Meneer die klaagt over inhoud terwijl hij zelf poep praat...quote:Op zondag 20 juni 2021 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah is dit de manier van discussie voeren in dit subforum? Jij lijkt me een enorm domme jongen. Derhalve post gerapporteerd.
Apenrots.... aha dat is het bij jou... puur diep gewortelde racistische overwegingen. Want 'ons blanke ras' mag niet bevuild worden met andere rassen en culturen. Ik had er even geen rekening mee gehouden dat er ook dit soort types rond lopen nee... waarvoor mijn excuses. Succes met het vasthouden aan je white supremacy gedachte Bassie!quote:Op zondag 20 juni 2021 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Meneer die klaagt over inhoud terwijl hij zelf poep praat...
Typisch gedrag van narcistische mannetjes die eigenlijk bovenop de apenrots willen zitten. Als je daar zit dan moet je de vrouwen als vliegen van de strot van je af houden. Blijkbaar zitten jullie erg laag in de pikorde bij de apenrots en reageren jullie de frustratie daarvan maar op deze manier af.
Denkt hij dan dat alle Nederlandse vrouwen zo zijn als in die filmpjes? 🤔quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:25 schreef ems. het volgende:
"Kijk naar dit youtubefilmpje en zie het als bewijs dat mijn sociale onaantrekkelijkheid niet aan mij ligt maar een feministen"
Toch vreemd weer dat je opeens het over rassen moet gaan hebben.quote:Op zondag 20 juni 2021 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Apenrots.... aha dat is het bij jou... puur diep gewortelde racistische overwegingen. Want 'ons blanke ras' mag niet bevuild worden met andere rassen en culturen. Ik had er even geen rekening mee gehouden dat er ook dit soort types rond lopen nee... waarvoor mijn excuses. Succes met het vasthouden aan je white supremacy gedachte Bassie!
quote:Op zondag 20 juni 2021 09:01 schreef Document1 het volgende:
Wijzen naar mannen met losse handjes en dan vervolgens zelf dreigen iemands nek om te draaien. Deze TS komt er wel, klinkt inderdaad als puik relatiemateriaal. Waarom zou hij toch nog single zijn?
Ugh nog zo'n feministische vrouw hierquote:Op zondag 20 juni 2021 11:14 schreef Brybry het volgende:
Dit topic![]()
TS is duidelijk een incel en snapt nog niet dat z'n importbruid het spelletje goed aan het spelen is en hem het idee geeft dat hij de winnaar zal zijn![]()
'Ze is zelfstandig en heeft alles op de rit'
Dat hebben ze allemaal, de dames zijn wijzer geworden en weten dat ze dit moeten zeggen om zo'n naïeveling aan de haak te slaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel aannames weer, maar je bent mij aan het verwarren met TS. Of is iedereen die een mening heeft over arrogante Nederlandse vrouwen direct dik en lelijk ? Nouja, zal wel. Geeft verder niet hoor 'mister Apenrots' racist.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch vreemd weer dat je opeens het over rassen moet gaan hebben.![]()
Ik heb het alleen over de primaire sociale gedragingen die bij alle mensen hetzelfde werkt. Waarschijnlijk maakt ook zulke onzin uitkramen je ook minder geliefd bij de dames.
Ik - vrouw- zoek vrouwelijke monteurs en uitvoerders. Ze zijn van harte welkom.quote:Op zondag 20 juni 2021 09:13 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als vrouwen zich als mannen gedragen.
[..]
Je kan het beter omschrijven als mannelijke vrouwen. Wat er mis is is het volgende:
-mannen zijn leiders
-vrouwen zijn volgers
-feministen zijn leiders
-mannen en feministen botsen
[..]
Het gaat niet om gelijkheid, maar om macht en ideologie verspreiding (links marxistische troep). Waarom zijn er geen vrouwenquota bij banen als stratenmaker?
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:10 schreef InstortendeSter het volgende:
bowa zit weer lekker te trollen hoor, die heeft nog nooit een vrouw aangeraakt laat staan een relatie mee gehad.
Ik ben ook vriendelijk tegen mijn buren en de postbode, lijkt me vrij normaal toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:15 schreef Polenbatser het volgende:
Financieel onafhankelijk zijn in de Filipijnen betekent natuurlijk niet dat een westerse man je niet nog veel meer kan bieden op financieel vlak. Maar goed, we weten niet waarom die Filipijnse iets in TS ziet, hoeft niet geld gerelateerd te zijn natuurlijk.
Wel heel apart dat in de omgeving van TS iedereen moeite lijkt te hebben met NLse vrouwen. En die arme neef moet zelfs het gezeur van 2 vrouwen doorstaan, want hij heeft een open relatie waar hij zelf 0 zeggenschap over heeft. Dat hebben die vrouwen hem ook al afgepakt kennelijk.
Ik vraag me ook af of die dames uit al die voorbeelden eigenlijk weten dat ze TS en zijn familieleden hebben afgewezen. Er staat niet veel meer dan dat ze vriendelijk en hoffelijk zijn geweest, sja dat lijkt me een normale omgangsvorm (m/v). Na een vriendelijk praatje ga ik ook m'n eigen weg weer, nooit geweten dat dat bij de ander als een afwijzing kan worden opgevat. Maar kennelijk is vriendelijk doen al iets heel speciaals waaruit je moet kunnen afleiden dat iemand interesse in je heeft ofzo? Ik noem vriendelijk zijn een basisvoorwaarde voor interactie tussen 2 onbekenden. Maar ja, dat zal wel weer te veeleisend zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:54 schreef probeer het volgende: een treurig en generaliserend haattopic over 'de Nederlandse vrouw'.
Maar feit is dat 95% (minimaal!) van alle NL vrouwen onder de 30 feminisme in hun systeem hebben verankerd. Je zal niet veel vrouwen tegen komen die bewust gaan kiezen voor een carrière als huisvrouw en moeder zijn direct na de middelbare school bv.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:05 schreef Justinn het volgende:
Zelden zoveel generalisaties als in een topic als dit gezien. Is er dan geen middenweg ofzo?
Het is zo jammer dat we hier zo moeten vervallen naar deze laagdrempeligheid, ook als het gaat om het heen en weer naar/van @BeauCis, het is een niveau dat gewoon niet zo hoort en persoonlijk ben ik daar echt niet trots op. Het neemt simpelweg niet weg dat ik gewoonweg niet goed met de gemiddelde mentaliteit van Nederlandse vrouwen om kan gaan. Het zij zo. Ik vind ook persoonlijk je zwakte toegeven juist weer een sterk punt. Niet alleen maar zeggen waar je goed in bent, maar ook durven zeggen, "hier ben ik niet zo goed in, en dan zoek ik alternatieven".quote:Op zondag 20 juni 2021 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook geen relatie, maar om nou helemaal een dame uit de Filipijnen te gaan halen gaat me te ver, ik heb daar toch wat dubieuze gevoelens over.\
Ik heb toch de indruk dat zulke dames iemand zoeken om in het westen terecht te komen, man vinden, eenmaal in westen gesetteld, man dumpen en mooi hier blijven.
Ik veroordeel TS niet maar ik denk dat hij in een val loopt
TS wil gewoon een gehoorzaam vrouwtje, liefst een beetje leuk op te zien, zodat ie erop kan kruipen wanneer enquote:Op donderdag 24 juni 2021 00:05 schreef Justinn het volgende:
Dat beeld wordt bij mij enigszins versterkt doordat TS nogal spreekt vanuit zijn eigen achtergronden en ervaringen, maar niet echt laat blijken oprecht geïnteresseerd te zijn in achtergronden, cultuur of -belangrijker- haar persoonlijkheid (en geen gegeneraliseerde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |