het al bijna geklaard. Andere dochter en haar man niet.

Spannend, @ChildoftheStars!
pi_199250982
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och wat een luie zondag en een beetje gespannen voor morgen. Dan krijg ik de prik!

Ondertussen met het vijfde poppetje uit mini Kingdom aan het haken met een audioboek
Beetje jaloers, maar wat fijn dat je je prik krijgt *O*
pi_199251692
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beetje jaloers, maar wat fijn dat je je prik krijgt *O*
Ik ben eigenlijk ook heel erg dankbaar ervoor...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199251698
Ingeschreven voor de online kreadoe eind mei
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199252090
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook heel erg dankbaar ervoor...
Fijn! O+
pi_199256765
Om vijf uur al klaar wakker omdat ik bang was me te verslapen. Dus net maar even schoongemaakt en nu even serie kijken met een kopje thee.

Mijn moeder wacht de apotheek op, daarna samen lunchen :)

Waarschijnlijk ben ik na dat alles echt gesloopt :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199257963
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om vijf uur al klaar wakker omdat ik bang was me te verslapen. Dus net maar even schoongemaakt en nu even serie kijken met een kopje thee.

Mijn moeder wacht de apotheek op, daarna samen lunchen :)

Waarschijnlijk ben ik na dat alles echt gesloopt :)
Dat laatste is ook niet gek.
Na de vaccinatie gewoon lekker rustig aan doen.
pi_199258840
Oh zeker. Er ligt een mooi boek op me te wachten en een dekentje en thee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 mei 2021 @ 12:22:01 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199259750
Ik wil die prik ook. Geduld is een schone zaak. 8-)

Die bestelling van leerrestjes voor een veel te lage prijs? Is geannuleerd. Zonder opgaaf van reden en staat ook gewoon nog steeds hetzelfde in de webshop. Ben benieuwd of ik iets hoor op mijn vraag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199259832
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil die prik ook. Geduld is een schone zaak. 8-)

Die bestelling van leerrestjes voor een veel te lage prijs? Is geannuleerd. Zonder opgaaf van reden en staat ook gewoon nog steeds hetzelfde in de webshop. Ben benieuwd of ik iets hoor op mijn vraag.
Ik ook! *O*
Vandaag wordt mijn schoonmoeder geprikt. Begin juni gaan alle ouders voor een tweede ronde, zal wel wat rust geven.

En wat raar, vooral zonder communicatie.
pi_199260495
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil die prik ook. Geduld is een schone zaak. 8-)

Die bestelling van leerrestjes voor een veel te lage prijs? Is geannuleerd. Zonder opgaaf van reden en staat ook gewoon nog steeds hetzelfde in de webshop. Ben benieuwd of ik iets hoor op mijn vraag.
Dat is raar... even mailen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 mei 2021 @ 13:18:51 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199260550
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is raar... even mailen?
Ik heb een berichtje gestuurd.

Het is die kloterige gigant waar ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet zou moeten kopen want dat zou beter zijn voor mijn karma.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199264741
Zodra het mag ga ik een afspraak maken voor die prik. Kleuter is weer verkouden/ ziekig, waar ik nerveus van werd en dat is juist wat ik niet wil. Bij de andere twee dacht ik er helemaal niet over na als ze ziek bij me kropen, me onder snot smeerden of wat dan ook.

Hoe voel je je CotS?

quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb een berichtje gestuurd.

Het is die kloterige gigant waar ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet zou moeten kopen want dat zou beter zijn voor mijn karma.
:D

Niet meer doen. o|O

Maar soms kun je ook amper om ze heen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199264780
Met kleine kinderen lijkt me dat ook erg lastig nu -O-

Ik kan ook niet wachten totdat we de prik krijgen.
Mijn ouders en oma krijgen volgende week hun 2e prik, dat is ook al heel fijn.
pi_199264864
Ja, dat is ook fijn. Ik weet eigenlijk niet bij welk jaartal ze nu zijn. Mijn pleegvader/ zwager mocht een afspraak maken en hij is begin 70. Het duurt vast nog wel even voor generatie Y aan de beurt is.

Van de week ontdekte ik dat ik een millennial ben en dat generatie Y hetzelfde is. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199265005
Als ik me heel erg aan ga stellen zou ik zeggen een zere/stijve arm te hebben. Dat weegt niet op tegen de voordelen en ik ben zo dankbaar. Zeven juni nummer twee, twee weken geduld en dan ben ik safe

Lijst gemaakt met welke workshops van de KreaDoe ik ga volgen. Voelt gewoon als een weekendje weg... ook al zit ik in mijn eigen huis. Overdag gaat de telefoon uit en alleen maar crea doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199265019
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:53 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat is ook fijn. Ik weet eigenlijk niet bij welk jaartal ze nu zijn. Mijn pleegvader/ zwager mocht een afspraak maken en hij is begin 70. Het duurt vast nog wel even voor generatie Y aan de beurt is.

Van de week ontdekte ik dat ik een millennial ben en dat generatie Y hetzelfde is. :+
Ik heb ook het idee dat ze in het zuiden sneller vaccineren, of dat je uit een bepaald jaartal eerder aan de beurt ben.

Hmmm dan ben ik ook een millennial.
pi_199265053
Fijn om te horen dat het goed gaat CotS!


Ik heb zaterdag een grote bestelling gedaan bij een buitenlandse webshop. Ik ken veel mensen die daar bestellen en altijd goede ervaringen. Maar nu is mijn betaling nog steeds niet aangekomen -O- het is wel een nationale feestdag vandaag dus hopelijk reageren ze morgen op mijn mailtje. Maar spannend is het wel.
pi_199265054
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik me heel erg aan ga stellen zou ik zeggen een zere/stijve arm te hebben. Dat weegt niet op tegen de voordelen en ik ben zo dankbaar. Zeven juni nummer twee, twee weken geduld en dan ben ik safe

Lijst gemaakt met welke workshops van de KreaDoe ik ga volgen. Voelt gewoon als een weekendje weg... ook al zit ik in mijn eigen huis. Overdag gaat de telefoon uit en alleen maar crea doen
Wat leuk dat ze workshops geven. Welke wil je graag volgen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199265608
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:07 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat leuk dat ze workshops geven. Welke wil je graag volgen?
Vooral schilder- en tekendingen :) op dat gebied wil ik graag meer leren, dus dat :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 3 mei 2021 @ 19:59:35 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199265743
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:53 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat is ook fijn. Ik weet eigenlijk niet bij welk jaartal ze nu zijn. Mijn pleegvader/ zwager mocht een afspraak maken en hij is begin 70. Het duurt vast nog wel even voor generatie Y aan de beurt is.

Van de week ontdekte ik dat ik een millennial ben en dat generatie Y hetzelfde is. :+
Ik dacht dat ze niet al te lang geleden bij 1962 waren aangeland, dus dan zijn ze al bij de mensen jonger dan 60.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199266353
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vooral schilder- en tekendingen :) op dat gebied wil ik graag meer leren, dus dat :)
Wat leuk!

Jammer genoeg valt het net in het weekend dat wij een paar dagen weg zijn ivm trouwdag.
pi_199266918
Tussen boeken van 2000+ pagina's maar even Het Gouden Ei gelezen. Ik kende alleen de films, maar Krabbe schrijft echt heel fijn.
pi_199267168
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vooral schilder- en tekendingen :) op dat gebied wil ik graag meer leren, dus dat :)
Ja, op haakgebied valt er denk ik ook weinig meer te leren voor je. :D Met een patroon kom je daar wel uit.

Ik heb eens een cursus gezien waarbij mensen leerden een portret te tekenen. Vooraf hadden ze ook een portret getekend en na de cursus vergeleken ze die tekeningen. Zo'n wereld van verschil.

Zoiets:

https://www.drawright.com(...)orkshop-october-2020

Tof dat je verder bezig gaat met tekenen en schilderen.

quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze niet al te lang geleden bij 1962 waren aangeland, dus dan zijn ze al bij de mensen jonger dan 60.
Oh, dat gaat harder dan ik dacht.

Ik moet er ook nog altijd aan wennen dat ik bijna 40 ben. Pas las ik dat de schrijver Hafid Bouazza is overleden en daarbij werd zijn leeftijd vermeld. Veel te jong natuurlijk, 51 jaar. Tegelijk leek me dat nog ver weg, tot ik zijn geboortejaar zag, 1970.

[ Bericht 22% gewijzigd door Sumppi op 03-05-2021 21:26:57 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199267281
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:08 schreef Sarabi het volgende:
Tussen boeken van 2000+ pagina's maar even Het Gouden Ei gelezen. Ik kende alleen de films, maar Krabbe schrijft echt heel fijn.
Dat leest wel vlot weg. :Y Ik wist niet van een verfilming.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199270420
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat leest wel vlot weg. :Y Ik wist niet van een verfilming.
Ja een Nederlandse en een Amerikaanse volgens mij. Maar die laatste volgt niet helemaal het boek.

Het geld is aangekomen bij de buitenlandse webshop *O* nu afwachten hoe lang de levertijd is.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:07:49 #99
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199270584
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:53 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat is ook fijn. Ik weet eigenlijk niet bij welk jaartal ze nu zijn. Mijn pleegvader/ zwager mocht een afspraak maken en hij is begin 70. Het duurt vast nog wel even voor generatie Y aan de beurt is.

Van de week ontdekte ik dat ik een millennial ben en dat generatie Y hetzelfde is. :+
Ik ontdekte laatst dat er meerdere dingen tegelijk lopen. M'n moeder uit '58 werd via de huisarts opgeroepen en die was eerder aan de beurt dan m'n vader uit '53. M'n schoonvader uit ik dacht '58 is risicogroep, dus die is al even klaar en m'n schoonmoeder (uit '55 dacht ik) is eind deze week aan de beurt voor de eerste.

Ik wacht het allemaal wel af, huidige verwachting is dat vriend midden juni mag en ik eind juni, dus ik ga de website tzt wel F5'en. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:10:19 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199270609
Oh, over dingen leren gesproken, binnenkort eens kijken wat skillshare te bieden heeft. Is wel een betaalde dienst, maar er schijnen echt veel dingen op te staan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199270670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ontdekte laatst dat er meerdere dingen tegelijk lopen. M'n moeder uit '58 werd via de huisarts opgeroepen en die was eerder aan de beurt dan m'n vader uit '53. M'n schoonvader uit ik dacht '58 is risicogroep, dus die is al even klaar en m'n schoonmoeder (uit '55 dacht ik) is eind deze week aan de beurt voor de eerste.

Ik wacht het allemaal wel af, huidige verwachting is dat vriend midden juni mag en ik eind juni, dus ik ga de website tzt wel F5'en. :')
Klopt, chaotisch wel.
Mijn (schoon)ouders (1950/1952/1955) zijn afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag gevaccineerd.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:22:06 #102
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199270699
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:18 schreef Cygne het volgende:

[..]

Klopt, chaotisch wel.
Mijn (schoon)ouders (1950/1952/1955) zijn afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag gevaccineerd.
Ik ben in ieder geval blij dat ze terecht konden. :Y Begin juni zijn die in ieder geval klaar, geeft ook weer wat rust.

Want voor mezelf geldt nog steeds dat ik op zich weinig risico loop op een zwaar ziekteverloop, dus ik wacht m'n beurt wel af. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199270889
En toch vind ik het wel 'eng' als je hoort hoeveel jonge mensen er nu op de covid afdeling liggen.
pi_199271784
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat ze terecht konden. :Y Begin juni zijn die in ieder geval klaar, geeft ook weer wat rust.

Want voor mezelf geldt nog steeds dat ik op zich weinig risico loop op een zwaar ziekteverloop, dus ik wacht m'n beurt wel af. :+
Ik nu wel wat meer, zo bijna in het derde trimester. Ik vind het wel spannend.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:25:17 #105
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199272160
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:
En toch vind ik het wel 'eng' als je hoort hoeveel jonge mensen er nu op de covid afdeling liggen.
Dat komt ook door de (helaas) hoge aantallen die opgenomen zijn natuurlijk. Heel veel mensen opgenomen betekent ook dat de relatieve kleine groepen gewoon flink wat mensen zijn. -O- De groep tot 40 volgt de pieken wel, maar het zijn er lang zo veel niet als de groep 50+. 40-50 hangt er wel weer goed tussen, dus je zou bijna denken dat 45 een risicogrens is. :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik nu wel wat meer, zo bijna in het derde trimester. Ik vind het wel spannend.
Ja, snap ik, met zo'n kleintje bij je dragen wil je überhaupt liever niet ziek worden, laat staan covid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199272184
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja een Nederlandse en een Amerikaanse volgens mij. Maar die laatste volgt niet helemaal het boek.

Het geld is aangekomen bij de buitenlandse webshop *O* nu afwachten hoe lang de levertijd is.
Ah, mooi dat dat toch goed gegaan is. ^O^ Ik bestel eigenlijk nooit wat vanuit het buitenland. Ik heb eens gekeken naar wat handwerkspullen uit Engeland, maar de verzendkosten vond ik veel te hoog. Daarna ben ik afgehaakt, omdat het me maar gedoe leek. Vast niet terecht. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:
En toch vind ik het wel 'eng' als je hoort hoeveel jonge mensen er nu op de covid afdeling liggen.
Ja, dat vind ik ook eng. Vooral ook omdat de ziekenhuizen vol komen te liggen en behandelingen uitgesteld worden. Je zult maar moeten wachten op een operatie. En ik heb echt geen zin om in het ziekenhuis te komen en dan bijvoorbeeld naar Duitsland te moeten.

Ik merk dat de familie er nog steeds veel makkelijker over denkt en ze ook wel wat kribbig worden dat we niet zo afspreken binnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:30:00 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199272210
Bestellen uit Engeland is niet grappig op het moment, dus dat zou ik voorlopig even skippen. _O-

Hogere transportkosten, invoerrechten betalen, echt fantastisch. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199272213
De vakantie van m'n man is goedgekeurd. Vanaf volgende week 2 weken vrij en in de zomer 4. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199272231
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Bestellen uit Engeland is niet grappig op het moment, dus dat zou ik voorlopig even skippen. _O-

Hogere transportkosten, invoerrechten betalen, echt fantastisch. O+
Ja, dat had ik door toen een boek er maanden over gedaan heeft hier geleverd te worden. Feest! :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:38:09 #110
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199272299
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:31 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat had ik door toen een boek er maanden over gedaan heeft hier geleverd te worden. Feest! :D
Het is dat ik een specifiek dekentje nog wilde hebben en dat ik dankzij wat kortingscodes uiteindelijk op de "normale" prijs uitkwam, anders was het een flink prijzig dekentje geworden. :')

En die webwinkel heeft inmiddels een .eu winkel met magazijn in Duitsland, maar gelukkig voor mij zonder het dekentje. :+ (En gaat er ook niet komen, ze hebben wel wat voorraad verdeeld, maar op is op enzo.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199272334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat komt ook door de (helaas) hoge aantallen die opgenomen zijn natuurlijk. Heel veel mensen opgenomen betekent ook dat de relatieve kleine groepen gewoon flink wat mensen zijn. -O- De groep tot 40 volgt de pieken wel, maar het zijn er lang zo veel niet als de groep 50+. 40-50 hangt er wel weer goed tussen, dus je zou bijna denken dat 45 een risicogrens is. :+
[..]

Ja, snap ik, met zo'n kleintje bij je dragen wil je überhaupt liever niet ziek worden, laat staan covid.
Nee en ook best geschrokken van schoonzus.

Mijn familie nam het sowieso niet zo serieus en mijn vader wilde überhaupt geen prik. Hij is 71, dus toch best risicogroep. We hebben er best discussies om gehad. Mijn moeder wilde wel en omdat m'n vader moest rijden heeft mijn zus voor allebei een afspraak gemaakt. Toen werd schoonzus ziek, en zag m'n vader op het nieuws dat zwangeren meer risico op ernstig verloop hebben. Daarna is hij radicaal gedraaid.

Mijn broer vindt corona nog steeds een hoax. :')
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:47:35 #112
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199272383
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:42 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee en ook best geschrokken van schoonzus.

Mijn familie nam het sowieso niet zo serieus en mijn vader wilde überhaupt geen prik. Hij is 71, dus toch best risicogroep. We hebben er best discussies om gehad. Mijn moeder wilde wel en omdat m'n vader moest rijden heeft mijn zus voor allebei een afspraak gemaakt. Toen werd schoonzus ziek, en zag m'n vader op het nieuws dat zwangeren meer risico op ernstig verloop hebben. Daarna is hij radicaal gedraaid.

Mijn broer vindt corona nog steeds een hoax. :')
Oh meh. -O-

Echt hoor, alleen al die volle ziekenhuizen zouden toch overtuigend genoeg moeten zijn dat het geen grapje is. :{ Dat is wat mij betreft de graadmeter van hoe goed het gaat in ieder geval, besmettingen maken op zich niet zķ heel veel uit (ook omdat er toch al aardig wat gevaccineerd zijn en dus in de meeste gevallen een flink milder verloop kunnen verwachten), alleen de mogelijkheid tot opnemen raakt gewoon op. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199272426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh meh. -O-

Echt hoor, alleen al die volle ziekenhuizen zouden toch overtuigend genoeg moeten zijn dat het geen grapje is. :{ Dat is wat mij betreft de graadmeter van hoe goed het gaat in ieder geval, besmettingen maken op zich niet zķ heel veel uit (ook omdat er toch al aardig wat gevaccineerd zijn en dus in de meeste gevallen een flink milder verloop kunnen verwachten), alleen de mogelijkheid tot opnemen raakt gewoon op. -O-
Hij gelooft niet in volle ziekenhuizen. Allemaal propaganda van de mainstream media.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:52:40 #114
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199272439
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hij gelooft niet in volle ziekenhuizen. Allemaal propaganda van de mainstream media.
;(

Ik benijd je positie niet, om het mild te zeggen. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199272521
Je broer hoort niet bij die schoonzus, neem ik aan. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199272523
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

;(

Ik benijd je positie niet, om het mild te zeggen. :{
Ik ook niet.
Bizar hoeveel mensen er afglijden. Iemand beschuldigde me van kindermishandeling en zei dat ik het moederschap niet waard was. Omdat ik mijn kleuter heb laten testen. Ze weet dat ik 7 miskramen heb gehad. Heel gauw klaar mee.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 12:07:20 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199272590
Ik snooze mijn schoonzus al jaren op FB. Ze laat zich in gezelschap heel zelden iets ontvallen als ‘het is allemaal onzin’ maar verder dan dat gaat het gelukkig niet. Mijn broer gaat volgens mij wel voor een vaccinatie, haar vraag ik het niet. Ik weet ook niet of ze onderling discussies hebben.

Volgens mij mijden we allebei het onderwerp om de lieve vrede en dat werkt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 12:07:49 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199272595
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:01 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Bizar hoeveel mensen er afglijden. Iemand beschuldigde me van kindermishandeling en zei dat ik het moederschap niet waard was. Omdat ik mijn kleuter heb laten testen. Ze weet dat ik 7 miskramen heb gehad. Heel gauw klaar mee.
Bizar is wel het enige juiste woord ja. :{

Ik snap mensen niet meer. :{ Ik prijs me wel gelukkig met m'n eigen bubbel, de meeste in m'n omgeving zijn in ieder geval nog voor rede vatbaar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199272874
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:01 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Bizar hoeveel mensen er afglijden. Iemand beschuldigde me van kindermishandeling en zei dat ik het moederschap niet waard was. Omdat ik mijn kleuter heb laten testen. Ze weet dat ik 7 miskramen heb gehad. Heel gauw klaar mee.
:o Die durft.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199273357
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:01 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Bizar hoeveel mensen er afglijden. Iemand beschuldigde me van kindermishandeling en zei dat ik het moederschap niet waard was. Omdat ik mijn kleuter heb laten testen. Ze weet dat ik 7 miskramen heb gehad. Heel gauw klaar mee.
:o Echt?! Wow... hoe laag kun je gaan...

:X

Mijn broertje was vorig jaar rond deze tijd ook nog redelijk lacherig over Corona. 'Beschuldigde' mij van paranoia en pleinvrees en dergelijke omdat wij toch veel voorzichtiger waren met bezoek en alles. Hij werkt in de bouw, en z'n vrouw in de zorg, dus voor hen ging het leven nog enigszins normaal door. In ieder geval snapte hij mijn moeite met het 100% thuiswerken en homeschooling niet, omdat dat voor hen ook gewoon niet speelde.

Inmiddels zijn ze wat gekeerd in hun mening. Zijn zelf al een paar keer getest geweest (gelukkig alle keren negatief), en hebben een aantal positieve gevallen ook meegemaakt in hun kennissenkring. Met ook relatief jonge personen op de IC enzo (gelukkig geen sterfgevallen nog)
Blijkbaar moet het toch eerst 'dichterbij' komen voor sommigen om het serieus te kunnen nemen ofzo :{
pi_199273513
Dat was een tante, die heb ik gelijk afgesneden. Ik moet zeggen dat corona voor mij ook abstract was hoor, maar zijn altijd voorzichtig gebleven.
pi_199274690
Wat afschuwelijk dat een tante zoiets zegt. Het is sowieso vreselijk onsympathiek, maar ik had eerder aan een vage kennis gedacht bij zo'n opmerking. :X

In de familie van mijn man zijn er mensen geweest met zeer milde klachten. Dan zie je ze juist lakser worden. En ook de mensen in de familie met een eigen zaak zie je veranderen. Vorig jaar waren ze laks en in de loop van de tijd zie je ze steeds dwarser en bozer worden, met nu ook wonderlijke opvattingen over Bill Gates en dergelijke. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199274900
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:01 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Bizar hoeveel mensen er afglijden. Iemand beschuldigde me van kindermishandeling en zei dat ik het moederschap niet waard was. Omdat ik mijn kleuter heb laten testen. Ze weet dat ik 7 miskramen heb gehad. Heel gauw klaar mee.
Holyshit zeg.. :o Dikke knuffel. ZO niet oké wat er tegen je gezegd is... Echt bizar...
Sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199274955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ah, mooi dat dat toch goed gegaan is. ^O^ Ik bestel eigenlijk nooit wat vanuit het buitenland. Ik heb eens gekeken naar wat handwerkspullen uit Engeland, maar de verzendkosten vond ik veel te hoog. Daarna ben ik afgehaakt, omdat het me maar gedoe leek. Vast niet terecht. :P
[..]
Verzendskosten was hier 'maar' 12 euro. De bieren waren per stuk 5 tot 10 euro goedkoper dan hier in NL dus de verzendskosten heb je er dan wel snel uit:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 04-05-2021 15:17:00 ]
pi_199274972
(de diëtiste was heel erg trots op me... dat geeft de burger moed *O*)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199275080
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:01 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Bizar hoeveel mensen er afglijden. Iemand beschuldigde me van kindermishandeling en zei dat ik het moederschap niet waard was. Omdat ik mijn kleuter heb laten testen. Ze weet dat ik 7 miskramen heb gehad. Heel gauw klaar mee.
Neee..... -O-

Verder is een deel van mijn schoonfamilie hetzelfde als jouw broer. Maar inderdaad gewoon snozen op social media en dan heb ik er niet zoveel last van. Maar onbegrijpelijk is het wel.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:17:14 #127
382129 crew  Donna
pi_199275220
Ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken!
pi_199275251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:17 schreef Donna het volgende:
Ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken!
Haaai :W
pi_199275282
Jullie zijn lief! O+

Een van mijn mans tantes is ook wappie, verder eigenlijk niet. Die laatste heeft mij geblokkeerd. _O- .

Ik hoop dat zulke mensen straks kunnen reflecteren op zichzelf maar met die tantes hoef ik (hoe jammer ook) niks meer.

@ChildoftheStars goed bezig!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:28:52 #130
382129 crew  Donna
pi_199275476
Jeetje @Cygne, bizar hoor. Mijn lievelingstante zit helaas helemaal in de 'the great reset' hoek, maar gelukkig valt ze er mij niet mee lastig.

Goed bezig CotS!

Haai :W @Sarabi
Lang geleden dat ik hier was volgens mij, maar ik ben weer aan het borduren geslagen en kan ook wel wat sc gebruiken in mijn leven!
pi_199275634
welkom terug Donna *O*

Borduren *;
pi_199275678
Valt me toch wel op dat veel mensen dus wel wappies in de omgeving hebben....
pi_199275740
Oef @Donna da's ook lastig, maar gelukkig valt ze jou daar niet mee lastig.

Ben echt wappiemoe. :')

@Sarabi inderdaad, ze poppen overal op ineens.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:45:42 #134
382129 crew  Donna
pi_199275746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Valt me toch wel op dat veel mensen dus wel wappies in de omgeving hebben....
Zou niet iedereen wel minstens 1tje kennen, al dan niet wat verder weg?

Een van mijn broers is ook een wappie, maar daar heb ik geen contact mee. En hij was altijd al een wappie, dus geen verbazing in die zin. Mijn omgeving is allemaal een beetje gelijk; gewoon laten testen als het nodig is, maar staan niet te springen om een vaccin. Ben er ook niet voor om kinderen te laten testen, maar heb geen kinderen in de basisschool leeftijd en kan het thuis redelijk makkelijk regelen als het nodig is. Veel mensen hebben die luxe niet en als je dan je kind laat testen en weer aan het werk kan etc. snap ik dat wel.
pi_199275805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:45 schreef Donna het volgende:

[..]

Zou niet iedereen wel minstens 1tje kennen, al dan niet wat verder weg?

Een van mijn broers is ook een wappie, maar daar heb ik geen contact mee. En hij was altijd al een wappie, dus geen verbazing in die zin. Mijn omgeving is allemaal een beetje gelijk; gewoon laten testen als het nodig is, maar staan niet te springen om een vaccin. Ben er ook niet voor om kinderen te laten testen, maar heb geen kinderen in de basisschool leeftijd en kan het thuis redelijk makkelijk regelen als het nodig is. Veel mensen hebben die luxe niet en als je dan je kind laat testen en weer aan het werk kan etc. snap ik dat wel.
Ik sta wel echt te springen om een vaccin.

Hier wel een kind op de basisschool en dan is het voor hem veel vervelender om steeds school te missen dan zo'n test te doen. Zeker ook omdat hij een taalontwikkelingsstoornis heeft.
pi_199275817
Ik vind het nog steeds bijzonder (op een positieve manier) dat mijn vader de eerste prik is gaan halen. Hij is het type dat echt niet naar de dokter gaat, al is er iets serieus aan de hand. Maar dit vond ie gelukkig toch belangrijk genoeg (en kennelijk niet zo eng :+ )

Verder stond mijn moeder ook niet om te springen om de vaccinatie te halen, maar heeft ze het wel gewoon gedaan.

Allemaal zijn we verder nog niet getest, misschien lopen we dus met kleine klachten wel iets te lang rond.....maarja ik zie toch niemand :D
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:52:57 #137
382129 crew  Donna
pi_199275871
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:49 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik sta wel echt te springen om een vaccin.

Hier wel een kind op de basisschool en dan is het voor hem veel vervelender om steeds school te missen dan zo'n test te doen. Zeker ook omdat hij een taalontwikkelingsstoornis heeft.
Of zoiets ja, dat snap ik ook erg goed.

Ben zelf al wel vaak getest. Heb echt de slechtste weerstand ever sinds de geboorte van A in november. Maar waarschijnlijk hebben wij vorig jaar februari al Corona gehad, toen er niet getest werd. Dat zou wel verklaren waarom ik nu elke snottebel op pik en Corona niet.
pi_199275978
@Sarabi vind ik ook van mijn vader. Die heeft echt naaldenangst. Gaat ook nooit naar de dokter.

@Donna zou goed kunnen. Wij ook, vorig jaar maart. Man had twee collega's die positief waren. Wij hadden vergelijkbare klachten als schoonzus: ook een lagere saturatie, maar niet zo extreem. Maar zeker ben je nooit, natuurlijk.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:05:47 #139
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199276036
In m'n directe bubbel gelukkig dus geen wappies, maar verderop inderdaad wel. Sterker nog, ik ben om die reden uit een groepsapp gestapt, ik kan dat soort foute informatie niet negeren, maar erop reageren frustreerde me alleen maar. :+ Kwam zelfs tot het punt dat ze privé met me in discussie wilden, ga toch weg. :')

Testen is ook m'n hobby niet, maar goed, in quarantaine tot de klachten over zijn, is hier geen optie, dus dan maar wel. M'n neefje moest er ook al twee keer aan geloven, maar ik geloof dat m'n zus er meer mee zat dan hij. :P

@Sarabi Zelfde hier, m'n moeder had er ook niet zo heel veel trek in. Nu kreeg die ook d'r oproep voor AZ precies toen die trombosegevallen in het nieuws kwamen, dus niet heel gek dat die twijfelde. Dus ik heb een beetje extra benadrukt dat de mogelijke gevolgen wel heftig kunnen zijn, maar dat het risico daarop wel écht heel klein is. Heeft die opleiding met een aardige dosis statistiek toch nog nut, zullen we maar zeggen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199276110
Statistiek was ik nooit zo goed in :+
pi_199276682
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, ik ben om die reden uit een groepsapp gestapt,
Toen bij ons halverwege maart (2020 dus) in een groepsapp voorbij kwam dat “zij in het ziekenhuis heel anders tegen Corona aankeken dan wij” (!?!?!) heb ik geloof ik alleen herhaald dat wij niet op de verjaardag zouden komen waar het om ging. Daarna heb ik niks meer gezegd in die groep. Bijzonder detail is dat die persoon later nogal een lange nasleep heeft gehad van een Corona besmetting maar toch niet tot andere inzichten kwam blijkbaar. Ze geloven er niet zo in

En ik zit al 14 maanden fulltime op mijn werkkamer thuis te werken :{ voor mijn lol zeker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199277403
Mijn man vind het thuiswerken nog steeds heerlijk, maarja hij heeft ook geluk met een eigen plek en geen kinderen.
pi_199277610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man vind het thuiswerken nog steeds heerlijk, maarja hij heeft ook geluk met een eigen plek en geen kinderen.
Mijne ook wel, maar inderdaad ook eigen plek. En omdat ik nog steeds ziek ben van de zwangerschap (niet meer non-stop spugen en uitgedroogd maar kan eigenlijk nog steeds weinig) kan hij door het thuiswerken wat overnemen mbt kleuter (wegbrengen/ophalen) van school en dan iets langer doorwerken na einde werktijd of savonds wat inhalen.
pi_199277850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
(de diëtiste was heel erg trots op me... dat geeft de burger moed *O*)
*O*

Hoe bevalt het veranderen van je levensstijl?

De huisarts zou mij weken geleden terug bellen, maar is dat vergeten. En nu met de hond heb ik veel meer beweging en minder eetbuien (kom er niet aan toe én maak me minder druk om allerlei zaken, dat scheelt). Nu twijfel ik of ik het zo even aankijk of toch weer contact moet zoeken met de huisarts.

Ongediertebestrijder is geweest en twijfelt of het wel gaat om bedwantsen. Hij denkt eerder aan vlooienbeten. Nu is de hond door ons wel behandeld en houden we dat goed bij, maar misschien heeft hij toch wat meegenomen uit de kennel? Hij had veel last van jeuk, maar de dierenarts kon bij ons bezoek geen vlo vinden (maarja, toen ook al behandeld door ons) en dacht aan ontstoken anaalklieren.

Hij heeft in ieder geval een paar nachten naast m'n logeerbed geslapen, dus het zou kunnen dat het toch vlooien geweest zijn. Beter dan bedwantsen.

Er staat nu een lokdoos voor bedwantsen op de logeerkamer. Duimen dat er niks in komt wandelen. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199278166
Ik heb ook een eigen plek en geen kinderen maar veel aspecten van mijn werk lenen zich minder goed voor werken op afstand. Bedrijfsbezoeken zijn ook een onderdeel en die gaan nu ook niet door, toch proberen we het werk waar het kan nog gedaan te krijgen ...

Gelukkig kan ik zonder reistijd wat meer kleuren, haken, lezen etc
Dat is dan wel een voordeel :D
pi_199278203
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O*

Hoe bevalt het veranderen van je levensstijl?

De huisarts zou mij weken geleden terug bellen, maar is dat vergeten. En nu met de hond heb ik veel meer beweging en minder eetbuien (kom er niet aan toe én maak me minder druk om allerlei zaken, dat scheelt). Nu twijfel ik of ik het zo even aankijk of toch weer contact moet zoeken met de huisarts.

Ongediertebestrijder is geweest en twijfelt of het wel gaat om bedwantsen. Hij denkt eerder aan vlooienbeten. Nu is de hond door ons wel behandeld en houden we dat goed bij, maar misschien heeft hij toch wat meegenomen uit de kennel? Hij had veel last van jeuk, maar de dierenarts kon bij ons bezoek geen vlo vinden (maarja, toen ook al behandeld door ons) en dacht aan ontstoken anaalklieren.

Hij heeft in ieder geval een paar nachten naast m'n logeerbed geslapen, dus het zou kunnen dat het toch vlooien geweest zijn. Beter dan bedwantsen.

Er staat nu een lokdoos voor bedwantsen op de logeerkamer. Duimen dat er niks in komt wandelen. :X
Ai vlooien is ook niet fijn, maar kan goed bestreden worden.

En fijn dat de hond helpt :)
Hier de laatste maanden iets te veel gevierd met drankjes en hapjes dus wij moeten echt weer even normaal gaan doen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:17:40 #147
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_199278236
Ik ben ook al 14 maanden aan het thuiswerken. Gemeente ambtenaar dus ook voorbeeldfunctie.

Vind het niet echt een probleem, lastiger is mijn werk wel nu evenementen nog niet zijn toegestaan. Heel veel werk doe ik nu voor niets of moet helemaal anders ivm corona maatregelen.

En bij saaie overleggen of webinars waar ik alleen hoef te luisteren, pak ik er een borduurwerk bij.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:28:54 #148
382129 crew  Donna
pi_199278401
Ik was vorig jaar aan het thuiswerken met baby en kotsbak op schoot (zwanger) en later zoveel klachten van de zwangerschap dat ik in de ziektewet kwam. Wat een hell zeg dat thuiszitten.
Ben ook echt blij dat ik na m'n verlof weer na kantoor kon.
pi_199280814
Met de oudste heb ik vandaag '13 in de oorlog' en de nationale herdenking bekeken. Bijzonder om het met hem te kijken. Bij sommige verhalen moest ik huilen en dan sloeg hij een arm om me heen. :@ Omgekeerde wereld. Tijdens de nationale herdenking zei hij: 'toen ze over de kleuterschool vertelde wist ik dat je zou gaan huilen, ik ken je een beetje'. O+ De toespraak van Van Duin vond ik mooi.

Morgen de laatste afleveringen nog van '13 in de oorlog' via schooltv. Ik leer er ook nog van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 04-05-2021 21:37:05 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199280883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O*

Hoe bevalt het veranderen van je levensstijl?

De huisarts zou mij weken geleden terug bellen, maar is dat vergeten. En nu met de hond heb ik veel meer beweging en minder eetbuien (kom er niet aan toe én maak me minder druk om allerlei zaken, dat scheelt). Nu twijfel ik of ik het zo even aankijk of toch weer contact moet zoeken met de huisarts.

Ongediertebestrijder is geweest en twijfelt of het wel gaat om bedwantsen. Hij denkt eerder aan vlooienbeten. Nu is de hond door ons wel behandeld en houden we dat goed bij, maar misschien heeft hij toch wat meegenomen uit de kennel? Hij had veel last van jeuk, maar de dierenarts kon bij ons bezoek geen vlo vinden (maarja, toen ook al behandeld door ons) en dacht aan ontstoken anaalklieren.

Hij heeft in ieder geval een paar nachten naast m'n logeerbed geslapen, dus het zou kunnen dat het toch vlooien geweest zijn. Beter dan bedwantsen.

Er staat nu een lokdoos voor bedwantsen op de logeerkamer. Duimen dat er niks in komt wandelen. :X
Dank je wel! Goed eigenlijk wel :) Ben al aardig gewend. Het is soms nog wel lastig hoor, maar het begint steeds meer normaal te worden. Zeker nu het getal op de weegschaal ook behoorlijk begint te dalen, motiveert extra

Vlooienbeten kunnen behoorlijk jeuken. Vies, maar inderdaad beter dan wantsen

En je bent goed bezig! Honden kunnen idd helpen. Fijn dat je minder eetbuien hebt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199280908
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:10 schreef Serinde het volgende:
Ik heb ook een eigen plek en geen kinderen maar veel aspecten van mijn werk lenen zich minder goed voor werken op afstand. Bedrijfsbezoeken zijn ook een onderdeel en die gaan nu ook niet door, toch proberen we het werk waar het kan nog gedaan te krijgen ...

Gelukkig kan ik zonder reistijd wat meer kleuren, haken, lezen etc
Dat is dan wel een voordeel :D
Elk nadeel heb z'n voordeel ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199280952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:17 schreef Patapon het volgende:
Ik ben ook al 14 maanden aan het thuiswerken. Gemeente ambtenaar dus ook voorbeeldfunctie.

Vind het niet echt een probleem, lastiger is mijn werk wel nu evenementen nog niet zijn toegestaan. Heel veel werk doe ik nu voor niets of moet helemaal anders ivm corona maatregelen.

En bij saaie overleggen of webinars waar ik alleen hoef te luisteren, pak ik er een borduurwerk bij.
Is het wel te doen om gemotiveerd te blijven als je werk voor niks doet? Ik kan me voorstellen dat het aanpassen aan covid een "leuke" uitdaging kan bieden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 5 mei 2021 @ 06:37:12 #153
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_199284084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is het wel te doen om gemotiveerd te blijven als je werk voor niks doet? Ik kan me voorstellen dat het aanpassen aan covid een "leuke" uitdaging kan bieden
Soms is dat wel lastig, vooral als je aan ziet komen dat het toch niet door zal gaan. Gelukkig doe ik ook veel met veiligheid dus afleiding genoeg. En inderdaad covid brengt ook wat extra denkwerk met zich mee.
pi_199284520
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 06:37 schreef Patapon het volgende:

[..]

Soms is dat wel lastig, vooral als je aan ziet komen dat het toch niet door zal gaan. Gelukkig doe ik ook veel met veiligheid dus afleiding genoeg. En inderdaad covid brengt ook wat extra denkwerk met zich mee.
Kan ik me voorstellen. Succes en sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:15:24 #156
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_199285121
Morgen...sjees ik vind het koud!!
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:48:30 #157
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199285473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:15 schreef Patapon het volgende:
Morgen...sjees ik vind het koud!!
Eens, goede dag om niet op de fiets te zitten. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199287496
Hier is het al ruim een week koud, met snoeiharde wind. -O-

Gelukkig is het binnen wel lekker knus zo.
En het: 'ik laat Chef wel uit hoor!' *O* is al veranderd in: 'wil jij de hond uitlaten?' O+ O-) *). Zeker met die regen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:35:24 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199287542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:31 schreef Sumppi het volgende:
Hier is het al ruim een week koud, met snoeiharde wind. -O-

Gelukkig is het binnen wel lekker knus zo.
En het: 'ik laat Chef wel uit hoor!' *O* is al veranderd in: 'wil jij de hond uitlaten?' O+ O-) *). Zeker met die regen.
Ja, en wie zegt wat? Ga jij dan wel door weer en wind? :o

Ben blij dat ik vanmiddag een lift krijg naar een afspraak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199287563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eens, goede dag om niet op de fiets te zitten. :D
En dat met jouw nickname ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199287571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:31 schreef Sumppi het volgende:
Hier is het al ruim een week koud, met snoeiharde wind. -O-

Gelukkig is het binnen wel lekker knus zo.
En het: 'ik laat Chef wel uit hoor!' *O* is al veranderd in: 'wil jij de hond uitlaten?' O+ O-) *). Zeker met die regen.
Met slecht weer heb ik het altijd te doen met hondeneigenaren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199287596
Ja, ik ga wel het meest met hem uit. Maar dat komt ook door het werk van m'n man.

Dus ja, regenjas aan en lopen maar. Gister was ik wel tot op mijn onderbroek natgeregend. Alleen het laatste rondje van de dag vind ik niet zo fijn, omdat het dan donker is. Niet dat ik bang ben in het donker, maar het is zo moeilijk te zien of je niet in poep gaat staan. :')

Met dit weer zou ik ook lekker met de auto gaan. Fijn dat je een lift kunt krijgen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199287618
Potje thee. Beetje crea... Beetje muziek en zo nu en dan een audioboek... Ik vermaak me wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199287646
Ik heb wel medelijden met de mensen die op de fiets voorbij komen, omdat ze vaak in de stad moeten zijn en dus nog een heel eind te gaan hebben door dit weer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:52:38 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199287773
Ik zit gewoon vanaf de bank te kijken hoe alles groeit in de tuin. We hebben nog wat plantjes gehaald (bodembedekkers en varens, o.a.) en die heb ik maandag tussen de buien door een plekje gegeven.

Gisteren vroeg ik aan mijn man: zag je de dovenetels? ‘Ja, die zijn heel blij.’ Ik vond ook dat het net leek of ze stonden te juichen. _O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_199287948
:D

Hier juichen ze ook.

Ik heb stekken van de Japanse Wijnbes gekregen en die moet ik vanmiddag ook een plek geven in de tuin.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:10:20 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199287980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:07 schreef Sumppi het volgende:
:D

Hier juichen ze ook.

Ik heb stekken van de Japanse Wijnbes gekregen en die moet ik vanmiddag ook een plek geven in de tuin.
Ineens snap ik het. Dovenetels. Die applaudisseren door met hun handjes te wapperen! *O*

Jij maakt vast ook elke dag een rondje om te kijken hoe alles erbij staat. Het is hier lang zo groot niet, dus ik ben snel klaar, maar het is zo leuk. Vanochtend nog een nieuwe scheut van een rozenstruik even vastgezet zodat die de goede kant op groeit.

Edit: soort framboos? Eetbaar? :9
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:15:10 #168
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199288028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En dat met jouw nickname ;)
Goed punt, goed punt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199288459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goed punt, goed punt. :D
ik moest gewoon grinniken toen ik het bericht van je zag :@ Sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199289041
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit gewoon vanaf de bank te kijken hoe alles groeit in de tuin. We hebben nog wat plantjes gehaald (bodembedekkers en varens, o.a.) en die heb ik maandag tussen de buien door een plekje gegeven.

Gisteren vroeg ik aan mijn man: zag je de dovenetels? ‘Ja, die zijn heel blij.’ Ik vond ook dat het net leek of ze stonden te juichen. _O-
Wat tof!
Onze tuin is vooral een speeltuin. _O-
pi_199290353
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ineens snap ik het. Dovenetels. Die applaudisseren door met hun handjes te wapperen! *O*

Jij maakt vast ook elke dag een rondje om te kijken hoe alles erbij staat. Het is hier lang zo groot niet, dus ik ben snel klaar, maar het is zo leuk. Vanochtend nog een nieuwe scheut van een rozenstruik even vastgezet zodat die de goede kant op groeit.

Edit: soort framboos? Eetbaar? :9
Ja, meerdere rondjes tussen de buien door. En regelmatig ook met de hond die het geweldig vindt om los te mogen lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet ik wel zorgen voor een hek om de moestuin tegen een denderende hond en de kippen van de buren.

Een deel van het hek hebben we net gezet, zodat ik daar de stekken van die wijnbes kon zetten. Van wiki: De soort behoort evenals de gewone braam (Rubus fruticosus) en de framboos (Rubus idaeus) tot het geslacht Rubus.

Je kunt ze lekker zo eten, maar er zijn ook mensen die er wijn van maken begreep ik. :D

Wat voor roos heb je? Ik zoek nog klimplanten voor tegen de pergola. Sowieso een aantal met eetbare vruchten, zoals de kiwibes. Aan de andere kant wil ik klimmers voor de sier.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:57:44 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199290740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, meerdere rondjes tussen de buien door. En regelmatig ook met de hond die het geweldig vindt om los te mogen lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet ik wel zorgen voor een hek om de moestuin tegen een denderende hond en de kippen van de buren.

Een deel van het hek hebben we net gezet, zodat ik daar de stekken van die wijnbes kon zetten. Van wiki: De soort behoort evenals de gewone braam (Rubus fruticosus) en de framboos (Rubus idaeus) tot het geslacht Rubus.

Je kunt ze lekker zo eten, maar er zijn ook mensen die er wijn van maken begreep ik. :D

Wat voor roos heb je? Ik zoek nog klimplanten voor tegen de pergola. Sowieso een aantal met eetbare vruchten, zoals de kiwibes. Aan de andere kant wil ik klimmers voor de sier.
Wat een dotje is het nog! O+

We hebben twee klimrozen, een lichtroze (die stond er al), de ander een wat diepere kleur, ‘Rosanna’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199291108
De Rosanna is mooi! O+

De hond trekt heel wat bekijks. Elke wandeling heb ik wel gesprekken met voorbijgangers. Kleine kinderen vragen soms of het een beertje is en pas stopten een stel pubers om te zeggen dat dat nou een toffe hond is. :D

Moe van het rennen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199291240
Ik word al net zo vervelend als mensen met een baby.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:29:44 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199295610
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik word al net zo vervelend als mensen met een baby.
Ja en nee. :+

Overigens is er een vervolg op mijn leerrestenverhaal (de webshop die mijn ‘too good to be true’-bestelling annuleerde). Ik zocht verder, kwam op marktplaats, deed een voorzichtig bod op leerresten a.h.v. niet al te duidelijke foto’s. En mijn bod werd geaccepteerd. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:31:27 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199295638
Dit is kennelijk mijn favoriete smiley. :+
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:53:53 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199296011
Goeie buit @Lienekien!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199296775
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:26 schreef Sumppi het volgende:
De Rosanna is mooi! O+

De hond trekt heel wat bekijks. Elke wandeling heb ik wel gesprekken met voorbijgangers. Kleine kinderen vragen soms of het een beertje is en pas stopten een stel pubers om te zeggen dat dat nou een toffe hond is. :D

Moe van het rennen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit genoeg hondenspam. O+
Ik heb een oude heer van bijna tien, die gewoon lekker z'n eigen doen wil doen tijdens het wandelen. Komt er zo'n mevrouw met een bullachtig/herderkruising aan. De hond deed heus niks! Mijn man zei nog 'Houd maar liever wat afstand want mijn hond heeft daar geen zin in', maar ze nadert toch. Probeert die hond vol op onze opa te klappen. Gelukkig is onze hond wat rustiger van aard dan in zijn jonge jaren, dus die wandelde gewoon de andere kant op. Gelukkig was kleuter niet mee, dan had hij waarschijnlijk wat anders gereageerd. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Cygne op 06-05-2021 00:08:24 ]
pi_199297265
Oeps te vroeg naar bed gegaan... en nu dus klaarwakker. 'k Had mijn vermoeidheid heftiger ingeschat blijkbaar

Even een kopje thee en dan weer proberen.

Ik zit me continu te verlekkeren op de site van KreaDoe, kan amper wachten tot het zover is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:18:08 #180
370431 drakin
vurig typje
pi_199297690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eens, goede dag om niet op de fiets te zitten. :D
had ik dit maar eerder gelezen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199297899
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja en nee. :+

Overigens is er een vervolg op mijn leerrestenverhaal (de webshop die mijn ‘too good to be true’-bestelling annuleerde). Ik zocht verder, kwam op marktplaats, deed een voorzichtig bod op leerresten a.h.v. niet al te duidelijke foto’s. En mijn bod werd geaccepteerd. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D !

quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nooit genoeg hondenspam. O+
Ik heb een oude heer van bijna tien, die gewoon lekker z'n eigen doen wil doen tijdens het wandelen. Komt er zo'n mevrouw met een bullachtig/herderkruising aan. De hond deed heus niks! Mijn man zei nog 'Houd maar liever wat afstand want mijn hond heeft daar geen zin in', maar ze nadert toch. Probeert die hond vol op onze opa te klappen. Gelukkig is onze hond wat rustiger van aard dan in zijn jonge jaren, dus die wandelde gewoon de andere kant op. Gelukkig was kleuter niet mee, dan had hij waarschijnlijk wat anders gereageerd. :')
Tijdens het wandelen vind ik andere honden en hun baasjes vaak een hele uitdaging.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199297904
Goedemorgen!

Zin in deze dag. Straks komt er even iemand van het fact langs, even wat dingetjes bespreken en dan kijk ik even naar mijn energie. Misschien ga ik boven zitten knutselen. Misschien maak ik een laptopdagje. Of ik wissel af. Aan de ene kant wel vrolijk, maar ook een beetje een drukke dag (vanavond videobellen met een vriendin en knutselen).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199297908
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja en nee. :+

Overigens is er een vervolg op mijn leerrestenverhaal (de webshop die mijn ‘too good to be true’-bestelling annuleerde). Ik zocht verder, kwam op marktplaats, deed een voorzichtig bod op leerresten a.h.v. niet al te duidelijke foto’s. En mijn bod werd geaccepteerd. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe cool!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199298010
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nooit genoeg hondenspam. O+
Ik heb een oude heer van bijna tien, die gewoon lekker z'n eigen doen wil doen tijdens het wandelen. Komt er zo'n mevrouw met een bullachtig/herderkruising aan. De hond deed heus niks! Mijn man zei nog 'Houd maar liever wat afstand want mijn hond heeft daar geen zin in', maar ze nadert toch. Probeert die hond vol op onze opa te klappen. Gelukkig is onze hond wat rustiger van aard dan in zijn jonge jaren, dus die wandelde gewoon de andere kant op. Gelukkig was kleuter niet mee, dan had hij waarschijnlijk wat anders gereageerd. :')
Waarom zijn mensen zo stom -O-

Leuke foto's @Sumppi
pi_199298110
Kleuter heeft mij aangestoken, dus ik ga vanmiddag alweer voor de derde keer voor een test. :M
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:36:58 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199298135
quote:
13s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft mij aangestoken, dus ik ga vanmiddag alweer voor de derde keer voor een test. :M
Op een negatieve uitslag.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:38:19 #187
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298148
quote:
13s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft mij aangestoken, dus ik ga vanmiddag alweer voor de derde keer voor een test. :M
Sterkte!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199298169
Het gedoe van het erheen moeten rijden vind ik vooral vervelend. Zeker omdat het in de buurt van het tuincentrum is en ik daar nu niet mag winkelen. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199298180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:40 schreef Sumppi het volgende:
Het gedoe van het erheen moeten rijden vind ik vooral vervelend. Zeker omdat het in de buurt van het tuincentrum is en ik daar nu niet mag winkelen. ;(
Stom -O-
Sterkte en hopen op een negatieve test.
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:48:34 #190
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:40 schreef Sumppi het volgende:
Het gedoe van het erheen moeten rijden vind ik vooral vervelend. Zeker omdat het in de buurt van het tuincentrum is en ik daar nu niet mag winkelen. ;(
Ah flauw. -O-

Ik heb nu echt zo'n mental image voor me van Sump die heel verdrietig uit het achterraam van de auto naar de plantjes kijkt terwijl de auto wegrijdt. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199298364
quote:
13s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter heeft mij aangestoken, dus ik ga vanmiddag alweer voor de derde keer voor een test. :M
Balen... beterschap meis :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199298369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah flauw. -O-

Ik heb nu echt zo'n mental image voor me van Sump die heel verdrietig uit het achterraam van de auto naar de plantjes kijkt terwijl de auto wegrijdt. :P
_O- goedegoden, ik zit hardop te lachen bij dat beeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199298371
(zeker omdat ik er vanuit ga dat iedereen er uitziet zoals zijn plaatje)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:04:58 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
(zeker omdat ik er vanuit ga dat iedereen er uitziet zoals zijn plaatje)
:D _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199298480
:') :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199298508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah flauw. -O-

Ik heb nu echt zo'n mental image voor me van Sump die heel verdrietig uit het achterraam van de auto naar de plantjes kijkt terwijl de auto wegrijdt. :P
Ja, ik nu ook :6
_O-

Sterkte Sump! :M

c_/
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:26:15 #197
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298562
Flauwigheden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199298595
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D _O-
Heel af en toe komt er wel een foto van een Fokker voorbij en dan denk ik direct "hey dat klopt niet, die ziet er zus en zo uit"
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:30:18 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298606
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel af en toe komt er wel een foto van een Fokker voorbij en dan denk ik direct "hey dat klopt niet, die ziet er zus en zo uit"
Dat matcht het vast niet bij je beeld dat ik blond ben. :+ :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199298613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat matcht het vast niet bij je beeld dat ik blond ben. :+ :P
Nee, dan heb je jezelf geverfd en niet je plaatje aangepast. Dat is uiterst slordig van je... ik ben teleurgesteld in je

(grapje)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:39:43 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298691
*)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:56:02 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_199298913
Ijsdraakje is blond?

Ik dacht altijd donkerpaars lang haar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:02:42 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298983
Ik héb het wel ooit (half) aubergine gehad, maar da's ook alweer 20 jaar geleden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:03:49 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199298993
Maar ik ben vooral te lui om m'n haar te verven en dankzij dat blond ziet iedere uitgroei eruit alsof ik kalende ben, dus eh. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199299128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben vooral te lui om m'n haar te verven en dankzij dat blond ziet iedere uitgroei eruit alsof ik kalende ben, dus eh. :P
Ja zo ziet het er bij mij dus wel vaak zo uit :')
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:28:25 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199299246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja zo ziet het er bij mij dus wel vaak zo uit :')
Pehehe. Jij gebruikt henna toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:35:00 #207
370431 drakin
vurig typje
pi_199299323
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik héb het wel ooit (half) aubergine gehad, maar da's ook alweer 20 jaar geleden. :+
Toen zat ik nog niet eens op Fok oO<
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:36:21 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199299328
quote:
17s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:35 schreef drakin het volgende:

[..]

Toen zat ik nog niet eens op Fok oO<
Ik ook niet. :P

Al zit ik hier wel al een flinke tijd, sinds 2009 ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:36:54 #209
370431 drakin
vurig typje
pi_199299336
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ook niet. :P

Al zit ik hier wel al een flinke tijd, sinds 2009 ofzo. :+
Naast jou ben ik een newbie O-)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199299448
Sinds 2002 post ik al hier. Dat is bijna 20 jaar, toen IJsdraakje nog aubergine was. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199299531
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Pehehe. Jij gebruikt henna toch?
Nee wel gewone verf :D

Ik heb geen idee hoelang ik hier al rondwandel.....erg lang in ieder geval
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:59:50 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199299574
Ik zie net dat Sumppi nog wel eens naar het fotoboek gaat van haar oude account.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:02:35 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199299615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee wel gewone verf :D

Ik heb geen idee hoelang ik hier al rondwandel.....erg lang in ieder geval
Je oude username schiet me even niet te binnen. Ik kom er wel op. Geef me even.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199299649
Dit is mijn tweede fok-account (ik was toen zo puber bij mijn vorige account dat ik op den duur daarvan wilde losweken). Toen ik dertien was kwam ik hier, nu ben ik drieëndertig.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199299661
Die van Sarabi weet ik vanwege de vroegere userfoto's en het bezorgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:06:38 #216
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199299666
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:50 schreef Sumppi het volgende:
Sinds 2002 post ik al hier. Dat is bijna 20 jaar, toen IJsdraakje nog aubergine was. :o
:D

Wel altijd met dit account gepost trouwens. Al héb ik wel wat kloons, maar die doen niet zoveel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:07:17 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199299676
En ik denk dat het een grote "OHHHJAAAA" is bij de oude usernames. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:10:50 #218
370431 drakin
vurig typje
pi_199299703
Ik heb nog steeds geen kloon
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199299724
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie net dat Sumppi nog wel eens naar het fotoboek gaat van haar oude account.
Meestal om via die link een post van vroeger te zoeken. Ik lijk trouwens totaal niet meer op die foto's. :X

Met drie kinderen is de aftakeling hard gegaan. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199299779
quote:
11s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je oude username schiet me even niet te binnen. Ik kom er wel op. Geef me even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199299807
DINGDINGDING *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:24:34 #222
370431 drakin
vurig typje
pi_199299870
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:19 schreef Sumppi het volgende:
DINGDINGDING *O*
gaat je bel af?

Hier helaas niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199299896
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:19 schreef Sumppi het volgende:
DINGDINGDING *O*
:D
Goede oude tijd
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:30:55 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199299939
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, toch.

Ik kwam op dezelfde naam met gewoon streepje, maar dat was iemand anders. En daar zag ik in het fotoboek de vorige naam van Sumppi als recente kijker.

Sommigen van jullie ‘ken’ ik al lang. :) Van CotS ‘raadde’ ik op een zeker moment de vorige naam (heb toen discreet gevraagd of het klopte).
The love you take is equal to the love you make.
pi_199299963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, toch.

Ik kwam op dezelfde naam met gewoon streepje, maar dat was iemand anders. En daar zag ik in het fotoboek de vorige naam van Sumppi als recente kijker.

Sommigen van jullie ‘ken’ ik al lang. :) Van CotS ‘raadde’ ik op een zeker moment de vorige naam (heb toen discreet gevraagd of het klopte).
Dat weet ik nog idd :) !
Bij mijn vorige nick (en begin van deze) was ik echt een irritante, puberale user. Nu ben ik niet meer puberaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:32:30 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199299968
Ik heb altijd alleen onder deze naam gepost.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199299984
Mijn geheugen is te slecht om oude usernames te onthouden van anderen.
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:34:27 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199299997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat weet ik nog idd :) !
Bij mijn vorige nick (en begin van deze) was ik echt een irritante, puberale user. Nu ben ik niet meer puberaal
Je had struggles, dat is wat ik me herinner. Misschien puberale struggles, maar toch best ernstige ook. Niet dat je irritant was. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_199300013
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je had struggles, dat is wat ik me herinner. Misschien puberale struggles, maar toch best ernstige ook. Niet dat je irritant was. :*
Ik maakte een grapje :*
En ja, ik zat toen niet goed in mijn vel, eigenlijk nog verbijsterd goed op mijn pootjes beland. De afgelopen tijd kan ik oprecht zeggen gelukkig te zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199300026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Mijn geheugen is te slecht om oude usernames te onthouden van anderen.
Of ik vind het niet boeiend genoeg dat kan ook :+
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:36:39 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_199300027
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Mijn geheugen is te slecht om oude usernames te onthouden van anderen.
ik onthoud huidige usernamen niet eens altijd.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:37:06 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199300033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje :*
En ja, ik zat toen niet goed in mijn vel, eigenlijk nog verbijsterd goed op mijn pootjes beland. De afgelopen tijd kan ik oprecht zeggen gelukkig te zijn
^O^ O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_199300067
quote:
17s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:36 schreef drakin het volgende:

[..]

ik onthoud huidige usernamen niet eens altijd.
Dit!
Ik heb vanuit OUD een flink aantal users ook wel eens irl ontmoet, en ook contact via fb of zelf echt irl... Maar om bij hen dan ook weer de Fok username op te lepelen... 8)7
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:41:45 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199300079
Ik onthoud de gekste dingen. En sinds ik ouder word, vergeet ik ook de gekste dingen.

Om in het CRE-bereik te blijven: ik ben vrij fanatiek in de aanschaf van spullen voor de hobby’s. Ik kan vaak iets niet vinden (waar heb ik dat nou bij de laatste opruimactie in gedaan?) en als ik dan aan het zoeken ben, kom ik dingen tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had.

Overigens was het ook een absurde ervaring dat ik vorig jaar zo’n beetje alleen mijn hele ouderlijk huis heb gesorteerd. Internal memory overload.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:43:11 #235
370431 drakin
vurig typje
pi_199300094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:40 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dit!
Ik heb vanuit OUD een flink aantal users ook wel eens irl ontmoet, en ook contact via fb of zelf echt irl... Maar om bij hen dan ook weer de Fok username op te lepelen... 8)7
o ja na meetings ben ik het ook vaak weer kwijt wie ook alweer achter welke username zat.

Of ik draai 2 mensen om
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:51:16 #236
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199300178
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik onthoud de gekste dingen. En sinds ik ouder word, vergeet ik ook de gekste dingen.

Om in het CRE-bereik te blijven: ik ben vrij fanatiek in de aanschaf van spullen voor de hobby’s. Ik kan vaak iets niet vinden (waar heb ik dat nou bij de laatste opruimactie in gedaan?) en als ik dan aan het zoeken ben, kom ik dingen tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had.

Overigens was het ook een absurde ervaring dat ik vorig jaar zo’n beetje alleen mijn hele ouderlijk huis heb gesorteerd. Internal memory overload.
Herkenbaar, dat dikgedrukte. Ik ben laatst (of ja, laatst, voordat de winkels dicht moesten) wat bakken bij Ikea gaan halen en die ga ik maar labelen met wat erin zit. Ik zoek me een ongeluk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 6 mei 2021 @ 12:53:49 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199300931
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar, dat dikgedrukte. Ik ben laatst (of ja, laatst, voordat de winkels dicht moesten) wat bakken bij Ikea gaan halen en die ga ik maar labelen met wat erin zit. Ik zoek me een ongeluk. :')
Labelmaker. Die moet ik ook nog ergens hebben.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:14:44 #238
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199301165
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Labelmaker. Die moet ik ook nog ergens hebben.
Ik kan de labelprinter van kantoor gebruiken, moet alleen nog even kijken wat dan op welk label komt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199301515
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Labelmaker. Die moet ik ook nog ergens hebben.
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:18:08 #240
370431 drakin
vurig typje
pi_199301868
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar, dat dikgedrukte. Ik ben laatst (of ja, laatst, voordat de winkels dicht moesten) wat bakken bij Ikea gaan halen en die ga ik maar labelen met wat erin zit. Ik zoek me een ongeluk. :')
Ik heb mijn winkelvoorraad in Ikea bakken, nu inmiddels zo'n 30 bakken, grote en de 1 na grootste en ook nog tig kartonnen dozen, ook daar iets van 20 stuks van. mega grote dozen op elkaar gestapeld

Niks gelabeld, ik weet ongeveer wat waar inzit.

Ongeveer dan O-) , soms zoek ik me een ongeluk waar dan ene kleine dingetje is, en nee labelen? Ik weet dat af en toe iets per bak verplaatst wordt, nieuwe spullen erin, een gaatje gevuld.

Labelen gaat echt niet werken hier. Zelfs na 33 keer dat advies gekregen te hebben.

Wel schrijf ik nu op de buitenkant van sommige doosjes wat erin zit, veel bruine en witte doosjes in die bakken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199301892
Nou, ik krijg zojuist bericht dat ik een medische indicatie heb en daarom een afspraak mag maken voor een vaccin. Nu vraag ik me wel af wat dan die indicatie is. Misschien dat ik daar de huisarts nog over bel.

Afspraak voor volgende week gemaakt. *O* En de test is negatief. *O*

[ Bericht 16% gewijzigd door Sumppi op 06-05-2021 15:05:00 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199302017
Hier heb ik alleen labels op de wasmanden, zodat de kinderen weten waar ze wat in moeten doen.

En ik weet meestal wel precies waar wat ligt, ook al is het een chaos. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199302769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:20 schreef Sumppi het volgende:
Nou, ik krijg zojuist bericht dat ik een medische indicatie heb en daarom een afspraak mag maken voor een vaccin. Nu vraag ik me wel af wat dan die indicatie is. Misschien dat ik daar de huisarts nog over bel.

Afspraak voor volgende week gemaakt. *O* En de test is negatief. *O*
Wat fijn!

Is het gezin van mijn schoonzus negatief, is nu het gezin van eigen zus positief met klachten. En mijn ouders zijn daar nog geweest.

Heb het helemaal gehad. :')
pi_199302917
Wat grappig dat hier ook al zulke long-time users zitten. Ik ben er vanaf 19-04-2003 zie ik in mijn oude fotoboek. Toen vertoefde ik graag en veel in ONZ. Vooral in topics over B:)B en zoveel mogelijk afkortingen van users in de TT (SU, FF, NG, Q schieten me zo te binnen) :'(. :D. :'(.

Twee van mijn favorieten uit die tijd, triest dat ik echt onzinnige informatie onthoud blijkbaar, waren baukel _O- en Swami Twelvinchalami _O_

Ontopic: ik ben met een nieuw haakproject begonnen, een kleine (geefbeestje) maar ik merk dat ik toch graag een groot project ernaast heb dus ga nu maar op zoek naar een leuke deken.
pi_199302936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:20 schreef Sumppi het volgende:
Nou, ik krijg zojuist bericht dat ik een medische indicatie heb en daarom een afspraak mag maken voor een vaccin. Nu vraag ik me wel af wat dan die indicatie is. Misschien dat ik daar de huisarts nog over bel.

Afspraak voor volgende week gemaakt. *O* En de test is negatief. *O*
Bijzonder dat je niet weet wat voor indicatie. Krijg je jaarlijks ook de griepprik?
Wel lekker zo snel al! En negatieve test *O*
pi_199303081
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:28 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat fijn!

Is het gezin van mijn schoonzus negatief, is nu het gezin van eigen zus positief met klachten. En mijn ouders zijn daar nog geweest.

Heb het helemaal gehad. :')
Oh nee -O-

Wat een shit toch! Beterschap voor je zus en haar gezin en dan maar duimen dat je ouders het niet opgepikt hebben.

quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:44 schreef Serinde het volgende:

[..]

Bijzonder dat je niet weet wat voor indicatie. Krijg je jaarlijks ook de griepprik?
Wel lekker zo snel al! En negatieve test *O*
Zojuist de huisarts gebeld en ik ben dus te vadsig. Ik had nog grapjes gemaakt dat ik nog even door moest eten om in aanmerking te komen, maar blijkbaar was dat niet nodig. :')

Als je een leuk patroon hebt voor een deken (gehaakt), dan ben ik heel benieuwd. Ik heb m'n man beloofd een nieuwe te maken. Nadat ik dacht dat we bedwantsen hadden in de logeerkamer (zit er nog geen in een val, denk dat het dan toch niet zo is) heb ik in paniek alles in de kookwas gedaan. Ook een gehaakte deken. Nu is dat meer een badmat van vilt geworden en ligt het bij de hond. :')

Wat is een geefbeestje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 06-05-2021 16:02:53 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199303112
Oh je kunt stoppen met extra eten dus :') ;)

Ik heb net de droomdeken 2.0 af, dat soort patronen in een kleur vind ik erg mooi. Weet niet wat ik nu wil. Ik moet hardop lachen om je nieuwe badmat, sorry :X

Geefbeestjes zijn knuffeltjes met een zakje erop waar je een briefje of geld in kan doen om cadeau te geven. Het is een boekje van Joke Postma. Ik maak deze:
pi_199303131
In ONZ kwam ik eigenlijk niet, maar m'n man kwam daar dus wel vooral. Het is wel grappig om sommige topics terug te lezen. ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners

Wel jammer dat veel afbeeldingen van toen niet meer te zien zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199303245
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oh nee -O-

Wat een shit toch! Beterschap voor je zus en haar gezin en dan maar duimen dat je ouders het niet opgepikt hebben.
[..]

Zojuist de huisarts gebeld en ik ben dus te vadsig. Ik had nog grapjes gemaakt dat ik nog even door moest eten om in aanmerking te komen, maar blijkbaar was dat niet nodig. :')

Als je een leuk patroon hebt voor een deken (gehaakt), dan ben ik heel benieuwd. Ik heb m'n man beloofd een nieuwe te maken. Nadat ik dacht dat we bedwantsen hadden in de logeerkamer (zit er nog geen in een val, denk dat het dan toch niet zo is) heb ik in paniek alles in de kookwas gedaan. Ook een gehaakte deken. Nu is dat meer een badmat van vilt geworden en ligt het bij de hond. :')

Wat is een geefbeestje?
Mijn zus is gelukkig al een poosje volledig gevaccineerd. Hopelijk komt de rest er soepel doorheen ook.
pi_199303665
Dat scheelt wat, maar evengoed maak je je dan zorgen om de rest natuurlijk.

quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:00 schreef Serinde het volgende:
Oh je kunt stoppen met extra eten dus :') ;)

Ik heb net de droomdeken 2.0 af, dat soort patronen in een kleur vind ik erg mooi. Weet niet wat ik nu wil. Ik moet hardop lachen om je nieuwe badmat, sorry :X

Geefbeestjes zijn knuffeltjes met een zakje erop waar je een briefje of geld in kan doen om cadeau te geven. Het is een boekje van Joke Postma. Ik maak deze:
[ afbeelding ]
Wat een leukerd. O+

De droomdeken is mooi, zoiets zie ik mezelf ook wel haken. Lapjes of granny's haken is me veel te veel werk met het afhechten en aan elkaar maken. Ik bedenk me dat ik nog een halve babydeken heb liggen die ik nog af kan maken voor op de bank. De baby is ondertussen 7 jaar. :')

Badmat en gelukkig is iemand er nog blij mee:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199306182
Al lang niets van @Uhmmpie gehoord, trouwens?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:15:00 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199306225
quote:
5s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:11 schreef Sumppi het volgende:
Al lang niets van @:Uhmmpie gehoord, trouwens?
Ja, nou je het zegt. -O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_199306370
Heel de maand april niet. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:26:30 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199306394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:24 schreef Sumppi het volgende:
Heel de maand april niet. -O-
19 dagen geleden voor het laatst online.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199306852
Ze is wel op FB :)
pi_199307007
^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199307757
Oh gelukkig maar :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199307775
Ik wil gaan tekenen en schilderen, alleen als ik dat nu doe heb ik de garantie op een hele nacht wakker :')
Discipline, anders jaag ik mezelf de problemen in :s)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199312696
Nu pas teruggelezen....
Maar @Sumppi zo dik ben je toch helemaal niet.....maar hoe dan ook fijn dat je het vaccin al krijgt *O*
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:31:16 #260
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199312774
Net hoe up to date je huisarts ook is. :D Vriendin van me kreeg oproep omdat HA nog "zwaar obees" had staan. Dat ze inmiddels de helft weegt, eh. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199312967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Net hoe up to date je huisarts ook is. :D Vriendin van me kreeg oproep omdat HA nog "zwaar obees" had staan. Dat ze inmiddels de helft weegt, eh. :+
hahahaha netjes van haar!

Mijn diëtist "flapte eruit": Dat is wel handig van zo'n hoog BMI
Waarna ze zich duizend keer verontschuldigde, terwijl ik het wel humor vond
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199313165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Net hoe up to date je huisarts ook is. :D Vriendin van me kreeg oproep omdat HA nog "zwaar obees" had staan. Dat ze inmiddels de helft weegt, eh. :+
Oja dat is natuurlijk ook zo
pi_199315035
De HA heeft het nog maar net in het dossier gezet, nadat ik naar dat programma voor levensstijlverandering had gevraagd. Daar heeft hij me nu voor aangemeld.

Ik lijk misschien minder dik dan ik daadwerkelijk ben? Het zit wel redelijk verdeeld, bijvoorbeeld. :+ In elk geval ben ik op mijn dikst nu.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199315125
Maar er zijn toch ook heel veel mensen die zo obees zijn en waar de huisarts het niet van weet. Die missen dan zo'n oproep.

Ook toen ik geopereerd moest worden was er verwarring bij de chirurg, waarom ik een bepaalde code had gekregen (of iets dergelijks). En toen werd er ook boven mijn hoofd over en weer besproken of het vanwege m'n gewicht was. Dat de chirurg zei dat het dat toch niet kon zijn, zo dik was ik toch niet en het nagekeken werd: 'oh, toch wel.'

oO< :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 7 mei 2021 @ 14:31:11 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199315127
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet Sump, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. :P Maar dan is 't logisch dat je de oproep krijgt. :Y Mooi van profiteren. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199315164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

hahahaha netjes van haar!

Mijn diëtist "flapte eruit": Dat is wel handig van zo'n hoog BMI
Waarna ze zich duizend keer verontschuldigde, terwijl ik het wel humor vond
Dat was mijn reactie ook. Is het toch nog ergens goed voor. :D

Maar, ook schaamte joh! Ik had gewoon gezond kunnen zijn. Naast dat ik veel te dik ben ben ik ook gezond. Zeker nu al mijn kwaaltjes door het vele zitten weg zijn. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199315290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:34 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat was mijn reactie ook. Is het toch nog ergens goed voor. :D

Maar, ook schaamte joh! Ik had gewoon gezond kunnen zijn. Naast dat ik veel te dik ben ben ik ook gezond. Zeker nu al mijn kwaaltjes door het vele zitten weg zijn. :{
Ja... die schaamte ken ik maar al te goed :@ alleen ik ben er ook wel "blij" mee, want met koorts kan ik heel gemakkelijk in een psychose schieten.

Het was ook wel gęnant bij al die oude mensen en ik als dertiger daartussen

Maar ja... ik werk er hard aan op het moment...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199316110
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:24 schreef Sumppi het volgende:
De HA heeft het nog maar net in het dossier gezet, nadat ik naar dat programma voor levensstijlverandering had gevraagd. Daar heeft hij me nu voor aangemeld.

Ik lijk misschien minder dik dan ik daadwerkelijk ben? Het zit wel redelijk verdeeld, bijvoorbeeld. :+ In elk geval ben ik op mijn dikst nu.
Maar de grens ligt nu op een bmi van 40 toch?
Dat zie je echt niet bij jou.
pi_199316115
En dik betekent sowieso ook niet meteen ongezond natuurlijk *O*
pi_199316158
40 klopt idd

Naja... goed voor je lijf is het zeker niet en ik merk het verschil heel erg. Ach... er wordt aan gewerkt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199316258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
40 klopt idd

Naja... goed voor je lijf is het zeker niet en ik merk het verschil heel erg. Ach... er wordt aan gewerkt
Tuurlijk zijn er grenzen. Maar het is niet bijvoorbeeld dat je met een bmi van 26 ongezond ben en met een bmi van 25 opeens gezond bent.

Ik ken veel mensen die gewoon gezond leven en lekker bewegen maar wel een bmi tussen de 25 en 30 hebben. Die zijn gezonder dan veel slanke mensen die nooit bewegen en alleen maar rotzooi eten.
pi_199316852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar de grens ligt nu op een bmi van 40 toch?
Dat zie je echt niet bij jou.
Ik zit op 39 en een beetje. :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199316963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik zit op 39 en een beetje. :?
Dat zie je echt niet, verdeelt dus erg mooi. Maar hoe dan ook fijn van het vaccin *O*
pi_199317019
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat zie je echt niet, verdeelt dus erg mooi. Maar hoe dan ook fijn van het vaccin *O*
Nog maar eens berekend met mijn echte lengte (en niet naar boven afgerond) en dan kom ik afgerond op 40 uit. Echt niet tof, maarja, fijn van de prik.

Mensen geloven het heel vaak niet.
Soms zijn er zelfs mensen die tegen mij klagen over anderen met obesitas! Koekoek. 8)7 Sowieso om het daar zo over te hebben, maar dan ook nog tegen iemand die zelf morbide obees is. Dat laatste geloven ze dan niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199317107
Vanavond eten we Mexicaans. :Y) Vieren dat de vakantie begonnen is. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199324917
Goedemorgen!

De afgelopen week was ik zo overprikkeld dat ik nergens toe kwam. Nu heb ik gisteren drie crea-opties voor mezelf klaargelegd. Een gipsen spaarpot verven (ja voor kinderen en ik vind het ook leuk :6 ;) ). Mijn speksteen bewerken of knopen...
Hopelijk lukt dat, even wat meer rust en minder opties.

Geen koffie en pillen op een ander moment betekent echt dat ik de hele nacht slaap
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:50:00 #277
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_199325614
Pfff, ik zit ff in een dip. Donderdag bij de huisarts geweest.

Bloeddruk weer te hoog ( slik al 13 jaar bčtablokkers) een triggerfinger en artrose in mijn handen. Dat laatste is versneld door mijn kapotte rug.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:50:51 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199325625
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:50 schreef Patapon het volgende:
Pfff, ik zit ff in een dip. Donderdag bij de huisarts geweest.

Bloeddruk weer te hoog ( slik al 13 jaar bčtablokkers) een triggerfinger en artrose in mijn handen. Dat laatste is versneld door mijn kapotte rug.
-O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_199327685
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:50 schreef Patapon het volgende:
Pfff, ik zit ff in een dip. Donderdag bij de huisarts geweest.

Bloeddruk weer te hoog ( slik al 13 jaar bčtablokkers) een triggerfinger en artrose in mijn handen. Dat laatste is versneld door mijn kapotte rug.
Dikke knuffel...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 8 mei 2021 @ 14:32:03 #280
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199329696
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:50 schreef Patapon het volgende:
Pfff, ik zit ff in een dip. Donderdag bij de huisarts geweest.

Bloeddruk weer te hoog ( slik al 13 jaar bčtablokkers) een triggerfinger en artrose in mijn handen. Dat laatste is versneld door mijn kapotte rug.
Sterkte ;( *;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199330003
Wat naar dat dit er nog bovenop komt. :{ Sterkte.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199338408
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:50 schreef Patapon het volgende:
Pfff, ik zit ff in een dip. Donderdag bij de huisarts geweest.

Bloeddruk weer te hoog ( slik al 13 jaar bčtablokkers) een triggerfinger en artrose in mijn handen. Dat laatste is versneld door mijn kapotte rug.
Wat rot. :*
pi_199339428
Er is een wonder gebeurd, ik verveel me een beetje. Geen flauw idee wat ik wil/moet doen :N en ik voel me nu gefrustreerd. Ik denk dat ik mezelf zo dwing verder te gaan met mijn mini kingdom. En daar even een goed audioboek bij uitzoek. Maar zin ergens in... nee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199339712
Lekker liggen en naar het plafond of buiten kijken tot de verveling vanzelf weggaat?

Het is hier zulk heerlijk weer! O+ Ik ga zo lekker naar buiten (zit nu te wachten op het einde van de zwemles).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199339834
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:32 schreef Sumppi het volgende:
Lekker liggen en naar het plafond of buiten kijken tot de verveling vanzelf weggaat?

Het is hier zulk heerlijk weer! O+ Ik ga zo lekker naar buiten (zit nu te wachten op het einde van de zwemles).
Hahahahaha, nee daar ben ik te onrustig voor. Misschien moet ik gewoon random wat pakken of zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199339882
rondje wandelen?

en ben trots.. Krijg net een foto doorgestuurd van Oma van jongste die ze heeft leren haken. Mannetje van 6 doodserieus met de haaknaald bezig met dochterlief op de achtergrond bezig met bouwen met blokken..
pi_199341499
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahahaha, nee daar ben ik te onrustig voor. Misschien moet ik gewoon random wat pakken of zo
Ik heb nog wel een audioboekentip. De zusterklokken, van Lars Mytting O+ Luister je via de online bibliotheek? Dan kan ik ook nog Klara en de zon, van nobelprijswinnaar Kazuo Ishiguro aanraden.
pi_199341974
:W fijne moederdag voor alle moeders
pi_199347621
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:04 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een audioboekentip. De zusterklokken, van Lars Mytting O+ Luister je via de online bibliotheek? Dan kan ik ook nog Klara en de zon, van nobelprijswinnaar Kazuo Ishiguro aanraden.
Fijn die tips!

Kazuo Ishiguro ken ik alleen van The Remains of the Day. Ik ga eens kijken via de online bibliotheek naar Klara en de zon.

Lars Mytting ken ik denk ik niet, die ga ik ook lenen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199347691
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:41 schreef Sarabi het volgende:
:W fijne moederdag voor alle moeders
En jij voor bij jouw moeder. O+

Hier doen we niet echt aan moederdag. Normaal wel met een ontbijtje en kinderknutsels, maar m'n man was het vergeten en ik was er om 5 uur al uit om de hond uit te laten.
Kleuter heeft een gedicht voorgedragen en ik heb knutselwerken gekregen. O+

Vanavond bankhangen met pizza, biertjes en een film of serie. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199348208
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 17:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Fijn die tips!

Kazuo Ishiguro ken ik alleen van The Remains of the Day. Ik ga eens kijken via de online bibliotheek naar Klara en de zon.

Lars Mytting ken ik denk ik niet, die ga ik ook lenen.
Rip mijn storytel boekenplank. _O-
  zondag 9 mei 2021 @ 18:49:18 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199348237
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199348506
Dat is heel erg stom @Lienekien :*
pi_199348588
Ach nee @Lienekien wat verdrietig. :*
pi_199348700
Dikke knuffel Lien :* Heel erg veel sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199348892
Och Lienekien. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 9 mei 2021 @ 20:25:35 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199349187
Dank voor jullie reacties. Ze heeft ons al eens vaker verbaasd, maar nu is wel aangezegd dat het niet zo lang meer gaat duren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199351731
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199367220
Nieuwe dag, nieuwe kansen :)

Straks de ervaringsdeskundige over de vloer. Daarna even zien wat ik wil :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 11 mei 2021 @ 07:54:48 #300
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_199367645
quote:
15s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:49 schreef Lienekien het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke knuffel.

Zus heeft corona dus ons mama is crisisopvang.

5 van de 6 gezinsleden in quarantaine en de oudste bij de mama. Zij is op kot in Antwerpen.

Pfff. Ik ben gevaccineerd en niet bij zus geweest.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 07:57:06 #301
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_199367662
Dicht
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')