abonnement Unibet Coolblue
pi_199971593
Ha ha de frustratie spat ervan af bij de conservatie mannetjes die terug willen naar de jaren 60. _O-
pi_199971621
Incel galore hier. Dat ze allemaal tong lookalikes zijn is natuurlijk niet de reden dat ze vrijgezel zijn. Nee, het ligt aan de vrouw die niet heel de dag in de keuken op ze wil wachten tot ze hun bierbuik eindelijk door de deur gewrongen hebben.
pi_199971648
Veel onderdrukte mannen hier in dit topic :D
Van die kerels die dan hun seizoenskaart bij hun favoriete voetbalclub opzeggen om te gaan shoppen met de vrouw :') Of die dan mee moeten gaan in de hysterische Instagram posts 'kijk ons eens het gelukkige gezin uithangen' van moeder de vrouw. En ineens stopt de verhaallijn, gaan ze uit elkaar en bleken die mooie beelden puur gebaseerd op aandachtsgeilheid en machtsbelustheid.

Nee doe mij maar een lekkere Thaise van 45 kilo die zo de wervels in je rug recht maakt door over je heen te lopen ipv een vadsig 90 kilo wegend feministisch Hollands mormel @Wereldgozer @Poepz0r
U MAD?
pi_199971783
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ah is dit de manier van discussie voeren in dit subforum? Jij lijkt me een enorm domme jongen. Derhalve post gerapporteerd.
Meneer die klaagt over inhoud terwijl hij zelf poep praat...

Typisch gedrag van narcistische mannetjes die eigenlijk bovenop de apenrots willen zitten. Als je daar zit dan moet je de vrouwen als vliegen van de strot van je af houden. Blijkbaar zitten jullie erg laag in de pikorde bij de apenrots en reageren jullie de frustratie daarvan maar op deze manier af. :W
pi_199971835
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Meneer die klaagt over inhoud terwijl hij zelf poep praat...

Typisch gedrag van narcistische mannetjes die eigenlijk bovenop de apenrots willen zitten. Als je daar zit dan moet je de vrouwen als vliegen van de strot van je af houden. Blijkbaar zitten jullie erg laag in de pikorde bij de apenrots en reageren jullie de frustratie daarvan maar op deze manier af. :W
Apenrots.... aha dat is het bij jou... puur diep gewortelde racistische overwegingen. Want 'ons blanke ras' mag niet bevuild worden met andere rassen en culturen. Ik had er even geen rekening mee gehouden dat er ook dit soort types rond lopen nee... waarvoor mijn excuses. Succes met het vasthouden aan je white supremacy gedachte Bassie!
U MAD?
  zondag 20 juni 2021 @ 11:03:20 #56
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199972446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:25 schreef ems. het volgende:
"Kijk naar dit youtubefilmpje en zie het als bewijs dat mijn sociale onaantrekkelijkheid niet aan mij ligt maar een feministen" 8-)
Denkt hij dan dat alle Nederlandse vrouwen zo zijn als in die filmpjes? 🤔
To BG or not to BG!
pi_199972481
Niet teleurgesteld door dit topic.
pi_199972504
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Apenrots.... aha dat is het bij jou... puur diep gewortelde racistische overwegingen. Want 'ons blanke ras' mag niet bevuild worden met andere rassen en culturen. Ik had er even geen rekening mee gehouden dat er ook dit soort types rond lopen nee... waarvoor mijn excuses. Succes met het vasthouden aan je white supremacy gedachte Bassie!
Toch vreemd weer dat je opeens het over rassen moet gaan hebben. :?

Ik heb het alleen over de primaire sociale gedragingen die bij alle mensen hetzelfde werkt. Waarschijnlijk maakt ook zulke onzin uitkramen je ook minder geliefd bij de dames.
pi_199972519
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:01 schreef Document1 het volgende:
Wijzen naar mannen met losse handjes en dan vervolgens zelf dreigen iemands nek om te draaien. Deze TS komt er wel, klinkt inderdaad als puik relatiemateriaal. Waarom zou hij toch nog single zijn? _O-
:D
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199972538
Dit topic :D

TS is duidelijk een incel en snapt nog niet dat z'n importbruid het spelletje goed aan het spelen is en hem het idee geeft dat hij de winnaar zal zijn _O-

'Ze is zelfstandig en heeft alles op de rit'

Dat hebben ze allemaal, de dames zijn wijzer geworden en weten dat ze dit moeten zeggen om zo'n naïeveling aan de haak te slaan _O- _O-
pi_199972577
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:14 schreef Brybry het volgende:
Dit topic :D

TS is duidelijk een incel en snapt nog niet dat z'n importbruid het spelletje goed aan het spelen is en hem het idee geeft dat hij de winnaar zal zijn _O-

'Ze is zelfstandig en heeft alles op de rit'

Dat hebben ze allemaal, de dames zijn wijzer geworden en weten dat ze dit moeten zeggen om zo'n naïeveling aan de haak te slaan _O- _O-
Ugh nog zo'n feministische vrouw hier :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199972895
Heeft ts zijn droomvrouw al ontmoet eigenlijk?
No bitch to me
pi_199973017
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Toch vreemd weer dat je opeens het over rassen moet gaan hebben. :?

Ik heb het alleen over de primaire sociale gedragingen die bij alle mensen hetzelfde werkt. Waarschijnlijk maakt ook zulke onzin uitkramen je ook minder geliefd bij de dames.
Veel aannames weer, maar je bent mij aan het verwarren met TS. Of is iedereen die een mening heeft over arrogante Nederlandse vrouwen direct dik en lelijk ? Nouja, zal wel. Geeft verder niet hoor 'mister Apenrots' racist.
U MAD?
pi_199973873
bowa zit weer lekker te trollen hoor, die heeft nog nooit een vrouw aangeraakt laat staan een relatie mee gehad.
  zondag 20 juni 2021 @ 19:53:08 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_199981402
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:13 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als vrouwen zich als mannen gedragen.
[..]

Je kan het beter omschrijven als mannelijke vrouwen. Wat er mis is is het volgende:

-mannen zijn leiders
-vrouwen zijn volgers
-feministen zijn leiders
-mannen en feministen botsen
[..]

Het gaat niet om gelijkheid, maar om macht en ideologie verspreiding (links marxistische troep). Waarom zijn er geen vrouwenquota bij banen als stratenmaker?
Ik - vrouw- zoek vrouwelijke monteurs en uitvoerders. Ze zijn van harte welkom.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_199981526
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:10 schreef InstortendeSter het volgende:
bowa zit weer lekker te trollen hoor, die heeft nog nooit een vrouw aangeraakt laat staan een relatie mee gehad.

Bedankt voor jouw mening voormalig obees.

KLB / TS is een teringdebiel die op zijn telefoon kijkt tijdens het rijden..

U MAD?
pi_200012862
Ik moest even denken aan deze....






[ Bericht 10% gewijzigd door FANNN op 22-06-2021 19:10:12 ]
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200028808
Waar is TS?

Zit ie al in het vliegtuig om zijn importbruidje te halen?
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200035994
Financieel onafhankelijk zijn in de Filipijnen betekent natuurlijk niet dat een westerse man je niet nog veel meer kan bieden op financieel vlak. Maar goed, we weten niet waarom die Filipijnse iets in TS ziet, hoeft niet geld gerelateerd te zijn natuurlijk.

Wel heel apart dat in de omgeving van TS iedereen moeite lijkt te hebben met NLse vrouwen. En die arme neef moet zelfs het gezeur van 2 vrouwen doorstaan, want hij heeft een open relatie waar hij zelf 0 zeggenschap over heeft. Dat hebben die vrouwen hem ook al afgepakt kennelijk.

Ik vraag me ook af of die dames uit al die voorbeelden eigenlijk weten dat ze TS en zijn familieleden hebben afgewezen. Er staat niet veel meer dan dat ze vriendelijk en hoffelijk zijn geweest, sja dat lijkt me een normale omgangsvorm (m/v). Na een vriendelijk praatje ga ik ook m'n eigen weg weer, nooit geweten dat dat bij de ander als een afwijzing kan worden opgevat. Maar kennelijk is vriendelijk doen al iets heel speciaals waaruit je moet kunnen afleiden dat iemand interesse in je heeft ofzo? Ik noem vriendelijk zijn een basisvoorwaarde voor interactie tussen 2 onbekenden. Maar ja, dat zal wel weer te veeleisend zijn.
pi_200036241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:15 schreef Polenbatser het volgende:
Financieel onafhankelijk zijn in de Filipijnen betekent natuurlijk niet dat een westerse man je niet nog veel meer kan bieden op financieel vlak. Maar goed, we weten niet waarom die Filipijnse iets in TS ziet, hoeft niet geld gerelateerd te zijn natuurlijk.

Wel heel apart dat in de omgeving van TS iedereen moeite lijkt te hebben met NLse vrouwen. En die arme neef moet zelfs het gezeur van 2 vrouwen doorstaan, want hij heeft een open relatie waar hij zelf 0 zeggenschap over heeft. Dat hebben die vrouwen hem ook al afgepakt kennelijk.

Ik vraag me ook af of die dames uit al die voorbeelden eigenlijk weten dat ze TS en zijn familieleden hebben afgewezen. Er staat niet veel meer dan dat ze vriendelijk en hoffelijk zijn geweest, sja dat lijkt me een normale omgangsvorm (m/v). Na een vriendelijk praatje ga ik ook m'n eigen weg weer, nooit geweten dat dat bij de ander als een afwijzing kan worden opgevat. Maar kennelijk is vriendelijk doen al iets heel speciaals waaruit je moet kunnen afleiden dat iemand interesse in je heeft ofzo? Ik noem vriendelijk zijn een basisvoorwaarde voor interactie tussen 2 onbekenden. Maar ja, dat zal wel weer te veeleisend zijn.
Ik ben ook vriendelijk tegen mijn buren en de postbode, lijkt me vrij normaal toch?
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200036690
Goh, dit had oprecht een goed topic kunnen worden, als het daadwerkelijk ging over je ervaringen rondom een relatie met een Filipijnse vrouw en haar komst naar dit land. Cultuurverschillen, zaken regelen, bezoek, etc.

Maar in plaats daarvan is dit een treurig en generaliserend haattopic over 'de Nederlandse vrouw'.

Beter rot je gewoon op naar de Filipijnen. Fucking incel.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200036821
Zelden zoveel generalisaties als in een topic als dit gezien. Is er dan geen middenweg ofzo?

Ik snap TS ergens wel. Nederlandse vrouwen kunnen voor veel mennen verwend en veeleisend overkomen. Ik zie dat niet als probleem maar een leuke uitdaging. Echter voert TS een strategie om als verwende en veeleisende Nederlandse man exact hetzelfde trucje uit te voeren bij Filipijnse vrouwen. Als het probleem de Nederlandse maatschappij is, ben jij er in elk geval een onderdeel van. ;)

Dat beeld wordt bij mij enigszins versterkt doordat TS nogal spreekt vanuit zijn eigen achtergronden en ervaringen, maar niet echt laat blijken oprecht geïnteresseerd te zijn in achtergronden, cultuur of -belangrijker- haar persoonlijkheid (en geen gegeneraliseerde). Zolang het bij online daten blijft is het feitelijk gissen waar de intenties liggen, liggen die voor haar bij jou oprecht als persoon of toch die Nederlandse maatschappij die volgens TS 'het probleem' betreft, maar voor haar wellicht alle voordelen bieden.

Persoonlijk zou ik het liefst ervaringen in het land zelf op willen doen met vrouwen én daten in een dergelijk land. Al is het maar een paar maanden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Justinn op 24-06-2021 00:13:09 ]
pi_200037155
quote:
13s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:54 schreef probeer het volgende: een treurig en generaliserend haattopic over 'de Nederlandse vrouw'.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:05 schreef Justinn het volgende:
Zelden zoveel generalisaties als in een topic als dit gezien. Is er dan geen middenweg ofzo?
Maar feit is dat 95% (minimaal!) van alle NL vrouwen onder de 30 feminisme in hun systeem hebben verankerd. Je zal niet veel vrouwen tegen komen die bewust gaan kiezen voor een carrière als huisvrouw en moeder zijn direct na de middelbare school bv.

[ Bericht 13% gewijzigd door BookFreak op 24-06-2021 02:37:08 ]
  donderdag 24 juni 2021 @ 02:20:38 #74
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_200037182
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook geen relatie, maar om nou helemaal een dame uit de Filipijnen te gaan halen gaat me te ver, ik heb daar toch wat dubieuze gevoelens over.\
Ik heb toch de indruk dat zulke dames iemand zoeken om in het westen terecht te komen, man vinden, eenmaal in westen gesetteld, man dumpen en mooi hier blijven.
Ik veroordeel TS niet maar ik denk dat hij in een val loopt
Het is zo jammer dat we hier zo moeten vervallen naar deze laagdrempeligheid, ook als het gaat om het heen en weer naar/van @BeauCis, het is een niveau dat gewoon niet zo hoort en persoonlijk ben ik daar echt niet trots op. Het neemt simpelweg niet weg dat ik gewoonweg niet goed met de gemiddelde mentaliteit van Nederlandse vrouwen om kan gaan. Het zij zo. Ik vind ook persoonlijk je zwakte toegeven juist weer een sterk punt. Niet alleen maar zeggen waar je goed in bent, maar ook durven zeggen, "hier ben ik niet zo goed in, en dan zoek ik alternatieven".

Deze dame waar ik nu ruim 3 maanden mee date is totaal niet uit op een visa of geld, want ze heeft zelf ruim voldoende (voor Filipijnse begrippen). Ze zijn niet allemaal arm en hopeloos daar. Sommigen weten zich aardig op te werken maar hebben simpelweg ook wat pech in hun liefdesleven. Een relatie kun je nooit afdwingen, je hebt chemie of niet. Zij geeft mij een heel fijn gevoel van oprechtheid, nooit chagrijnig, altijd in voor humor, goedlachs en kijkt uit naar de dag dat de grenzen daar weer opengaan. Daar wachten we nu op.

Laat ik nu net toevallig bij de instantie werken die gaat over immigratie en naturalisatie dus als het zover is kan ik alle informatie vrij makkelijk aanwenden.
pi_200037185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:05 schreef Justinn het volgende:
Dat beeld wordt bij mij enigszins versterkt doordat TS nogal spreekt vanuit zijn eigen achtergronden en ervaringen, maar niet echt laat blijken oprecht geïnteresseerd te zijn in achtergronden, cultuur of -belangrijker- haar persoonlijkheid (en geen gegeneraliseerde).
TS wil gewoon een gehoorzaam vrouwtje, liefst een beetje leuk op te zien, zodat ie erop kan kruipen wanneer en
hoe hij wil en dan moet er nog natuurlijk ook een kindje komen natuurlijk, het liefst één of meer... ze moet snel
de nederlandse taal leren zodat ze ook kan werken én natuurlijk ook het huishouden doen én lekker kunnen
koken...

Wie wil dat nou niet?
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200037186
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:20 schreef TechnoCat het volgende:
Laat ik nu net toevallig bij de instantie werken die gaat over immigratie en naturalisatie dus als het zover is kan ik alle informatie vrij makkelijk aanwenden.
OH dat is handig _O-
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200037202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:24 schreef FANNN het volgende:

[..]

TS wil gewoon een gehoorzaam vrouwtje, liefst een beetje leuk op te zien, zodat ie erop kan kruipen wanneer en
hoe hij wil en dan moet er nog natuurlijk ook een kindje komen natuurlijk, het liefst één of meer... ze moet snel
de nederlandse taal leren zodat ze ook kan werken én natuurlijk ook het huishouden doen én lekker kunnen
koken...

Wie wil dat nou niet?
Ja als je het zo beschrijft snap ik al die boze juffies hier wel dat gaan ze nooit van ze winnen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200037209
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:20 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat we hier zo moeten vervallen naar deze laagdrempeligheid, ook als het gaat om het heen en weer naar/van @:beaucis, het is een niveau dat gewoon niet zo hoort en persoonlijk ben ik daar echt niet trots op. Het neemt simpelweg niet weg dat ik gewoonweg niet goed met de gemiddelde mentaliteit van Nederlandse vrouwen om kan gaan. Het zij zo. Ik vind ook persoonlijk je zwakte toegeven juist weer een sterk punt. Niet alleen maar zeggen waar je goed in bent, maar ook durven zeggen, "hier ben ik niet zo goed in, en dan zoek ik alternatieven".

Deze dame waar ik nu ruim 3 maanden mee date is totaal niet uit op een visa of geld, want ze heeft zelf ruim voldoende (voor Filipijnse begrippen). Ze zijn niet allemaal arm en hopeloos daar. Sommigen weten zich aardig op te werken maar hebben simpelweg ook wat pech in hun liefdesleven. Een relatie kun je nooit afdwingen, je hebt chemie of niet. Zij geeft mij een heel fijn gevoel van oprechtheid, nooit chagrijnig, altijd in voor humor, goedlachs en kijkt uit naar de dag dat de grenzen daar weer opengaan. Daar wachten we nu op.

Laat ik nu net toevallig bij de instantie werken die gaat over immigratie en naturalisatie dus als het zover is kan ik alle informatie vrij makkelijk aanwenden.
Klinkt wel ideaal maar eh... weet ze dit?


quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB1gMQ6Z?li=BBoPOOe

Ik ben 44 (en dus uit 1976), en bij mij viel eergisteren de uitnodiging voor vaccinatie al op de mat. In de brief staat ook vermeld dat ik zou vallen onder een medische risicogroep. Aardig vreemd want ik val niet onder een medische risicogroep. :? Ik ga er niet vanuit dat mijn aangetoonde 'autisme' een rol speelt bij vaccinatie.


Heb je daarom moeite om een Nederlandse vrouw te vinden? Of van mij part een Filipijnse vrouw die
al hier woont?
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200037214
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:24 schreef FANNN het volgende:

[..]

TS wil gewoon een gehoorzaam vrouwtje, liefst een beetje leuk op te zien, zodat ie erop kan kruipen wanneer en
hoe hij wil en dan moet er nog natuurlijk ook een kindje komen natuurlijk, het liefst één of meer... ze moet snel
de nederlandse taal leren zodat ze ook kan werken én natuurlijk ook het huishouden doen én lekker kunnen
koken...

Wie wil dat nou niet?
Heerlijk toch? Alleen ze hoeft niet een baan buiten te hebben, lekker full time huisvrouw, top. Niks mis mee.
pi_200037216
quote:
16s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja als je het zo beschrijft snap ik al die boze juffies hier wel dat gaan ze nooit van ze winnen.
Ik ben niet Boos... ik zie alleen steeds die Boer Joél voor me en dat wordt ik treurig ;(

quote:
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200037221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:44 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Heerlijk toch? Alleen ze hoeft niet een baan buiten te hebben, lekker full time huisvrouw, top. Niks mis mee.
Da's waar... niks mis mee...
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200037232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:20 schreef TechnoCat het volgende:
dat ik gewoonweg niet goed met de gemiddelde mentaliteit van Nederlandse vrouwen om kan gaan. Het zij zo.
Nou, dikke prima. Maar laat het daar dan gewoon bij, ipv die ellenlange klaagzang over wat er volgens jou allemaal wel niet schort aan die Nederlandse vrouwen. Hoe verwacht je nou nog een constructief topic wanneer je de helft van je verhaal bezig bent met het naar beneden trappen van de helft van de Nederlandse bevolking?
"Pools are perfect for holding water"
  Miss 200.000.000! donderdag 24 juni 2021 @ 03:25:06 #83
367000 roos94
pi_200037245
Goed topic weer vogeltjedans
pi_200037267
- Kap hier mee -

[ Bericht 96% gewijzigd door CoolGuy op 24-06-2021 09:04:05 ]
pi_200037901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:20 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat we hier zo moeten vervallen naar deze laagdrempeligheid, ook als het gaat om het heen en weer naar/van @:beaucis, het is een niveau dat gewoon niet zo hoort en persoonlijk ben ik daar echt niet trots op. Het neemt simpelweg niet weg dat ik gewoonweg niet goed met de gemiddelde mentaliteit van Nederlandse vrouwen om kan gaan. Het zij zo. Ik vind ook persoonlijk je zwakte toegeven juist weer een sterk punt. Niet alleen maar zeggen waar je goed in bent, maar ook durven zeggen, "hier ben ik niet zo goed in, en dan zoek ik alternatieven".

Deze dame waar ik nu ruim 3 maanden mee date is totaal niet uit op een visa of geld, want ze heeft zelf ruim voldoende (voor Filipijnse begrippen). Ze zijn niet allemaal arm en hopeloos daar. Sommigen weten zich aardig op te werken maar hebben simpelweg ook wat pech in hun liefdesleven. Een relatie kun je nooit afdwingen, je hebt chemie of niet. Zij geeft mij een heel fijn gevoel van oprechtheid, nooit chagrijnig, altijd in voor humor, goedlachs en kijkt uit naar de dag dat de grenzen daar weer opengaan. Daar wachten we nu op.

Laat ik nu net toevallig bij de instantie werken die gaat over immigratie en naturalisatie dus als het zover is kan ik alle informatie vrij makkelijk aanwenden.
In dit geval hoop ik dat jullie gelukkig worden!
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 09:03:03 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200038185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 03:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Nou, dikke prima. Maar laat het daar dan gewoon bij, ipv die ellenlange klaagzang over wat er volgens jou allemaal wel niet schort aan die Nederlandse vrouwen. Hoe verwacht je nou nog een constructief topic wanneer je de helft van je verhaal bezig bent met het naar beneden trappen van de helft van de Nederlandse bevolking?
Ja, helemaal eens. Die onzin stopt nu dan dus ook.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200038454
Het grappige is dat zowel TS als lieden als @BookFreak precies de dames die ze de hemel in prijzen, ook gewoon in Nederland hebben..

In "Boer zoekt vrouw" was een boer, die een beetje zoals TS was, nooit succes bij de vrouwen, woonde nog in de boerderij met zijn moeder, deed wel het boeren, vader was er niet meer. Hij wilde een "lief christelijk meisje". In het buitenland wilde hij niet zoeken.

Op zijn oproep reageerde 5 vrouwen, waar hij uiteindelijk met 1 vrouw eindigde. Die was inderdaad vrij meegaand, conservatief en geheel bereid zich te wijden als leven als boerin en de Heere. En de boer niets in de weg liggen.

Ik zelf heb een tijd met een half Surinaamse Hindoe/NL dame gedate die vooral Hindoe cultuur in zich had. Paste niet bij mij, ze wilde uiteindelijk een rustig gezinsleven en zich wijden aan man en kinderen, man moet zich dan vooral wijden aan zijn gezin, zijn sociale leven was niet belangrijk. Kookte dan voor je. Niet dat ze het erg vond dat ik wel eens kookte maar anders was het ok. Ze was bereid ver te gaan voor haar man, bereid ook baan op te zeggen als er kinderen zouden komen etc.

En dan heb ik het nog geeneens over de islamitische dames in dit land, die vooral meestal iemand uit hun land van afkomst willen, maar er zijn ook genoeg gemengde huwelijken. Geregeld hangen dergelijke dames ook een conservatieve levenswijze aan. Het zijn net mensen, je hebt vele variaties, sommige streng in de leer, andere meer seculier (mn Turkse vind je dat meer). Marokkaanse vrouwen zijn dan alleen wat temperament voller. Ik heb zelf niets met religie en val zelf niet op dergelijke dames, maar niet al die dames zijn even streng islamitisch en vallen geregeld ook op Nederlanders. Je krijgt er wel net als een dame uit Oost-Azië wel een hele familie er bij. Hoe dan ook, sta je voor de Turkse of Marokkaanse cultuur open en ben je geïnteresseerd in de islam dan is er genoeg keus in Nederland.

Verder is TS wel schattig naief. Zijn date heeft wel een goede baan, maar waarom staat ze dan wel op een datingsite om Westerse mannen te ontmoeten (zijn link klinkt niet als een site exclusief voor Nederlanders)? Voor de blonde haren? :P Als ze rond kijken hadden ze een Westerse expat kunnen versieren in de Filipijnen zelf, maar dat is teveel moeite natuurlijk, of anders bij succes ga je nog niet naar Europa, dus dat is niks...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200038555
TS spreekt zichzelf erg tegen. Je zegt ballen te hebben door een vrouwtje te halen uit de Filipijnse ( klinkt alsof je een huisdier haalt) 1 waarmee je gelijkwaardig door het leven kan of te wel een vrouw die ja en amen zegt, 1 die geen tegengas gas geeft, want dat kan de ts niet aan. Best triest dat je zo in het leven staat
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:39:36 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200038580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:20 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat we hier zo moeten vervallen naar deze laagdrempeligheid, ook als het gaat om het heen en weer naar/van @:beaucis, het is een niveau dat gewoon niet zo hoort en persoonlijk ben ik daar echt niet trots op. Het neemt simpelweg niet weg dat ik gewoonweg niet goed met de gemiddelde mentaliteit van Nederlandse vrouwen om kan gaan. Het zij zo. Ik vind ook persoonlijk je zwakte toegeven juist weer een sterk punt. Niet alleen maar zeggen waar je goed in bent, maar ook durven zeggen, "hier ben ik niet zo goed in, en dan zoek ik alternatieven".

Deze dame waar ik nu ruim 3 maanden mee date is totaal niet uit op een visa of geld, want ze heeft zelf ruim voldoende (voor Filipijnse begrippen). Ze zijn niet allemaal arm en hopeloos daar. Sommigen weten zich aardig op te werken maar hebben simpelweg ook wat pech in hun liefdesleven. Een relatie kun je nooit afdwingen, je hebt chemie of niet. Zij geeft mij een heel fijn gevoel van oprechtheid, nooit chagrijnig, altijd in voor humor, goedlachs en kijkt uit naar de dag dat de grenzen daar weer opengaan. Daar wachten we nu op.

Laat ik nu net toevallig bij de instantie werken die gaat over immigratie en naturalisatie dus als het zover is kan ik alle informatie vrij makkelijk aanwenden.
Wat beaucis daar deed vond ik nu niet echt typisch voor de Nederlandse vrouw hoor.

Verder klinkt wat je schrijft eigenlijk heel normaal voor een beginnende relatie. Als je in de eerste 6 maanden al gedonder hebt kan je er maar beter mee stoppen.
Dan hoor je nog lekker op een roze wolk te zitten en in jullie geval erg uit te zien naar elkaar eindelijk irl ontmoeten. Ook bij Nederlanders onder elkaar werkt dat normaliter zo. Na de puberteit heeft niemand zin in beginnende relaties die dan al drama opleveren.

Het lijkt er dus op dat je iemand gevonden hebt wat mogelijk een fijne en langdurige relatie kan gaan worden. Een gezonde en fijne relatie zonder onnodig drama. Dat is iets wat we allen door schade en schande moeten leren, om sneller te zeggen dit gaat m niet worden en beter te zoeken naar iemand die goed bij ons past.
Dat is zo voor jou en mij, is ook zo voor je vriendin. En als je dan zo iemand vindt is dat ontzettend fijn. Het is je dan ook van harte gegund. Maak elkaar gelukkig!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:44:22 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200038623
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 02:44 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Heerlijk toch? Alleen ze hoeft niet een baan buiten te hebben, lekker full time huisvrouw, top. Niks mis mee.
Jij vertroebeld de discussie een beetje.
Heb niet het idee dat de ts problemen heeft met een vrouw die werkt, een eigen mening heeft, zelfstandig is.
Maar dat hij gewoon geen strijd en gedoe wil. Eigenlijk niets raars dus wat het vooral zo apart maakt dat hij denkt dat dat met een Nederlander niet kan, want ook Nederlanders onderling willen dit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200038711
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:02 schreef TechnoCat het volgende:
Hoi luitjes, ik kreeg het verzoek een deeltje 2 te starten omdat het 1e vol zat. :-)

Deel 1:
R&P / Filipijnse vrouw naar Nederland halen (optie 2 - fatsoen kun je doen)

Goed, waar ging dit om. Voor mij persoonlijk, en ik zal er geen doekjes om winden was het schier onmogelijk om een juiste vrouw hier in Nederland te vinden. Ik was daarin niet de enige. Mijn neef, na zijn scheiding, heeft ook ellenlang gezocht maar kon maar niet tot iemand komen die een beetje fatsoen had of zelfs gewoon een babbeltje. Tevens, mijn vader is een paar jaar terug ook vrijgezel geworden en zelfs die beste man lukt het maar niet om een leuke vrouw te vinden. Ze wijzen hem al voorbaat af zonder hem iets te vragen, dat is toch gewoon erg? En wat ik, en deze twee anderen allemaal met elkaar gemeen hebben: Is het feit dat we alle drie vinden dat over het algemeen daten met een Nederlandse zo goed als onmogelijk is, of we weten ze allemaal niet te vinden.

Uit de ervaringen van ons allemaal is gebleken dat die paar Nederlandse vrouwen die we troffen, hoe vriendelijk we ook waren, ons zonder al te veel na te denken constant zo aan de kant schoven en je kon zo vriendelijk en hoffelijk zijn als je wou, maar uiteindelijk het mocht allemaal niet baten. Als je als Nederlandse man het niet volledig gemaakt hebt in je leven, met een goed betaalde baan en er uitziet als Leonardo di Caprio dan kun je het wel vergeten.

Het was mijn neef die als 1e de stap zette om de te kieskeurige, te veeleisende Nederlandse vrouw een rug toe te draaien en op zoek te gaan naar een partner die gelijk met je is. Een partner waarmee je op gelijkwaardig niveau door het leven kunt, zonder dat je op je tenen hoeft te lopen ivm het gemiddelde ego gedrag van de Nederlandse vrouw. Laat ik even wel even vooropstellen dat echt niet alle vrouwen in Nederland zo zullen zijn, maar het is wel zo als je dit zo vaak overkomt dat je niet tot nauwelijks tot dating komt met een Nederlandse vrouwen, door een, wat ik al eerder noemde, een schots en scheve verhouding op dating sites en het feit dat de vrouwen hier weten dat ze alle keus hebben, dat het dan gewoon een keer ophoud.

En ik heb dan berichten gelezen over dat je dan als Nederlandse man een loser bent omdat je dan zgn een makkelijk vrouwtje wilt zoeken in een ander land. Ik denk eerder andersom. Wij, de groep mannen die dit doen, laten juist ballen zien door niet het gedrag van in ons ogen veel te veeleisende Nederlandse vrouw te accepteren en ze simpelweg de bons te geven en verder kijken over de landsgrens. Kijk ik bv. naar mijn andere neef, die heeft wel twee dames (twee, inderdaad, een open relatie met 2 vrouwen), maar ik zie gewoon hoe hij gebukt gaat onder het ontiegelijke gedram, geclaim en gezeur van die beide vrouwen. En als hij al bij mij op visite is staat die telefoon van hem roodgloeiend. Die neef heeft naar mijn mening geen leven, en hij zelf ook met directe woorden tegen mij gezegd "Ach, ik ga gewoon mee met flow om problemen te voorkomen", met andere woorden, hij accepteert alles en gaat geen discussie aan, omdat hij die toch niet kan winnen. Moet hij weten, ik hoef zulke type vrouwen niet.

Mijn andere neef heeft dus nu inmiddels al 3 jaar een relatie met een Filipijnse dame. Het is inderdaad waar dat er nogal een stigma aan hangt als je gaat daten met een Filipijnse vrouw, zeker als ze aanzienlijk jonger dan je is (meer dan 20 jaar). Echter, in mijn optiek heb ik nu de perfecte match gevonden, een dame, 36 jaar oud, dus maar 8 jaar jonger dan ik, geheel zelfstandig, woont op zichzelf, is niet financieel afhankelijk, maar, en ik benadruk de MAAR in dit verhaal, wel een vrouw die heel graag een duurzame fijne relatie wil en zij heeft haar redenen om niet met een Filipijn te daten. Fair enough lijkt me. Ik heb eerder gedate met een Mexicaanse, dat is niet echt lekker afgelopen, dat was een gevalletje, 200% jaloezie, sarcasme en beschuldigingen van vreemdgaan die allemaal uit de lucht gegrepen waren en op die manier heb ik de 'latina' leren kennen. Van wat ik op internet had gelezen over deze groep kwam in 1 op 1 compleet naar voren in dit verhaal. Dat wil ik dan ook zo snel mogelijk achter mij laten.

In dit topic wil ik graag wat taboes doorbreken voor allicht andere mannen die tegen hetzelfde probleem aanlopen, namelijk de te veeleisende Nederlandse vrouw. Nee, je bent geen mislukkeling, je bent juist sterk door je te verzetten tegen dit soort type vrouwen en je toont juist veel respect als je juist aangeeft dat je een goed hart hebt, respect hebt, en als het gevoel wederzijds is. En er zijn genoeg Filipijnse vrouwen die wel degelijk graag een fatsoenlijke relatie willen. Natuurlijk moet je opletten voor de oplichters, maar oplichters vind je overal, in de Filipijnen, China, Rusland, de VS en natuurlijk ook hier in Nederland. Mijn advies betreffende het daten met een Filipijnse vrouw:
- Registreer je op www.filipinocupid.com (nee ik ben geen affiliate) en betaal netjes voor een maand de premium optie. Reden hiervoor is, dat op deze site relatief weinig oplichters komen en het aanbod is zeer groot. Ook de moderatie op deze site is strikt en het is een oprechte degelijke site.
- Neem de tijd, wordt niet op slag verliefd vanwege een enkele goed uitziende foto
- Let op haar reacties, zodra ze over een "defecte telefoon" of "zieke familielid" begint en er geen geld voor heeft, laat het varen.
- Wees oprecht in je eigen profiel, zeg precies wie jij bent en wat je zoekt en ook wat je niet zoekt. Wil je geen kinderen, weer eerlijk en zet het er neer. Je zult nog steeds bericht krijgen van alleenstaande moeders maar wijs hun op jouw oprechte wens dat je bv. geen kinderen wilt. Dat is jouw recht, en als jij dat netjes overbrengt, geen man overboord.
- Het is raadzaam om in je profiel aan te geven, dat je wel iemand zoekt die de Engelse taal goed beheerst, zowel in schrijven, praten, lezen en verstaan. Ook een beetje fatsoenlijke internetverbinding is een must als je wilt beeldbellen. Immers zonder beide opties kun je niet tot nauwelijks een relatie opbouwen.
- Je mag misschien dan wel praten met een Filipijnse dame, maar ga niet de 'superieure' Nederlander uithangen, uit het 'supermoderne ultratechnologische' Europa bla bla, maar wees gewoon een normaal persoon en ga zeker niet direct bij zo'n vrouw wijzen op haar 'sexy' looks. Zelfs serieuze Filipijnse vrouwen zitten daar niet op te wachten. Praat over normale onderwerpen. Immers, de langer je de tijd neemt om iemand te leren kennen de groter de kans is dat zij ook jou serieus neemt.
- Je kunt er gif op innemen dat jij als Nederlander veel berichten zult ontvangen. Voel je niet verplicht op iedereen te reageren, het zou natuurlijk wel mooi zijn, en ook respectvol, ook als je geen interesse hebt, omdat dit gewoon even te zeggen.

Dus nogmaals, daten met een Filipijnse vrouw, ik denk gewoon, als je de JUISTE treft, dan zit je gebakken gebeiteld en heb je een hele fijne partner voor de rest van je leven. En nogmaals, voel je niet zwak als je geen Nederlandse vrouw kunt vinden, want dat ligt niet aan jou, dat ligt aan onze maatschappij, immers waarom hebben wij zo'n woningnood hier? Is simpelweg door de individualisering van de gehele maatschappij dat met name het gemiddelde gedrag van de Nederlandse vrouw (niet ten goede) heeft veranderd. Ikzelf ben van mening dat iemand die ver gaat, half de wereld over reist, oceanen over gaat, puur voor een lieve vrouw, dat zijn de bikkels, dat zijn de mannen die geen behoefte hebben aan de mirakels van een Nederlandse vrouw.

Ik zal later even kijken of ik nog wat quotes kan doen uit het vorige topic, heb nog geen tijd gehad om het helemaal door te lezen. :-)
Dus je gaat een vrouw kopen? Nee, dat is inderdaad veel beter dan een Hollandse schone... :r
pi_200038757
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:07 schreef ToT het volgende:

Ik heb in eigen land meerdere vriendinnen gehad, maar telkens voelde het gewoon niet goed.

Anders gezegd, je kon bij hen je eigen wil niet opleggen.
pi_200038880
hoe zijn de ervaringen met russische import

aziatische vrouwen vind ik echt niks

blond blauwe ogen wil ik
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 24 juni 2021 @ 10:10:55 #95
74056 crew  ToT
pi_200038894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:56 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Anders gezegd, je kon bij hen je eigen wil niet opleggen.
:') Dit soort kortzichtige kutusers....
pi_200038910
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Veel onderdrukte mannen hier in dit topic :D
Van die kerels die dan hun seizoenskaart bij hun favoriete voetbalclub opzeggen om te gaan shoppen met de vrouw :') Of die dan mee moeten gaan in de hysterische Instagram posts 'kijk ons eens het gelukkige gezin uithangen' van moeder de vrouw. En ineens stopt de verhaallijn, gaan ze uit elkaar en bleken die mooie beelden puur gebaseerd op aandachtsgeilheid en machtsbelustheid.

Nee doe mij maar een lekkere Thaise van 45 kilo die zo de wervels in je rug recht maakt door over je heen te lopen ipv een vadsig 90 kilo wegend feministisch Hollands mormel @:wereldgozer @:poepz0r
Wow, de frustratie spat er van af.
pi_200038917
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:46 schreef TornadoDK het volgende:
Heeft ts zijn droomvrouw al ontmoet gekocht eigenlijk?
Fixed
pi_200040855
Als ik sommige users hier moet geloven gaan NLse vrouwen puur voor de liefde en niet voor geld, status, opleiding, uiterlijk, enz. zoals buitenlandse vrouwen?
pi_200041567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:09 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe zijn de ervaringen met russische import

aziatische vrouwen vind ik echt niks

blond blauwe ogen wil ik
Als je ben opgegroeid met het idee dat een relatie bestaat uit geven en nemen dan is een Russin meestal geen geschikte partner. Een compromis sluiten staat bij hun gelijk aan een verlies. Die blauwe ogen kun je krijgen dan. :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:08:58 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200041594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:22 schreef Menzz het volgende:
Als ik sommige users hier moet geloven gaan NLse vrouwen puur voor de liefde en niet voor geld, status, opleiding, uiterlijk, enz. zoals buitenlandse vrouwen?
Maar weer eens een ander useraccount aangemaakt?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')