abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199158887
Het Laatste nieuws:

25 april 2021: Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.

Februari 2021: Samantha heeft een relatie met Goudse Gilly, die ook de vader van Angelo blijkt schijnt te zijn

Overigens had Samantha op 15 november, terwijl ze in het ziekenhuis was om de bevalling af te wachten deze opvallende tekst nog geplaatst:

Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: April 2019
SPOILER: Juli & Augustus 2019
SPOILER: December 2019
SPOILER: april 2020
SPOILER: september 2020
SPOILER: december 2020
SPOILER: Januari 2021:
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly

SPOILER: Exen aka de ware
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Hier weer een nieuw deel :)
pi_199158905
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De doodsoorzaak kunnen ze nog niet weten toch? Mocht er een autopsie komen duurt die uitslag even.
Officieel ja, maar gok dat Samanda wel weet wat deze hartstilstand veroorzaakt heeft
pi_199158912
Ik verwacht dat er de komende dagen wel meer naar buiten zal komen over het hoe en wat.
pi_199159025

Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.
pi_199159094
Jeetje dat Dootje dit online zet wordt hier wel stil van. Dan was Samantha ook niet thuis denk ik, vond hem toen ze thuis kwam ofzo? Echt bizar dit. En nogmaals reden dat we nu moeten speculeren over GHB enzo bah
  zondag 25 april 2021 @ 23:24:58 #6
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199159106
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:19 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.
Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199159111
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??
pi_199159113
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ogen :')
Dit is toch niet te lezen.
pi_199159115
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.
Denk GHB met autocorrectie
pi_199159117
Kijk eens aan
pi_199159122
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Mijn ogen :')
Dit is toch niet te lezen.
Denk dat ze vocht voor haar ogen heeft ;(
  zondag 25 april 2021 @ 23:27:44 #12
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159140
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfmoord joh? Heftig. Een OD had ik wel verwacht, maar een bewuste nee. Ook omdat ik iemand die denkt aan zelfmoord niet zo vind passen bij de behoefte van Samantha.

Ag arme samant, de afgelopen dagen ook gedoe weer met Naomi en maik, en nu dit... Het is altijd drama in haar leven. Is zij het niet zelf, wordt het wel gecreëerd :(
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 23:27:58 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199159144
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moestuintjes en Beatrix 8)7
  zondag 25 april 2021 @ 23:28:30 #14
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199159158
Hebben Mike en Naomi nog iets op Insta gedeeld?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 25 april 2021 @ 23:28:51 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199159165
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Denk GHB met autocorrectie
GHBeatrix ;(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199159187
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik snap er ook helemaal niks van. Van een kogel naar moestuintjes naar Beatrix _O-
  zondag 25 april 2021 @ 23:30:45 #17
190186 hierissieweer
pi_199159195
quote:
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??
Zou ze dit bedoelen -->https://en.wikipedia.org/(...)_effect.?wprov=sfla1
  zondag 25 april 2021 @ 23:34:11 #18
38496 Perrin
pi_199159248
quote:
Dat is wel heel obscuur spul. Denk echt de spellingcontrole die er iets heel anders van maakt.
pi_199159294
Het is idd een nogal warrig verhaal, maar ik maak er iig uit op dat zij altijd verwacht had dat hij door een kogel om het leven zou komen, maar dat het dus uiteindelijk een overdosis werd. Waar die moestuintjes en Beatrix op slaan wordt me ook niet helemaal helder, maar goed, de kernboodschap is duidelijk en daar gaat het om.

Maar volgens Dootje dus zelfmoord met slaappillen, afscheidsbrief en al. Even ervan uitgaande dat dat waar is: dat zag ik dus echt niet aankomen! Samantha zal hem dan waarschijnlijk gevonden hebben. Arme meid.
pi_199159300
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:27 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Zelfmoord joh? Heftig. Een OD had ik wel verwacht, maar een bewuste nee. Ook omdat ik iemand die denkt aan zelfmoord niet zo vind passen bij de behoefte van Samantha
Ja inderdaad..zij heeft behoefte aan een evenwichtige brave huisvader met wie je goede gesprekken kan voeren

*poef* wakker worden

Dat mens is zo labiel en destructief als de pest. Soort zoekt soort.
  zondag 25 april 2021 @ 23:38:34 #21
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199159305
Pff, ze heeft niet altijd de beste keuzes in dr leven gemaakt, maar het zit dr ook niet mee zeg... :{
pi_199159311
'Babypapa, moestuintjes, beatrix, ik begreep er serieus geen hol van. Maar dat krijg je wanneer je crackjunk bent, de hersencellen zijn opgerookt.'

Aldus een reactie bij Dootje. Welke FOK!ker is dit?
pi_199159347
Wauw! Wat is dit nou weer voor wending???
Wat erg voor Samant :{
pi_199159374
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 23:43 schreef Butterflower het volgende:
Wauw! Wat is dit nou weer voor wending???
Wat erg voor Samant :{
Ja, dat is echt heel heftig. Een geestelijk stabiel mens krijgt er al een enorme knauw van als een partner zelfmoord pleegt. Blijven altijd zitten met die vraag "waarom heb ik het niet gezien, had ik meer kunnen doen, als ik nou dit of dat had gedaan, was het dan niet zover gekomen", enz. Dat is al vreselijk zwaar om mee te dealen. En voor iemand als Samantha, wiens emoties nog 10x heftiger zijn, al helemaal. Wat je verder ook van haar en de keuzes die ze in haar leven heeft gemaakt vindt, dit gun je echt niemand.
  zondag 25 april 2021 @ 23:46:12 #25
482080 AgnesGru
pi_199159382
Zou Dootje met moestuintjes haar wietplanten bedoelen?
pi_199159410
Die heeft binnen no time weer een 'ware liefde' gevonden vermoed ik. Het is nou niet dat ze een jarenlange soulmate moet missen.
  zondag 25 april 2021 @ 23:48:12 #27
482080 AgnesGru
pi_199159412
quote:
Beatrice (also known as MDO-D, MDOM, 2C-D, and 4-methyl-2,5-dimethoxymethamphetamine) is a lesser-known psychedelic drug. It is a substituted methamphetamine and a homolog of 2,5-dimethoxy-4-methylamphetamine (DOM). ... Beatrice produces a vague feeling of openness and receptiveness, and causes a stimulative effect.
https://en.wikipedia.org/wiki/Beatrice_(psychedelic)

Beatrice is Beatrix denk ik
  zondag 25 april 2021 @ 23:50:01 #28
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199159445
quote:
Maar ze heeft het ook over slaappillen en moestuintjes, ingewikkeld weer.
pi_199159481
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Die heeft binnen no time weer een 'ware liefde' gevonden vermoed ik. Het is nou niet dat ze een jarenlange soulmate moet missen.
Ja, dat verwacht ik ook. Ik vrees dat ze zich binnen de kortste keren in de armen van een ander stort om de eenzaamheid en het verdriet te ontlopen. Voor de zomer is er waarschijnlijk al een nieuwe vent.
  zondag 25 april 2021 @ 23:54:07 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199159495
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja inderdaad..zij heeft behoefte aan een evenwichtige brave huisvader met wie je goede gesprekken kan voeren

Zo iemand gaat natuurlijk nooit voor een Samantha.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 25 april 2021 @ 23:55:08 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199159505
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, dat verwacht ik ook. Ik vrees dat ze zich binnen de kortste keren in de armen van een ander stort om de eenzaamheid en het verdriet te ontlopen. Voor de zomer is er waarschijnlijk al een nieuwe vent.
En een gesponsorde laserbehandeling.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_199159511
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat een Gerrit nog wel het hoogst haalbare was. Dat vond ik iig nog de beste die er tussen zat.
pi_199159520
Kan iemand mij uitleggen wie de zelfmoordenaar/zelfmoordenares is en in welke relatie hij/zij zich tot Samantha verhoudt?
pi_199159531
quote:
18s.gif Op zondag 25 april 2021 23:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie de zelfmoordenaar/zelfmoordenares is en in welke relatie hij/zij zich tot Samantha verhoudt?
?
Jij zit ook aan de GHBeatrix? :X
pi_199159546
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dit soort types..borderline..en weet ik wat voor problemen nog meer..zijn nogal egocentrisch en hebben continu aandacht nodig. Aandacht voor een ander, laat staan liefde, is voor hen hooguit iets oppervlakkigs..uiteindelijk draait het toch allemaal om henzelf. Hartstikke sneu natuurlijk, maar dan is het inderdaad niet moeilijk voorstelbaar dat ze dit weliswaar naar vindt, maar er ook snel overheen is. Hooguit is het op den duur weer een manier om zelf wat aandacht te krijgen..omdat iedereen het zo zielig vindt. Op zichzelf is dit natuurlijk een klote gebeurtenis maar dat het juist haar weer overkomt is geen toeval..ze zoekt de ellende op..is niet te genezen denk ik.
  maandag 26 april 2021 @ 00:00:58 #36
482080 AgnesGru
pi_199159568
quote:
18s.gif Op zondag 25 april 2021 23:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Volgens Dootje (ex van Gelmore, heeft een zoontje met hem) heeft Gelmore dus zelfmoord gepleegd door middel van een overdosis. Gelmore was de nieuwe vriend van Samantha en er wordt gezegd dat hij tevens de vader van het jongste kind van Samantha is.
pi_199159578
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Kan het me ook moeilijk voorstellen, maar denk ook niet dat ze die types aantrekkelijk vindt
  maandag 26 april 2021 @ 00:02:37 #38
190186 hierissieweer
pi_199159588
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

*poef* wakker worden

Dat mens is zo labiel en destructief als de pest. Soort zoekt soort.
Maar meestal zoek je dan een ander soort labiel op. Dit ligt teveel in het zelfde straatje. Samantha is niet het redders typ, die wil gered worden. En dan het liefst door een overheersend typ... Nou we zullen zien
pi_199159596
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit soort types..borderline..en weet ik wat voor problemen nog meer..zijn nogal egocentrisch en hebben continu aandacht nodig. Aandacht voor een ander, laat staan liefde, is voor hen hooguit iets oppervlakkigs..uiteindelijk draait het toch allemaal om henzelf. Hartstikke sneu natuurlijk, maar dan is het inderdaad niet moeilijk voorstelbaar dat ze dit weliswaar naar vindt, maar er ook snel overheen is. Hooguit is het op den duur weer een manier om zelf wat aandacht te krijgen..omdat iedereen het zo zielig vindt. Op zichzelf is dit natuurlijk een klote gebeurtenis maar dat het juist haar weer overkomt is geen toeval..ze zoekt de ellende op..is niet te genezen denk ik.
Nee, ik denk dat je dat niet helemaal juist ziet. Het verdriet is wel degelijk echt en waarschijnlijk ook wel rauwer dan bij de meeste mensen, puur omdat ze hun emoties intenser voelen en beleven. Daarom zijn ze ook zo verslavingsgevoelig... omdat er zovéél is wat moet worden ontlopen en verdoofd. Die promiscuïteit van Samantha is ook een vorm van verslaving... telkens op zoek naar een nieuwe roes, om de leegte te verdrijven en in dit geval ook het verdriet. Ook de aandacht die ze continu nodig hebben fungeert als een pleister. Er moeten continu externe impulsen komen die de leegte en andere rotgevoelens maskeren. Het was voorheen al niet waarschijnlijk dat het met Samantha de goede kant op zou gaan, maar die mogelijkheid is nu alleen nog maar verder weg.
  maandag 26 april 2021 @ 00:04:09 #40
190186 hierissieweer
pi_199159600
quote:
11s.gif Op zondag 25 april 2021 23:39 schreef Straadthont het volgende:
'Babypapa, moestuintjes, beatrix, ik begreep er serieus geen hol van. Maar dat krijg je wanneer je crackjunk bent, de hersencellen zijn opgerookt.'

Aldus een reactie bij Dootje. Welke FOK!ker is dit?
Een babypappa is een vader van het kind wat wel contact heeft met het kind, maar geen relatie met de moeder. Wordt in Amerika vaak gebruikt in de zwarte/latino community.
pi_199159614
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:02 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Maar meestal zoek je dan een ander soort labiel op. Dit ligt teveel in het zelfde straatje. Samantha is niet het redders typ, die wil gered worden. En dan het liefst door een overheersend typ... Nou we zullen zien
Misschien was de overleden vriend van allebei wat..redderstype maar helaas met issues.. of zoiets
pi_199159617
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:04 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Een babypappa is een vader van het kind wat wel contact heeft met het kind, maar geen relatie met de moeder. Wordt in Amerika vaak gebruikt in de zwarte/latino community.
Je de ene is de babypappa en de andere de bonuspappa en dan heb je heel soms nog een suikerpappa
pi_199159637
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:05 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Je de ene is de babypappa en de andere de bonuspappa en dan heb je heel soms nog een suikerpappa
En barbapapa niet te vergeten.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  maandag 26 april 2021 @ 00:07:55 #44
190186 hierissieweer
pi_199159639
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien was de overleden vriend van allebei wat..redderstype maar helaas met issues.. of zoiets
Zou ook kunnen :)
pi_199159652
Ik begrijp helemaal niet waarom Gelmore op dit punt in zijn leven zelfmoord heeft gepleegd.

Ik had het idee dat ze samen wel gelukkig waren.

Op hun eigen manier.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_199159658
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien is er tijdens die laatste paar weken bajes iets misgegaan in zijn hoofd. Want daarna zag hij er ook zo slecht uit. Daarvoor was 't ook wel een wazig type, maar zag hij er nog wel gewoon redelijk gezond uit en zo. Toen hij terugkwam was hij helemaal grauw, dat was ineens een hele andere jongen.
pi_199159662
Waar was Samanda de hele dag eigenlijk? Ik bedoel... ze heeft het erover dat ze gisteravond nog gezellig samen aan het koken waren. Dat impliceert dat ze hem daarna niet meer gezien heeft, of niet meer samen waren.

Nou ja, kan er ook op duiden dat ze het niet begrijpt...de dag ervoor nog gezellig koken en daarna suïcide.

Vind het erg triest allemaal ;(
  maandag 26 april 2021 @ 00:12:45 #48
190186 hierissieweer
pi_199159682
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:09 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Misschien is er tijdens die laatste paar weken bajes iets misgegaan in zijn hoofd. Want daarna zag hij er ook zo slecht uit. Daarvoor was 't ook wel een wazig type, maar zag hij er nog wel gewoon redelijk gezond uit en zo. Toen hij terugkwam was hij helemaal grauw, dat was ineens een hele andere jongen.
Iets van dat hij bedreigd is in de bajes, en dat het zo heet werd onder zijn voeten,?
pi_199159686
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:09 schreef tesssssssss het volgende:
Ik begrijp helemaal niet waarom Gelmore op dit punt in zijn leven zelfmoord heeft gepleegd.

Ik had het idee dat ze samen wel gelukkig waren.

Op hun eigen manier.
Je hebt volgens mij de types die het lang van tevoren plannen en de types die het impulsief doen. Bij niet al te diepe denkers die aan de drugs zitten zou je eerder denken aan een impulsieve beslissing. Maar dan nog.. het blijft altijd iets mysterieus.
pi_199159697
Wat een gespeculeer weer, die gekke ex roept wat... dus dan is het zo?

Deze stront verdient toch niemand?
pi_199159717
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:

Ze zoeken zelf de aandacht met cryptische linguïstische hoogstandjes
pi_199159718
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:12 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Iets van dat hij bedreigd is in de bajes, en dat het zo heet werd onder zijn voeten,?
Nou ja, dat niet zozeer, maar misschien dat het een hele traumatische ervaring voor hem was of zo, met een flashback naar de vorige keer, gewoon het weer opgesloten zitten. Ik weet het ook niet hè, ik gok ook maar wat - maar dat hij er echt slecht uitzag na z'n vrijlating was niet te missen.
  maandag 26 april 2021 @ 00:17:52 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199159720
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:09 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat grauwe was wel opvallend idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199159721
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:

Ik vroeg me ook al af hoe het nu ineens wel zeker lijkt dat het om zelfmoord gaat

Kan ook best een onbedoelde overdosis GHB geweest zijn of een 'normale' dosis cocaïne. Dat laatste kan namelijk ook prima een hartinfarct veroorzaken met uiteindelijk een hartstilstand ten gevolg. Op twee manieren zelfs, ofwel omdat er een slagader afgesloten raakt door een reactie op de cocaïne, ofwel door een ritmestoornis veroorzaakt door het gebruik. Kan ook best dat die jongen al een onderliggend hartprobleem had dat nooit ontdekt was o.i.d.
pi_199159728
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:17 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook al af hoe het nu ineens wel zeker lijkt dat het om zelfmoord gaat

Ex-vriendin had het over een afscheidsbrief
pi_199159732
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ex-vriendin had het over een afscheidsbrief
Hm ja, ik moet zeggen dat ik dit normaal niet extreem op de voet volg (zacht uitgedrukt), hoe credible is die ex-vriendin?
  maandag 26 april 2021 @ 00:20:38 #57
190186 hierissieweer
pi_199159733
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien kwam het grauwe wel door een hartprobleem.... Zie post hierboven...
  maandag 26 april 2021 @ 00:22:31 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199159749
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Klopt, dat kan.
Ze kan ook een filter met een rottig kleurtje hebben gebruikt voor die foto's.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199159751
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef Oriente het volgende:

[..]

Hm ja, ik moet zeggen dat ik dit normaal niet extreem op de voet volg (zacht uitgedrukt), hoe credible is die ex-vriendin?
Als ze net zo credible is als de kwaliteit van haar proza dan zou ik haar niet credible vinden. Maar ik heb geen idee..leek me een tamelijk geschift type
pi_199159753
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef Oriente het volgende:

[..]

Nou ja, Dootje is ook een type à la Barbie, dus heel credible zou ik 'r niet willen noemen, maar ik vind het dan ook weer moeilijk voor te stellen dat ze gaat liegen dat ze Gelmore's moeder en zusje heeft gesproken en dat er een afscheidsbrief was.
pi_199159757
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als ze net zo credible is als de kwaliteit van haar proza dan zou ik haar niet credible vinden. Maar ik heb geen idee..leek me een tamelijk geschift type
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:23 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Nou ja, Dootje is ook een type à la Barbie, dus heel credible zou ik 'r niet willen noemen, maar ik vind het dan ook weer moeilijk voor te stellen dat ze gaat liegen dat ze Gelmore's moeder en zusje heeft gesproken en dat er een afscheidsbrief was.
Mja, dan is het dus gewoon een kwestie van afwachten op verdere berichtgeving. Hoe het ook zij, een zeer trieste situatie natuurlijk.
pi_199159763
Hij klinkt een beetje buiten adem op het filmpje waarop hij in de duinen loopt, dat was eergisteren toch ofzo? Mss voorbode van hartstilstand?
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 00:24:42 #63
22592 crew  Ole
pi_199159765
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Helaas afgelopen jaren aantal mensen van onder de 40 plotseling verloren. Het kan van alles zijn geweest.
Valt me op dat nog maar een paar nieuwssites hierover posten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199159773
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef Ole het volgende:

[..]

Helaas afgelopen jaren aantal mensen van onder de 40 plotseling verloren. Het kan van alles zijn geweest.
Valt me op dat nog maar een paar nieuwssites hierover posten.
Da's niet fijn om te horen :{ hoop dat je oké bent uiteraard.

Helaas is leeftijd uiteindelijk maar een getal, ik weet dat het cliché klinkt maar het is zo.
pi_199159780
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef proud_mami het volgende:
Hij klinkt een beetje buiten adem op het filmpje waarop hij in de duinen loopt, dat was eergisteren toch ofzo? Mss voorbode van hartstilstand?
Theoretisch gezien mogelijk als er toen al sprake was van een vernauwing in één van de belangrijke slagaderen (of meerdere).

Kan ook dat hij gewoon een ietwat beroerde conditie had natuurlijk.
pi_199159787
Dat die nieuwssite aangaf verdere berichtgeving te staken is idd veelzeggend hoor. Ik heb zelf alleen dat soort duidelijke statements eerder gezien wanneer iets suïcide betrof.
pi_199159800
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:28 schreef Oriente het volgende:

[..]

Theoretisch gezien mogelijk als er toen al sprake was van een vernauwing in één van de belangrijke slagaderen (of meerdere).

Kan ook dat hij gewoon een ietwat beroerde conditie had natuurlijk.
Ja, alles kan in deze. Hoe dan ook, ik vind het een trieste situatie.
pi_199159810
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:29 schreef Samhain het volgende:
Dat die nieuwssite aangaf verdere berichtgeving te staken is idd veelzeggend hoor. Ik heb zelf alleen dat soort duidelijke statements eerder gezien wanneer iets suïcide betrof.
Ja, dat las ik elders ook al. Ik wist niet dat ze dat alleen in die gevallen deden. Ik dacht dat ze het er gewoon verder niet meer over wilden hebben omdat het de vriend van Barbie was en ze geen zin hadden in allerlei speculatie.
pi_199159821
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 00:36:05 #70
22592 crew  Ole
pi_199159828
Dit was al gepost.
pi_199159881
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:33 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, dat las ik elders ook al. Ik wist niet dat ze dat alleen in die gevallen deden. Ik dacht dat ze het er gewoon verder niet meer over wilden hebben omdat het de vriend van Barbie was en ze geen zin hadden in allerlei speculatie.
Ik denk dat de tijd wel zal uitwijzen hoe het zit.
  maandag 26 april 2021 @ 00:50:45 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199159905
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:46 schreef Samhain het volgende:

[..]

Ik denk dat de tijd wel zal uitwijzen hoe het zit.
Omdat Samantha zich daar dan over uitlaat, want op een andere manier gaan we geen officiële doodsoorzaak horen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199159980
Ik denk dat we van Samantha eerdaags wel weer wat op Instagram gaan horen. No way dat het daar lang stil gaat blijven.
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 02:38:09 #74
367000 roos94
pi_199160144
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:07 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

En barbapapa niet te vergeten.
_O-
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 02:38:53 #75
367000 roos94
pi_199160146
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:30 schreef shomila het volgende:

[..]

Ik snap er ook helemaal niks van. Van een kogel naar moestuintjes naar Beatrix _O-
Ik ga hier echt stuk om zo fout _O- :'(
pi_199160337
Vreselijk nieuws.
Heel veel sterkte Samantha. 😢😭
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199160364
Net 2 topic terug gelezen. Veel walgelijke reacties. Een beetje empathie kan geen kwaad.
#superniger2020
pi_199160370
Speculatie: kan het zijn dat ze samen hebben geprobeerd zelfmoord te plegen maar Barbie wakker is geworden?
pi_199160373
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 04:42 schreef aeaeae het volgende:
Speculatie: kan het zijn dat ze samen hebben geprobeerd zelfmoord te plegen maar Barbie wakker is geworden?
Tja wie weet...
pi_199160376
Zo even bijgelezen...

Erg heftig voor haar hoor. Ook wel apart dat die ex zomaar even alles verteld overal. Terwijl er vanuit Samantha alleen een bericht van overlijden is geplaatst. Er zal wel een kern van waarheid in zitten maar toch, ze was er niet bij en Sam wel. Of in ieder geval de eerste die hem vond.

Hou mijn hart wel een beetje vast om wat dit met Samantha gaat doen allemaal. Erg heftig om mee te maken lijkt mij en zeker voor haar.
pi_199160379
Vreselijk nieuws voor haar. Het lijkt me als ‘normaal’ persoon al zo moeilijk om mee te dealen laat staan als je zo labiel bent 😔
  maandag 26 april 2021 @ 05:34:04 #82
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199160392
quote:
Dit was dus meteen mijn gedachte. Natuurlijk kan ze niet plaatsen ojee onze gezamenlijke suïcide is niet gelukt.
pi_199160401
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat Samantha zich daar dan over uitlaat, want op een andere manier gaan we geen officiële doodsoorzaak horen.
Want mensen om haar heen zijn verder nooit loslippig?
  maandag 26 april 2021 @ 06:52:48 #84
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199160453
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 05:34 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

Dit was dus meteen mijn gedachte. Natuurlijk kan ze niet plaatsen ojee onze gezamenlijke suïcide is niet gelukt.
Het lijkt me juist wel typisch iets voor haar om daar een heel dramatisch bericht over te schrijven.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 april 2021 @ 07:01:47 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199160474
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hij had ook nog een gebroken pols oid toen hij uit de bak kwam (als hij inderdaad in de gevangenis heeft gezeten in die periode). Niet dat dat iets vreemds hoeft te zijn, maar na die 2-3 weken stilte kwam hij inderdaad aardig min eruit. Zo leek het, in elk geval.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 26 april 2021 @ 07:15:06 #86
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199160525
Ik heb serieus niemand iets zien schrijven over dat hij er grauw en slecht uitzag nadat hij uit de bak kwam. _O-
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 07:15:13 #87
197773 crew  maily
pi_199160527
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 07:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

En hij had ook nog een gebroken pols oid toen hij uit de bak kwam (als hij inderdaad in de gevangenis heeft gezeten in die periode). Niet dat dat iets vreemds hoeft te zijn, maar na die 2-3 weken stilte kwam hij inderdaad aardig min eruit. Zo leek het, in elk geval.
Dootje schreef over
quote:
een kogel, Beatrix, moestuintjes en lossen handjes
pi_199160567
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb serieus niemand iets zien schrijven over dat hij er grauw en slecht uitzag nadat hij uit de bak kwam. _O-
Ik heb het volgens mij wel voorbij zien komen hier hoor. Ga het nu echt niet terugzoeken.
  maandag 26 april 2021 @ 07:34:10 #89
190186 hierissieweer
pi_199160634
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 07:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Misschien was het toen ook al een suïcide poging?
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 07:34:12 #90
197773 crew  maily
pi_199160635
quote:
Was gisterenavond.
pi_199160646
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 19:49 schreef vencodark het volgende: Hij had toch pas in de bak gezeten? Misschien zelfmoord dmv overdosis?
Zei het toch. :N
pi_199160650
quote:
Meerdere mensen.
  maandag 26 april 2021 @ 07:39:02 #93
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199160657
Er werden 2 opmerking gemaakt bij een onflatteuze foto.
pi_199160664
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:09 schreef Aaltje1978 het volgende: [..] Klopt, hij zag er slecht uit na zijn vrijlating (als we even aannemen dat hij idd vast heeft gezeten). Gezichtskleur was heel grauw. Weet niet of dat door de drugs kwam of dat hij wellicht ziek was en dat zelf niet wist, maar gezond was 't niet, nee.
pi_199160673
Laatste hoor. :P

quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende: Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
pi_199160687
Poeh, ene kant wel sneu.
Maar zou niemand aanraden een relatie met miss Barbie aan te gaan. Wat een ellende zou dat zijn zeg.
Vakman pur sang
pi_199160692
quote:
Is Beatrix niet een soort drugs? :')
  maandag 26 april 2021 @ 07:45:21 #98
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199160698
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 07:41 schreef vencodark het volgende:
Laatste hoor. :P
[..]

Dit zijn toch opmerkingen van gisteren, toen hij al overleden was. ;) Ik bedoel uiteraard vóór zijn overlijden.
pi_199160710
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:45 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dit zijn toch opmerkingen van gisteren, toen hij al overleden was. ;) Ik bedoel uiteraard vóór zijn overlijden.
Toen ik de eerste foto postte na zijn terugkeer werden er al opmerkingen gemaakt. Ik dacht het zelf ook.
pi_199160711
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:45 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Oh. :P
pi_199160745
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:46 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Toen ik de eerste foto postte na zijn terugkeer werden er al opmerkingen gemaakt. Ik dacht het zelf ook.
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 21:24 schreef Phoebster het volgende:
Hij ziet er niet uit alsof hij in een wellnesscentrum geweest is :X
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:53 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

Dat wilde ik dus juist zeggen, poeh hij ziet er slecht uit
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 26 april 2021 @ 07:53:58 #102
38496 Perrin
pi_199160765
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 07:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Benzo's na autocorrectie, gok ik.

https://www.drugsinfo.nl/benzos/wat-je-moet-weten-over-benzos
pi_199160768
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef proud_mami het volgende:
Tja, wie weet was het niet ‘ineens’ een overdosis. Als hij al ziekelijk en ongezond was, kan het zomaar door iets relatiefs gewoons gebeurt zijn. -O-
pi_199160780
quote:
Dat vind ik dan weer te vergezocht.
  maandag 26 april 2021 @ 08:00:21 #105
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199160797
Ik dacht eigenlijk dat ze inmiddels in Gouda woonden, maar blijkbaar heeft zij nog haar huis op Scheveningen. Wat ik wel een beetje gek vind is dat als hij zelfmoord heeft gepleegd, hij dat dan heeft gedaan in het huis van zijn vriendin waar zij bij was. Ik ben er niet zo in thuis, maar is dat niet een beetje gek? Dan klikt een OD na veel te veel drugs veel logischer.
pi_199160806
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:00 schreef doeka het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze inmiddels in Gouda woonden, maar blijkbaar heeft zij nog haar huis op Scheveningen. Wat ik wel een beetje gek vind is dat als hij zelfmoord heeft gepleegd, hij dat dan heeft gedaan in het huis van zijn vriendin waar zij bij was. Ik ben er niet zo in thuis, maar is dat niet een beetje gek? Dan klikt een OD na veel te veel drugs veel logischer.
Tja, als zij veel samen waren en zij toch een paar uur niet thuis was? Misschien schatte hij in dat hij toch niet op tijd gevonden zou worden.
Wie weet wordt hij bij zijn eigen thuis veel eerder ontdekt.

Kan ook gewoon praktischer geweest zijn. :?
Ik vind het niet zo vreemd. Hij had notabene een tatoeage met haar naam.
pi_199160944
Vind die berichtjes van Do dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben wel heftig. Moet dan wel stiekem grinniken dat ze nog even meld dat ze gelukkig een foto heeft van hun 3en :{
pi_199161041
Die Do is nou niet een hele betrouwbare bron. En er was een situatie tussen Barb en Do. Kan ook dat Do expres is gaan rellen om Barb terug te pakken.

Eerder die dag zat het stel op de bank met een kopje GHB thee en een plakje snuif cake. Die arme Gilly had onbekende hartproblemen en voila. Een ongeluk in de maak.
Dat denk ik.
pi_199161104
Kimberley, de voormalige bff die weer een beetje in beeld is, laat ook van zich horen. Ze vindt het zo erg, "Ze zouden dit weekend op me zoontje ze verjaardag komen".
pi_199161209
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kimberley, de voormalige bff die weer een beetje in beeld is, laat ook van zich horen. Ze vindt het zo erg, "Ze zouden dit weekend op me zoontje ze verjaardag komen".
Ja, corona bestaat niet in die regio. Arm kind ook, te midden tussen al die junkies.

En wel of geen zelfmoord. Met uitbrengen naar de buitenwereld dat het zelfmoord is geweest krijg je natuurlijk meer empathie en medelijden en aandacht dan te zeggen dat iemand aan een overdosis is overleden. Feit!

Van Viva nog een aanvulling van het bericht van Dootje:
'Ja ik had eigenlijk verwacht dat hij met met een overdosis dood zou gaan maar met de kogel dit staat hem niet helaas overdosis lieve gelmore rust heb je nu na alle ellende in leven ben blij dat mijn zoontje een van der pluijm is helaas voor de nabestaande'

Wat een volk. :r :r :r
pi_199161315
Het valt mij een soort op dat die Dootje weinig gevoel er bij heeft. Ik dacht altijd dat ze hals over kop op gelmore was en dat hij een soort van afgepakt was door Samantha.
  maandag 26 april 2021 @ 09:25:25 #112
190186 hierissieweer
pi_199161377
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Benzo's na autocorrectie, gok ik.

https://www.drugsinfo.nl/benzos/wat-je-moet-weten-over-benzos
Lijkt mij dan wel weer een moeilijk woord voor Do?
pi_199161455
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:15 schreef coinchantal het volgende:
Het valt mij een soort op dat die Dootje weinig gevoel er bij heeft. Ik dacht altijd dat ze hals over kop op gelmore was en dat hij een soort van afgepakt was door Samantha.
Helemaal vercrackt. Alle gevoel verdoofd of erger helemaal weggesnoven en-of geslikt.
Het enige waar deze types voor leven is drugs.
pi_199161508
We kunnen met zijn allen wel speculeren, maar we weten het gewoon (nog) niet. Drugs lijkt vrijwel zeker, maar hoe en wat? Geen idee. Ik weet zelf gelukkig vrij weinig van drugs en als ik types als Dootje, Gelmore en ook Samant zie, wil ik dat graag zo houden.
pi_199161518
mss wilde ze van hem af
  maandag 26 april 2021 @ 09:45:45 #116
482080 AgnesGru
pi_199161557
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 07:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zie post #27
  maandag 26 april 2021 @ 09:50:30 #117
38496 Perrin
pi_199161593
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 09:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zie post #27
Alleen is dat echt een obscure drug en lijkt het me waarschijnlijker dat het om Benzo's gaat (slaappil/kalmeringsmiddel, in grote hoeveelheden of in combinatie met alcohol dodelijk) en 'Beatrix' een autocorrectie-ding was.
  maandag 26 april 2021 @ 09:53:16 #118
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199161619
Mooi kut weer voor Sam.
pi_199161704
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:28 schreef IJsmuts het volgende:
Vind die berichtjes van Do dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben wel heftig. Moet dan wel stiekem grinniken dat ze nog even meld dat ze gelukkig een foto heeft van hun 3en :{
Ja dat vind ik ook. Er zijn wel eens mensen plotseling overleden die ik kende, daar schrok ik dan enorm van. En dan kende ik deze mensen niet eens zo goed, laat staan dat ik er een kind mee heb/had. Deze vrouw gaat meteen op social media speculeren en halve waarheden verkondigen. Absurd.
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 10:13:56 #120
367000 roos94
pi_199161781
D
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:40 schreef suzi1 het volgende:
mss wilde ze van hem af
De complotten worden steeds wilder ~O>
pi_199161803
Ik acht het meest waarschijnlijke zelfmoord (wellicht toch die slaappillen waar die Do het over had) of per ongeluk een overdosis.

Wat ik al eerder zei: ik gok niet dat hij normaal kerngezond was en ‘toevallig’ een hartaanval kreeg.
pi_199161907
Tering. Lees nu net alles terug, had het finaal gemist. Wat een bak ellende weer.

Wat ik vreemd vind, stel het was suïcide, waarom in het huis van Samant? En waar was Samant?
Alius aliud dicit
pi_199161931
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 10:16 schreef vencodark het volgende:
Ik acht het meest waarschijnlijke zelfmoord (wellicht toch die slaappillen waar die Do het over had) of per ongeluk een overdosis.

Wat ik al eerder zei: ik gok niet dat hij normaal kerngezond was en ‘toevallig’ een hartaanval kreeg.
Ik geloof dat verhaal van Do eigenlijk niet, met de afscheidsbrief.
pi_199161935
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:28 schreef Mrmime het volgende:
waarom in het huis van Samant?
Misschien had hij geen eigen woning? Zijn onderdak was in de cel.
Plus, Samant laat iedereen direct inwonen na de eerste nacht samen.
  maandag 26 april 2021 @ 10:33:33 #125
482080 AgnesGru
pi_199161948
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alleen is dat echt een obscure drug en lijkt het me waarschijnlijker dat het om Benzo's gaat (slaappil/kalmeringsmiddel, in grote hoeveelheden of in combinatie met alcohol dodelijk) en 'Beatrix' een autocorrectie-ding was.
Dat 'Beatrix' lijkt me sowieso in autocorrectie-ding inderdaad, toen ik gisteren googelde op Beatrix + drugs kwam meteen dat Beatrice naar voren. Verder geen verstand van. altijd ver van weg gebleven.
pi_199161949
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:31 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Ik geloof dat verhaal van Do eigenlijk niet, met de afscheidsbrief.
Ik ook niet.
Volgens de roddels ging het eerder al bijna mis, en dat geloof ik dan weer wel.
pi_199161961
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 10:16 schreef vencodark het volgende:

Een plotselinge dood wordt toch altijd onderzocht wat de doodsoorzaak is?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199161987
Mij lijkt het ook onwaarschijnlijk wat Dootje uitkraamt.

Hoezo zou zij binnen no-time weten van zelfmoord en een afscheidsbrief?

Ze zegt dat ze contact heeft nog met zijn familie. Waarom zouden die met zo'n psych nog contact hebben?
Dat knulletje wat ze samen hebben is allang uit beeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2021 10:38:13 ]
  maandag 26 april 2021 @ 11:04:41 #129
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199162235
Waar is Samant nu? Ik maak me toch een beetje zorgen om haar ondanks dat het een labiele en rampzalige meid is. Hoop dat haar ouders of haar broer zich over haar ontfermen, wat er ook gebeurd is. Ze moet nou even in kleine, veilige kring verblijven vind ik. Ik hoop het.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 26 april 2021 @ 11:25:22 #130
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199162484
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:04 schreef Andromache het volgende:
Waar is Samant nu? Ik maak me toch een beetje zorgen om haar ondanks dat het een labiele en rampzalige meid is. Hoop dat haar ouders of haar broer zich over haar ontfermen, wat er ook gebeurd is. Ze moet nou even in kleine, veilige kring verblijven vind ik. Ik hoop het.
Dit. Hoe labiel, rampzalig of niet meewerkend iemand ook is, ik hoop oprecht dat ze bij iemand is die haar kan helpen. Al kan Samantha ook niet alleen blijven want ze heeft altijd mensen om zich heen, dus ik ga uit van het goede.
With love :*
pi_199162624
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:25 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dit. Hoe labiel, rampzalig of niet meewerkend iemand ook is, ik hoop oprecht dat ze bij iemand is die haar kan helpen. Al kan Samantha ook niet alleen blijven want ze heeft altijd mensen om zich heen, dus ik ga uit van het goede.
Het probleem zit hem volgens mij vooral in wat voor mensen ze om zich heen verzamelt..
pi_199162660
Ik weet niet of haar familie capabel is haar nu op te vangen. Het is nogal wat, ik zou haar liever ergens bij professionals zien ;(
pi_199162680
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:40 schreef Phoebster het volgende:
Ik weet niet of haar familie capabel is haar nu op te vangen. Het is nogal wat, ik zou haar liever ergens bij professionals zien ;(
Mee eens, ze kan zich nu beter direct aanmelden voor de juiste hulp.
  maandag 26 april 2021 @ 11:54:43 #134
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199162812
Da
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:41 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, ze kan zich nu beter direct aanmelden voor de juiste hulp.
Dat kan zij niet overzien, dat ze dat nodig heeft. Daar is ze te LVB voor denk ik.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199162828
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:54 schreef Andromache het volgende:
Da
[..]

Dat kan zij niet overzien, dat ze dat nodig heeft. Daar is ze te LVB voor denk ik.
Ik verwacht dat dit via de politie geregeld gaat worden aangezien er toch echt een verhoor gaat komen.
pi_199162844
Zal er niet een bepaald onderzoek gedaan gaan worden nu door de recherche bijvoorbeeld? En dat zij daarin ook meegenomen wordt? (Dat het daarom wellicht ook even stil is op haar insta...ook al kan ik mij juist heel goed voorstellen dat je nu niet op de socials zit)
Zij gaf aan dat het om een hartstilstand ging, maar dat kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben.
pi_199162858
https://www.vkmag.com/mag(...)JtGq4DHchLrV6HKQV-AU

quote:
Schokkend nieuws gisteren rondom de persoon van Samantha de Jong aka Barbie, want ze maakte zelf op haar Instagram profiel bekend dat haar vriend Gelmore op 31-jarige leeftijd is overleden aan een hartstilstand. Evert Santegoeds deelde gisteravond de laatste details. Als gerucht geeft hij aan dat het waarschijnlijk zou gaan om een overdosis. Eerst zou Barbie haar vriend Gelmore zelf hebben proberen te reanimeren, vervolgens 112 gebeld en die hebben dat van haar overgenomen. Ook hing er een trauma-helikopter in de lucht. Wat er ook gedaan werd, Gelmore was niet meer te redden.
pi_199162870
Ooit komt hier wel een musical, film, serie of wat anders over. Haar leven is zo bizar en treurig ;(
pi_199162874
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ooit komt hier wel een musical, film, serie of wat anders over. Haar leven is zo bizar en treurig ;(
hoop dat de kinderen van de proceeds een fatsoenlijk bestaan kunnen opbouwen zonder al die mafkezen om hun heen
pi_199162929
Ik geloof niet dat het bewust zelfmoord was. Beetje speculeren maar ik denk dat hij in de gevangenis tegen zichzelf is aangelopen. Onverwerkte gevoelens of het niet kunnen omgaan met gevoelens waardoor hij is meer is gaan gebruiken. Sinds hij even niet had gebruikt en dus niet deze hogere doses aan kon.. is dat hem fataal geworden in mijn ogen.
  maandag 26 april 2021 @ 12:16:01 #141
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199162990
quote:
Nee joh, alsof ze dat gaan maken over zo'n marginaal figuur.
Koel en donker bewaren
  maandag 26 april 2021 @ 12:22:53 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163051
quote:
Ik denk niet dat ze daar genoeg status voor heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163062
quote:
Ze is geen groot Hollywoodster dat van kinds af aan alleen maar grote rollen heeft gekregen tot haar 70ste. :')
pi_199163071
Jezus, ze nog geen 30 en heeft al zoveel meegemaakt. Niet normaal. Los van het feit dat ze nou ook niet de meest slimme keuzes maakt in haar leven, gun je dit iemand niet en ook haar kinderen niet. Je zou willen dat ze een normale lieve man tegen komt, die wat stabiliteit en rust brengt. Misschien wat minder meeslepend maar wel beter.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_199163073
Dus Beatrix heeft hem vermoord in een moestuincomplex?
Die katootjekadootje is natuurlijk ook tokkie eerste klas, wat een goor vies mokkel die dan gelijk lekker met d’r kapotgesnoven hoofd allemaal dingen op het net gooit.

Ik denk dat Barbie gewoon opgefokt was door het gedoe met Michael en Naomi en is even lekker wilde spacen en ze zelf allerlei zooi hebben zitten mengen. Heb haar 1 keer ontmoet ten tijde van oh oh cherso, ze was heel lief en 10 minuten later kletterde ze laveloos de discotheek uit.
Dit komt nooit meer goed met haar... sneu voor haar ouders. Bipolair, suicidaal, onzeker, blut, kinderen kwijt, gebruit door jan en alleman... en nu zit ze met die tattoo op dr deformed tits
  maandag 26 april 2021 @ 12:27:15 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163108
Ja, die opties heb je niet in Cluedo..... Beatrix in het moestuincomplex, de vraag is alleen nog waarmee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163134
Kan iemand me even de geschiedenis uitleggen van cokekootje en gilmore? Ze was eerst vriendinnen met Barbie?
pi_199163189
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die katootjekadootje is natuurlijk ook tokkie eerste klas, wat een goor vies mokkel die dan gelijk lekker met d’r kapotgesnoven hoofd allemaal dingen op het net gooit.

Die Katootjekadootje is gewoon een vieze crackhoer. Een tijd terug eens op haar FB gekeken en daar kon ik uit halen dat ze stad en land afreist. Waarschijnlijk om mannen te plezieren zodat ze haar crackpijp weer kan vullen. (kon dat uit tenminste een post van een volger opmaken)
pi_199163203
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Die Katootjekadootje is gewoon een vieze crackhoer. Een tijd terug eens op haar FB gekeken en daar kon ik uit halen dat ze stad en land afreist. Waarschijnlijk om mannen te plezieren zodat ze haar crackpijp weer kan vullen. (kon dat uit tenminste een post van een volger opmaken)
correct. en dan vraagt ze via FB of iemand haar 's nacht van een willekeurig stationnetje kan oppikken omdat ze de laatste trein gemist heeft en niet thuis kan komen :')
  maandag 26 april 2021 @ 12:36:59 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163206
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:29 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand me even de geschiedenis uitleggen van cokekootje en gilmore? Ze was eerst vriendinnen met Barbie?
Nee, zij is de ex van Gelmore, ze hebben samen ook een kindje dat vrij snel uit huis geplaatst is.
Ze heeft, voor zover bekend, nooit een vriendschappelijke band met Samantha gehad, eerder het tegenovergestelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 12:37:34 #151
184769 crew  Deisyy
pi_199163216
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:24 schreef Injetta het volgende:
Jezus, ze nog geen 30 en heeft al zoveel meegemaakt. Niet normaal. Los van het feit dat ze nou ook niet de meest slimme keuzes maakt in haar leven, gun je dit iemand niet en ook haar kinderen niet. Je zou willen dat ze een normale lieve man tegen komt, die wat stabiliteit en rust brengt. Misschien wat minder meeslepend maar wel beter.
Normale mannen vallen denk ik niet op Barbie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 26 april 2021 @ 12:39:35 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163242
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Normale mannen vallen denk ik niet op Barbie.
Ik denk ook echt dat ze een saai huisje, boompje, beesje leven in een vinexwijk niet kan handelen, ongeacht hoe goed een man voor haar is, ze gaat al snel weer op zoek naar de wilde kant van het leven.

Ik verwacht overigens niet dat ze de 40 gaat halen, hoe triest dat voor haar kinderen ook is, vooral de wetenschap dat drugs belangrijker waren dan haar kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163282
Eigenlijk typische borderliner klachten, ze creëert dat (onbewust) zelf allemaal
Vakman pur sang
  maandag 26 april 2021 @ 12:48:16 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163304
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk typische borderliner klachten, ze creëert dat (onbewust) zelf allemaal
Dat vind ik wel een paar stappen over de grens trouwens, de suggestie wekken dat ze de dood van een partner ook zelf, al dan niet bewust, gecreëerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163311
Beatrix had haar moestuinmaatjes nog niet compleet en hoorde dat de actie is afgelopen. Gelmore had plantjes te koop maar dat was een ander soort plantje. Toen heeft Beatrix met een kogel het hart van Gelmore gestopt en een brief geschreven om het zelfmoord te laten lijken.
  maandag 26 april 2021 @ 12:53:11 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163356
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
Beatrix had haar moestuinmaatjes nog niet compleet en hoorde dat de actie is afgelopen. Gelmore had plantjes te koop maar dat was een ander soort plantje. Toen heeft Beatrix met een kogel het hart van Gelmore gestopt en een brief geschreven om het zelfmoord te laten lijken.
_O_
Dit moet het zijn!!

Mysterie opgelost :7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163369
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat ze een saai huisje, boompje, beesje leven in een vinexwijk niet kan handelen, ongeacht hoe goed een man voor haar is, ze gaat al snel weer op zoek naar de wilde kant van het leven.

Ik verwacht overigens niet dat ze de 40 gaat halen, hoe triest dat voor haar kinderen ook is, vooral de wetenschap dat drugs belangrijker waren dan haar kinderen.
Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.
  maandag 26 april 2021 @ 12:56:51 #158
92279 N.icka
Windforce 11
pi_199163386
quote:
Wat ongepast om zo grappig te willen zijn over iemands dood
  maandag 26 april 2021 @ 13:01:31 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163428
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.
Nee, het pleit haar niet vrij, maar daarentegen kun je ook niet echt verwachten dat ze die verantwoordelijkheid wel kan nemen. Ik denk echt dat ze er niet toe in staat is.
Dat ze wel weet wat de juiste en wat de verkeerde keuze is, maar dat ze simpelweg de kracht niet heeft om het duiveltje op haar schouder te bedwingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163458
weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 26-04-2021 15:25:51 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199163500
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, het pleit haar niet vrij, maar daarentegen kun je ook niet echt verwachten dat ze die verantwoordelijkheid wel kan nemen. Ik denk echt dat ze er niet toe in staat is.
Dat ze wel weet wat de juiste en wat de verkeerde keuze is, maar dat ze simpelweg de kracht niet heeft om het duiveltje op haar schouder te bedwingen.
Dat denk ik ook inderdaad, dat ze de verantwoordelijkheid en het leven überhaupt niet aan kan. Het is wat dat betreft zo jammer dat er kinderen bij betrokken zijn.
pi_199163508
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik wil niet grappig zijn over iemand zijn overlijden maar over iemand zijn compleet onleesbaar Social media bericht. Als je ook maar een beetje had meegelezen in de laatste pagina's, zou je dat door hebben. Maar ik zal me vanaf nu inhouden.

OT: RIP Gelmore, wat erg, arme Sam

:W
pi_199163518
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ja, de humor daarvan ontgaat mij idd ook even. Nou weet ik het wel met Beatrix en die moestuintjes.
Of Gelmore's dood nou een verlies voor de wereld is of niet, die jongen heeft ook ouders en zussen die van hem houden. Je hoeft niet persé een briljant wetenschapper te zijn geweest voordat je dood ertoe mag doen.
pi_199163548
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat ze een lage intelligentie heeft icm psychische problematiek en drugsgebruik. Ik hoop echt dat iemand haar op korte termijn kan helpen - en dan niet al die bloedzuigers die ze nu om zich heen heeft en alleen maar willen profiteren.

Ik ben ook wel benieuwd hoe Mieke Krol, Michael en Naoom en al die mensen die we de laatste tijd gezien hebben hierop gaan reageren
pi_199163563
De grens tussen een onschuldig grapje en doelbewust alleen maar hilariteit willen creëren is ook wel vrij dun.
Gisteravond moest ik stiekem ook weleens gniffelen om bepaalde opmerkingen maar ik heb er geen lol van dat Gelmore dood is natuurlijk.
Ook niet dat daardoor dit topic weer een nieuwe wending heeft.

Het is gewoon een bizarre situatie.
pi_199163568
Je kijkt even een weekje of wat niet in deze reeks, en er is weer een hele nieuwe achtbaan aan gebeurtenissen gebouwd.
  maandag 26 april 2021 @ 13:20:57 #167
482080 AgnesGru
pi_199163598
Mike en Naomi al wat gepost buiten dat kinderachtige Carnaval Festival gedoe? Of hebben ze het druk met de nieuwe tanden?
  maandag 26 april 2021 @ 13:24:54 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163633
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Mike en Naomi al wat gepost buiten dat kinderachtige Carnaval Festival gedoe? Of hebben ze het druk met de nieuwe tanden?
Eerlijk gezegd denk ik dat die Carnival Festival opmerking gisteren idd over de ambulances bij Samantha in de straat ging, maar ze zullen verwacht hebben dat ze (alweer) een mislukte zelfmoordpoging gedaan had, en daar gaan ze niet meer voor terugkomen.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze zo vol zijn van zichzelf dat ze dachten dat Samantha dat gedaan had om hen dwars te zitten met hun reisje naar Turkije.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163649
quote:
9s.gif Op maandag 26 april 2021 13:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je kijkt even een weekje of wat niet in deze reeks, en er is weer een hele nieuwe achtbaan aan gebeurtenissen gebouwd.
Elke keer denk ik, erger dan dit wordt het niet. Maar dan blijkt dat het steeds nog erger kan...
pi_199163667
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat die Carnival Festival opmerking gisteren idd over de ambulances bij Samantha in de straat ging, maar ze zullen verwacht hebben dat ze (alweer) een mislukte zelfmoordpoging gedaan had, en daar gaan ze niet meer voor terugkomen.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze zo vol zijn van zichzelf dat ze dachten dat Samantha dat gedaan had om hen dwars te zitten met hun reisje naar Turkije.
Ik denk eerder dat het muziekje daar was omdat die Merel op de band ging zitten en zo net het carnaval festival leek van de Efteling...maar misschien ben ik dan te naïef :)
  maandag 26 april 2021 @ 13:32:05 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163686
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:29 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het muziekje daar was omdat die Merel op de band ging zitten en zo net het carnaval festival leek van de Efteling...maar misschien ben ik dan te naïef :)
Naomi had recent toch een opmerking gemaakt dat het met Samantha net de Efteling is?
Als ze dat niet gedaan had dan was ik met je verklaring meegegaan, maar na die Efteling opmerking verbaast niets mee meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163693
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Naomi had recent toch een opmerking gemaakt dat het met Samantha net de Efteling is?
Als ze dat niet gedaan had dan was ik met je verklaring meegegaan, maar na die Efteling opmerking verbaast niets mee meer.
Ja het is ook wel erg toevallig...maar ergens denk ik dat dit hier niet bedoeld werd. Maar goed...je weet het nooit daar :)
  maandag 26 april 2021 @ 14:01:33 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199163904
Natuurlijk bedoelen ze daar niets mee.
Die denken alleen aan zichzelf en hun tripje.

Denk dat die ook pas in het vliegtuig of later op de hoogte waren.
pi_199163916
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:

Denk dat die ook pas in het vliegtuig of later op de hoogte waren.
echt niet, die wisten dat 100%
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 14:13:12 #175
197773 crew  maily
pi_199164017
quote:
Waar zijn de "lossen handjes"?
pi_199164028
Ze wisten het waarschijnlijk al wel (lijkt me dat er gelijk geappt is zodra bekend werd dat er ambulances in Samantha's straat stonden), maar ik betwijfel ook of ze toen idd pesterig die Carnaval Festival-story hebben gemaakt. Ze konden toen immers nog niet weten dat het om Gelmore ging, het was op dat moment nog logischer als het om Samantha met een zelfmoordpoging/overdosis zou zijn gegaan.
pi_199164095
Ow nee, maar dan was het wel goed.
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 14:21:46 #178
367000 roos94
pi_199164135
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:14 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ze wisten het waarschijnlijk al wel (lijkt me dat er gelijk geappt is zodra bekend werd dat er ambulances in Samantha's straat stonden), maar ik betwijfel ook of ze toen idd pesterig die Carnaval Festival-story hebben gemaakt. Ze konden toen immers nog niet weten dat het om Gelmore ging, het was op dat moment nog logischer als het om Samantha met een zelfmoordpoging/overdosis zou zijn gegaan.
Dan nog steeds. Ubervals. Echt vals, tot op het bot.
pi_199164142
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dus dat ik niet helemaal geloof dat ze vrolijke spottende filmpjes gaan maken als zij waarschijnlijk nog dachten dat het om Samantha ging. Het is tenslotte de moeder van Mike's kinderen, ik geloof echt niet dat ze zo harteloos zouden zijn.
pi_199164182
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:22 schreef Aaltje1978 het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dus dat ik niet helemaal geloof dat ze vrolijke spottende filmpjes gaan maken als zij waarschijnlijk nog dachten dat het om Samantha ging. Het is tenslotte de moeder van Mike's kinderen, ik geloof echt niet dat ze zo harteloos zouden zijn.
Het zijn fraudeurs die net een maand vast hebben gezeten (als ze je zo lang vast houden heb je waarschijnlijk niet gejat bij de Kruidvat maar iets serieus gedaan), Michael is al eerder in aanraking geweest met politie, die een vrouw die duidelijk met zichzelf in de knoop zit de laatste week structureel belachelijk hebben gemaakt en er zelfs een slaatje uit hebben proberen te slaan. Zeker omdat het gaat om de moeder van zijn kinderen, dan ben je wat mij betreft ook geen knip voor de neus waard.
pi_199164210
Ja, eens met wat je over Mike & Naoom schrijft, hoor, ik vind die twee verder ook geen knip voor de neus waard en qua niveau zijn ze echt niet hoger/beter dan Samantha of zo. Maar ik vind het dan ook weer lastig te geloven dat ze echt pesterig die story hebben geüpload na het nieuws. Dat zou toch wel echt bruut zijn. Maar misschien ben ik naïef, hoor, dat kan.
pi_199164250
geen stuiver voor de knip waard O+

@Lafoy :( Ik vond 'm mooi hoor :D

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2021 14:30:43 ]
pi_199164273
Nou ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken dat iemand het toch het allemaal niet zo lelijk had bedoeld. Ik denk dat die lui keihard en egoïstisch zijn. Kijk nou naar hoe ze allemaal leven: drugs, FIOD, gevangenis, kamp, bijna geen een kind woont gewoon thuis, auto-ongelukken, nog meer drugs, porno, jeugdzorg, rechtbankbezoeken. Noem maar op. Altijd wat.
pi_199164276
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:22 schreef Aaltje1978 het volgende:
Je schat de mensheid te hoog in

Nou ja, een deel van de mensheid wellicht
pi_199164295
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
geen stuiver voor de knip waard O+

@:lafoy :( Ik vond 'm mooi hoor :D
whahahahhaha ja dat was iets te creatieve benadering van het spreekwoord _O- _O- _O-
pi_199164299
Ja, misschien hebben jullie gelijk, hoor, er zit echt wel wat in wat jullie zeggen. Ik dacht alleen: joh, die zijn gewoon zo dom dat ze helemaal niet doorhebben hoe dit overkomt, weet je wel. Die hebben waarschijnlijk na het nieuws hun schouders opgehaald van "niet ons probleem, ze zoekt het maar uit", en zijn gewoon doorgegaan met hun dag. Inclusief gekke filmpjes op Schiphol.
pi_199164339
Ik kan me eigenlijk ook voorstellen dat het publiekelijk ten schande maken van de moeder van je kinderen (helemaal als je zoveel volgers hebt) én serieus in aanraking komen met justitie een teken voor Jeugdzorg is om eens bij Meek en Naoom langs te gaan.
  maandag 26 april 2021 @ 14:34:59 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199164341
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:25 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Het zijn fraudeurs die net een maand vast hebben gezeten (als ze je zo lang vast houden heb je waarschijnlijk niet gejat bij de Kruidvat maar iets serieus gedaan), Michael is al eerder in aanraking geweest met politie, die een vrouw die duidelijk met zichzelf in de knoop zit de laatste week structureel belachelijk hebben gemaakt en er zelfs een slaatje uit hebben proberen te slaan. Zeker omdat het gaat om de moeder van zijn kinderen, dan ben je wat mij betreft ook geen knip voor de neus waard.
Het verbaast me dat ze überhaupt het land uit mogen hangende het onderzoek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199164346
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:34 schreef Lafoy het volgende:
Ik kan me eigenlijk ook voorstellen dat het publiekelijk ten schande maken van de moeder van je kinderen (helemaal als je zoveel volgers hebt) én serieus in aanraking komen met justitie een teken voor Jeugdzorg is om eens bij Meek en Naoom langs te gaan.
Mooi
pi_199164357
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verbaast me dat ze überhaupt het land uit mogen hangende het onderzoek.
Ja hoor, waarom niet? Het is niet dat er vluchtgevaar is of zo. Die komen echt wel weer terug.
  maandag 26 april 2021 @ 14:36:15 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199164365
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:32 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ja, misschien hebben jullie gelijk, hoor, er zit echt wel wat in wat jullie zeggen. Ik dacht alleen: joh, die zijn gewoon zo dom dat ze helemaal niet doorhebben hoe dit overkomt, weet je wel. Die hebben waarschijnlijk na het nieuws hun schouders opgehaald van "niet ons probleem, ze zoekt het maar uit", en zijn gewoon doorgegaan met hun dag. Inclusief gekke filmpjes op Schiphol.
Dat ze niet doorhebben hoe dom en asociaal dit overkomt kan wel kloppen, maar dat is juist reden te meer om aan te nemen dat ze het niet per ongeluk gepost hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199164396
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:34 schreef Lafoy het volgende:
Dat zou je al veel eerder hebben gedacht, maar tot nu toe lijkt er weinig te gebeuren. Ik heb bij Jeugdzorg altijd een beetje het idee dat ze kiezen voor de minste van alle kwaden. En gezien de puinhoop om Angelina en Milano heen, zijn alle alternatieven voor Mike & Naomi waarschijnlijk nóg slechter. Je bent niet zomaar je kinderen kwijt, daar moet je tegenwoordig echt wel wat voor doen, en dan na tig laatste kansen worden ze misschien eens uit huis geplaatst. Maar dan moet er wel direct gevaar dreigen voor ze. Een gebrek aan pedagogisch en opvoedkundig inzicht van de ouders/verzorgers valt waarschijnlijk niet direct onder gevaar.
  maandag 26 april 2021 @ 14:40:36 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199164422
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:35 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja hoor, waarom niet? Het is niet dat er vluchtgevaar is of zo. Die komen echt wel weer terug.
Waarom zouden ze?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 14:44:00 #194
38496 Perrin
pi_199164459
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:38 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Een gebrek aan pedagogisch en opvoedkundig inzicht van de ouders/verzorgers valt waarschijnlijk niet direct onder gevaar.
Dan kun je een groot deel van alle kinderen uit huis plaatsen :{
pi_199164512
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:38 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat zou je al veel eerder hebben gedacht, maar tot nu toe lijkt er weinig te gebeuren. Ik heb bij Jeugdzorg altijd een beetje het idee dat ze kiezen voor de minste van alle kwaden. En gezien de puinhoop om Angelina en Milano heen, zijn alle alternatieven voor Mike & Naomi waarschijnlijk nóg slechter. Je bent niet zomaar je kinderen kwijt, daar moet je tegenwoordig echt wel wat voor doen, en dan na tig laatste kansen worden ze misschien eens uit huis geplaatst. Maar dan moet er wel direct gevaar dreigen voor ze. Een gebrek aan pedagogisch en opvoedkundig inzicht van de ouders/verzorgers valt waarschijnlijk niet direct onder gevaar.
Ja daar zit wel wat in natuurlijk. Als het een relatief "normale" ouder was tegenover Mike, zou hij het verliezen waarschijnlijk. Maar Samant is nog even 10x erger
pi_199164562
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:35 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Waarom zijn ze eigenlijk weer naar Turkije? Om die tanden nóg witter te laten maken? Mike geeft nu al licht in het donker, het ziet er niet uit. Dan nog liever gele tanden dan dat.
pi_199164576
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 14:51 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Waarom zijn ze eigenlijk weer naar Turkije? Om die tanden nóg witter te laten maken? Mike geeft nu al licht in het donker, het ziet er niet uit. Dan nog liever gele tanden dan dat.
Volgens mij voor Naomi haar tanden..die krijgt nu ook van die gekke tandjes met facings erover, gok ik.
pi_199164586
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:52 schreef Taiga het volgende:

[..]

Volgens mij voor Naomi haar tanden..die krijgt nu ook van die gekke tandjes met facings erover, gok ik.
Wat zonde
pi_199164703
pi_199164711
Onbegrijpelijk, ze heeft al zulke mooie tanden van zichzelf! Echt zo stupid om dat dan af te laten vijlen voor facings die niet eens je leven lang meegaan!
pi_199164721
Ging Naoom niet iets met dr neus doen? Zij kan de onderkant van haar gezicht überhaupt nauwelijks meer bewegen met die michael jackson neus en gestoord grote lippen
pi_199164740
Nee, ze zeiden gisteren op Instagram dat ze voor tanden gingen
pi_199164761
Ze zei in een van de verhalen op Instagram, dat ze 28 kronen krijgt...
  maandag 26 april 2021 @ 15:10:54 #204
482080 AgnesGru
pi_199164802
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als het zo is gegaan.
pi_199164837
w
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:07 schreef Taiga het volgende:
what the fuck
  maandag 26 april 2021 @ 15:14:54 #206
482080 AgnesGru
pi_199164839
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:03 schreef Lafoy het volgende:
Ging Naoom niet iets met dr neus doen? Zij kan de onderkant van haar gezicht überhaupt nauwelijks meer bewegen met die michael jackson neus en gestoord grote lippen
Dat stond wel in dat zogenaamde FIOD verslag, maar dat klopt dus niet (meer).
pi_199164860
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:03 schreef Aaltje1978 het volgende:
Onbegrijpelijk, ze heeft al zulke mooie tanden van zichzelf! Echt zo stupid om dat dan af te laten vijlen voor facings die niet eens je leven lang meegaan!
Wat ik begreep krijg ze dus kronen nu die Merel uit Utopia vliegt wekelijks naar Turkeye zag ik naar die tandarts met mensen vd week had ze ook trui aan van BlackLaundry merk van Mike zeker dealtje gemaakt onderling voor samenwerking ofzo 😃
pi_199164945

[ Bericht 100% gewijzigd door Woonbootjes op 26-04-2021 15:27:41 (Foutje) ]
pi_199164953
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:22 schreef Woonbootjes het volgende:
Waar ik aan zit te denken dat meisje in die Prinsessen jurk wat toen voor Samantha ging dansen 💃 wat was de naam ook al weer heeft Dootje het hier niet over dat meisje ???
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:22 schreef Woonbootjes het volgende:
Waar ik aan zit te denken dat meisje in die Prinsessen jurk wat toen voor Samantha ging dansen 💃 wat was de naam ook al weer heeft Dootje het hier niet over dat meisje ???
pi_199165145
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:08 schreef coinchantal het volgende:
Ik geloof niet dat het bewust zelfmoord was. Beetje speculeren maar ik denk dat hij in de gevangenis tegen zichzelf is aangelopen. Onverwerkte gevoelens of het niet kunnen omgaan met gevoelens waardoor hij is meer is gaan gebruiken. Sinds hij even niet had gebruikt en dus niet deze hogere doses aan kon.. is dat hem fataal geworden in mijn ogen.
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Je eigen leven projecteren op anderen :')
#superniger2020
pi_199165196
Misschien was Naomi wel stikjaloers op die nieuwe, echte liefde van Samantha want hij liet mooi een vette tatoeage met háár naam zetten. Iets wat zij bij Meek nooit voor elkaar heeft gekregen (toch?) en gniffelt ze stiekem in haar vuistje dat ook deze liefde aan Samantha is ontglipt.

Daarom dat ze weinig empathie lijkt te tonen (al had ik weinig anders verwacht).
pi_199165253
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 15:41 schreef vencodark het volgende:
Misschien was Naomi wel stikjaloers op die nieuwe, echte liefde van Samantha want hij liet mooi een vette tatoeage met háár naam zetten. Iets wat zij bij Meek nooit voor elkaar heeft gekregen (toch?) en gniffelt ze stiekem in haar vuistje dat ook deze liefde aan Samantha is ontglipt.

Daarom dat ze weinig empathie lijkt te tonen (al had ik weinig anders verwacht).
Hij heeft haar ogen op zijn hand getatoeëerd. Maar fair enough...geen naam volgens mij :D
pi_199165261
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 15:41 schreef vencodark het volgende:

Die twee zullen het ook wel heel zuur vinden dat Michael nog steeds "de ex van barbie" genoemd wordt
pi_199165266
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:46 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hij heeft haar ogen op zijn hand getatoeëerd. Maar fair enough...geen naam volgens mij :D
Aah, dat wist ik niet. :P
pi_199165268
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:47 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Die twee zullen het ook wel heel zuur vinden dat Michael nog steeds "de ex van barbie" genoemd wordt
Nee joh, die twee hebben eigenlijk hun "faam" aan Barbie te danken.
pi_199165275
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 15:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Aah, dat wist ik niet. :P
Ik vind het ergens ook best verontrustend dat ik dat dus wel weet... :X
pi_199165319
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:03 schreef Aaltje1978 het volgende:
Is dat zo? Hoelang gaan die facings dan mee?
pi_199165339
quote:
Is deze foto met haar oude tanden of al met facings?
pi_199165365
Die Michael en Naomi vielen bij mij al door de mand toen ze bij die Diana Gabriels (of hoe die crimineel ook heet) gingen zitten met dat kindje om hun verhaal te doen over oa barbie in ruil voor plastische chirurgie.
  maandag 26 april 2021 @ 16:01:19 #220
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199165465
quote:
Ik begrijp er niets van, levert zo'n bijstandsuitkering op Scheveningen dan zoveel op? Er is er geen één met een baan. Sterker nog, er wordt aan alle kanten gekeken of er naast de uitkering nog meer te verdienen valt.
pi_199165482
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:01 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik begrijp er niets van, levert zo'n bijstandsuitkering op Scheveningen dan zoveel op? Er is er geen één met een baan. Sterker nog, er wordt aan alle kanten gekeken of er naast de uitkering nog meer te verdienen valt.
Wellicht doen ze het daarom via een ander bedrijf. Dan mogen ze het op afbetaling kopen of cash afrekenen.
pi_199165515
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:23 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

[ Waar ik aan zit te denken dat meisje in die Prinsessen jurk wat toen voor Samantha ging dansen 💃 wat was de naam ook al weer heeft Dootje het hier niet over dat meisje ??? ]
[..]

Die heette Shalina. Maar volgens Dootje is dat dus helemaal geen dochter van Gelmore (en ik denk dat dat idd kan kloppen, want Gelmore zat in de bajes toen dat meisje moet zijn geboren). Niet dat je in de bajes geen kind kunt verwekken, maar het lijkt me wel wat onwaarschijnlijk, zeker omdat hij toen ook een relatie met Dootje had en die dus gewoon naar elk bezoekuur kwam. Dan wordt het vrij lastig er een tweede chick op na te houden.
Ik weet ook niet waarom Samantha altijd over 'bonusdochter' zat te kletsen in het begin van haar relatie met Gelmore, maar vorige week zag ik dat zij en de moeder van Shalina (@shalinamariesande) elkaar iig niet meer volgen op Instagram. Die vriendschap zal dus ook wel bekoeld zijn.
  maandag 26 april 2021 @ 16:07:51 #223
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199165567
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:02 schreef Taiga het volgende:

[..]

Wellicht doen ze het daarom via een ander bedrijf. Dan mogen ze het op afbetaling kopen of cash afrekenen.
Maar waarvan dan? Als je alleen maar bijstand hebt, kun je dat gewoon niet betalen.
pi_199165598
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:07 schreef doeka het volgende:

[..]

Maar waarvan dan? Als je alleen maar bijstand hebt, kun je dat gewoon niet betalen.
Daarom ook misschien cash ;)
pi_199165701
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:55 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Die Michael en Naomi vielen bij mij al door de mand toen ze bij die Diana Gabriels (of hoe die crimineel ook heet) gingen zitten met dat kindje om hun verhaal te doen over oa barbie in ruil voor plastische chirurgie.
Sterker nog, toen ze bijna jankend terugreden uit Spanje toen Barbie een zelfmoordpoging had gedaan, lag die dezelfde ochtend nog bij die botox boerin in de stoel want zo kapot waren ze.

Vies etterig walgelijk stel.
Go hard or go home
pi_199165727
Is gelmore al begraven? Die worden toch begraven binnen 48 uur dacht ik?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199165737
En dat ze een fijne stabiele man nodig heeft of zo'n iemand moet zien te krijgen.
Ik hoop vooral dat ze een goede therapeut krijgt en wat meer vrede met zichzelf. Met of zonder man.
Go hard or go home
pi_199165743
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
'Die'?
pi_199165758
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 15:53 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Is deze foto met haar oude tanden of al met facings?
Oude tanden zijn dit
pi_199165791
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oh daar zou ik niet eens bij stil staan eigenlijk wat voor geloof hij heeft is hij Marokkaans Indonesisch ??
pi_199165857
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:04 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Die heette Shalina. Maar volgens Dootje is dat dus helemaal geen dochter van Gelmore (en ik denk dat dat idd kan kloppen, want Gelmore zat in de bajes toen dat meisje moet zijn geboren). Niet dat je in de bajes geen kind kunt verwekken, maar het lijkt me wel wat onwaarschijnlijk, zeker omdat hij toen ook een relatie met Dootje had en die dus gewoon naar elk bezoekuur kwam. Dan wordt het vrij lastig er een tweede chick op na te houden.
Ik weet ook niet waarom Samantha altijd over 'bonusdochter' zat te kletsen in het begin van haar relatie met Gelmore, maar vorige week zag ik dat zij en de moeder van Shalina (@:shalinamariesande) elkaar iig niet meer volgen op Instagram. Die vriendschap zal dus ook wel bekoeld zijn.
Ja klopt nu weet ik het weer van mariesande het is erg ingewikkeld allemaal wat er in dat jaar gebeurd is we hebben ook nog Kieta Kathy de revue zien passeren 🤔
pi_199166032
kan iemand dat filmpje plaatsen waarin gerrit zegt dat gelmore ook de vader niet is?
pi_199166046
quote:
Kan dat ook als er autopsie of onderzoek moet worden uitgevoerd? Zal afhangen van de drukte misschien.
Zijn zusje schrijft wel dat hij is overleden, maar meer niet.
  maandag 26 april 2021 @ 16:52:46 #234
482080 AgnesGru
pi_199166108
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 16:45 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand dat filmpje plaatsen waarin gerrit zegt dat gelmore ook de vader niet is?
Wie, wat, waar, wanneer?

Ik had wel mijn twijfels of hij de vader was.
  maandag 26 april 2021 @ 16:52:49 #235
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199166109
quote:
Die gast is amper koud joh.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 16:53:57 #236
22592 crew  Ole
pi_199166128
Maar er zal ook autopsie moeten plaatsvinden.
pi_199166171
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 16:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Die gast is amper koud joh.
Bij bepaalde geloven moeten mensen snel de grond in. Ik weet nog dat Marc de Hond (joods?) geloof binnen 24 uur onder de grond lag.
pi_199166175
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 16:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

'Die'?
Sorry beetje lomp geschreven maar moslims worden toch binnen 48 uur begraven.
pi_199166187
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:53 schreef Ole het volgende:
Maar er zal ook autopsie moeten plaatsvinden.
Lullig maar vaak met dit soort plotselinge overlijden worden de naasten ook verhoort ivm eventuele criminele acties. Dus Samanta is ook even uit beeld.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199166190
quote:
11s.gif Op maandag 26 april 2021 16:45 schreef suzi1 het volgende:
Heet hij echt Gelmore of is dat een koos naam.
pi_199166198
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij is geen moslim
pi_199166200
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Niet als er verdachte omstandigheden zijn, dat kan zomaar het geval zijn hier
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199166204
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heet hij echt Gelmore of is dat een koos naam.
Dat is zijn echte naam. Vd Pluijm
pi_199166219
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:01 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Dat is zijn echte naam. Vd Pluijm
Klinkt Nederlands
pi_199166252
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Klinkt Nederlands
Kan indo zijn, hebben over het algemeen Nederlands klinkende namen
pi_199166262
Ze zijn Indo inderdaad, en volgens mij geen moslim, hoor. Daarnaast zal er waarschijnlijk ook autopsie worden gedaan, dus ik denk dat de begrafenis hooguit pas tegen het weekend is.
pi_199166274
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199166275
quote:
Zijn zusje schrijft wel dat hij is overleden, maar meer niet.
Zijn zusje? Waar?
pi_199166289
quote:
Zijn vooral geruchten, en aan de printscreen te zien zit daar duidelijk iemand mee te lullen die geen idee heeft van de situatie. Met haar "d'r eigen kinderen had ze weer gedumpt bij d'r moeder". Sam heeft de kinderen niet eens thuis, dus dit is zeker niet iemand die van de hoed en de rand weet.
pi_199166313
E
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Lullig maar vaak met dit soort plotselinge overlijden worden de naasten ook verhoort ivm eventuele criminele acties. Dus Samanta is ook even uit beeld.
Er wordt geen onderzoek gedaan door de politie lees ik net.

https://socialmedia-dagbl(...)JbPMZZzg5I5LBmKHC7kI
pi_199166329
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 17:11 schreef praadje het volgende:
E
[..]

Er wordt geen onderzoek gedaan door de politie lees ik net.

https://socialmedia-dagbl(...)JbPMZZzg5I5LBmKHC7kI
Nou dat lijkt me sterk
pi_199166340
Waarom sterk? Of het nou een overdosis was of inderdaad zelfmoord, beiden is geen misdrijf.
pi_199166371
quote:

[..]

24 uur.
pi_199166424
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:14 schreef Aaltje1978 het volgende:
Waarom sterk? Of het nou een overdosis was of inderdaad zelfmoord, beiden is geen misdrijf.
Samantha heeft hem heus niet vermoord nee. Hoogstens kan er onderzoek worden gedaan naar de kwaliteit van eventuele drugs. Dat er geen vervuild spul in circulatie is. Ik ga toch uit van een ongeluk, icm met drugs. Dat nou net hij met zijn levensstijl zomaar ineens een 'gewone' hartstilstand heeft vind ik iets te toevallig.

Laten we tegen beter weten in hopen dat dit een wake-up call voor haar is. En als zij contact weet te houden met zijn familie is dat wellicht ook niet slecht. Zij komen over als een hecht gezin.
pi_199166439
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:22 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Samantha heeft hem heus niet vermoord nee. Hoogstens kan er onderzoek worden gedaan naar de kwaliteit van eventuele drugs. Dat er geen vervuild spul in circulatie is. Ik ga toch uit van een ongeluk, icm met drugs. Dat nou net hij met zijn levensstijl zomaar ineens een 'gewone' hartstilstand heeft vind ik iets te toevallig.

Laten we tegen beter weten in hopen dat dit een wake-up call voor haar is. En als zij contact weet te houden met zijn familie is dat wellicht ook niet slecht. Zij komen over als een hecht gezin.
Of misschien valt er niets te onderzoeken, omdat het toch zelfmoord was?
pi_199166517
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:24 schreef Jauke het volgende:

[..]

Of misschien valt er niets te onderzoeken, omdat het toch zelfmoord was?
Kan natuurlijk. Maar dat Samantha dan even boodschappen aan het doen is en dat hij snel zelfmoord pleegt in haar huis? En de enige bron vind ik dubieus. Dootje spreekt uiteindelijk ook over een overdosis.
Dat de Fawlry (?) en het sapkanaal zo stil zijn zou wel daar op kunnen duiden.

We weten het niet he? Er wordt vast meer bekend.

Is Gerrit nog niet eens live gegaan?
pi_199166558
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 14:51 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Turkije is het mekka van de nepkleding
pi_199166653
quote:

[..]

Hij is geen moslim
  maandag 26 april 2021 @ 17:44:54 #259
482080 AgnesGru
pi_199166660
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:36 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Turkije is het mekka van de nepkleding tanden
pi_199166711
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:14 schreef Aaltje1978 het volgende:
Het word altijd in eerste instantie als misdrijf gezien. Ook zelfmoord
pi_199166712
No way dat ik ooit in Turkije iets aan mezelf zou laten verbouwen. Er hebben er daar al zoveel het loodje gelegd, dat zou ik nooit gokken.
pi_199166812
Vader Jan heeft ook op zijn FB iets gezet

Gel zomaar ineens ben je niet meer bij ons .
Wat zullen we jou missen pik
R.I.P 25 April 2021
pi_199166861
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 17:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Hij is geen moslim
Okay dan heb ik dat fout.
pi_199166905
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:58 schreef Woonbootjes het volgende:
Vader Jan heeft ook op zijn FB iets gezet

Gel zomaar ineens ben je niet meer bij ons .
Wat zullen we jou missen pik
R.I.P 25 April 2021
Verschrikkelijk voor die ouders. Het zal je kind maar zijn ;(
pi_199167080
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:07 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Zeker triest voor die mensen. Ik snap alleen nooit waarom je zoiets neer zet alsof hij het kan lezen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
pi_199167145
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:07 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Denk ze ook heel wat meegemaakt hebben met Gel die ouders neem niet weg dat ze hem zullen missen vraag me wel af hoe het met Samantha gaat nu
  maandag 26 april 2021 @ 18:24:24 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167146
quote:
Ah, duidelijk nog meer dan voldoende zwart geld achter de hand dus, na die FIOD-inval.

Ook wel heel bijzonder dat ze zo dom zijn dat ze dit soort dingen gewoon op insta zetten, de FIOD leest echt wel mee :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 18:26:23 #268
482080 AgnesGru
pi_199167173
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, duidelijk nog meer dan voldoende zwart geld achter de hand dus, na die FIOD-inval.

Ook wel heel bijzonder dat ze zo dom zijn dat ze dit soort dingen gewoon op insta zetten, de FIOD leest echt wel mee :')
Of die kliniek sponsort ze, in de hoop dat het gewone klootjesvolk ook komt.
pi_199167260
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:18 schreef shomila het volgende:

[..]

Zeker triest voor die mensen. Ik snap alleen nooit waarom je zoiets neer zet alsof hij het kan lezen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Mijn hemel, wat een stel ongevoelloze zakken bestaan er toch. De beste man uit zijn gevoel. Klaar.
pi_199167389
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 18:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Naomi staat al op de insta pagina van de kliniek. Ze zal het wel volledig kado krijgen als 'influencer'. Daar staat ook dat ze nu al facings had waarover ze niet tevreden was en dat ze dat nu gaan herstellen naar een mooi gebit....
https://www.instagram.com/friendlysmileturkijenederland/
  maandag 26 april 2021 @ 18:39:51 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167415
quote:

[..]

Mwah, vast niet volledig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 18:43:36 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167470
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:38 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

Naomi staat al op de insta pagina van de kliniek. Ze zal het wel volledig kado krijgen als 'influencer'. Daar staat ook dat ze nu al facings had waarover ze niet tevreden was en dat ze dat nu gaan herstellen naar een mooi gebit....
https://www.instagram.com/friendlysmileturkijenederland/
Ik denk het niet, ik denk dat ze misschien liegen dat het volledige sponsoring is, maar dat ze in werkelijkheid nog wat zwart geld weg te werken hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 18:44:00 #273
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199167477
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:49 schreef Aaltje1978 het volgende:
No way dat ik ooit in Turkije iets aan mezelf zou laten verbouwen. Er hebben er daar al zoveel het loodje gelegd, dat zou ik nooit gokken.
No way dat ik ooit iets aan mezelf laat verbouwen.

Ik vind dat echt minachting voor je eigen gezonde lichaam, uitzonderingen door ziekte of ongelukken daar gelaten natuurlijk.
pi_199167479
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zetten ook gewoon nog nepkleding op instagram, hoe dom kun je zijn.
  maandag 26 april 2021 @ 18:46:00 #275
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199167519
Ik neem aan dat er wel sectie op het lichaam zal worden uitgevoerd, zelfmoord of een OD is geen natuurlijke dood.
pi_199167538
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:46 schreef doeka het volgende:
Ik neem aan dat er wel sectie op het lichaam zal worden uitgevoerd, zelfmoord of een OD is geen natuurlijke dood.
Dat zei ik al eerder. Maar lezen is moeilijk
  maandag 26 april 2021 @ 18:48:31 #277
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199167576
Ik vind het wel een toestand, het is toch weer van een treurigheid allemaal. Die arme kinderen ook weer, de ellende is dat het zichzelf allemaal in stand houdt. Grote kans dat de kinderen als ze volwassen zijn ook weer grote problemen krijgen, droevig.
  maandag 26 april 2021 @ 18:49:26 #278
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199167591
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom zo onaardig? Ik las net iets van de politie die niets zou doen, daar reageer ik op.
pi_199167647
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk het niet, ik denk dat ze misschien liegen dat het volledige sponsoring is, maar dat ze in werkelijkheid nog wat zwart geld weg te werken hebben.
en ondertussen wordt er thuis een gesponsord vloertje gelegd en had ze het laatst ook alweer over nieuwe (gesponsorde) meubels. Wat bezielt die bedrijven om hiermee in zee te gaan? Zou dat zich nou echt terugverdienen? (of zoals baby en kinderkleding webshops die met Samantha in zee gaan; een moeder van wie alle 3 haar kinderen uit huis geplaatst zijn.)
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 18:53:35 #280
22592 crew  Ole
pi_199167675
quote:

[..]

dan nog telt het voor je uitkering
pi_199167682
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:49 schreef doeka het volgende:

[..]

Waarom zo onaardig? Ik las net iets van de politie die niets zou doen, daar reageer ik op.
Je bron is nogal niet nieuwswaardig
  maandag 26 april 2021 @ 18:54:03 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167688
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:46 schreef doeka het volgende:
Je denkt dat er op iedere OD of duidelijke zelfmoord sectie wordt uitgevoerd?
Zelfmoord door een Hot Shot zal in bepaalde kringen niet ongebruikelijk zijn, en voor de gemiddelde junk trekken ze echt niet alle registers open.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 18:55:25 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167711
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:52 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

en ondertussen wordt er thuis een gesponsord vloertje gelegd en had ze het laatst ook alweer over nieuwe (gesponsorde) meubels. Wat bezielt die bedrijven om hiermee in zee te gaan? Zou dat zich nou echt terugverdienen? (of zoals baby en kinderkleding webshops die met Samantha in zee gaan; een moeder van wie alle 3 haar kinderen uit huis geplaatst zijn.)
Ik denk eerder een soort van 50/50 deal, zij hun zwarte geld kwijt, bedrijf heeft sponsoring.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 18:55:30 #284
22592 crew  Ole
pi_199167712
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]

doe eens lievv O+
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 18:56:19 #285
367000 roos94
pi_199167724
Turkeye gaat in harde lockdown vanaf 29 april
pi_199167729
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:55 schreef Ole het volgende:

[..]

doe eens lievv O+
Ik haat dit soort antwoorden
pi_199167736
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:56 schreef roos94 het volgende:
Krijg nou tandjes :D
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 18:58:14 #288
22592 crew  Ole
pi_199167751
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik haat dit soort antwoorden
Je weet heus wat ik bedoel.
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 18:59:25 #289
22592 crew  Ole
pi_199167772
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Krijg nou tandjes :D
:D
pi_199167781
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:52 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

volgens mij is dat zelfs nog een sociale huurwoning :’)
  maandag 26 april 2021 @ 19:00:06 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167783
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:56 schreef roos94 het volgende:
:D :') _O-
Toch het land ontvlucht, maar er zogenaamd niets aan kunnen doen dat je niet terug kon.

Ook raar dat ze dit net voor de meivakantie doen, officieel is die volgende week pas, maar veel scholen hebben 2 weken vakantie, dus als het even wil mag de opvang van Milano ook in de vakantie voor hem zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 19:01:04 #292
482080 AgnesGru
pi_199167795
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Jup, maar wel anders dan geld wit wassen.
pi_199167830
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Een van de aanklachten was toch ook uitkeringsfraude?
  maandag 26 april 2021 @ 19:04:57 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167860
Hoezo zouden ze een uitkering krijgen? Ze hebben toch een auto van meer dan 10K?
Dat die in beslag genomen is verandert daar niet veel aan, vooralsnog is het nog steeds zijn/haar auto, ze kunnen er alleen even niet over beschikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 19:05:38 #295
22592 crew  Ole
pi_199167875
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:03 schreef Lafoy het volgende:

[..]

vast wel!
  maandag 26 april 2021 @ 19:06:05 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167880
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:03 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Dan zal de uitkering ook wel stopgezet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199167888

Dit lees ik zojuist op Facebook. Geen idee of het waar is.

[ Bericht 50% gewijzigd door Muck op 26-04-2021 22:55:19 (Plaatje gefixt) ]
pi_199167919
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:06 schreef Aaltje1978 het volgende:
https://ibb.co/bF3hN7L

Hm... Ik wacht even af. Uiteraard hoop ik van niet.
pi_199167928
quote:

Barbie zit zelf vast. Dat is gebruikelijk
  maandag 26 april 2021 @ 19:09:13 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167934
quote:

Die hebben ze gewoon zwaar aan de kalmeringsmiddelen gezet joh, maar dat zal wel niet zoveel doen als je haar resistentie hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 april 2021 @ 19:10:13 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199167960
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Barbie zit zelf vast. Dat is gebruikelijk
Whut? Als je partner overlijdt door zelfmoord of een OD kom je zelf vast te zitten?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 19:14:10 #302
22592 crew  Ole
pi_199168034
Vriendin van een vriendin..
Maar drugs of niet... Niet gek dat je instort na zoiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')