abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199165126
pi_199178190
Goedendag!

Zijn jullie ook zo aan het genieten van het zonnetje?

Gisteren begonnen in mijn nieuwe bujo. En vanochtend lekker geschilderd en nu haken. Ben blij *O*
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:14:04 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199186856
Weinig aan Koningsdag gedaan. Had geen geduld voor de televisieuitzendingen. Ben de tuin maar ingegaan. Weer bijna twee zakken vol en een paar (vaste) plantjes erin.

De tuin lijkt groter dan ooit, omdat vorige zomer twee buxussen sneuvelden en we wat rigoureuzer de hedera en klimhortensia hebben gesnoeid.

Moet weer wat aangekleed. Over een paar weken wat potten vullen met geraniums.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199186920
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:14 schreef Lienekien het volgende:
Weinig aan Koningsdag gedaan. Had geen geduld voor de televisieuitzendingen. Ben de tuin maar ingegaan. Weer bijna twee zakken vol en een paar (vaste) plantjes erin.

De tuin lijkt groter dan ooit, omdat vorige zomer twee buxussen sneuvelden en we wat rigoureuzer de hedera en klimhortensia hebben gesnoeid.

Moet weer wat aangekleed. Over een paar weken wat potten vullen met geraniums.
Vandaag heb ik ook niks ermee gedaan ;)

Wel leuk om de tuin zo op te knappen met dit weer, dunkt me? En ruimer klinkt ook goed?
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:27:06 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199187054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vandaag heb ik ook niks ermee gedaan ;)

Wel leuk om de tuin zo op te knappen met dit weer, dunkt me? En ruimer klinkt ook goed?
Het was er goed weer voor. En mijn man gooit die zakken direct achter in de auto (gaat op zijn werk bij het groenafval) dus het ruimt direct lekker op.

Het was best treurig dat de buxussen werden kaalgevreten en daarom weg moesten. De tuin was mooier mét. Met dat soort veranderingen heb ik soms wel moeite. Maar ja, bij de pakken neerzitten is ook niks.
pi_199187132
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was er goed weer voor. En mijn man gooit die zakken direct achter in de auto (gaat op zijn werk bij het groenafval) dus het ruimt direct lekker op.

Het was best treurig dat de buxussen werden kaalgevreten en daarom weg moesten. De tuin was mooier mét. Met dat soort veranderingen heb ik soms wel moeite. Maar ja, bij de pakken neerzitten is ook niks.
Sorry dat ik had ik verkeerd ingeschat! Ik ken begrijpen dat het lastig is...
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:37:30 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199187191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry dat ik had ik verkeerd ingeschat! Ik ken begrijpen dat het lastig is...
Je schat niks verkeerd in. Ik deel gewoon iets met je.
pi_199187390
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je schat niks verkeerd in. Ik deel gewoon iets met je.
True
  woensdag 28 april 2021 @ 09:14:00 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199189182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Dagdag.

Spierpijn.
pi_199189817
quote:
88s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dagdag.

Spierpijn.
In de tuin werken is topsport :Y
  woensdag 28 april 2021 @ 10:23:27 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199189945
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In de tuin werken is topsport :Y
Soms wel, ja! :%

Gek genoeg vooral bovenbenen. Meestal rugpijn.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:24:24 #13
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199189961
Mogge. :W

quote:
88s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dagdag.

Spierpijn.
Daar had ik ook al last van na wat tuinieractie. _O- Gelukkig zit de groene kliko nu vol, dus voor vanmiddag ga ik uitproberen of het hangmattenweer is. (Lees: ik laat kerel m'n hangmat+standaard van zolder halen)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 10:26:37 #14
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199189988
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Soms wel, ja! :%

Gek genoeg vooral bovenbenen. Meestal rugpijn.
Oeh, dan heb je op de "goede" manier gewerkt. :D

Bij mij zijn het m'n bilspieren. Om een of andere reden is die regio enorm spierpijngevoelig voor me. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199190154
Wij moeten ook echt weer aan de slag in onze tuin :@ misschien dit weekend.
  woensdag 28 april 2021 @ 11:00:15 #16
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199190371
Er moet hier nog genoeg gebeuren ook hoor. :') Ik heb ook nog een stapel paardenbloemen waar ik vanaf wil, dat stuk ga ik maar een tijdje afdekken. :+

Wel nog steeds erg blij met m'n Japanse esdoorn. O+

Monnikskap gaat ook lekker. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199190663
Ow ja.. tuinieren... dat moet ik eigenlijk ook nog eens.
Maar niet vandaag! Druk zat met m'n werkdag combineren met de verjaardag van m'n oudste *G*
11 alweer :o

Koningsdag gister vond ik wel tof w/ vooral vanwege de prachtige beelden van mijn werkplekkie waar de koning op bezoek was. Kreeg er wel wat heimwee van... ik wil weer naar kantoor! Mét collega's!
  woensdag 28 april 2021 @ 11:33:51 #18
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199190797
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:22 schreef Shandaly het volgende:
Maar niet vandaag! Druk zat met m'n werkdag combineren met de verjaardag van m'n oudste *G*

Koningsdag gister vond ik wel tof w/ vooral vanwege de prachtige beelden van mijn werkplekkie waar de koning op bezoek was. Kreeg er wel wat heimwee van... ik wil weer naar kantoor! Mét collega's!
Gefeliciteerd!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 12:26:37 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199191473
Gefeliciteerd!

Ik heb nog nooit in een hangmat gelegen.

Dit vind ik wel heerlijk, op een Duits strand. Maar in je achtertuin is vast niet hetzelfde.

pi_199191494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:22 schreef Shandaly het volgende:

Gefeliciteerd!!!
  woensdag 28 april 2021 @ 12:49:57 #21
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199191724
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd!

Ik heb nog nooit in een hangmat gelegen.

Dit vind ik wel heerlijk, op een Duits strand. Maar in je achtertuin is vast niet hetzelfde.

[ afbeelding ]
:D

In de achtertuin zou ik vooral de strand-ervaring missen denk ik. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199191954
Wij hebben een huis gekocht en hebben dus vanaf 1 september een tuin. Mijn man is in september jarig en ik ga denk ik een hangmat voor hem kopen :D had al heel wat leuke gezien, met zo’n standaard.

Zo’n hokje is ook leuk maar dan moet je er wel wat zand voor storten inderdaad ;)
pi_199192322
Mijn nieuwe begeleider is zo goed... Heeft heel veel verstand van schizo en alles eromheen. Er blijkt nogal veel mogelijk te zijn om mijn leven gemakkelijker te maken

Nu weer verder met mijn waterverf *O* en haakwerkje *O*
  woensdag 28 april 2021 @ 14:47:54 #24
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199192960
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:12 schreef Serinde het volgende:
Wij hebben een huis gekocht en hebben dus vanaf 1 september een tuin. Mijn man is in september jarig en ik ga denk ik een hangmat voor hem kopen :D had al heel wat leuke gezien, met zo’n standaard.

Zo’n hokje is ook leuk maar dan moet je er wel wat zand voor storten inderdaad ;)
Ik kan het aanraden, de hangmat. :Y

Ben met het oog op ooit weer kamperen en opberggemak voor een makkelijk uit elkaar te halen geval gegaan en theoretisch kunnen we er met z'n tweeën in. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199193129
Gefeliciteerd met je oudste Shandaly! *O*

Hier is het wel prachtig weer voor een hangmat. M'n man heeft er een opgehangen, maar ik vind nu de rust niet om er eens in te gaan liggen. :P

Koningsdag heb ik ook doorgebracht in de tuin. De kliko zit vol en op de composthoop past ook niks meer.

Zonde van de buxussen Lienekien. -O- Als je naar de verspreiding van de buxusmot kijkt begon het vooral in het zuiden. Nu heeft Groningen er ook veel last van hoor ik van familie en vrienden daar. Hier hoop ik dat de kwikstaarten de rupsen weer weten te vinden, zoals vorig jaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199193255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik kan het aanraden, de hangmat. :Y

Ben met het oog op ooit weer kamperen en opberggemak voor een makkelijk uit elkaar te halen geval gegaan en theoretisch kunnen we er met z'n tweeën in. :9
Ik vind het ook heerlijk. Nu al zin om daar straks met de baby in te liggen. O+

Mijn schoonzus met een dubbele corona longontsteking in het ziekenhuis. Wat een zorgen zeg.
pi_199193566
Wat akelig dat je schoonzus zo ziek is. :{ Dat is schrikken. Ik zou zelf best angstig zijn als ik er zo ziek van zou worden. Hopelijk knapt ze snel weer op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 28-04-2021 15:41:07 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199193603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:33 schreef Sumppi het volgende:
Wat akelig dat je schoonzus zo ziek is. :{ Daar is schrikken. Ik zou zelf best angstig zijn als ik er zo ziek van zou worden. Hopelijk knapt ze snel weer op.
Ze had zelf ook niet eens zo door dat ze al zo ziek was. Triagist van de hap vond dat ze het gerust nog even aan kon kijken met een saturatie van 89 want ze kwam nog goed over. Dag erna was het nog maar 86 en heeft de eigen huisarts de ambulance laten komen.
pi_199194160
Je zou willen dat ze op de hap al hadden ingegrepen.

Ik las dat verschillende huisartsen hier in Drenthe het zuurstofgehalte van patiënten thuis monitoren, zodat ze eerder kunnen ingrijpen met medicatie. Juist om te voorkomen dat mensen ernstig ziek worden opgenomen in het ziekenhuis en daar pas de medicatie krijgen (wat elders gebeurt). Het idee is dat door in een vroeg stadium in te grijpen je kunt voorkomen dat de ziekte zo ernstig wordt dat een opname noodzakelijk is. Over de resultaten heb ik nog niets gelezen, daar ben ik wel benieuwd naar.
  woensdag 28 april 2021 @ 17:18:10 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199194612
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:37 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ze had zelf ook niet eens zo door dat ze al zo ziek was. Triagist van de hap vond dat ze het gerust nog even aan kon kijken met een saturatie van 89 want ze kwam nog goed over. Dag erna was het nog maar 86 en heeft de eigen huisarts de ambulance laten komen.
Och hemel, dat is toch ernstig! :o

Beterschap voor je schoonzus.
  woensdag 28 april 2021 @ 19:32:33 #31
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199196282
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:37 schreef Cygne het volgende:

[..]

:o

Beterschap. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199198490
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Och hemel, dat is toch ernstig! :o

Beterschap voor je schoonzus.
Ja echt bizar. Zo snel ook hoe dat achteruit gaat.
pi_199201849
Ik was jullie kwijt....

Beterschap voor je schoonzus Cygne.
pi_199202912
Regen, eindelijk.
pi_199202923
quote:
14s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Regen, eindelijk.
Mwuah... De weergoden hebben het slecht gepland ;)
pi_199202936
Moet je de deur uit?
pi_199202971
De lamp moet gewoon aan, zo donker is het -O- achja heeft ook wel iets knus
pi_199202989
quote:
14s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Regen, eindelijk.
M'n plantjes zijn voor, ik vind het wat minder. :') Maar ik heb zo te zien de hele dag regen, ze hadden het gisteren over 37mm. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199203017
Ik was begonnen in de tuin, terwijl ik dacht: eigenlijk zou het wel goed zijn als ik eens op m'n kont ga zitten om wat te breien of lezen. Maarja, de tuin moet ook..

Nu is het voor me besloten. In de regen werken kan natuurlijk niet. :+
pi_199203125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:38 schreef Sumppi het volgende:
Moet je de deur uit?
Ja :) ervaringsdeskundige en boodschappen
pi_199203131
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:44 schreef Sumppi het volgende:
Ik was begonnen in de tuin, terwijl ik dacht: eigenlijk zou het wel goed zijn als ik eens op m'n kont ga zitten om wat te breien of lezen. Maarja, de tuin moet ook..

Gelukkig voor mij had ik al besloten dat m'n volgende tuinklus een deel afdekken ging worden en het zware werk komt in het najaar. De rest is redelijk op orde. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199203138
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:44 schreef Sumppi het volgende:

Hahaha inderdaad! Breien en lezen is ook heel belangrijk
pi_199215319
Goedemorgen :)

Straks (gelijk om tien uur, met de hoop dat het dan nog rustig is) even een boekenwinkel in duiken. Daar heb ik zo'n zin in.

En nu even rustig wakker worden. Gisteren een beetje te vroeg naar bed gegaan, dus erg vroeg wakker. Gestopt met koffie drinken en dat voel ik wel
pi_199217372
Nog net goedemorgen :W

Niet heel lekker geslapen dus straks nog maar een dutje doen.
pi_199219148
Was het druk in de stad, CotS?

Hier is de meivakantie begonnen. Kleuter had in haar drinkbeker kikkervisjes mee, dus nu ben ik me aan het verdiepen in wat ze nodig hebben om de vakantie te overleven.

Ze was erg beschermend. 'Niet zo hard door de bocht mama, dat vinden ze niet fijn!'

En zus zei dat ze kikkers vies vindt. Kleuter legt haar handen om de beker: 'sssst, dat moet je niet zeggen, dan worden ze verdrietig.'

:')
pi_199219164
En ik wil ook een dutje doen, maar ik moet zo nog de oudste van school halen en hij neemt een luidruchtige vriend mee. :+ Gaat hem dus niet worden.

Laat uitlaten en wat vroeger opstaan begint me wat op te breken. Als student heel normale tijden, maar ik word oud. :'(
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:52:05 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199219171
Wij hebben vroeger een keer kikkervisjes in een bak gehad en laten groeien. Alleen geen idee meer wat die bijv. te eten kregen. Ik zal ergens tussen de 6 en de 10 zijn geweest. Het was wel heel fascinerend.
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:02:01 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199219254
Ik kwam op een grote webshop 3 kilo (!) knutselleer (dus kleinere stukken) tegen voor 3,99. Gratis verzending.

Ik geloof er niks van. Heb het wel besteld. :+
pi_199219262
Ja, wij ook toen ik nog op de basisschool zat. Ik weet nog dat als ze pootjes krijgen ze uit het water moeten kunnen klimmen. Op een gegeven ogenblik waren het kikkertjes en sprong er een uit het aquarium. Pas toen zijn we ze naar de sloot gaan brengen.

Deze kregen op school slootwater (algen?), sla en komkommer.

Ik lees dat paardenbloem ook kan. Die heb ik ook wel in de tuin.
pi_199219298
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik kwam op een grote webshop 3 kilo (!) knutselleer (dus kleinere stukken) tegen voor 3,99. Gratis verzending.

Ik geloof er niks van. Heb het wel besteld. :+
Dat lijkt me ook stug met gratis verzending. Misschien zijn het hun restjes en zouden ze het anders weggooien, maar gratis verzending lijkt me dan weer niet logisch.

Waar gebruik je het voor?
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:11:33 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199219390
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook stug met gratis verzending. Misschien zijn het hun restjes en zouden ze het anders weggooien, maar gratis verzending lijkt me dan weer niet logisch.

Waar gebruik je het voor?
Leerwebshops verkopen ook afvalstukjes, maar die prijzen en hoeveelheden liggen heel anders.

Ik wil eens kijken of ik er wat mee kan als ritsuiteindjes voor etuis e.d. Of voor andere verfraaiing. Ben ook vooral heel benieuwd naar ermee werken. Zit ook wel te kijken naar skai en vegan leather.
pi_199220825
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:49 schreef Sumppi het volgende:

Hier is de meivakantie begonnen. Kleuter had in haar drinkbeker kikkervisjes mee, dus nu ben ik me aan het verdiepen in wat ze nodig hebben om de vakantie te overleven.

Ze was erg beschermend. 'Niet zo hard door de bocht mama, dat vinden ze niet fijn!'

En zus zei dat ze kikkers vies vindt. Kleuter legt haar handen om de beker: 'sssst, dat moet je niet zeggen, dan worden ze verdrietig.'

Awwwww O+
pi_199237594
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:49 schreef Sumppi het volgende:

Ahhh wat lief. O+
pi_199241817
Hoe gaat het nu met je schoonzus, Cygne?

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leerwebshops verkopen ook afvalstukjes, maar die prijzen en hoeveelheden liggen heel anders.

Ik wil eens kijken of ik er wat mee kan als ritsuiteindjes voor etuis e.d. Of voor andere verfraaiing. Ben ook vooral heel benieuwd naar ermee werken. Zit ook wel te kijken naar skai en vegan leather.
Van vegan leather had ik nooit gehoord. Goede ontwikkeling.
pi_199241835
Hier een slecht begin van het weekend. We hebben bedwantsen in de logeerkamer. Ieuuw, wat een nachtmerrie. Gelukkig geen last in andere slaapkamers.

Veel mensen die langs zijn geweest en reizen, dus zo zullen ze wel binnen zijn gekomen. Dinsdag komt er gelukkig een bestrijder. Ondertussen alles aan het wassen op zestig graden en spul ligt in de vriezer. Stoommachine gebruikt op het logeerbed (helemaal uit elkaar gehaald) maar daar lijken ze niet hun nest te hebben.

Ik sliep er vanwege de hond, dan kon hij me beneden horen. Brrr, zit onder de bulten. Dacht eerst dat het muggen waren, maar gisternacht viel het kwartje en heb ik de hele nacht niet meer geslapen. :X
  zondag 2 mei 2021 @ 08:15:03 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199241913
Oh, akelig, Sumppi.
pi_199241968
Ja, schijnt dat het lastig is het te bestrijden. Ik hoop dat ik ze niet per ongeluk naar boven heb meegenomen (eitjes dan). Brrr.

En van logees ben ik wel even genezen. :')
pi_199244172
Ja, ik dacht, laat ik jullie ook de kriebels bezorgen.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:44:46 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199244259
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:38 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik dacht, laat ik jullie ook de kriebels bezorgen.
Ga je nou ook op zoek naar de ‘dader’ en/of mogelijke ‘slachtoffers’ waarschuwen?
pi_199244313
Iedereen weet het en ze moeten er maar mee doen wat ze willen.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:49:45 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199244337
quote:
14s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:48 schreef Sumppi het volgende:
Iedereen weet het en ze moeten er maar mee doen wat ze willen.
Een boos bericht in de applogeergroep?
pi_199244375
Nee joh. :D
  zondag 2 mei 2021 @ 12:17:53 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199244743
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:52 schreef Sumppi het volgende:
Nee joh. :D
Nee, dat zou te grappig zijn.
pi_199245016
Ow Sumppi -O- wat naar.
pi_199245257
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 07:51 schreef Sumppi het volgende:
Hoe gaat het nu met je schoonzus, Cygne?
[..]

Van vegan leather had ik nooit gehoord. Goede ontwikkeling.
Ze gaat de goede kant op! Minder zuurstof en hogere saturatie. *O*
pi_199245393
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ze gaat de goede kant op! Minder zuurstof en hogere saturatie. *O*
Wat een fantastisch nieuws voor jullie :*
pi_199245436
Zonder koffie slaap ik echt hele nachten door... Ik moet echt iets verzinnen waardoor ik dit onthoud :')

(oké, en wat geschuif met pillen en soms heb ik zo van die periodes, maar toch)
pi_199245508
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat een fantastisch nieuws voor jullie :*
Ja hč, eindelijk ook weer goed geslapen vannacht. Ze was vanochtend ook weer aan het appen wat ze met onze kleuter voor leuks ging doen als ze helemaal opgeknapt was. Eerst maar aansterken en haar eigen kinderen weer knuffelen als ze niet meer besmettelijk is.
pi_199245631
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja hč, eindelijk ook weer goed geslapen vannacht. Ze was vanochtend ook weer aan het appen wat ze met onze kleuter voor leuks ging doen als ze helemaal opgeknapt was. Eerst maar aansterken en haar eigen kinderen weer knuffelen als ze niet meer besmettelijk is.
Oh dat is allemaal ook erg positief toch! Fijn dat ze aan dit soort dingen (weer) kan denken! Ik blijf duimen voor een snel herstel
pi_199247289
Mooi nieuws Cygne, dat scheelt weer wat kopzorgen. Is de rest van het gezin niet besmet?
pi_199248379
Och wat een luie zondag en een beetje gespannen voor morgen. Dan krijg ik de prik!

Ondertussen met het vijfde poppetje uit mini Kingdom aan het haken met een audioboek
pi_199249103
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:50 schreef Sumppi het volgende:
Mooi nieuws Cygne, dat scheelt weer wat kopzorgen. Is de rest van het gezin niet besmet?
De jongste dochter alleen. Maar die had het al bijna geklaard. Andere dochter en haar man niet.

Spannend, @ChildoftheStars!
pi_199250982
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Och wat een luie zondag en een beetje gespannen voor morgen. Dan krijg ik de prik!

Ondertussen met het vijfde poppetje uit mini Kingdom aan het haken met een audioboek
Beetje jaloers, maar wat fijn dat je je prik krijgt *O*
pi_199251692
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beetje jaloers, maar wat fijn dat je je prik krijgt *O*
Ik ben eigenlijk ook heel erg dankbaar ervoor...
pi_199251698
Ingeschreven voor de online kreadoe eind mei
pi_199252090
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook heel erg dankbaar ervoor...
Fijn! O+
pi_199256765
Om vijf uur al klaar wakker omdat ik bang was me te verslapen. Dus net maar even schoongemaakt en nu even serie kijken met een kopje thee.

Mijn moeder wacht de apotheek op, daarna samen lunchen :)

Waarschijnlijk ben ik na dat alles echt gesloopt :)
pi_199257963
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 06:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om vijf uur al klaar wakker omdat ik bang was me te verslapen. Dus net maar even schoongemaakt en nu even serie kijken met een kopje thee.

Mijn moeder wacht de apotheek op, daarna samen lunchen :)

Waarschijnlijk ben ik na dat alles echt gesloopt :)
Dat laatste is ook niet gek.
Na de vaccinatie gewoon lekker rustig aan doen.
pi_199258840
Oh zeker. Er ligt een mooi boek op me te wachten en een dekentje en thee
  maandag 3 mei 2021 @ 12:22:01 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199259750
Ik wil die prik ook. Geduld is een schone zaak. 8-)

Die bestelling van leerrestjes voor een veel te lage prijs? Is geannuleerd. Zonder opgaaf van reden en staat ook gewoon nog steeds hetzelfde in de webshop. Ben benieuwd of ik iets hoor op mijn vraag.
pi_199259832
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:

Die bestelling van leerrestjes voor een veel te lage prijs? Is geannuleerd. Zonder opgaaf van reden en staat ook gewoon nog steeds hetzelfde in de webshop. Ben benieuwd of ik iets hoor op mijn vraag.
Ik ook! *O*
Vandaag wordt mijn schoonmoeder geprikt. Begin juni gaan alle ouders voor een tweede ronde, zal wel wat rust geven.

En wat raar, vooral zonder communicatie.
pi_199260495
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:

Dat is raar... even mailen?
  maandag 3 mei 2021 @ 13:18:51 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199260550
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is raar... even mailen?
Ik heb een berichtje gestuurd.

Het is die kloterige gigant waar ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet zou moeten kopen want dat zou beter zijn voor mijn karma.
pi_199264741
Zodra het mag ga ik een afspraak maken voor die prik. Kleuter is weer verkouden/ ziekig, waar ik nerveus van werd en dat is juist wat ik niet wil. Bij de andere twee dacht ik er helemaal niet over na als ze ziek bij me kropen, me onder snot smeerden of wat dan ook.

Hoe voel je je CotS?

quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb een berichtje gestuurd.

Het is die kloterige gigant waar ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet zou moeten kopen want dat zou beter zijn voor mijn karma.

Niet meer doen. o|O

Maar soms kun je ook amper om ze heen.
pi_199264780
Met kleine kinderen lijkt me dat ook erg lastig nu -O-

Ik kan ook niet wachten totdat we de prik krijgen.
Mijn ouders en oma krijgen volgende week hun 2e prik, dat is ook al heel fijn.
pi_199264864
Ja, dat is ook fijn. Ik weet eigenlijk niet bij welk jaartal ze nu zijn. Mijn pleegvader/ zwager mocht een afspraak maken en hij is begin 70. Het duurt vast nog wel even voor generatie Y aan de beurt is.

Van de week ontdekte ik dat ik een millennial ben en dat generatie Y hetzelfde is. :+
pi_199265005
Als ik me heel erg aan ga stellen zou ik zeggen een zere/stijve arm te hebben. Dat weegt niet op tegen de voordelen en ik ben zo dankbaar. Zeven juni nummer twee, twee weken geduld en dan ben ik safe

Lijst gemaakt met welke workshops van de KreaDoe ik ga volgen. Voelt gewoon als een weekendje weg... ook al zit ik in mijn eigen huis. Overdag gaat de telefoon uit en alleen maar crea doen
pi_199265019
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:53 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat is ook fijn. Ik weet eigenlijk niet bij welk jaartal ze nu zijn. Mijn pleegvader/ zwager mocht een afspraak maken en hij is begin 70. Het duurt vast nog wel even voor generatie Y aan de beurt is.

Van de week ontdekte ik dat ik een millennial ben en dat generatie Y hetzelfde is. :+
Ik heb ook het idee dat ze in het zuiden sneller vaccineren, of dat je uit een bepaald jaartal eerder aan de beurt ben.

Hmmm dan ben ik ook een millennial.
pi_199265053
Fijn om te horen dat het goed gaat CotS!

Ik heb zaterdag een grote bestelling gedaan bij een buitenlandse webshop. Ik ken veel mensen die daar bestellen en altijd goede ervaringen. Maar nu is mijn betaling nog steeds niet aangekomen -O- het is wel een nationale feestdag vandaag dus hopelijk reageren ze morgen op mijn mailtje. Maar spannend is het wel.
pi_199265054
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik me heel erg aan ga stellen zou ik zeggen een zere/stijve arm te hebben. Dat weegt niet op tegen de voordelen en ik ben zo dankbaar. Zeven juni nummer twee, twee weken geduld en dan ben ik safe

Lijst gemaakt met welke workshops van de KreaDoe ik ga volgen. Voelt gewoon als een weekendje weg... ook al zit ik in mijn eigen huis. Overdag gaat de telefoon uit en alleen maar crea doen
Wat leuk dat ze workshops geven. Welke wil je graag volgen?
pi_199265608
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:07 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat leuk dat ze workshops geven. Welke wil je graag volgen?
Vooral schilder- en tekendingen :) op dat gebied wil ik graag meer leren, dus dat :)
  maandag 3 mei 2021 @ 19:59:35 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199265743
quote:

Ik dacht dat ze niet al te lang geleden bij 1962 waren aangeland, dus dan zijn ze al bij de mensen jonger dan 60.
pi_199266353
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vooral schilder- en tekendingen :) op dat gebied wil ik graag meer leren, dus dat :)
Wat leuk!

Jammer genoeg valt het net in het weekend dat wij een paar dagen weg zijn ivm trouwdag.
pi_199266918
Tussen boeken van 2000+ pagina's maar even Het Gouden Ei gelezen. Ik kende alleen de films, maar Krabbe schrijft echt heel fijn.
pi_199267168
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, op haakgebied valt er denk ik ook weinig meer te leren voor je. :D Met een patroon kom je daar wel uit.

Ik heb eens een cursus gezien waarbij mensen leerden een portret te tekenen. Vooraf hadden ze ook een portret getekend en na de cursus vergeleken ze die tekeningen. Zo'n wereld van verschil.

Zoiets:

https://www.drawright.com(...)orkshop-october-2020

Tof dat je verder bezig gaat met tekenen en schilderen.

quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze niet al te lang geleden bij 1962 waren aangeland, dus dan zijn ze al bij de mensen jonger dan 60.
Oh, dat gaat harder dan ik dacht.

Ik moet er ook nog altijd aan wennen dat ik bijna 40 ben. Pas las ik dat de schrijver Hafid Bouazza is overleden en daarbij werd zijn leeftijd vermeld. Veel te jong natuurlijk, 51 jaar. Tegelijk leek me dat nog ver weg, tot ik zijn geboortejaar zag, 1970.

[ Bericht 22% gewijzigd door Sumppi op 03-05-2021 21:26:57 ]
pi_199267281
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:08 schreef Sarabi het volgende:
Tussen boeken van 2000+ pagina's maar even Het Gouden Ei gelezen. Ik kende alleen de films, maar Krabbe schrijft echt heel fijn.
Dat leest wel vlot weg. :Y Ik wist niet van een verfilming.
pi_199270420
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat leest wel vlot weg. :Y Ik wist niet van een verfilming.
Ja een Nederlandse en een Amerikaanse volgens mij. Maar die laatste volgt niet helemaal het boek.

Het geld is aangekomen bij de buitenlandse webshop *O* nu afwachten hoe lang de levertijd is.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:07:49 #99
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199270584
quote:

Ik ontdekte laatst dat er meerdere dingen tegelijk lopen. M'n moeder uit '58 werd via de huisarts opgeroepen en die was eerder aan de beurt dan m'n vader uit '53. M'n schoonvader uit ik dacht '58 is risicogroep, dus die is al even klaar en m'n schoonmoeder (uit '55 dacht ik) is eind deze week aan de beurt voor de eerste.

Ik wacht het allemaal wel af, huidige verwachting is dat vriend midden juni mag en ik eind juni, dus ik ga de website tzt wel F5'en. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:10:19 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199270609
Oh, over dingen leren gesproken, binnenkort eens kijken wat skillshare te bieden heeft. Is wel een betaalde dienst, maar er schijnen echt veel dingen op te staan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')