abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 12:37:34 #151
184769 crew  Deisyy
pi_199163216
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:24 schreef Injetta het volgende:
Jezus, ze nog geen 30 en heeft al zoveel meegemaakt. Niet normaal. Los van het feit dat ze nou ook niet de meest slimme keuzes maakt in haar leven, gun je dit iemand niet en ook haar kinderen niet. Je zou willen dat ze een normale lieve man tegen komt, die wat stabiliteit en rust brengt. Misschien wat minder meeslepend maar wel beter.
Normale mannen vallen denk ik niet op Barbie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 26 april 2021 @ 12:39:35 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163242
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Normale mannen vallen denk ik niet op Barbie.
Ik denk ook echt dat ze een saai huisje, boompje, beesje leven in een vinexwijk niet kan handelen, ongeacht hoe goed een man voor haar is, ze gaat al snel weer op zoek naar de wilde kant van het leven.

Ik verwacht overigens niet dat ze de 40 gaat halen, hoe triest dat voor haar kinderen ook is, vooral de wetenschap dat drugs belangrijker waren dan haar kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199163282
Eigenlijk typische borderliner klachten, ze creëert dat (onbewust) zelf allemaal
Vakman pur sang
  maandag 26 april 2021 @ 12:48:16 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163304
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk typische borderliner klachten, ze creëert dat (onbewust) zelf allemaal
Dat vind ik wel een paar stappen over de grens trouwens, de suggestie wekken dat ze de dood van een partner ook zelf, al dan niet bewust, gecreëerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163311
Beatrix had haar moestuinmaatjes nog niet compleet en hoorde dat de actie is afgelopen. Gelmore had plantjes te koop maar dat was een ander soort plantje. Toen heeft Beatrix met een kogel het hart van Gelmore gestopt en een brief geschreven om het zelfmoord te laten lijken.
  maandag 26 april 2021 @ 12:53:11 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163356
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
Beatrix had haar moestuinmaatjes nog niet compleet en hoorde dat de actie is afgelopen. Gelmore had plantjes te koop maar dat was een ander soort plantje. Toen heeft Beatrix met een kogel het hart van Gelmore gestopt en een brief geschreven om het zelfmoord te laten lijken.
_O_
Dit moet het zijn!!

Mysterie opgelost :7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163369
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat ze een saai huisje, boompje, beesje leven in een vinexwijk niet kan handelen, ongeacht hoe goed een man voor haar is, ze gaat al snel weer op zoek naar de wilde kant van het leven.

Ik verwacht overigens niet dat ze de 40 gaat halen, hoe triest dat voor haar kinderen ook is, vooral de wetenschap dat drugs belangrijker waren dan haar kinderen.
Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.
  maandag 26 april 2021 @ 12:56:51 #158
92279 N.icka
Windforce 11
pi_199163386
quote:
Wat ongepast om zo grappig te willen zijn over iemands dood
  maandag 26 april 2021 @ 13:01:31 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163428
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook heel hard om dat als kind mee te maken. Je staat gelijk al op zo’n achterstand door dit soort problematiek. Ik denk wel dat Samantha ernstig ziek is (borderline of wat voor diagnose wil ik me niet aan branden), maar dat pleit haar mijn inziens niet vrij van alle verantwoordelijkheid. Een situatie met alleen maar verliezers helaas.
Nee, het pleit haar niet vrij, maar daarentegen kun je ook niet echt verwachten dat ze die verantwoordelijkheid wel kan nemen. Ik denk echt dat ze er niet toe in staat is.
Dat ze wel weet wat de juiste en wat de verkeerde keuze is, maar dat ze simpelweg de kracht niet heeft om het duiveltje op haar schouder te bedwingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163458
weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 26-04-2021 15:25:51 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199163500
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, het pleit haar niet vrij, maar daarentegen kun je ook niet echt verwachten dat ze die verantwoordelijkheid wel kan nemen. Ik denk echt dat ze er niet toe in staat is.
Dat ze wel weet wat de juiste en wat de verkeerde keuze is, maar dat ze simpelweg de kracht niet heeft om het duiveltje op haar schouder te bedwingen.
Dat denk ik ook inderdaad, dat ze de verantwoordelijkheid en het leven überhaupt niet aan kan. Het is wat dat betreft zo jammer dat er kinderen bij betrokken zijn.
pi_199163508
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik wil niet grappig zijn over iemand zijn overlijden maar over iemand zijn compleet onleesbaar Social media bericht. Als je ook maar een beetje had meegelezen in de laatste pagina's, zou je dat door hebben. Maar ik zal me vanaf nu inhouden.

OT: RIP Gelmore, wat erg, arme Sam

:W
pi_199163518
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ja, de humor daarvan ontgaat mij idd ook even. Nou weet ik het wel met Beatrix en die moestuintjes.
Of Gelmore's dood nou een verlies voor de wereld is of niet, die jongen heeft ook ouders en zussen die van hem houden. Je hoeft niet persé een briljant wetenschapper te zijn geweest voordat je dood ertoe mag doen.
pi_199163548
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat ze een lage intelligentie heeft icm psychische problematiek en drugsgebruik. Ik hoop echt dat iemand haar op korte termijn kan helpen - en dan niet al die bloedzuigers die ze nu om zich heen heeft en alleen maar willen profiteren.

Ik ben ook wel benieuwd hoe Mieke Krol, Michael en Naoom en al die mensen die we de laatste tijd gezien hebben hierop gaan reageren
pi_199163563
De grens tussen een onschuldig grapje en doelbewust alleen maar hilariteit willen creëren is ook wel vrij dun.
Gisteravond moest ik stiekem ook weleens gniffelen om bepaalde opmerkingen maar ik heb er geen lol van dat Gelmore dood is natuurlijk.
Ook niet dat daardoor dit topic weer een nieuwe wending heeft.

Het is gewoon een bizarre situatie.
pi_199163568
Je kijkt even een weekje of wat niet in deze reeks, en er is weer een hele nieuwe achtbaan aan gebeurtenissen gebouwd.
  maandag 26 april 2021 @ 13:20:57 #167
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_199163598
Mike en Naomi al wat gepost buiten dat kinderachtige Carnaval Festival gedoe? Of hebben ze het druk met de nieuwe tanden?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 26 april 2021 @ 13:24:54 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163633
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Mike en Naomi al wat gepost buiten dat kinderachtige Carnaval Festival gedoe? Of hebben ze het druk met de nieuwe tanden?
Eerlijk gezegd denk ik dat die Carnival Festival opmerking gisteren idd over de ambulances bij Samantha in de straat ging, maar ze zullen verwacht hebben dat ze (alweer) een mislukte zelfmoordpoging gedaan had, en daar gaan ze niet meer voor terugkomen.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze zo vol zijn van zichzelf dat ze dachten dat Samantha dat gedaan had om hen dwars te zitten met hun reisje naar Turkije.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163649
quote:
9s.gif Op maandag 26 april 2021 13:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je kijkt even een weekje of wat niet in deze reeks, en er is weer een hele nieuwe achtbaan aan gebeurtenissen gebouwd.
Elke keer denk ik, erger dan dit wordt het niet. Maar dan blijkt dat het steeds nog erger kan...
pi_199163667
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat die Carnival Festival opmerking gisteren idd over de ambulances bij Samantha in de straat ging, maar ze zullen verwacht hebben dat ze (alweer) een mislukte zelfmoordpoging gedaan had, en daar gaan ze niet meer voor terugkomen.
Sterker nog; het zou me niet eens verbazen als ze zo vol zijn van zichzelf dat ze dachten dat Samantha dat gedaan had om hen dwars te zitten met hun reisje naar Turkije.
Ik denk eerder dat het muziekje daar was omdat die Merel op de band ging zitten en zo net het carnaval festival leek van de Efteling...maar misschien ben ik dan te naïef :)
  maandag 26 april 2021 @ 13:32:05 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199163686
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:29 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het muziekje daar was omdat die Merel op de band ging zitten en zo net het carnaval festival leek van de Efteling...maar misschien ben ik dan te naïef :)
Naomi had recent toch een opmerking gemaakt dat het met Samantha net de Efteling is?
Als ze dat niet gedaan had dan was ik met je verklaring meegegaan, maar na die Efteling opmerking verbaast niets mee meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_199163693
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Naomi had recent toch een opmerking gemaakt dat het met Samantha net de Efteling is?
Als ze dat niet gedaan had dan was ik met je verklaring meegegaan, maar na die Efteling opmerking verbaast niets mee meer.
Ja het is ook wel erg toevallig...maar ergens denk ik dat dit hier niet bedoeld werd. Maar goed...je weet het nooit daar :)
  maandag 26 april 2021 @ 14:01:33 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199163904
Natuurlijk bedoelen ze daar niets mee.
Die denken alleen aan zichzelf en hun tripje.

Denk dat die ook pas in het vliegtuig of later op de hoogte waren.
pi_199163916
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:

Denk dat die ook pas in het vliegtuig of later op de hoogte waren.
echt niet, die wisten dat 100%
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 14:13:12 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199164017
quote:
Waar zijn de "lossen handjes"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')