abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200051481
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wanneer zowel ts als die Filipijnse vrouw zich er goed bij voelen omdat ze hebben wat ze zelf willen is er niks mis mee. Maar je moet het dan wel zien voor wat het waarschijnlijk is/blijft: prostitutie alleen dan op structurele basis.
Op die manier bekeken is vrijwel iedere relatie prostitutie, want iedereen zoekt wel iets in of wil iets van de ander, of dat nu uiterlijk, status, opleiding, geld, enz is. Dat laatste, geld, is overigens ook iets wat veel vrouwen hier zoeken in een man.
pi_200051485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:11 schreef Menzz het volgende:

[..]

Dat is dan ook een verklaring voor de vele scheidingen.
Exactly

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Als een vrouw de baas wilt spelen, dan spoort zij ook niet.

Misschien lijkt het zo voor je dat alle vrouwen zo in elkaar zitten, omdat die vermeende feministen de media opzoeken. Maar als je zelf goed in je vel zit, dan zal veel minder op dat soort vrouwen gaan letten.
Het is het hele systeem hoor die deze bazige vrouwen vormen tot wie ze zijn. Als je in het westen bent opgegroeid kan je er bijna niets aan doen dat je feministische denkbeelden heb, dat is in ons systeem ingedreund door indoctrinatie van schoolsysteem, tv, internet, enz.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:33:02 #128
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_200051512
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Precies. Het is toch logisch dat mannen geen relatie met een feminist willen aangaan. Is toch irritant hele tijd zo'n vrouw die steeds probeert om te laten zien dat ze ook een man is en een leider wil zijn. Dus ik begrijp het onbegrip van de meeste hier helemaal niet dat TS graag zoekt naar ren vrouw vrouw.
[..]

Nee, de realiteit zegt dat de spoeling in NL dun is. Als een meid het basisschool en middelbare school programma heeft doorlopen dan krijg je minimaal 95% als eindproduct een bazige feminist die nog een lange weg wil gaan verder studeren en/of carrière wil gaan maken en traditioneel huisvrouw helemaal niet eens als een optie ziet.
Maar in bepaalde gemeenschappen is de traditionele huisvrouw nog wel de norm, dus kun je beter daar zoeken? Alleen die vrouwen zul je niet snel op Tinder oid vinden nee.

Ik ken trouwens niet echt veel bazige feministen, dus die 95% zal wel meevallen. Een man hoeft mij ook niet te vertellen hoe ik moet leven, maar ik zal hem ook niet zeggen hoe hij moet leven, dus dat vind ik niet bazig.
Als jouw interpretatie van bazig is dat een vrouw zich niet laat vertellen wat ze moet doen en laten, ja dan zullen er volgens die norm wel veel bazige vrouwen zijn, want tegenwoordig worden we graag als gelijkwaardig gezien, met een eigen mening, die gerespecteerd wordt.

Ik denk trouwens dat ook wel 95% van de mannen het niet erg vindt als een vrouw zelfstandig is en haar ook als gelijkwaardig ziet,dus in feite zouden er voldoende gelijkgestemden moeten zijn om paren te kunnen vormen. Dat het voor jou lijkt alsof de spoeling dun is, komt misschien doordat je naar de verkeerde bronnen kijkt, tijdens uitgaan en op datingapps zul je toch minder vaak de huisvrouw zien. (maar waar je die wel moet zoeken zou ik ook niet weten, behalve in sommige geloofsgemeenschappen).
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
pi_200051528
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar in bepaalde gemeenschappen is de traditionele huisvrouw nog wel de norm, dus kun je beter daar zoeken?
Ik hoef niet te zoeken hoor, heb me gezin al. En ja dat klopt, maar das een klein groepje.

