Misschien hebben ze het vermoeden dat je autisme een beetje aan het inzakken is en willen ze het d.m.v. deze vaccinatie weer op peil brengen.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB1gMQ6Z?li=BBoPOOe
Ik ben 44 (en dus uit 1976), en bij mij viel eergisteren de uitnodiging voor vaccinatie al op de mat. In de brief staat ook vermeld dat ik zou vallen onder een medische risicogroep. Aardig vreemd want ik val niet onder een medische risicogroep.Ik ga er niet vanuit dat mijn aangetoonde 'autisme' een rol speelt bij vaccinatie.
Wat is jullie gedachte?
Zijn er meer mensen van mijn leeftijd die al een uitnodiging hebben ontvangen?
Ik ga de vaccinatie overigens wel halen en waarschijnlijk blijft het bij 1 prik aangezien ik al 1x Corona heb gehad, 4,5 maand geleden ongeveer.
Juist onder autisten zitten verhoudingsgewijs veel Corona-sceptici, dus logisch dat die met voorrang een spuitje krijgen.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:
Ik ben 44 (en dus uit 1976), en bij mij viel eergisteren de uitnodiging voor vaccinatie al op de mat. In de brief staat ook vermeld dat ik zou vallen onder een medische risicogroep. Aardig vreemd want ik val niet onder een medische risicogroep.Ik ga er niet vanuit dat mijn aangetoonde 'autisme' een rol speelt bij vaccinatie.
Wat is jullie gedachte?
Ik ga de vaccinatie overigens wel halen en waarschijnlijk blijft het bij 1 prik aangezien ik al 1x Corona heb gehad, 4,5 maand geleden ongeveer.
Krijg je jaarlijks een uitnodiging voor de griepprik?quote:Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:
Wat is jullie gedachte?
Bron? Herken dit niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Juist onder autisten zitten verhoudingsgewijs veel Corona-sceptici, dus logisch dat die met voorrang een spuitje krijgen.
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het vermoeden dat je autisme een beetje aan het inzakken is en willen ze het d.m.v. deze vaccinatie weer op peil brengen.
Dit dus. Het stond wekenlang op 1962. Het gaat nu weer vooruit.quote:Op maandag 17 mei 2021 07:26 schreef NgInE het volgende:
Ik ben van de jaren '80, dus ik moet nog even wachten helaas. Wel fijn dat er eindelijk een beetje vaart in begint te komen.
Zal wel hard gaan nu met 130k prikken per dag.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:25 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dit dus. Het stond wekenlang op 1962. Het gaat nu weer vooruit.
Als autisme bij jou 'aangetoond' is, dan staat dat ergens in je medisch dossier. Als mensen met Down uitnodigingen krijgen (als allerhoogste risicogroep zelfs), dan kan ik me voorstellen dat mensen met een autisme-aantekening dat uiteindelijk ook krijgen. Er zijn veel niveaus natuurlijk, waaronder niveaus waarin ernstig sociale beperkingen aanwezig zijn (niet kunnen omgaan met veranderingen van de omgeving enzo) die niet veel verschillen met die van Downies.quote:Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:
Wat is jullie gedachte?
Neequote:
Nee, ik heb nog nooit echt iets gehad. Afgezien van die 'psychologische' stempel dan.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:05 schreef probeer het volgende:
Ooit longklachten gehad? Dat was voor mijn moeder de reden waarom de huisarts haar bij een risicogroep indeelde en ze iets eerder langs mocht komen voor d'r prik.
Ik krijg nooit een uitnodiging voor een griepprik. Ik heb wel ooit een keer een griepprik gehad, maar dat ging toen uit van de werkgever, maar dan praten we over 2005. Daarna nooit weer. Ik was nooit zo happig op griepprikken. Je wist nooit 100% wat er in zat en normaliter ga je (op jonge leeftijd) niet dood van een beetje griep.quote:Op zondag 16 mei 2021 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Krijg je jaarlijks een uitnodiging voor de griepprik?
41, morgen vaccinatie afspraak.
Tja, misschien heb je wel gelijk, dat het een aantekening is in mijn medisch dossier. Ik zie alleen het verband niet tussen corona en autisme. Ik heb het virus al 1x gehad, vorig jaar in december, ben ook wel 1,5 week aardig ziek geweest, maar of autisme vervolgens de effecten heeft versterkt lijkt me toch vreemd. Maar ja, ik ben geen dokter, noch weet ik eigenlijk niet zoveel van autisme en wat het allemaal inhoud, simpelweg omdat ik er zelf niets van voel. Ik merk het pas: als het zich uit (bv. door een rare opmerking) en als iemand mij daar op wijst en ik later er nog eens met een scheef oog naar terugkijk en denk, "Hmmmmja, niet zo slim die reactie". Dus dat autisme merk ik pas als ik er eigenlijk door anderen op gewezen word.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:41 schreef Knipoogje het volgende:
Als autisme bij jou 'aangetoond' is, dan staat dat ergens in je medisch dossier. Als mensen met Down uitnodigingen krijgen (als allerhoogste risicogroep zelfs), dan kan ik me voorstellen dat mensen met een autisme-aantekening dat uiteindelijk ook krijgen. Er zijn veel niveaus natuurlijk, waaronder niveaus waarin ernstig sociale beperkingen aanwezig zijn (niet kunnen omgaan met veranderingen van de omgeving enzo) die niet veel verschillen met die van Downies.
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het vermoeden dat je autisme een beetje aan het inzakken is en willen ze het d.m.v. deze vaccinatie weer op peil brengen.
quote:Op zondag 16 mei 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Juist onder autisten zitten verhoudingsgewijs veel Corona-sceptici, dus logisch dat die met voorrang een spuitje krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |