Eerder gewoon 17.600 - 7.600 = mooi rond bedragquote:Op donderdag 29 april 2021 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Zeker omdat Sven ook een behoorlijk bedrag bood (7+6+0+0=13 = de M van mol).
Lieten ze op het einde toch zien?quote:Op vrijdag 30 april 2021 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat Jasmien in een dossier gekeken heeft? Dat heb ik gisteren even gemist
Wel tot het einde blijven kijken...quote:Op vrijdag 30 april 2021 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat Jasmien in een dossier gekeken heeft? Dat heb ik gisteren even gemist
Ik heb wel het filmpje van Jasmien in die ruimte gezien (die ze na de eliminatie toonden), maar het is me blijkbaar niet opgevallen - ik gebruik 'ik sliep al bijna' als excuusquote:
Ik begon aan mezelf te twijfelen, dus even teruggekekenquote:Op vrijdag 30 april 2021 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb wel het filmpje van Jasmien in die ruimte gezien (die ze na de eliminatie toonden), maar het is me blijkbaar niet opgevallen - ik gebruik 'ik sliep al bijna' als excuus
Tenzij het bij 'Volgende week' was, dat kijk ik bewust nooit want ik wil nog helemaal niet weten wat ze volgende week gaan doen.
Ik ben benieuwd wie de finale halen.quote:
Eens! En zou Isidoor vanavond een rol hebben of pas volgende week??quote:Op zondag 2 mei 2021 18:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie de finale halen.
De Mol zondagavond laat is wel de perfecte afsluiting van het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
quote:Op zondag 2 mei 2021 20:38 schreef Madhouse11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 2 mei 2021 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]Sssst! Wacht dan in elk geval tot 21 30 uur als de rest ook kan kijken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet op een spoiler te klikken hequote:Op zondag 2 mei 2021 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sssst! Wacht dan in elk geval tot 21 30 uur als de rest ook kan kijken!!
Klopt, maar minimaal 90% van de users kijkt pas vanaf half tien.....quote:Op zondag 2 mei 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hoeft niet op een spoiler te klikken he
Zal er bijna zijn nu vermoed ikquote:Op zondag 2 mei 2021 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt, maar minimaal 90% van de users kijkt pas vanaf half tien.....
Damn da's altijd het klote gevaar met uitgesteld en terugkijkenquote:Op zondag 2 mei 2021 21:45 schreef Japepk het volgende:
Oké. Had een leuke date vanmiddag. Daardoor niet echt focus op de Mol. Scroll door Facebook heen. Zie een post van de Mol aankomen. Denk; 'fuck, het is al half 10!' Scroll toch door. En zie vervolgens de finalisten al...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AfvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op zondag 2 mei 2021 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op zondag 2 mei 2021 22:58 schreef Jane het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 2 mei 2021 22:53 schreef Tijn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel sneu hoor dat je zo kort na jullie huwelijk de scheiding alweer aan moet vragenquote:Op zondag 2 mei 2021 20:44 schreef Moira het volgende:
@:Treinhoer wil eerst nog filmpje kijken dus kan over 1,5u pas terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |