abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197897251
Tering, tyfus, k******, kut.

Ik ben dus vanmiddag met mijn achterlijke gladiolenhoofd zo tegen een andere auto aan geknald omdat ik zo nodig een foto wilden maken voor in de vriendenwhatsapp groep. Voor mij reed een auto die er nogal opvallend uit zag. Laat ik even wat historie voor ons aller lezers schetsen.

TS was vroeger te dik, obees, en maakte op een willekeurige zondagmiddag de schrik van zijn leven mee. Ik had wat last van mijn bicep links. Ik dacht er niet echt iets bij behalve misschien verkeerd gelegen en daardoor overbelast ofzo. Maar in een uur straalde het door naar m'n rechterkant. hele bovenkant begon te tintelen en zwaar te voelen. Daarna zakte ik in elkaar van de pijn in mijn rug. Enfin, 112 gebeld om te zeggen dat ik een ambu nodig had. Ze vroegen mij of ik nog mee wilden naar het ziekenhuis, maar daar voor ik mij te goed voor.

Ik ben in de ambu aan de apparatuur gelegd en daar kwam uit dat ik een lichte hartaanval heb gehad. De broeders gaven mij het medisch advies om elke dag minstens 20 minuten te wandelen binnen mijn kunnen, binnen de grenzen te blijven wat voor mij goed voelt en binnen 6 weken langs te komen in't ziekenhuis voor een check-up.

Dat was een zware (hihaho) klap voor TS. Ik ben toen heel veel 2 keer per week gaan wandelen en soms minder gaan eten. Ik ging nog wel 3x per week naar de avondwinkel voor rollen koek. Uiteindelijk ben ik afgevallen zonder te sporten of minder te eten. Als cadeau voor mijn gewichtsverlies heeft iemand mij een prachtige baan aangeboden. Een baan mét lease-auto, waar ik vandaag mee de weg op ging.

Nu zie ik voor mij rijden een totaal verpauperde Renault Clio uit het bouwjaar 1223, er komt een geur uit die bijna 300 meter verder op nog door mijn triple filtered airco komt. Helaas dat geurcamera's nog niet bestaan, maar daarvoor pakte TS zijn telefoon natuurlijk niet. Wat namelijk al van enkele duizenden meters zichtbaar was, was dat deze Clio enorm veel naar links helde. Toch al snel een kleine 30 graden of meer. Alsof al het gewicht van de auto zich boven het linker voorwiel bevond. Deze bewerkwaardige verschijning deed mij meteen terugdenken aan mijn te dikke (obese) dagen van mijn eerdere bestaan. Tenzij de Clio enkele honderden kilo's veevoer aan het verplaatsen was moest het wel een te dikke (obese) bestuurde zijn.

Terwijl ik haastig naar mijn iPhone 12 Pro Max 512 gb zocht tussen de berg gedoneerde slipjes op mijn bestuurders stoel gooit de papzak voor mij het anker uit alsof zijn leven er vanaf hangt. Ik heb nog nooit een auto ZO SNEL tot stilstand zien komen, al is dat bij nader inzien wel logisch gezien het gewicht van de bestuurder.

Na een hendig sjieke slipactie van TS weet ik de schade tot een minimum te beperken. Nu stapt er echter een kolossaal wezen van 1,65m en 230kg uit de auto voor mij, waarop de clio bijna van de grond komt bij het terugveren, je kan je ogen niet geloven. Ik heb pure doodsangsten uitgestaan terwijl ik met deze blob het schadeformulier invulde, het was namelijk allemaal 100% mijn eigen schuld. Toen ik vroeg waarom hij eigenlijk onder dergelijke barre omstandigheden op de weg was stak hij een boos relaas af over wat dat precies toevoegt aan de situatie. Heel vreemd allemaal.

Klacht: TS wil natuurlijk fenomeen op de foto zetten, zet hendig sjieke slip tegen de achterkant van een van de slechtst onderhouden Renault Clio's op de Nederlandse openbare weg.
pi_197897272
quote:
13s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
Nu zie ik voor mij rijden een totaal verpauperde Renault Clio uit het bouwjaar 1223, er komt een geur uit die bijna 300 meter verder op nog door mijn triple filtered airco komt. Helaas dat geurcamera's nog niet bestaan, maar daarvoor pakte TS zijn telefoon natuurlijk niet. Wat namelijk al van enkele duizenden meters zichtbaar was, was dat deze Clio enorm veel naar links helde. Toch al snel een kleine 30 graden of meer. Alsof al het gewicht van de auto zich boven het linker voorwiel bevond. Deze bewerkwaardige verschijning deed mij meteen terugdenken aan mijn te dikke (obese) dagen van mijn eerdere bestaan. Tenzij de Clio enkele honderden kilo's veevoer aan het verplaatsen was moest het wel een te dikke (obese) bestuurde zijn.
:D
pi_197897306
was je dagboek vol?
pi_197897358
Heftig, hoe gaat het nu met je?
pi_197897374
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:14 schreef isax het volgende:
Heftig, hoe gaat het nu met je?
quote:
13s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
Tering, tyfus, k******, kut.
  maandag 8 februari 2021 @ 21:17:26 #6
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197897403
Ik zou je willen vragen waarom je op de weg was, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks wat niet terugkomt in de OP.
pi_197897463
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik zou je willen vragen waarom je op de weg was, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks wat niet terugkomt in de OP.
Wat precies voegt het toe aan dit verhaal of het wel/niet nodig was om de straat op te gaan? De aanrijding is nou al gebeurd.
  maandag 8 februari 2021 @ 21:24:41 #8
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197897522
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:20 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]

Wat precies voegt het toe aan dit verhaal of het wel/niet nodig was om de straat op te gaan? De aanrijding is nou al gebeurd.
Met onverantwoord gedrag kun je jezelf nog eens verongelukken.

Oh, maar dat is ook bijna gebéúrd.
pi_197897568
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Met onverantwoord gedrag kun je jezelf nog eens verongelukken.

Oh, maar dat is ook bijna gebéúrd.
Het maakt toch helemaal niet uit wáárom ik de weg op ben gegaan? Het is toch allemaal al gebeurd? Als het ADVIES is om niet de weg op te gaan is dat geen VERPLICHTING. Ik ga gewoon naar de buurtsuper 13 km om de hoek en dat combineer ik dan met een bezoekje aan mijn moeder. Het is toch MIJN auto en MIJN leven.
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 21:34:05 #10
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197897683
Lemming
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')