Normale mannen vallen denk ik niet op Barbie.quote:Op maandag 26 april 2021 12:24 schreef Injetta het volgende:
Jezus, ze nog geen 30 en heeft al zoveel meegemaakt. Niet normaal. Los van het feit dat ze nou ook niet de meest slimme keuzes maakt in haar leven, gun je dit iemand niet en ook haar kinderen niet. Je zou willen dat ze een normale lieve man tegen komt, die wat stabiliteit en rust brengt. Misschien wat minder meeslepend maar wel beter.
Ik denk ook echt dat ze een saai huisje, boompje, beesje leven in een vinexwijk niet kan handelen, ongeacht hoe goed een man voor haar is, ze gaat al snel weer op zoek naar de wilde kant van het leven.quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normale mannen vallen denk ik niet op Barbie.
Dat vind ik wel een paar stappen over de grens trouwens, de suggestie wekken dat ze de dood van een partner ook zelf, al dan niet bewust, gecreëerd heeft.quote:Op maandag 26 april 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk typische borderliner klachten, ze creëert dat (onbewust) zelf allemaal
quote:Op maandag 26 april 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
Beatrix had haar moestuinmaatjes nog niet compleet en hoorde dat de actie is afgelopen. Gelmore had plantjes te koop maar dat was een ander soort plantje. Toen heeft Beatrix met een kogel het hart van Gelmore gestopt en een brief geschreven om het zelfmoord te laten lijken.
Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.quote:Op maandag 26 april 2021 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze een saai huisje, boompje, beesje leven in een vinexwijk niet kan handelen, ongeacht hoe goed een man voor haar is, ze gaat al snel weer op zoek naar de wilde kant van het leven.
Ik verwacht overigens niet dat ze de 40 gaat halen, hoe triest dat voor haar kinderen ook is, vooral de wetenschap dat drugs belangrijker waren dan haar kinderen.
Wat ongepast om zo grappig te willen zijn over iemands doodquote:Op maandag 26 april 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
Beatrix had haar moestuinmaatjes nog niet compleet en hoorde dat de actie is afgelopen. Gelmore had plantjes te koop maar dat was een ander soort plantje. Toen heeft Beatrix met een kogel het hart van Gelmore gestopt en een brief geschreven om het zelfmoord te laten lijken.
Nee, het pleit haar niet vrij, maar daarentegen kun je ook niet echt verwachten dat ze die verantwoordelijkheid wel kan nemen. Ik denk echt dat ze er niet toe in staat is.quote:Op maandag 26 april 2021 12:54 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.
Dat denk ik ook inderdaad, dat ze de verantwoordelijkheid en het leven überhaupt niet aan kan. Het is wat dat betreft zo jammer dat er kinderen bij betrokken zijn.quote:Op maandag 26 april 2021 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het pleit haar niet vrij, maar daarentegen kun je ook niet echt verwachten dat ze die verantwoordelijkheid wel kan nemen. Ik denk echt dat ze er niet toe in staat is.
Dat ze wel weet wat de juiste en wat de verkeerde keuze is, maar dat ze simpelweg de kracht niet heeft om het duiveltje op haar schouder te bedwingen.
Ik wil niet grappig zijn over iemand zijn overlijden maar over iemand zijn compleet onleesbaar Social media bericht. Als je ook maar een beetje had meegelezen in de laatste pagina's, zou je dat door hebben. Maar ik zal me vanaf nu inhouden.quote:Op maandag 26 april 2021 12:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat ongepast om zo grappig te willen zijn over iemands dood
Ja, de humor daarvan ontgaat mij idd ook even. Nou weet ik het wel met Beatrix en die moestuintjes.quote:Op maandag 26 april 2021 12:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat ongepast om zo grappig te willen zijn over iemands dood
Ik denk eigenlijk dat ze een lage intelligentie heeft icm psychische problematiek en drugsgebruik. Ik hoop echt dat iemand haar op korte termijn kan helpen - en dan niet al die bloedzuigers die ze nu om zich heen heeft en alleen maar willen profiteren.quote:Op maandag 26 april 2021 12:54 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.
Eerlijk gezegd denk ik dat die Carnival Festival opmerking gisteren idd over de ambulances bij Samantha in de straat ging, maar ze zullen verwacht hebben dat ze (alweer) een mislukte zelfmoordpoging gedaan had, en daar gaan ze niet meer voor terugkomen.quote:Op maandag 26 april 2021 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Mike en Naomi al wat gepost buiten dat kinderachtige Carnaval Festival gedoe? Of hebben ze het druk met de nieuwe tanden?
Elke keer denk ik, erger dan dit wordt het niet. Maar dan blijkt dat het steeds nog erger kan...quote:Op maandag 26 april 2021 13:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je kijkt even een weekje of wat niet in deze reeks, en er is weer een hele nieuwe achtbaan aan gebeurtenissen gebouwd.
Ik denk eerder dat het muziekje daar was omdat die Merel op de band ging zitten en zo net het carnaval festival leek van de Efteling...maar misschien ben ik dan te naïefquote:Op maandag 26 april 2021 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat die Carnival Festival opmerking gisteren idd over de ambulances bij Samantha in de straat ging, maar ze zullen verwacht hebben dat ze (alweer) een mislukte zelfmoordpoging gedaan had, en daar gaan ze niet meer voor terugkomen.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze zo vol zijn van zichzelf dat ze dachten dat Samantha dat gedaan had om hen dwars te zitten met hun reisje naar Turkije.
Naomi had recent toch een opmerking gemaakt dat het met Samantha net de Efteling is?quote:Op maandag 26 april 2021 13:29 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het muziekje daar was omdat die Merel op de band ging zitten en zo net het carnaval festival leek van de Efteling...maar misschien ben ik dan te naïef
Ja het is ook wel erg toevallig...maar ergens denk ik dat dit hier niet bedoeld werd. Maar goed...je weet het nooit daarquote:Op maandag 26 april 2021 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naomi had recent toch een opmerking gemaakt dat het met Samantha net de Efteling is?
Als ze dat niet gedaan had dan was ik met je verklaring meegegaan, maar na die Efteling opmerking verbaast niets mee meer.
echt niet, die wisten dat 100%quote:Op maandag 26 april 2021 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Denk dat die ook pas in het vliegtuig of later op de hoogte waren.
Waar zijn de "lossen handjes"?quote:Op maandag 26 april 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |