Ik stoor mij ook aan uitspraken dat "de Nederlandse vrouw niet goed genoeg is".quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef michiel_merk het volgende:
TS spreekt zichzelf erg tegen. Je zegt ballen te hebben door een vrouwtje te halen uit de Filipijnse ( klinkt alsof je een huisdier haalt) 1 waarmee je gelijkwaardig door het leven kan of te wel een vrouw die ja en amen zegt, 1 die geen tegengas gas geeft, want dat kan de ts niet aan. Best triest dat je zo in het leven staat
Maar weer op de man spelen omdat je inhoudelijk niks te zeggen hebt?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar weer eens een ander useraccount aangemaakt?
Precies ditquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik stoor mij ook aan uitspraken dat "de Nederlandse vrouw niet goed genoeg is".
Als je elke keer meemaakt dat je wordt afgewezen door vrouwen uit jouw eigen omgeving of dat relaties niet werken, zou je je ook af kunnen vragen in hoeverre dat aan jezelf ligt. De meeste mensen in welk land dan ook, kunnen een relatie aangaan die wel werkt.
Als mensen geen zelfreflectie hebben en weinig tot geen empathisch vermogen, dan zullen ze over het algemeen ervaren dat ze geen stabiele relatie aan kunnen gaan.
Een relatie houdt in dat je samen leeft en je naar elkaar probeert te schikken, omdat je weet dat als dat lukt het leven leuker kan zijn dan wanneer je alleen bent. Bij welke partner dan ook zal je op den duur meemaken dat hij/zij eigenschappen heeft die je wat minder leuk vindt of waar je meer moeite mee hebt. Wat ik nou juist een mooi proces vind, is dat wanneer je daarmee omgaat en oplossingen of compromissen probeert te ontdekken die voor zowel jezelf als jouw partner het meest aangenaam zijn, je jezelf ook als persoon ontwikkelt.
Als je sociale problemen hebt waarbij je het moeilijk vindt om je naar de ander aan te passen en je wilt toch een relatie, dan zit er wat mij betreft maar één ding op: aan jezelf werken. Erachterkomen wat bij jou de blokkades zijn in het sociale contact en proberen daarvoor een oplossing te zoeken of een manier hoe je daarmee het beste kan omgaan.
Als ik een importbruidje binnen zou halen, zou ik daarmee ten eerste mijn gevoel van waardigheid verliezen. Ik crepeer nog liever in eenzaamheid dan dat ik zoiets zou doen. Ten tweede: als je een gelijkwaardige relatie met zo'n iemand wilt opbouwen, houdt dat wederom in dat je samen gaat leven en je allebei naar elkaar probeert te schikken.
Jij zal het wel weten!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:17 schreef Menzz het volgende:
[..]
Maar weer op de man spelen omdat je inhoudelijk niks te zeggen hebt?
Die eerste snap ik niet helemaal... maar die tweede is wel duidelijkquote:
In dat eerste filmpje heeft die boze bovenbuurman een importbruid uit Roemenië. Opmerkelijk toen ze die zonnebril droeg en zei dat ze gevallen was en dat die kerel gedurende de hele video driftig aan het blèren is en zichzelf belachelijk maakt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Die eerste snap ik niet helemaal... maar die tweede is wel duidelijk![]()
Ah als je even gaat kijken op You Tube daar vind je zovéél voorbeelden...
Deze is wel héél duidelijk, ik heb ademloos zitten kijken over zovéél domheid![]()
Maar goed... wie weet gaat het bij TS wél allemaal goed, je weet het nooit....
Dus ik wens TS een gelukkig leven toe én zijn toekomstige vrouw ook, meer heb
ik eigenlijk net te zeggen........
Ah ja die boze bovenbuurman was een etterquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:37 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
In dat eerste filmpje heeft die boze bovenbuurman een importbruid uit Roemenië. Opmerkelijk toen ze die zonnebril droeg en zei dat ze gevallen was en dat die kerel gedurende de hele video driftig aan het blèren is en zichzelf belachelijk maakt.
Uit het hele verhaal van TS maak ik op dat het hem tot nu toe niet gelukt is om een partner te vinden en dat het hem daarbij niet lukt om aansluiting te vinden. Dat vind ik op zich heel naar voor hem en ik kan mij goed voorstellen dat hij zich daarbij ongelukkig voelt.
Mijn sympathie gaat wel weg als hij vrouwen blijkbaar ziet als een soort huisdier en de Nederlandse variant bevalt hem niet, dus importeert hij een exemplaar uit Azië.
Veel mensen zijn het er wel over eens dat mannen en vrouwen op een wat verschillende manier denken. Maar als hij op zo'n manier naar vrouwen kijkt, dan vind ik dat wel behoorlijk triest. Geen greintje inlevingsvermogen. Hij lijkt mij ook een type die het werkelijk niet zal snappen als zijn bruidje vervolgens ongelukkig is. Net zo'n type als die Jelle: "Als ik mij gelukkig voel, betekent het dat jij je ook gelukkig voelt, dus wat zit je nu weer moeilijk te doen?! Misschien dat het de volgende keer met een vrouw uit Afrika wel gaat lukken."
En ook een pot pindakaas?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:36 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalik neem wel een teckel ofzo
![]()
Die Jelle zal het waarschijnlijk goed bedoeld hebben, maar zijn belevingswereld is te klein om te kunnen snappen dat als hij iets leuk vindt, dat niet persé betekent dat de ander dat leuk vindt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:39 schreef FANNN het volgende:
Oh ja en die Jelle vond ik een etter trouwens, kelere....... goed dat dat meisje snel weer vertrokken was!
Ditquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik stoor mij ook aan uitspraken dat "de Nederlandse vrouw niet goed genoeg is".
Als je elke keer meemaakt dat je wordt afgewezen door vrouwen uit jouw eigen omgeving of dat relaties niet werken, zou je je ook af kunnen vragen in hoeverre dat aan jezelf ligt. De meeste mensen in welk land dan ook, kunnen een relatie aangaan die wel werkt.
Als mensen geen zelfreflectie hebben en weinig tot geen empathisch vermogen, dan zullen ze over het algemeen ervaren dat ze geen stabiele relatie aan kunnen gaan.
Een relatie houdt in dat je samen leeft en je naar elkaar probeert te schikken, omdat je weet dat als dat lukt het leven leuker kan zijn dan wanneer je alleen bent. Bij welke partner dan ook zal je op den duur meemaken dat hij/zij eigenschappen heeft die je wat minder leuk vindt of waar je meer moeite mee hebt. Wat ik nou juist een mooi proces vind, is dat wanneer je daarmee omgaat en oplossingen of compromissen probeert te ontdekken die voor zowel jezelf als jouw partner het meest aangenaam zijn, je jezelf ook als persoon ontwikkelt.
Als je sociale problemen hebt waarbij je het moeilijk vindt om je naar de ander aan te passen en je wilt toch een relatie, dan zit er wat mij betreft maar één ding op: aan jezelf werken. Erachterkomen wat bij jou de blokkades zijn in het sociale contact en proberen daarvoor een oplossing te zoeken of een manier hoe je daarmee het beste kan omgaan.
Als ik een importbruidje binnen zou halen, zou ik daarmee ten eerste mijn gevoel van waardigheid verliezen. Ik crepeer nog liever in eenzaamheid dan dat ik zoiets zou doen. Ten tweede: als je een gelijkwaardige relatie met zo'n iemand wilt opbouwen, houdt dat wederom in dat je samen gaat leven en je allebei naar elkaar probeert te schikken.
Ik vind hem ook niet leukquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Die Jelle zal het waarschijnlijk goed bedoeld hebben, maar zijn belevingswereld is te klein om te kunnen snappen dat als hij iets leuk vindt, dat niet persé betekent dat de ander dat leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen als je een keertje The Handmaid's Tale eens gaat kijken, snap je misschien dat ik hele andere
ideeën heb over relaties, gelijke relaties dan..![]()
The Handmaid's Tale (TV Series 2017– ) - IMDbGeorge Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
Precies. Het is toch logisch dat mannen geen relatie met een feminist willen aangaan. Is toch irritant hele tijd zo'n vrouw die steeds probeert om te laten zien dat ze ook een man is en een leider wil zijn. Dus ik begrijp het onbegrip van de meeste hier helemaal niet dat TS graag zoekt naar ren vrouw vrouw.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Maar dat hij gewoon geen strijd en gedoe wil. Eigenlijk niets raars dus
Nee, de realiteit zegt dat de spoeling in NL dun is. Als een meid het basisschool en middelbare school programma heeft doorlopen dan krijg je minimaal 95% als eindproduct een bazige feminist die nog een lange weg wil gaan verder studeren en/of carrière wil gaan maken en traditioneel huisvrouw helemaal niet eens als een optie ziet.quote:wat het vooral zo apart maakt dat hij denkt dat dat met een Nederlander niet kan, want ook Nederlanders onderling willen dit.
Wat lul je nou man?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:27 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Precies. Het is toch logisch dat mannen geen relatie met een feminist willen aangaan. Is toch irritant hele tijd zo'n vrouw die steeds probeert om te laten zien dat ze ook een man is en een leider wil zijn. Dus ik begrijp het onbegrip van de meeste hier helemaal niet dat TS graag zoekt naar ren vrouw vrouw.
[..]
Nee, de realiteit zegt dat de spoeling in NL dun is. Als een meid het basisschool en middelbare school programma heeft doorlopen dan krijg je minimaal 95% als eindproduct een feminist die nog een lange weg wil gaan verder studeren en/of carrière wil gaan maken en traditioneel huisvrouw helemaal niet eens als een optie ziet.
Ze noemen het wel gelijkwaardig, maar je kan het beter omschrijven als "een vrouw wil tegenwoordig de baas zijn".quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Een vrouw wil tegenwoordig wel gelijkwaardig tov mannen behandeld worden.
Ja, waarom verlaag jij je eisen niet en word jij dan niet meer vrouwelijk* dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 01:01 schreef BookFreak het volgende:
Ze noemen het wel gelijkwaardig, maar je kan het beter omschrijven als "een vrouw wil tegenwoordig de baas zijn".
En twee bazen gaan niet samen met elkaar, dat werkt gewoon niet, dat gaat tegen de natuur van de man in. De enige manier hoe het wel kan werken is als de man meer vrouwelijk wordt en accepteert dat zij de leidersrol heeft.
Omdat ik een gezonde man ben die niet is geïnfecteerd door het virus feminisme.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 01:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, waarom verlaag jij je eisen niet en word jij dan niet meer vrouwelijk dan?
Aantrekkingskracht is een breed begrip. Het heeft niet zozeer te maken met hoe je er fysiek uitziet, maar meer met hoe je jezelf presenteert naar anderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Tja het ligt eraan hoe ze zich erbij voelen.
Sommigen zijn gewoon te onaantrekkelijk om door anderen aantrekkelijk te worden gevonden.
Ben zelf ook niet de allermooiste en alle mannen die ik leuk vond waren niet verliefd op mij.
Dat is vervelend maar daar kun je als man niet vrouwen de schuld van geven. Jij gaat toch ook zelf je eisen niet verlagen en homo worden omdat er meer aanbod van homo’s is?
Ik schrijf expres eisen verlagen zodat het hopelijk duidelijk wordt hoe bizar dat hele idee is en hoe erg een te hoge eis het is om van een ander te verwachten dat diegene de eigen aantrekkingskracht tot iemand anders kan bepalen. Maar het hoeft natuurlijk niet altijd wederzijds te zijn als er andere dingen even belangrijk zijn zoals dus dat geld.
Wanneer zowel ts als die Filipijnse vrouw zich er goed bij voelen omdat ze hebben wat ze zelf willen is er niks mis mee. Maar je moet het dan wel zien voor wat het waarschijnlijk is/blijft: prostitutie alleen dan op structurele basis.
Dat is dan ook een verklaring voor de vele scheidingen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 01:01 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ze noemen het wel gelijkwaardig, maar je kan het beter omschrijven als "een vrouw wil tegenwoordig de baas zijn".
En twee bazen gaan niet samen met elkaar, dat werkt gewoon niet, dat gaat tegen de natuur van de man in. De enige manier hoe het wel kan werken is als de man meer vrouwelijk wordt en accepteert dat zij de leidersrol heeft.
Als een vrouw de baas wilt spelen, dan spoort zij ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 01:01 schreef BookFreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |