abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199160745
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:46 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Toen ik de eerste foto postte na zijn terugkeer werden er al opmerkingen gemaakt. Ik dacht het zelf ook.
quote:
1s.gif Op maandag 19 april 2021 21:24 schreef Phoebster het volgende:
Hij ziet er niet uit alsof hij in een wellnesscentrum geweest is :X
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 21:53 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

Dat wilde ik dus juist zeggen, poeh hij ziet er slecht uit
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 26 april 2021 @ 07:53:58 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199160765
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 07:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is Beatrix niet een soort drugs? :')
Benzo's na autocorrectie, gok ik.

https://www.drugsinfo.nl/benzos/wat-je-moet-weten-over-benzos
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199160768
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef proud_mami het volgende:
Hij klinkt een beetje buiten adem op het filmpje waarop hij in de duinen loopt, dat was eergisteren toch ofzo? Mss voorbode van hartstilstand?
Tja, wie weet was het niet ‘ineens’ een overdosis. Als hij al ziekelijk en ongezond was, kan het zomaar door iets relatiefs gewoons gebeurt zijn. -O-
pi_199160780
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 04:42 schreef aeaeae het volgende:
Speculatie: kan het zijn dat ze samen hebben geprobeerd zelfmoord te plegen maar Barbie wakker is geworden?
Dat vind ik dan weer te vergezocht.
  maandag 26 april 2021 @ 08:00:21 #105
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199160797
Ik dacht eigenlijk dat ze inmiddels in Gouda woonden, maar blijkbaar heeft zij nog haar huis op Scheveningen. Wat ik wel een beetje gek vind is dat als hij zelfmoord heeft gepleegd, hij dat dan heeft gedaan in het huis van zijn vriendin waar zij bij was. Ik ben er niet zo in thuis, maar is dat niet een beetje gek? Dan klikt een OD na veel te veel drugs veel logischer.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199160806
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:00 schreef doeka het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze inmiddels in Gouda woonden, maar blijkbaar heeft zij nog haar huis op Scheveningen. Wat ik wel een beetje gek vind is dat als hij zelfmoord heeft gepleegd, hij dat dan heeft gedaan in het huis van zijn vriendin waar zij bij was. Ik ben er niet zo in thuis, maar is dat niet een beetje gek? Dan klikt een OD na veel te veel drugs veel logischer.
Tja, als zij veel samen waren en zij toch een paar uur niet thuis was? Misschien schatte hij in dat hij toch niet op tijd gevonden zou worden.
Wie weet wordt hij bij zijn eigen thuis veel eerder ontdekt.

Kan ook gewoon praktischer geweest zijn. :?
Ik vind het niet zo vreemd. Hij had notabene een tatoeage met haar naam.
pi_199160944
Vind die berichtjes van Do dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben wel heftig. Moet dan wel stiekem grinniken dat ze nog even meld dat ze gelukkig een foto heeft van hun 3en :{
pi_199161041
Die Do is nou niet een hele betrouwbare bron. En er was een situatie tussen Barb en Do. Kan ook dat Do expres is gaan rellen om Barb terug te pakken.

Eerder die dag zat het stel op de bank met een kopje GHB thee en een plakje snuif cake. Die arme Gilly had onbekende hartproblemen en voila. Een ongeluk in de maak.
Dat denk ik.
pi_199161104
Kimberley, de voormalige bff die weer een beetje in beeld is, laat ook van zich horen. Ze vindt het zo erg, "Ze zouden dit weekend op me zoontje ze verjaardag komen".
pi_199161209
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kimberley, de voormalige bff die weer een beetje in beeld is, laat ook van zich horen. Ze vindt het zo erg, "Ze zouden dit weekend op me zoontje ze verjaardag komen".
Ja, corona bestaat niet in die regio. Arm kind ook, te midden tussen al die junkies.

En wel of geen zelfmoord. Met uitbrengen naar de buitenwereld dat het zelfmoord is geweest krijg je natuurlijk meer empathie en medelijden en aandacht dan te zeggen dat iemand aan een overdosis is overleden. Feit!

Van Viva nog een aanvulling van het bericht van Dootje:
'Ja ik had eigenlijk verwacht dat hij met met een overdosis dood zou gaan maar met de kogel dit staat hem niet helaas overdosis lieve gelmore rust heb je nu na alle ellende in leven ben blij dat mijn zoontje een van der pluijm is helaas voor de nabestaande'

Wat een volk. :r :r :r
pi_199161315
Het valt mij een soort op dat die Dootje weinig gevoel er bij heeft. Ik dacht altijd dat ze hals over kop op gelmore was en dat hij een soort van afgepakt was door Samantha.
  maandag 26 april 2021 @ 09:25:25 #112
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199161377
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 07:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Benzo's na autocorrectie, gok ik.

https://www.drugsinfo.nl/benzos/wat-je-moet-weten-over-benzos
Lijkt mij dan wel weer een moeilijk woord voor Do?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_199161455
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:15 schreef coinchantal het volgende:
Het valt mij een soort op dat die Dootje weinig gevoel er bij heeft. Ik dacht altijd dat ze hals over kop op gelmore was en dat hij een soort van afgepakt was door Samantha.
Helemaal vercrackt. Alle gevoel verdoofd of erger helemaal weggesnoven en-of geslikt.
Het enige waar deze types voor leven is drugs.
pi_199161508
We kunnen met zijn allen wel speculeren, maar we weten het gewoon (nog) niet. Drugs lijkt vrijwel zeker, maar hoe en wat? Geen idee. Ik weet zelf gelukkig vrij weinig van drugs en als ik types als Dootje, Gelmore en ook Samant zie, wil ik dat graag zo houden.
pi_199161518
mss wilde ze van hem af
  maandag 26 april 2021 @ 09:45:45 #116
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_199161557
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 07:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is Beatrix niet een soort drugs? :')
Zie post #27
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 26 april 2021 @ 09:50:30 #117
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199161593
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 09:45 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zie post #27
Alleen is dat echt een obscure drug en lijkt het me waarschijnlijker dat het om Benzo's gaat (slaappil/kalmeringsmiddel, in grote hoeveelheden of in combinatie met alcohol dodelijk) en 'Beatrix' een autocorrectie-ding was.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 26 april 2021 @ 09:53:16 #118
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199161619
Mooi kut weer voor Sam.
pi_199161704
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 08:28 schreef IJsmuts het volgende:
Vind die berichtjes van Do dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben wel heftig. Moet dan wel stiekem grinniken dat ze nog even meld dat ze gelukkig een foto heeft van hun 3en :{
Ja dat vind ik ook. Er zijn wel eens mensen plotseling overleden die ik kende, daar schrok ik dan enorm van. En dan kende ik deze mensen niet eens zo goed, laat staan dat ik er een kind mee heb/had. Deze vrouw gaat meteen op social media speculeren en halve waarheden verkondigen. Absurd.
  Miss 200.000.000! maandag 26 april 2021 @ 10:13:56 #120
367000 roos94
pi_199161781
D
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:40 schreef suzi1 het volgende:
mss wilde ze van hem af
De complotten worden steeds wilder ~O>
pi_199161803
Ik acht het meest waarschijnlijke zelfmoord (wellicht toch die slaappillen waar die Do het over had) of per ongeluk een overdosis.

Wat ik al eerder zei: ik gok niet dat hij normaal kerngezond was en ‘toevallig’ een hartaanval kreeg.
pi_199161907
Tering. Lees nu net alles terug, had het finaal gemist. Wat een bak ellende weer.

Wat ik vreemd vind, stel het was suïcide, waarom in het huis van Samant? En waar was Samant?
Alius aliud dicit
pi_199161931
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 10:16 schreef vencodark het volgende:
Ik acht het meest waarschijnlijke zelfmoord (wellicht toch die slaappillen waar die Do het over had) of per ongeluk een overdosis.

Wat ik al eerder zei: ik gok niet dat hij normaal kerngezond was en ‘toevallig’ een hartaanval kreeg.
Ik geloof dat verhaal van Do eigenlijk niet, met de afscheidsbrief.
pi_199161935
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:28 schreef Mrmime het volgende:
waarom in het huis van Samant?
Misschien had hij geen eigen woning? Zijn onderdak was in de cel.
Plus, Samant laat iedereen direct inwonen na de eerste nacht samen.
  maandag 26 april 2021 @ 10:33:33 #125
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_199161948
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 09:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alleen is dat echt een obscure drug en lijkt het me waarschijnlijker dat het om Benzo's gaat (slaappil/kalmeringsmiddel, in grote hoeveelheden of in combinatie met alcohol dodelijk) en 'Beatrix' een autocorrectie-ding was.
Dat 'Beatrix' lijkt me sowieso in autocorrectie-ding inderdaad, toen ik gisteren googelde op Beatrix + drugs kwam meteen dat Beatrice naar voren. Verder geen verstand van. altijd ver van weg gebleven.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199161949
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:31 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Ik geloof dat verhaal van Do eigenlijk niet, met de afscheidsbrief.
Ik ook niet.
Volgens de roddels ging het eerder al bijna mis, en dat geloof ik dan weer wel.
pi_199161961
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 10:16 schreef vencodark het volgende:

Een plotselinge dood wordt toch altijd onderzocht wat de doodsoorzaak is?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199161987
Mij lijkt het ook onwaarschijnlijk wat Dootje uitkraamt.

Hoezo zou zij binnen no-time weten van zelfmoord en een afscheidsbrief?

Ze zegt dat ze contact heeft nog met zijn familie. Waarom zouden die met zo'n psych nog contact hebben?
Dat knulletje wat ze samen hebben is allang uit beeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2021 10:38:13 ]
  maandag 26 april 2021 @ 11:04:41 #129
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199162235
Waar is Samant nu? Ik maak me toch een beetje zorgen om haar ondanks dat het een labiele en rampzalige meid is. Hoop dat haar ouders of haar broer zich over haar ontfermen, wat er ook gebeurd is. Ze moet nou even in kleine, veilige kring verblijven vind ik. Ik hoop het.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 26 april 2021 @ 11:25:22 #130
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199162484
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:04 schreef Andromache het volgende:
Waar is Samant nu? Ik maak me toch een beetje zorgen om haar ondanks dat het een labiele en rampzalige meid is. Hoop dat haar ouders of haar broer zich over haar ontfermen, wat er ook gebeurd is. Ze moet nou even in kleine, veilige kring verblijven vind ik. Ik hoop het.
Dit. Hoe labiel, rampzalig of niet meewerkend iemand ook is, ik hoop oprecht dat ze bij iemand is die haar kan helpen. Al kan Samantha ook niet alleen blijven want ze heeft altijd mensen om zich heen, dus ik ga uit van het goede.
With love :*
pi_199162624
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:25 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dit. Hoe labiel, rampzalig of niet meewerkend iemand ook is, ik hoop oprecht dat ze bij iemand is die haar kan helpen. Al kan Samantha ook niet alleen blijven want ze heeft altijd mensen om zich heen, dus ik ga uit van het goede.
Het probleem zit hem volgens mij vooral in wat voor mensen ze om zich heen verzamelt..
pi_199162660
Ik weet niet of haar familie capabel is haar nu op te vangen. Het is nogal wat, ik zou haar liever ergens bij professionals zien ;(
pi_199162680
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 11:40 schreef Phoebster het volgende:
Ik weet niet of haar familie capabel is haar nu op te vangen. Het is nogal wat, ik zou haar liever ergens bij professionals zien ;(
Mee eens, ze kan zich nu beter direct aanmelden voor de juiste hulp.
  maandag 26 april 2021 @ 11:54:43 #134
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199162812
Da
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:41 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, ze kan zich nu beter direct aanmelden voor de juiste hulp.
Dat kan zij niet overzien, dat ze dat nodig heeft. Daar is ze te LVB voor denk ik.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199162828
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 11:54 schreef Andromache het volgende:
Da
[..]

Dat kan zij niet overzien, dat ze dat nodig heeft. Daar is ze te LVB voor denk ik.
Ik verwacht dat dit via de politie geregeld gaat worden aangezien er toch echt een verhoor gaat komen.
pi_199162844
Zal er niet een bepaald onderzoek gedaan gaan worden nu door de recherche bijvoorbeeld? En dat zij daarin ook meegenomen wordt? (Dat het daarom wellicht ook even stil is op haar insta...ook al kan ik mij juist heel goed voorstellen dat je nu niet op de socials zit)
Zij gaf aan dat het om een hartstilstand ging, maar dat kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben.
pi_199162858
https://www.vkmag.com/mag(...)JtGq4DHchLrV6HKQV-AU

quote:
Schokkend nieuws gisteren rondom de persoon van Samantha de Jong aka Barbie, want ze maakte zelf op haar Instagram profiel bekend dat haar vriend Gelmore op 31-jarige leeftijd is overleden aan een hartstilstand. Evert Santegoeds deelde gisteravond de laatste details. Als gerucht geeft hij aan dat het waarschijnlijk zou gaan om een overdosis. Eerst zou Barbie haar vriend Gelmore zelf hebben proberen te reanimeren, vervolgens 112 gebeld en die hebben dat van haar overgenomen. Ook hing er een trauma-helikopter in de lucht. Wat er ook gedaan werd, Gelmore was niet meer te redden.
pi_199162870
Ooit komt hier wel een musical, film, serie of wat anders over. Haar leven is zo bizar en treurig ;(
pi_199162874
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ooit komt hier wel een musical, film, serie of wat anders over. Haar leven is zo bizar en treurig ;(
hoop dat de kinderen van de proceeds een fatsoenlijk bestaan kunnen opbouwen zonder al die mafkezen om hun heen
pi_199162929
Ik geloof niet dat het bewust zelfmoord was. Beetje speculeren maar ik denk dat hij in de gevangenis tegen zichzelf is aangelopen. Onverwerkte gevoelens of het niet kunnen omgaan met gevoelens waardoor hij is meer is gaan gebruiken. Sinds hij even niet had gebruikt en dus niet deze hogere doses aan kon.. is dat hem fataal geworden in mijn ogen.
  maandag 26 april 2021 @ 12:16:01 #141
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_199162990
quote:
Nee joh, alsof ze dat gaan maken over zo'n marginaal figuur.
Koel en donker bewaren
  maandag 26 april 2021 @ 12:22:53 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163051
quote:
Ik denk niet dat ze daar genoeg status voor heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199163062
quote:
Ze is geen groot Hollywoodster dat van kinds af aan alleen maar grote rollen heeft gekregen tot haar 70ste. :')
pi_199163071
Jezus, ze nog geen 30 en heeft al zoveel meegemaakt. Niet normaal. Los van het feit dat ze nou ook niet de meest slimme keuzes maakt in haar leven, gun je dit iemand niet en ook haar kinderen niet. Je zou willen dat ze een normale lieve man tegen komt, die wat stabiliteit en rust brengt. Misschien wat minder meeslepend maar wel beter.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_199163073
Dus Beatrix heeft hem vermoord in een moestuincomplex?
Die katootjekadootje is natuurlijk ook tokkie eerste klas, wat een goor vies mokkel die dan gelijk lekker met d’r kapotgesnoven hoofd allemaal dingen op het net gooit.

Ik denk dat Barbie gewoon opgefokt was door het gedoe met Michael en Naomi en is even lekker wilde spacen en ze zelf allerlei zooi hebben zitten mengen. Heb haar 1 keer ontmoet ten tijde van oh oh cherso, ze was heel lief en 10 minuten later kletterde ze laveloos de discotheek uit.
Dit komt nooit meer goed met haar... sneu voor haar ouders. Bipolair, suicidaal, onzeker, blut, kinderen kwijt, gebruit door jan en alleman... en nu zit ze met die tattoo op dr deformed tits
  maandag 26 april 2021 @ 12:27:15 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163108
Ja, die opties heb je niet in Cluedo..... Beatrix in het moestuincomplex, de vraag is alleen nog waarmee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163134
Kan iemand me even de geschiedenis uitleggen van cokekootje en gilmore? Ze was eerst vriendinnen met Barbie?
pi_199163189
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:24 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die katootjekadootje is natuurlijk ook tokkie eerste klas, wat een goor vies mokkel die dan gelijk lekker met d’r kapotgesnoven hoofd allemaal dingen op het net gooit.

Die Katootjekadootje is gewoon een vieze crackhoer. Een tijd terug eens op haar FB gekeken en daar kon ik uit halen dat ze stad en land afreist. Waarschijnlijk om mannen te plezieren zodat ze haar crackpijp weer kan vullen. (kon dat uit tenminste een post van een volger opmaken)
pi_199163203
quote:
17s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef praadje het volgende:

[..]

Die Katootjekadootje is gewoon een vieze crackhoer. Een tijd terug eens op haar FB gekeken en daar kon ik uit halen dat ze stad en land afreist. Waarschijnlijk om mannen te plezieren zodat ze haar crackpijp weer kan vullen. (kon dat uit tenminste een post van een volger opmaken)
correct. en dan vraagt ze via FB of iemand haar 's nacht van een willekeurig stationnetje kan oppikken omdat ze de laatste trein gemist heeft en niet thuis kan komen :')
  maandag 26 april 2021 @ 12:36:59 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163206
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:29 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kan iemand me even de geschiedenis uitleggen van cokekootje en gilmore? Ze was eerst vriendinnen met Barbie?
Nee, zij is de ex van Gelmore, ze hebben samen ook een kindje dat vrij snel uit huis geplaatst is.
Ze heeft, voor zover bekend, nooit een vriendschappelijke band met Samantha gehad, eerder het tegenovergestelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')