quote:
Ik denk trouwens dat ook wel 95% van de mannen het niet erg vindt als een vrouw zelfstandig is en haar ook als gelijkwaardig ziet,dus in feite zouden er voldoende gelijkgestemden moeten zijn om paren te kunnen vormen.
Dat verhaaltje geloven ook veel mannen in omdat zij ook geïndoctrineerd zijn tot feministen. Maar zodra het aankomt tot toepassing in praktijk dan zal de man zich dood ergeren aan deze zogenaamde 'gelijkwaardige vrouw' (een vent die op een vrouw lijkt).
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:43:28 #130
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_200051532
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat zo'n importbruid inderdaad wat weg heeft van prostitutie. Eigenlijk is het veel erger. Prostituees verkopen hun lichaam voor een bepaald moment en daarna is het afgelopen. Maar zo'n importbruid zet haar hele leven op het spel. En de kans lijkt groot dat ze dan terechtkomt bij een gefrustreerde droeftoeter die veronderstelt dat ze slaafs voor haar man zorgt.
Maar in sommige gevallen denk ik ook wel dat ze misbruik kunnen maken van wanhopige mannen. En ik denk ook wel dat een aantal het niet erg vinden om voor hun man te zorgen. Ik hoop wel dat als ze niet goed behandeld worden door hun man ze wel ergens heen kunnen, want een sociaal vangnet zullen ze in eerste instantie ook niet hebben. Maar ik ga ervanuit dat TS zijn importbruid gewoon goed gaat behandelen, ben er eerder bang voor dat hij bedrogen uitkomt.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
  vrijdag 25 juni 2021 @ 03:28:57 #131
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_200051704
Ik ken haar niet, jij mogelijk ook niet.
En waarschijnlijk kent ze jou ook niet, behalve wat jij haar beloofde! En dat hoeft niet zo heel veel te zijn om sugardaddy te zijn.

Ja achteraf blijkt dat ik misschien voor iemand een sugar daddy was.
Des te mooier ze zijn, des te minder je ze kunt vertrouwen. In elk geval is dat mijn ervaring.

Maar wat kun je er aan doen? Verzamel zoveel mogelijk foto's van haar als je kunt en deze foto' s vergelijken via Google images! Dan kun je tenminste zien welke accounts dezelfde foto's tonen (waar jij geen weet van had).
En ja, ik heb nog wel wat meer geleerd van Catfish op MTV. Dat had jij ook kunnen weten. Maar zo ver ben jij niet gegaan.

Ik kan je wel meer leren, maar op dit moment gedraag jij je als de stalker!
Dus nee, voor alsnog ga ik jou niet helpen!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 05:10:42 #132
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200051793
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:56 schreef ems. het volgende:
Dat gelul over Nederlandse vrouwen en dat je een bikkel bent als je er eentje uit het buitenland trekt _O-

Prima verder. Doen wat je niet laten kan. Maar klinkt allemaal wel beetje incellig.
Mijn Filipina en ik zijn al bijna 19 jaar samen. Maar ik zou niet afgeven op de Nederlandse vrouwen (tenminste vandaag niet _O- ). Want er zijn natuurlijk ook veel lieve goede Nederlandse vrouwen. Ik zie het meer als een kwestie van keuze, welke "smaak" je hebt. En heel veel Nederlandse manen hebben graag een Aziatische vrouw (Uit Indonesië en de Filipijnen ). En waarom, dat kunnen heel veel redenen zijn. Uiterlijk, kleurtje, tintje, liever loempia dan frikandel speciaal. Graag een grote familie, groot eigen gezin. Samen iets opbouwen bv. in de Fiipijnen een huis bezitten, daar jaarlijks op vakantie gaan en ervan dromen straks, met pensioen, je te vestigen. Ben je 170 cm dan ben je relatief klein in Nederland (het land met de grootste mensen ter wereld) Nou, met 170 ben je in de Filipijnen gemiddeld tot groot. Veel mannen willen graag een zorgzame vrouw, dat zijn de meesten daar. Ben je wit van huidskleur dan moet je verder al heel lelijk zijn om NIET mooi gevonden worden in Azië.
Voor mij geldt vooral hun positieve instelling in het leven als aantrekkelijk, en de sterke onderlinge samenhang van de Filipinse vrouwen, zonder hun "man" daarbij te vergeten.

En verder, ik ben blij dat ik (nu) zie dat het topic nog een vervolg heeft gekregen. ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 05:40:15 #133
450228 LeesFoknl
pi_200051812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:40 schreef Cockwhale het volgende:
Vind het wel bijzonder dat je niet in staat bent om in Nederland een leuke vrouw te vinden. Of je eisen zijn belachelijk hoog (in verhouding tot wat je te bieden hebt) of je bent een oerslechte (cucky) flirt.
Zowel mannen als vrouwen hebben een bepaalde "waarde" opgebouwd uit vele criteria. Uiterlijk, opleiding baan, inkomen familie status, milieu, sociale groep, eigenschappen, karakter, zijn of haar eigen wensen. Ook Nederlandse vrouwen willen niet met elke man iets beginnen. Ook zij "wegen" af.

Dar doen die mannen ook, en een bepaalde groep mannen komt dan uit op Aziatisch. Waar hij dan bij de afweging van de Aziatische vrouw gewoon beter, hoger scoort. Dus .... meer kansen.
OM er wat op te noemen, als 30 plus vrouw krijg je het moeilijk in Azië. Heb je een kind en 30 plus heb je het heel moeilijk. Wij zijn rijk want hoe kun je anders een ticket betalen aan de prijs van een gemiddeld jaarloon? Dus je kunt je kinderen naar school laten gaan en later studeren. Je kunt fatsoenlijk wonen en eten kopen. Dus veel zeelui en mannen die op booreilanden werken laten hun gezin in de Filipijnen en als ze dan hun vrije maand hebben vliegen ze (allemaal fijn georganiseerd door hun werkgever) naar hun gezin. Kun je naar je man in Europa of de USA, Canada of Australië verhuizen om daar met je man en gezin te leven, dan heb je het helemaal gemaakt in Aziatische ogen!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 25-06-2021 05:47:11 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 06:00:14 #134
450228 LeesFoknl
pi_200051824
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:43 schreef BeauCis het volgende:

[..]

Dus je zocht als man die vrij weinig te bieden had een meegaande dame, die meeging in het weinige wat jij te bieden had. En omdat jouw geld er in ieder geval voor zorgt dat zij (en haar familie) minder hoeft te werken of minder financieel te lijden heeft denk jij dat het helemaal snor zit en post jij iets relationeels bij de topic filosofie en levensbeschouwing? Want je ziet er vermoedelijk niet uit (kun je niks aan doen), bent niet bijzonder intelligent of grappig (kun je niks aan doen) en zag een mogelijkheid een h#@:r in bed te kopen en een prinses in de keuken? En je wil andere mannen die pech hadden qua looks en competenties, maar die in elk geval wel een klein beetje geld over hadden een zelfde mogelijkheid bieden? Joh, mijn zegen heb je...ja...ik ben liever single dan met een man die een verzorger zoekt en slaafs in de slaapkamer wil, voor een paar kruimels die ik gelukkig hier zelf ook wel bij elkaar kan scharrelen...maar ik denk wel...arme vrouw...blijkbaar heeft zij het financieel zo slecht dat ze meegaat in zo’n armoedige constructie...bedoel, als jij echt een hart in je donder had voelde je medelijden omdat het haar financieel zo slecht ging. Maar dat doe je dus niet. Je gebruikt de financiële mazzel die je hebt omdat je toevallig in het juist land geboren bent. En daarmee buit je een vrouw uit. Ik snap niet hoe mannen als jij überhaupt nog slapen kunnen. Maar jij moet met jezelf leven en ik gelukkig niet.
Blaaskaak (zie het eerste vetgedrukte, nou is de Filipina al een hoer.)

In het cursieve draaf je ook een "beetje" door. Blijf jij maar lekker single :r :r Veel beter voor Nederlandse mannen.

Dat is nou wat ik bedoel, dat heerlijk positieve in Azië vergeleken met die druiloren hier
  vrijdag 25 juni 2021 @ 06:07:52 #135
450228 LeesFoknl
pi_200051832
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:38 schreef BeauCis het volgende:
Wow, ik had gelijk en jij bewijst het hier. Qua persoonlijkheid en fysiek voorkomen heb jij weinig te bieden. Ik vermoedde het, jij bevestigt het. De inhoud van je portemonnee boeit alleen jou wat. Daarmee kon jij kennelijk een volgens jouw woorden ‘financieel onafhankelijke’ dame kopen. Jij post zelf je verhaaltje, dan kun je tegengas verwachten. Wilde je dat niet had je het niet moeten posten. Kun je wel een potje gaan dreigen, heb ik alleen maar meer medelijden met die arme vrouw die je gekocht hebt. Geeft aan dat je naast gebrek aan looks en inhoud ook niet te beroerd bent een vrouw te slaan, of de nek om te draaien. Intens triest heerschap. Hoe kun je praten over een ander in de waarde laten wanneer je dat in je originele post zelf duidelijk niet doet. Ik daag je uit...geef die dame gewoon lekker je geld, zonder voorwaarden...kijken of ze jou dan nog wil. Gok van niet, en vermoed dat jij dat zelf ook weet. En met die wetenschap moet jij verder leven. Fijn leven verder.
Vetgedrukte,... nou mooie Cis, ik heb echt medelijden met jou, zo gefrustreerd en vol haat. En juist daardoor krijg je nog moeilijker een leuke man !!
pi_200051838
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 05:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Mijn Filipina en ik zijn al bijna 19 jaar samen. Maar ik zou niet afgeven op de Nederlandse vrouwen (tenminste vandaag niet _O- ). Want er zijn natuurlijk ook veel lieve goede Nederlandse vrouwen. Ik zie het meer als een kwestie van keuze, welke "smaak" je hebt. En heel veel Nederlandse manen hebben graag een Aziatische vrouw (Uit Indonesië en de Filipijnen ). En waarom, dat kunnen heel veel redenen zijn. Uiterlijk, kleurtje, tintje, liever loempia dan frikandel speciaal. Graag een grote familie, groot eigen gezin. Samen iets opbouwen bv. in de Fiipijnen een huis bezitten, daar jaarlijks op vakantie gaan en ervan dromen straks, met pensioen, je te vestigen. Ben je 170 cm dan ben je relatief klein in Nederland (het land met de grootste mensen ter wereld) Nou, met 170 ben je in de Filipijnen gemiddeld tot groot. Veel mannen willen graag een zorgzame vrouw, dat zijn de meesten daar. Ben je wit van huidskleur dan moet je verder al heel lelijk zijn om NIET mooi gevonden worden in Azië.
Voor mij geldt vooral hun positieve instelling in het leven als aantrekkelijk, en de sterke onderlinge samenhang van de Filipinse vrouwen, zonder hun "man" daarbij te vergeten.

En verder, ik ben blij dat ik (nu) zie dat het topic nog een vervolg heeft gekregen. ^O^
Maar in Nederland leven toch zat Aziatische vrouwen? Waarom dan helemaal naar de filipijnen gaan terwijl je ze hier ook kunt vinden?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 06:16:13 #137
450228 LeesFoknl
pi_200051839
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 15:14 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Ik ben happy met de vrouw die ik getroffen heb en zij is happy met mij.

Dat is alles waar het om gaat TechoCat. Maar sommige mensen kunnen, als ze ongelukkig zijn, niet goed tegen geluk bij anderen. Heeft niets met feminisme te maken, er is geen feministe die een andere vrouw wil verbieden ZELF de man van haar KEUZE te nemen en daar GELUKKG mee te zijn.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 06:43:19 #138
450228 LeesFoknl
pi_200051874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:21 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoe is dan de pilipijnse kijk op relaties en respect voor elkaar anders dan dat het zou zijn met 'de Nederlandse vrouw', vraag ik me dan af.
Is niet te vergelijken.
Als wij een feest hebben en ik als man help mee in de keuken of aan het buffet dan kijken de Filipijnse mensen benauwd. Is hij niet tevreden met zijn vrouw, dat hi het zelf gaat doen. Dat is dan erg "bastos" wreed, hard, ongepast, om zo zijn vrouw in de "urine" te zetten waar anderen bij zijn.

Gezichtsverlies is sowieso absoluut not done en nog gevaarlijk ook (bv. in publiek tegen personeel)

Respect is dus ook, de man de man laten zijn, en de vrouw de vrouw. De man is de baas maar heeft verder niets te zeggen, word NIETS van hem verwacht behalve om een glas water te vragen. Zelfs met een lopend buffet, blijf je als man zitten, je vrouw doet je bordje klaarmaken en brengen. Maar ook de andere aanwezige vrouwen verzorgen je met bv koffie, want zo toon je dat je een goede vrouw bent.

Come on zeg, het is allemaal niet zo moeilijk
pi_200051885
Dus luie mannen die een onderdanige huissloof zoeken moeten voor een importbruiden gaan. :')
  vrijdag 25 juni 2021 @ 06:56:02 #140
450228 LeesFoknl
pi_200051895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:35 schreef einzeinz het volgende:
Wat gaan jullie doen als de emancipatie bij die Filipijnse vrouwen toe slaat?
Je begrijpt het niet. Mannen en vrouwen hebben hun eigen gebieden waar ze "heersen" Vrouwen zijn zeer belangrijk in de Filipijnen. Daar drijft de maatschappij op. Maar het zijn veel meer afgebakende gebieden voor man en vrouw. Neem maar eens .... een makelaar. Dat zijn alleen vrouwen. Brandweer zijn alleen (Chinese) mannen. Banken alles vrouwen zelden een man. Sari sari store (kleine winkeltjes waar je alles los kunt kopen bv snoepje, 1 sigaret, 1 snee brood, 1 portie tandpasta, alles vrouwen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:06:44 #141
108913 Godshand
guide4you
pi_200051908
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:27 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Precies. Het is toch logisch dat mannen geen relatie met een feminist willen aangaan. Is toch irritant hele tijd zo'n vrouw die steeds probeert om te laten zien dat ze ook een man is en een leider wil zijn. Dus ik begrijp het onbegrip van de meeste hier helemaal niet dat TS graag zoekt naar ren vrouw vrouw.
[..]

Nee, de realiteit zegt dat de spoeling in NL dun is. Als een meid het basisschool en middelbare school programma heeft doorlopen dan krijg je minimaal 95% als eindproduct een bazige feminist die nog een lange weg wil gaan verder studeren en/of carrière wil gaan maken en traditioneel huisvrouw helemaal niet eens als een optie ziet.
Zoals ik al schreef, jij kijkt te beperkt. Jouw conservatieve vrouw is hier ook, beetje in de Bible Belt om je heen kijken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200051910
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 06:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Mannen en vrouwen hebben hun eigen gebieden waar ze "heersen" Vrouwen zijn zeer belangrijk in de Filipijnen. Daar drijft de maatschappij op. Maar het zijn veel meer afgebakende gebieden voor man en vrouw. Neem maar eens .... een makelaar. Dat zijn alleen vrouwen. Brandweer zijn alleen (Chinese) mannen. Banken alles vrouwen zelden een man. Sari sari store (kleine winkeltjes waar je alles los kunt kopen bv snoepje, 1 sigaret, 1 snee brood, 1 portie tandpasta, alles vrouwen.
Kan best zijn maar op een gegeven moment denkt zo knap Filipijns dametje wel van 'Wat moet ik met deze 54-jarige dikke Nederlander die uren stinkt, lui is en 0 charisma heeft?
Cindy De Vuyst
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:07:59 #143
450228 LeesFoknl
pi_200051911
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:14 schreef Brybry het volgende:
Dit topic :D

TS is duidelijk een incel en snapt nog niet dat z'n importbruid het spelletje goed aan het spelen is en hem het idee geeft dat hij de winnaar zal zijn _O-

'Ze is zelfstandig en heeft alles op de rit'

Dat hebben ze allemaal, de dames zijn wijzer geworden en weten dat ze dit moeten zeggen om zo'n naïeveling aan de haak te slaan _O- _O-
Ja, ook in bed weten die importbruidjes het spelletje uiterst goed te spelen. Serieus waar. :Y :Y

*O* ~O>
pi_200051917
In mijn buurt woont zo'n koppel. Die man is een stuk in de 50 en zijn Filipijnse vrouw schat ik begin de 30. Die meid ziet er zeer aardig uit en toegegeven ook ik heb wel al eens over stoute dingen met haar gedacht ~O> .

Maar ze is dus samen met een dikkere, oudere, kale man die eigenlijk te dom is om zelfs nog maar voor te bestaan. Wat voor leven heeft dat meisje dan? Ik snap die redenering van hen soms niet, daar is 0,0 liefde mee gemoeid.

Het is niet zo uitgesproken maar die dame wordt gezien als 'het hoertje van ...'.
Cindy De Vuyst
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:14:51 #145
450228 LeesFoknl
pi_200051927
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook geen relatie, maar om nou helemaal een dame uit de Filipijnen te gaan halen gaat me te ver, ik heb daar toch wat dubieuze gevoelens over.\
Ik heb toch de indruk dat zulke dames iemand zoeken om in het westen terecht te komen, man vinden, eenmaal in westen gesetteld, man dumpen en mooi hier blijven.
Ik veroordeel TS niet maar ik denk dat hij in een val loopt
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat de Filipijnen een katholiek land is ( 90% is ) en dan met een ongekend fanatisme. Met Pasen laten er zich in tientallen steden mannen aan het kruis kruisigen. Met Kerst doet men een noveen, 9 dagen naar verschillende kerken. En dan in de kerk alleen op de knieën kruipen, dus zogauw men de kerk ingaat kruipen.
Tuurlijk zullen er zijn maar bij de Filipina's is trouw het hoogste goed. Misschien wel een van hun beste eigenschappen of eigenaardigheden. En ja, natuurlijk niet allen.
pi_200051931
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:01 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ze noemen het wel gelijkwaardig, maar je kan het beter omschrijven als "een vrouw wil tegenwoordig de baas zijn".

En twee bazen gaan niet samen met elkaar, dat werkt gewoon niet, dat gaat tegen de natuur van de man in. De enige manier hoe het wel kan werken is als de man meer vrouwelijk wordt en accepteert dat zij de leidersrol heeft.
Twee bazen? Dus jij wilt in een relatie per se de baas spelen? Een leider nodig hebben in een liefdesrelatie. :')
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:32:28 #147
450228 LeesFoknl
pi_200051976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:05 schreef Justinn het volgende:
Zelden zoveel generalisaties als in een topic als dit gezien. Is er dan geen middenweg ofzo?

Ik snap TS ergens wel. Nederlandse vrouwen kunnen voor veel mennen verwend en veeleisend overkomen. Ik zie dat niet als probleem maar een leuke uitdaging. Echter voert TS een strategie om als verwende en veeleisende Nederlandse man exact hetzelfde trucje uit te voeren bij Filipijnse vrouwen. Als het probleem de Nederlandse maatschappij is, ben jij er in elk geval een onderdeel van. ;)

Dat beeld wordt bij mij enigszins versterkt doordat TS nogal spreekt vanuit zijn eigen achtergronden en ervaringen, maar niet echt laat blijken oprecht geïnteresseerd te zijn in achtergronden, cultuur of -belangrijker- haar persoonlijkheid (en geen gegeneraliseerde). Zolang het bij online daten blijft is het feitelijk gissen waar de intenties liggen, liggen die voor haar bij jou oprecht als persoon of toch die Nederlandse maatschappij die volgens TS 'het probleem' betreft, maar voor haar wellicht alle voordelen bieden.

Persoonlijk zou ik het liefst ervaringen in het land zelf op willen doen met vrouwen én daten in een dergelijk land. Al is het maar een paar maanden.
Moet je doen, is super. Ik raad je aan één overwintering van begin november tot medio april. Zijn de mooiste maanden daar. Het is dan winter, de temperaturen dalen tot onder de 30 graden. De zomer is te heet, heb al 46 meegemaakt. In combinatie met de hoge vochtigheid dus een sauna.
Metro Manila, bars en malls, sari sari stores, restaurants en 7-eleven zijn altijd open, dus 7 x 24 uur het hele jaar door inclusief Pasen, Kerst enz. Manila, the City that never sleeps.

Anecdote .... duur (in tegenstelling tot goedkoop) is in Tagalog "mahal" .Vriendin liefje is in Tagalog ... ook mahal. Ja, schatjes / liefjes zijn duur. _O- No money no honey (= schatje)
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:38:04 #148
450228 LeesFoknl
pi_200052002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:24 schreef FANNN het volgende:

[..]

TS wil gewoon een gehoorzaam vrouwtje, liefst een beetje leuk op te zien, zodat ie erop kan kruipen wanneer en
hoe hij wil en dan moet er nog natuurlijk ook een kindje komen natuurlijk, het liefst één of meer... ze moet snel
de nederlandse taal leren zodat ze ook kan werken én natuurlijk ook het huishouden doen én lekker kunnen
koken...

Wie wil dat nou niet?
Juist, je zou gek zijn als je dat niet wilt, alleen dat kindje, dat ligt dan wel meer aan de betreffende man (geloof me, een Filiipina wil beslist een kindje) .
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:53:33 #149
450228 LeesFoknl
pi_200052136
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:24 schreef Godshand het volgende:

Verder is TS wel schattig naief. Zijn date heeft wel een goede baan, maar waarom staat ze dan wel op een datingsite om Westerse mannen te ontmoeten (zijn link klinkt niet als een site exclusief voor Nederlanders)? Voor de blonde haren? :P Als ze rond kijken hadden ze een Westerse expat kunnen versieren in de Filipijnen zelf, maar dat is teveel moeite natuurlijk, of anders bij succes ga je nog niet naar Europa, dus dat is niks...
Dat kan ik dan wel uitleggen, Een expat of pensionado heef geen interesse in een VASTE partner in de Filipijnen. Die mannen zijn wel monogaam maar zolang als het duurt. Waarom zou ie zich binden? Hij heeft het daar voor het uitzoeken.
De vrouw waar het hier over gaat zoekt een partner / echtgenoot (asawa zowel M als V) Zeg niet my girlfriend want dat is "minder", asawa is sterker.
Een kabit is overigens een minnares. Maar dan wel een die je onderhoudt, appartementje voor huurt enz.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:03:07 #150
450228 LeesFoknl
pi_200052163
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jij vertroebeld de discussie een beetje.
Heb niet het idee dat de ts problemen heeft met een vrouw die werkt, een eigen mening heeft, zelfstandig is.
Maar dat hij gewoon geen strijd en gedoe wil. Eigenlijk niets raars dus wat het vooral zo apart maakt dat hij denkt dat dat met een Nederlander niet kan, want ook Nederlanders onderling willen dit.
IK lees net dat ts-er (iets) autistisch is. Dan zou hij in de Filipijnen, denk ik, minder problemen hebben met of in een relatie. Die vrouwen houden wel van duidelijkheid, als die weten hoe je als man een beetje "tikt" dan is dat gewoon zo, dat wordt makkelijker geaccepteerd en in meegegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')