Ze zoeken zelf de aandacht met cryptische linguïstische hoogstandjesquote:Op maandag 26 april 2021 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een gespeculeer weer, die gekke ex roept wat... dus dan is het zo?
Deze stront verdient toch niemand?
Nou ja, dat niet zozeer, maar misschien dat het een hele traumatische ervaring voor hem was of zo, met een flashback naar de vorige keer, gewoon het weer opgesloten zitten. Ik weet het ook niet hè, ik gok ook maar wat - maar dat hij er echt slecht uitzag na z'n vrijlating was niet te missen.quote:Op maandag 26 april 2021 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Iets van dat hij bedreigd is in de bajes, en dat het zo heet werd onder zijn voeten,?
Dat grauwe was wel opvallend idd.quote:Op maandag 26 april 2021 00:09 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Misschien is er tijdens die laatste paar weken bajes iets misgegaan in zijn hoofd. Want daarna zag hij er ook zo slecht uit. Daarvoor was 't ook wel een wazig type, maar zag hij er nog wel gewoon redelijk gezond uit en zo. Toen hij terugkwam was hij helemaal grauw, dat was ineens een hele andere jongen.
Ik vroeg me ook al af hoe het nu ineens wel zeker lijkt dat het om zelfmoord gaatquote:Op maandag 26 april 2021 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een gespeculeer weer, die gekke ex roept wat... dus dan is het zo?
Deze stront verdient toch niemand?
Ex-vriendin had het over een afscheidsbriefquote:Op maandag 26 april 2021 00:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe het nu ineens wel zeker lijkt dat het om zelfmoord gaat
Hm ja, ik moet zeggen dat ik dit normaal niet extreem op de voet volg (zacht uitgedrukt), hoe credible is die ex-vriendin?quote:Op maandag 26 april 2021 00:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ex-vriendin had het over een afscheidsbrief
Misschien kwam het grauwe wel door een hartprobleem.... Zie post hierboven...quote:
Klopt, dat kan.quote:Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien kwam het grauwe wel door een hartprobleem.... Zie post hierboven...
Als ze net zo credible is als de kwaliteit van haar proza dan zou ik haar niet credible vinden. Maar ik heb geen idee..leek me een tamelijk geschift typequote:Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hm ja, ik moet zeggen dat ik dit normaal niet extreem op de voet volg (zacht uitgedrukt), hoe credible is die ex-vriendin?
Nou ja, Dootje is ook een type à la Barbie, dus heel credible zou ik 'r niet willen noemen, maar ik vind het dan ook weer moeilijk voor te stellen dat ze gaat liegen dat ze Gelmore's moeder en zusje heeft gesproken en dat er een afscheidsbrief was.quote:Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hm ja, ik moet zeggen dat ik dit normaal niet extreem op de voet volg (zacht uitgedrukt), hoe credible is die ex-vriendin?
quote:Op maandag 26 april 2021 00:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ze net zo credible is als de kwaliteit van haar proza dan zou ik haar niet credible vinden. Maar ik heb geen idee..leek me een tamelijk geschift type
Mja, dan is het dus gewoon een kwestie van afwachten op verdere berichtgeving. Hoe het ook zij, een zeer trieste situatie natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 00:23 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Nou ja, Dootje is ook een type à la Barbie, dus heel credible zou ik 'r niet willen noemen, maar ik vind het dan ook weer moeilijk voor te stellen dat ze gaat liegen dat ze Gelmore's moeder en zusje heeft gesproken en dat er een afscheidsbrief was.
Helaas afgelopen jaren aantal mensen van onder de 40 plotseling verloren. Het kan van alles zijn geweest.quote:Op maandag 26 april 2021 00:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien kwam het grauwe wel door een hartprobleem.... Zie post hierboven...
Da's niet fijn om te horenquote:Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Helaas afgelopen jaren aantal mensen van onder de 40 plotseling verloren. Het kan van alles zijn geweest.
Valt me op dat nog maar een paar nieuwssites hierover posten.
Theoretisch gezien mogelijk als er toen al sprake was van een vernauwing in één van de belangrijke slagaderen (of meerdere).quote:Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef proud_mami het volgende:
Hij klinkt een beetje buiten adem op het filmpje waarop hij in de duinen loopt, dat was eergisteren toch ofzo? Mss voorbode van hartstilstand?
Ja, alles kan in deze. Hoe dan ook, ik vind het een trieste situatie.quote:Op maandag 26 april 2021 00:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Theoretisch gezien mogelijk als er toen al sprake was van een vernauwing in één van de belangrijke slagaderen (of meerdere).
Kan ook dat hij gewoon een ietwat beroerde conditie had natuurlijk.
Ja, dat las ik elders ook al. Ik wist niet dat ze dat alleen in die gevallen deden. Ik dacht dat ze het er gewoon verder niet meer over wilden hebben omdat het de vriend van Barbie was en ze geen zin hadden in allerlei speculatie.quote:Op maandag 26 april 2021 00:29 schreef Samhain het volgende:
Dat die nieuwssite aangaf verdere berichtgeving te staken is idd veelzeggend hoor. Ik heb zelf alleen dat soort duidelijke statements eerder gezien wanneer iets suïcide betrof.
Ik denk dat de tijd wel zal uitwijzen hoe het zit.quote:Op maandag 26 april 2021 00:33 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik elders ook al. Ik wist niet dat ze dat alleen in die gevallen deden. Ik dacht dat ze het er gewoon verder niet meer over wilden hebben omdat het de vriend van Barbie was en ze geen zin hadden in allerlei speculatie.
Omdat Samantha zich daar dan over uitlaat, want op een andere manier gaan we geen officiële doodsoorzaak horen.quote:Op maandag 26 april 2021 00:46 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd wel zal uitwijzen hoe het zit.
quote:Op maandag 26 april 2021 00:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En barbapapa niet te vergeten.
Ik ga hier echt stuk om zo foutquote:Op zondag 25 april 2021 23:30 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van. Van een kogel naar moestuintjes naar Beatrix
Tja wie weet...quote:Op maandag 26 april 2021 04:42 schreef aeaeae het volgende:
Speculatie: kan het zijn dat ze samen hebben geprobeerd zelfmoord te plegen maar Barbie wakker is geworden?
Dit was dus meteen mijn gedachte. Natuurlijk kan ze niet plaatsen ojee onze gezamenlijke suïcide is niet gelukt.quote:Op maandag 26 april 2021 04:42 schreef aeaeae het volgende:
Speculatie: kan het zijn dat ze samen hebben geprobeerd zelfmoord te plegen maar Barbie wakker is geworden?
Want mensen om haar heen zijn verder nooit loslippig?quote:Op maandag 26 april 2021 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Samantha zich daar dan over uitlaat, want op een andere manier gaan we geen officiële doodsoorzaak horen.
Het lijkt me juist wel typisch iets voor haar om daar een heel dramatisch bericht over te schrijven.quote:Op maandag 26 april 2021 05:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Dit was dus meteen mijn gedachte. Natuurlijk kan ze niet plaatsen ojee onze gezamenlijke suïcide is niet gelukt.
En hij had ook nog een gebroken pols oid toen hij uit de bak kwam (als hij inderdaad in de gevangenis heeft gezeten in die periode). Niet dat dat iets vreemds hoeft te zijn, maar na die 2-3 weken stilte kwam hij inderdaad aardig min eruit. Zo leek het, in elk geval.quote:
Dootje schreef overquote:Op maandag 26 april 2021 07:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hij had ook nog een gebroken pols oid toen hij uit de bak kwam (als hij inderdaad in de gevangenis heeft gezeten in die periode). Niet dat dat iets vreemds hoeft te zijn, maar na die 2-3 weken stilte kwam hij inderdaad aardig min eruit. Zo leek het, in elk geval.
quote:een kogel, Beatrix, moestuintjes en lossen handjes
Ik heb het volgens mij wel voorbij zien komen hier hoor. Ga het nu echt niet terugzoeken.quote:Op maandag 26 april 2021 07:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb serieus niemand iets zien schrijven over dat hij er grauw en slecht uitzag nadat hij uit de bak kwam.
Misschien was het toen ook al een suïcide poging?quote:Op maandag 26 april 2021 07:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hij had ook nog een gebroken pols oid toen hij uit de bak kwam (als hij inderdaad in de gevangenis heeft gezeten in die periode). Niet dat dat iets vreemds hoeft te zijn, maar na die 2-3 weken stilte kwam hij inderdaad aardig min eruit. Zo leek het, in elk geval.
Was gisterenavond.quote:Op maandag 26 april 2021 07:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb serieus niemand iets zien schrijven over dat hij er grauw en slecht uitzag nadat hij uit de bak kwam.
Zei het toch.quote:Op zondag 25 april 2021 19:49 schreef vencodark het volgende: Hij had toch pas in de bak gezeten? Misschien zelfmoord dmv overdosis?
Meerdere mensen.quote:Op maandag 26 april 2021 07:15 schreef Mariposas het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2021 21:09 schreef Aaltje1978 het volgende: [..] Klopt, hij zag er slecht uit na zijn vrijlating (als we even aannemen dat hij idd vast heeft gezeten). Gezichtskleur was heel grauw. Weet niet of dat door de drugs kwam of dat hij wellicht ziek was en dat zelf niet wist, maar gezond was 't niet, nee.
quote:Op zondag 25 april 2021 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende: Als ik naar hun één van hun laatste foto's kijk op Sam haar insta, vind ik hem er al niet jofel meer uit zien. Zelfs niet met die filters.
Is Beatrix niet een soort drugs?quote:Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??
Dit zijn toch opmerkingen van gisteren, toen hij al overleden was.quote:
Toen ik de eerste foto postte na zijn terugkeer werden er al opmerkingen gemaakt. Ik dacht het zelf ook.quote:Op maandag 26 april 2021 07:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dit zijn toch opmerkingen van gisteren, toen hij al overleden was.Ik bedoel uiteraard vóór zijn overlijden.
Oh.quote:Op maandag 26 april 2021 07:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dit zijn toch opmerkingen van gisteren, toen hij al overleden was.Ik bedoel uiteraard vóór zijn overlijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |