SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 25 april 2021 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom spreken ze dossier niet op z'n Frans uit?quote:Op zondag 25 april 2021 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
Als alle handen op de Leerdammer lagen is het in de sacoche
Niet echt vol met spoilers, wel een mooie uitspraak van vandaagKan zo bij het leven is geen ponykamp en we sparen niet voor artispunten / tis geen Vlaanderen vakantieland ey
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week ziet er ook al goed uit! Ik hoopte al dat dit thema aan bod ging komen.'t Echte en 't ware!
quote:Op zondag 25 april 2021 22:56 schreef Japepk het volgende:
Dit vond ik dus echt een topaflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week ziet er ook al goed uit! Ik hoopte al dat dit thema aan bod ging komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2021 23:01 schreef molloot200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Vlamingen vernederlandsen vrijwel allesquote:Op zondag 25 april 2021 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En waarom spreken ze dossier niet op z'n Frans uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op zondag 25 april 2021 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
t enige dingetje blijft dat de mol soms nog productie-assistent is (als niemand kijkt is er geen vervolgopdracht). Maarja, Jasmien keek sowieso als (1 van de) eerste (ws de 1e gezien Lennarts frustratie, tenzij hij de Mol is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Dit. Ik ben echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit hoort niet bij De Mol
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op zondag 25 april 2021 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Het zat er na vorig jaar wel aan te komen natuurlijk.quote:Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit. Ik ben echt. Dit hoort niet bij De Mol
.
Ja dat was al op het randje inderdaad, dit was er ver over.quote:Op zondag 25 april 2021 23:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het zat er na vorig jaar wel aan te komen natuurlijk.
Help me even; wat was het vorig jaar ook alweer?quote:Op zondag 25 april 2021 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat was al op het randje inderdaad, dit was er ver over.
Nee en dat is ook precies wel een onderdeel van het probleem. De mol hoeft zelf niets te doen en aan het einde is het juichen om de laagste pot ooit, zoals in Nederland dus altijd gebeurt.quote:Op zondag 25 april 2021 23:33 schreef Japepk het volgende:
[..]
Help me even; wat was het vorig jaar ook alweer?
Nevermind; jullie bedoelen de opening waarbij gelijk al geboden kon worden. Toen bleek de hoogste bieder uiteindelijk ook niet de Mol
In NL zal dat wel minder worden aangezien de Mol nu weet dat het geld toch naar een goed doel gaat.quote:Op zondag 25 april 2021 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee en dat is ook precies wel een onderdeel van het probleem. De mol hoeft zelf niets te doen en aan het einde is het juichen om de laagste pot ooit, zoals in Nederland dus altijd gebeurt.
Openingsaflevering vorig seizoen was idd ook een vrijstellingquote:Op zondag 25 april 2021 23:40 schreef Japepk het volgende:
Ik zit nu nog wel te bedenken waar ze ook alweer op boden? De Mol zat daar in die pij tegenover ze toch? Een vrijstelling?
Jammer inderdaad dat wat dat betreft de beer nu los is, het komt wel erg veel voor nu. Ik weet nog in Vietnam, toen was het een heel speciaal geval dat ze in een bepaalde opdracht een vrijstelling vonden.
quote:Op zondag 25 april 2021 23:40 schreef Legoblokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 25 april 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Erg jammer inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 26 april 2021 00:18 schreef KennyPowers het volgende:
Ik begreep dit gesprek niet helemaal.
Sven: Ik blijf wel op de grond
Philip: Echt?
Sven: Ik heb al aan de rots geslapen.
Philip: Ik eigenlijk ook
Sven: Dat dacht ik ook te zeggen
Iedereen behalve Philip lachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 26 april 2021 00:24 schreef Felagund het volgende:
[..]Ik begreep de laatste reactie van Sven niet en waarom iedereen moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, niks boeiends waarschijnlijk.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dat ging er volgens mij om dat Sven ook vond dat Phillip ook maar aan de grond moest blijven.quote:Op maandag 26 april 2021 00:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik begreep de laatste reactie van Sven niet en waarom iedereen moest lachen.
Maar goed, niks boeiends waarschijnlijk.
"Waar zitten de mistlichten?"quote:Op maandag 26 april 2021 09:27 schreef MielMonteur het volgende:
Ik vond Lennart en Jasmien wel een goed comedy-duo in het vliegmachien
Is dat niet het hele spel ? De kandidaten moeten de pot vullen en zo hoog mogelijk krijgen en de mol moet dat proberen te voorkomen.quote:Op maandag 26 april 2021 11:05 schreef trui het volgende:
Ik vond het weer een heerlijke aflevering! En dat de pot zo laag is is toch niet zo'n ramp?
Volgens mij is het voor de mol een ongeschreven regel om op deze manier veel geld uit de pot te spelen toch? Kan me niet herinneren dat een mol daadwerkelijk zo veel geld bij een bieding uitgeeft. De mol zal wel mee bieden, maar gaat echt niet ¤10000 bieden. Sven en ergens nog Annelotte zijn daarom ideaal als mol. Met de wetenschap dat iemand een bizar bod doet, kun je zelf ook (hoog) bieden.quote:Op maandag 26 april 2021 11:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is dat niet het hele spel ? De kandidaten moeten de pot vullen en zo hoog mogelijk krijgen en de mol moet dat proberen te voorkomen.
Geen ramp dat het nu zo laag is maar gesteld dat Lennart de mol is en op deze manier 10k uit de pot houdt is de dat wel een hele simpele manier van mollen.
Ik hou het dan ook bij Sven als Mol. Hij zal misschien van de productie hebben doorgekregen dat Lennard zo hoog zat en wel een hoog bod hebben gedaan maar niet overboden.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 april 2021 13:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de mol een ongeschreven regel om op deze manier veel geld uit de pot te spelen toch? Kan me niet herinneren dat een mol daadwerkelijk zo veel geld bij een bieding uitgeeft. De mol zal wel mee bieden, maar gaat echt niet ¤10000 bieden. Sven en ergens nog Annelotte zijn daarom ideaal als mol. Met de wetenschap dat iemand een bizar bod doet, kun je zelf ook (hoog) bieden.
ik denk dat 10.000 euro truc van Bart van vorig jaar wel wat grenzen verlegd heeft.quote:Op maandag 26 april 2021 11:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer genoten. En ik snap het druk maken om die pot niet zo. Zolang de Mol dit niet doet kan ik er prima vrede meehebben.
Al is 10k wel echt absurd natuurlijk haha.
Ik zit er ook niet zo mee, al snap ik de kritiek wel dat het spel op zo'n manier gespeeld zou moeten worden dat kandidaten proberen geld in de pot te brengen en de mol er juist geld uit moet zien te houden. Als kandidaten dan vervolgens de halve pot verbranden, gaat de essentie van het spelletje een beetje verloren.quote:Op maandag 26 april 2021 11:05 schreef trui het volgende:
Ik vond het weer een heerlijke aflevering! En dat de pot zo laag is is toch niet zo'n ramp?
ja geweldig he. Zeker ook in combinatie met de opdrachten in de hangar. Echt weer geniaal en toch niet te ingewikkeld.quote:Op maandag 26 april 2021 16:06 schreef Tijn het volgende:
Ik vond die opdracht met die vliegsimulator echt supervet trouwens
Echt een briljante samenvatting dit, kan me hier ook helemaal bij aansluiten!quote:Op maandag 26 april 2021 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
Wat een geniale aflevering weer. Genoeg spanning en humor, geen moeilijke maar toch meeslepende opdrachten en een exit waar ik geheel niet rouwig om ben. Eindelijk is de grootste stoorzender (voor mij) er uit.
En die 10.000 euro uit de pot... Ik zie het niet als "De Mol gaat WIDM achterna", maar eerder als de katalysator waardoor de verhoudingen onderling nu écht op scherp komen te staan en ze volgende week, met de finale in zicht, alles op alles zetten. Dat de groepspot daarmee historisch laag staat is een interessant gegeven, maar ik denk dat de makers met deze twist meer wilden gaan voor een psychologisch breekpunt binnen de groep. Vorig jaar zat ie al in het begin, met Bart die de pot direct 10.000 euro in de min gooide en zich niet geliefd maakte, nu komt het vlak voor de halve finale, een cruciaal punt in het spel. En daarbij is het niet heel gek dat de kandidaten elk gaan voor het eigenbelang, en minder voor de groepspot. Denk je eens in: in een onzeker coronajaar, uitverkoren uit 10.000 aanmeldingen en mee mogen met De Mol, dan direct je plek binnen de groep moeten zien te behouden tegenover tien runner-ups... Dan wil je ook helemáál zo lang als mogelijk in het spel blijven.
Overigens: héérlijk hoe sarcastisch Annelotte is als ze boos is, I love it![]()
Maar anderzijds: ze stond wel heel erg zenuwpezerig op haar been te wippen, alsof ze angstvallig hoopte dat Philip de dossiers zou inzien en Lennart daarmee de 10.000 euro zou opofferen...
Echt he. Die flight simulator opdracht was zó tof maar ik was dat gevoel helemaal kwijt toen die pot leeggeroofd werdquote:Op maandag 26 april 2021 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Haat aan veilingen halverwege een Mol-seizoen
Was dat bedrag niet gekozen omdat de pot dan op 10.000,- bleef staan?quote:Op maandag 26 april 2021 11:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vond 7600 juist een slim bedrag, altijd bij biedingen heb je psychologische grenzen van 2500, 5000, etc euro dus als je denkt dat persoon A 7500 gaat bieden kan je zelf beter 7600 bieden. Dus ook 10.100 ipv 10.000 bijvoorbeeld. Dat de pot met 7600 op 10.000 rond uitkomt is meteen een tweede reden om het symbolisch rond te houden.
Maar die 10.000 vond ik ook echt jammer, iig is het voor iets beters dan 5.000 voor wat info (NL-Mol in de trein vorig seizoen).
Waarom vind je dat dan zo erg? Ik vond het wel heftig, maar het maakt mij weinig uit of er veel of weinig in de pot overblijft.quote:Op maandag 26 april 2021 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt he. Die flight simulator opdracht was zó tof maar ik was dat gevoel helemaal kwijt toen die pot leeggeroofd werd.
Het principe van het hele spel is dat negen kandidaten voor een geldpot spelen en dat de mol deze zo laag mogelijk probeert te houden (en dat de andere negen en wij kijkers proberen uit te vogelen wie die mol is, maar dat even terzijde). In Nederland is dat principe al enkele jaren overboord. Daar is het doel van de programmaleiding 'een historisch lage pot' en dat wijzen ze dan uiteindelijk toe aan een geweldige mol, die er amper wat aan heeft bijgedragen. En daar gaat België nu dus ook naartoe. Er gaat - wat mij betreft dan althans - echt een hap van de essentie van het spel af op deze manier. Het zal vast sensationeel zijn voor een grote groep kijkers, maar ik vind het helemaal niets.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:36 schreef trui het volgende:
[..]
Waarom vind je dat dan zo erg? Ik vond het wel heftig, maar het maakt mij weinig uit of er veel of weinig in de pot overblijft.
Hee dat is die kerel van Een Mol In... toch?quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:41 schreef trui het volgende:
Kennen jullie deze al?
Met (aan het eind) een leuke theorie over een zin die mogelijk gemaakt kan worden met alle begin en eind letters van de quotes bij elke aflevering.
Ik snap wel dat je als kijker mee leeft met de groep, en ze daarmee gunt dat de pot goed gevuld raakt. Ik vind ook dat de opdrachten daar genoeg gelegenheid voor moeten bieden, dus als het steeds alles of niets is (en de kans op alles is klein vanwege het feit alleen al dat er een mol in zit) vind ik dat ook niet zo leuk. Maar al met al vind ik het -ongeacht of het lukt om de pot goed te spekken- toch gewoon leuk om te zien wat er gebeurt, welke groepsmechanismen er plaatsvinden en hoe er steeds weer onverwachte twists in opdrachten zitten. En soms is er door een samenloop van zaken een erg lage pot inhoud, tsja, dat kan bij mij niet de hele pret drukken. Ik denk niet dat een lage pot het doel is van de makers (ook niet van de Nederlandse).quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het principe van het hele spel is dat negen kandidaten voor een geldpot spelen en dat de mol deze zo laag mogelijk probeert te houden (en dat de andere negen en wij kijkers proberen uit te vogelen wie die mol is, maar dat even terzijde). In Nederland is dat principe al enkele jaren overboord. Daar is het doel van de programmaleiding 'een historisch lage pot' en dat wijzen ze dan uiteindelijk toe aan een geweldige mol, die er amper wat aan heeft bijgedragen. En daar gaat België nu dus ook naartoe. Er gaat - wat mij betreft dan althans - echt een hap van de essentie van het spel af op deze manier. Het zal vast sensationeel zijn voor een grote groep kijkers, maar ik vind het helemaal niets.
Klopt, ze hopen dat er nog ergens een extra letter opduikt. Najaaa ik vond ‘m wel erg leuk gevonden maar als het echt zo is ook wel een heel riskante!quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hee dat is die kerel van Een Mol In... toch?
Grappig bedacht die theorie maar hij is dus eigenlijk niet sluitend omdat ze een letter missen.
Ja, Jasmien.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:58 schreef GereDathan het volgende:
Philip stond mooi voor schut zo![]()
Maar er had nog iemand gekeken als ik het goed begreep?
Ik denk niet dat je dat kan fiksen door de bedragen te verhogen. Stel je krijgt niet 2.000, maar 20.000 voor een opdracht. Dan wordt de pot dusdanig hoog dat die 20.000 een keer weggooien ook niet zo erg is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:09 schreef KennyPowers het volgende:
De bedragen zijn gewoon te laag om van wakker te liggen als een opdracht mislukt. Veel mensen zouden wel 10k over hebben om uberhaupt mee te mogen doen met het spel.
Ik denk dat het probleem vooral is dat het hypothetisch geld is, je hebt het nog niet gewonnen. De kans is zelfs een stuk kleiner dat je het geld wint, dat het voordeliger is om voor iemand veel geld te verspelen en zo de kans te vergroten dat je überhaupt verder komt in het spel (door de vrijstelling).quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:09 schreef KennyPowers het volgende:
De bedragen zijn gewoon te laag om van wakker te liggen als een opdracht mislukt. Veel mensen zouden wel 10k over hebben om uberhaupt mee te mogen doen met het spel.
Ik zou als kandidaat ook liever tot het einde van het spel doorgaan met een kleine pot, dan een goed gevulde pot maar voortijdig naar huis. De ervaring om alle spellen mee te mogen doen is veel meer waard dan het geld.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem vooral is dat het hypothetisch geld is, je hebt het nog niet gewonnen. De kans is zelfs een stuk kleiner dat je het geld wint, dat het voordeliger is om voor iemand veel geld te verspelen en zo de kans te vergroten dat je überhaupt verder komt in het spel (door de vrijstelling).
Helemaal mee eens..quote:De enige (eenvoudige) manier om dit op te lossen is denk ik om de kans dat dit voordoet niet meer aan te bieden.
Ja plus dat je niets aan een volle pot hebt als je thuis zit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zou als kandidaat ook liever tot het einde van het spel doorgaan met een kleine pot, dan een goed gevulde pot maar voortijdig naar huis. De ervaring om alle spellen mee te mogen doen is veel meer waard dan het geld.
Op zich vind ik zo'n twist best kunnen, maar niet zo laat in het spel. Dat jaar dat ze met bieden met een negatieve pot startten was wel weer tofquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem vooral is dat het hypothetisch geld is, je hebt het nog niet gewonnen. De kans is zelfs een stuk kleiner dat je het geld wint, dat het voordeliger is om voor iemand veel geld te verspelen en zo de kans te vergroten dat je überhaupt verder komt in het spel (door de vrijstelling).
De enige (eenvoudige) manier om dit op te lossen is denk ik om de kans dat dit voordoet niet meer aan te bieden.
Waarom zou Lennart zichzelf noemen? Als je zelf gekeken had, mocht je niet bieden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
Dit was natuurlijk de ultieme mollenstreek.. Lennart weet natuurlijk wie gekeken heeft. Maar noemt niet zichzelf maar een andere kandidaat.
Dank, die had ik even gemist zoals jij het zietquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waarom zou Lennart zichzelf noemen? Als je zelf gekeken had, mocht je niet bieden.
He ho he ho daar gaat de auto.quote:Op woensdag 28 april 2021 08:56 schreef PeterKelder het volgende:
Weer even goed lachen met Gilles De Kotser en zijn vage kennisjes![]()
De reünie neem ik aan, met de Mol-acties.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:36 schreef XMN8R het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Zondag 2 mei: aflevering 7: vier deelnemers en de laatste afvaller
Zondag 9 mei: aflevering 8: drie deelnemers voor de "finale (ontknoping)" (zo staat het op wikipedia)
Komt er dan nog een aflevering 9 op 16 mei? Want de vorige seizoenen hadden ook 9 afleveringen, toch?
Hoe ze Gilles neerzetten hier is echt briljantquote:Op woensdag 28 april 2021 09:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
He ho he ho daar gaat de auto.
Hé dat rijmt
Het lastige is wel dat elke keer als de uitzending start, ik deze stemmetjes verwacht.quote:Op woensdag 28 april 2021 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe ze Gilles neerzetten hier is echt briljant![]()
haha dat heb ik ook!quote:Op woensdag 28 april 2021 12:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lastige is wel dat elke keer als de uitzending start, ik deze stemmetjes verwacht.
Philipquote:Op woensdag 28 april 2021 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
Even van iedereen zijn of haar hoofdverdachten op een rij.....(?)
Die van mij is toch Lennart
Svenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
Lennartquote:Op woensdag 28 april 2021 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
Neenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:41 schreef GwaiLow het volgende:
In Belgie is natuurlijk een hele lange periode geen Mol op tv geweest, maar is het ook ooit met bekende Belgen gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |