abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2021 @ 13:49:28 #1
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_199449802
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB1gMQ6Z?li=BBoPOOe

Ik ben 44 (en dus uit 1976), en bij mij viel eergisteren de uitnodiging voor vaccinatie al op de mat. In de brief staat ook vermeld dat ik zou vallen onder een medische risicogroep. Aardig vreemd want ik val niet onder een medische risicogroep. :? Ik ga er niet vanuit dat mijn aangetoonde 'autisme' een rol speelt bij vaccinatie.

Wat is jullie gedachte?
Zijn er meer mensen van mijn leeftijd die al een uitnodiging hebben ontvangen?

Ik ga de vaccinatie overigens wel halen en waarschijnlijk blijft het bij 1 prik aangezien ik al 1x Corona heb gehad, 4,5 maand geleden ongeveer.
pi_199449878
Ik heb ook mijn oproep gisteren ontvangen. Mijn leeftijdsgroep (1975) is pas halverwege juni aan de beurt maar volgens huisarts behoor ik tot de risicogroep omdat ik jaarlijks de griepprik krijg.

Krijg jij ook jaarlijks de oproep voor de griepprik? Want dat is de groep die eergister en gister de oproep heeft ontvangen.
pi_199450040
quote:
Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:

Ik ben 44 (en dus uit 1976), en bij mij viel eergisteren de uitnodiging voor vaccinatie al op de mat. In de brief staat ook vermeld dat ik zou vallen onder een medische risicogroep. Aardig vreemd want ik val niet onder een medische risicogroep. :? Ik ga er niet vanuit dat mijn aangetoonde 'autisme' een rol speelt bij vaccinatie.

Wat is jullie gedachte?

Ik ga de vaccinatie overigens wel halen en waarschijnlijk blijft het bij 1 prik aangezien ik al 1x Corona heb gehad, 4,5 maand geleden ongeveer.
Misschien hebben ze het vermoeden dat je autisme een beetje aan het inzakken is en willen ze het d.m.v. deze vaccinatie weer op peil brengen.
pi_199450058
Krijg je de griepprik?
pi_199450082
Ooit longklachten gehad? Dat was voor mijn moeder de reden waarom de huisarts haar bij een risicogroep indeelde en ze iets eerder langs mocht komen voor d'r prik.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 16 mei 2021 @ 14:06:07 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199450097
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:49 schreef TechnoCat het volgende:

Wat is jullie gedachte?

Juist onder autisten zitten verhoudingsgewijs veel Corona-sceptici, dus logisch dat die met voorrang een spuitje krijgen.
The End Times are wild
pi_199451013
quote:

Wat is jullie gedachte?

Krijg je jaarlijks een uitnodiging voor de griepprik?

41, morgen vaccinatie afspraak.
  zondag 16 mei 2021 @ 15:05:38 #8
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_199451324
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Juist onder autisten zitten verhoudingsgewijs veel Corona-sceptici, dus logisch dat die met voorrang een spuitje krijgen.
Bron? Herken dit niet?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_199456652
Huisartsen hebben naar willekeur lijsten kunnen inleveren van patiënten waarvan zij vonden dat die gevaccineerd zouden moeten worden. Dat was handwerk, waarbij dus ook wel fouten gemaakt kunnen zijn.
  maandag 17 mei 2021 @ 02:22:52 #10
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199461712
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:02 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Misschien hebben ze het vermoeden dat je autisme een beetje aan het inzakken is en willen ze het d.m.v. deze vaccinatie weer op peil brengen.
_O-
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_199462119
39, ik mag donderdag wegens auto immuunziekte. Krijg er ook maar 1 want ik heb ook al corona gehad begin dit jaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199462163
Ik ben van de jaren '80, dus ik moet nog even wachten helaas. Wel fijn dat er eindelijk een beetje vaart in begint te komen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_199462629
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 07:26 schreef NgInE het volgende:
Ik ben van de jaren '80, dus ik moet nog even wachten helaas. Wel fijn dat er eindelijk een beetje vaart in begint te komen.
Dit dus. Het stond wekenlang op 1962. Het gaat nu weer vooruit.
  maandag 17 mei 2021 @ 08:32:28 #14
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199462679
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:25 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Dit dus. Het stond wekenlang op 1962. Het gaat nu weer vooruit.
Zal wel hard gaan nu met 130k prikken per dag.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199462698
Een vriendin van me, 29 jaar, ook al een uitnodiging. Valt ook niet onder een risicogroep, ze vraagt het zich zelf ook af maar is wel blij want ze wou graag op vakantie dit jaar. Mijn ouders, beiden uit 1960, zijn vorige week gevaccineerd. Andere vriendin van me (45 jaar) vorige week de uitnodiging gekregen, dus die zal spoedig gaan prikken.
pi_199468210
quote:

Wat is jullie gedachte?

Als autisme bij jou 'aangetoond' is, dan staat dat ergens in je medisch dossier. Als mensen met Down uitnodigingen krijgen (als allerhoogste risicogroep zelfs), dan kan ik me voorstellen dat mensen met een autisme-aantekening dat uiteindelijk ook krijgen. Er zijn veel niveaus natuurlijk, waaronder niveaus waarin ernstig sociale beperkingen aanwezig zijn (niet kunnen omgaan met veranderingen van de omgeving enzo) die niet veel verschillen met die van Downies.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 17 mei 2021 @ 16:31:40 #17
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_199470705
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:04 schreef Document1 het volgende:
Krijg je de griepprik?
Nee
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:05 schreef probeer het volgende:
Ooit longklachten gehad? Dat was voor mijn moeder de reden waarom de huisarts haar bij een risicogroep indeelde en ze iets eerder langs mocht komen voor d'r prik.
Nee, ik heb nog nooit echt iets gehad. Afgezien van die 'psychologische' stempel dan.
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Krijg je jaarlijks een uitnodiging voor de griepprik?

41, morgen vaccinatie afspraak.
Ik krijg nooit een uitnodiging voor een griepprik. Ik heb wel ooit een keer een griepprik gehad, maar dat ging toen uit van de werkgever, maar dan praten we over 2005. Daarna nooit weer. Ik was nooit zo happig op griepprikken. Je wist nooit 100% wat er in zat en normaliter ga je (op jonge leeftijd) niet dood van een beetje griep.
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:41 schreef Knipoogje het volgende:
Als autisme bij jou 'aangetoond' is, dan staat dat ergens in je medisch dossier. Als mensen met Down uitnodigingen krijgen (als allerhoogste risicogroep zelfs), dan kan ik me voorstellen dat mensen met een autisme-aantekening dat uiteindelijk ook krijgen. Er zijn veel niveaus natuurlijk, waaronder niveaus waarin ernstig sociale beperkingen aanwezig zijn (niet kunnen omgaan met veranderingen van de omgeving enzo) die niet veel verschillen met die van Downies.
Tja, misschien heb je wel gelijk, dat het een aantekening is in mijn medisch dossier. Ik zie alleen het verband niet tussen corona en autisme. Ik heb het virus al 1x gehad, vorig jaar in december, ben ook wel 1,5 week aardig ziek geweest, maar of autisme vervolgens de effecten heeft versterkt lijkt me toch vreemd. Maar ja, ik ben geen dokter, noch weet ik eigenlijk niet zoveel van autisme en wat het allemaal inhoud, simpelweg omdat ik er zelf niets van voel. Ik merk het pas: als het zich uit (bv. door een rare opmerking) en als iemand mij daar op wijst en ik later er nog eens met een scheef oog naar terugkijk en denk, "Hmmmmja, niet zo slim die reactie". Dus dat autisme merk ik pas als ik er eigenlijk door anderen op gewezen word.

[ Bericht 36% gewijzigd door TechnoCat op 17-05-2021 16:38:11 ]
  maandag 17 mei 2021 @ 16:34:41 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199470772
Uit 1963 en 1964, dat zal wel nix worden dan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_199470827
quote:
6s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:02 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

_O- :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199471257
Mensen die nog maagd zijn behoren ook tot de risicogroep, wellicht is dat het.
pi_199471313
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')