quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
We zijn het weer eens ouwe reus.quote:Op zondag 25 april 2021 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Berghuis kan zich voor de zoveelste keer weer niet gedragen, wat een idioot is het toch ook.
Zeker weten.quote:Op zondag 25 april 2021 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als supporter ben je dat toch wel een keer zat of niet?
Het is een geniale gek, daar accepteer je meer van. Type Cantona, Suarez of Ibrahimovic (qua belang voor de ploeg)quote:Op zondag 25 april 2021 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij is alleen wel even gek als dat trio, maar een stuk minder goed of geniaal.quote:Op zondag 25 april 2021 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een geniale gek, daar accepteer je meer van. Type Cantona, Suarez of Ibrahimovic (qua belang voor de ploeg)
Tjaquote:Op zondag 25 april 2021 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoop dat we ze nog ontlopen, ben zo klaar met die mokerdebiel die zijn eigen spelers afzeikt maar geen fatsoenlijke opstelling kan maken en mensen als Diemers naar de Kuip haaltquote:
Ah, we gaan wel heel simpel lullen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop dat we ze nog ontlopen, ben zo klaar met die mokerdebiel die zijn eigen spelers afzeikt maar geen fatsoenlijke opstelling kan maken en mensen als Diemers naar de Kuip haalt
Maar op dit niveau net zo beslissendquote:Op zondag 25 april 2021 18:58 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij is alleen wel even gek als dat trio, maar een stuk minder goed of geniaal.
Dat had ik ook, Senesi gekozen. Bijlow was ook erg goed jaquote:Op zondag 25 april 2021 19:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twijfelde tussen Senesi en Bijlow, waren allebei heel goed
Tja, erg simpel past wel bij het spel van Feyenoordquote:Op zondag 25 april 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, we gaan wel heel simpel lullen.
Fijne avond
Helaas is hij je beste speler. Anders had hij al heel lang mogen optyfen.quote:Op zondag 25 april 2021 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sini, Geert en Kokcu zijn beter dan dit maar waren vandaag niet best. Toorn had zijn dag nietquote:Op zondag 25 april 2021 19:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Senesi, Bijlow en Berghuis, los van zijn psycho acties zijn de enige spelers met wat extra.
De rest is middelmaat.
Senesi was echt heel erg goed. Die gaat ons flink wat centjes opleveren. Die actie voorafgaand de bal op Berghuis was echt bizarquote:Op zondag 25 april 2021 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had ik ook, Senesi gekozen. Bijlow was ook erg goed ja
Yep.. spelers als Geertruida..Kokcu.. leuk hoor, dat spelers uit de eigen jeugd het 1e halen. Maar het is middelmaatquote:Op zondag 25 april 2021 19:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Senesi, Bijlow en Berghuis, los van zijn psycho acties zijn de enige spelers met wat extra.
De rest is middelmaat.
Senesi was goed vandaag. Botje had ook een goede dag, en Bijlow natuurlijkquote:Op zondag 25 april 2021 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi was echt heel erg goed. Die gaat ons flink wat centjes opleveren. Die actie voorafgaand de bal op Berghuis was echt bizar
Die eerste 3 hebben nog niet bewezen iets toe te voegen. Ze spelen leuk mee als het goed gaat.quote:Op zondag 25 april 2021 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sini, Geert en Kokcu zijn beter dan dit maar waren vandaag niet best. Toorn had zijn dag niet
Maar we staan als ploeg ook belachelijk slecht georganiseerd
Ja, 1 van de spaarzame momentjes om van te genieten hoor. Die bal was ook gewoon prachtig net als de actie ja. Jammer dat Berghuisje niet scherp was op de juiste manier. Maar dat gaat er niet meer uit ook, dus accepteren en door.quote:Op zondag 25 april 2021 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi was echt heel erg goed. Die gaat ons flink wat centjes opleveren. Die actie voorafgaand de bal op Berghuis was echt bizar
Wat een vriendquote:Op zondag 25 april 2021 19:09 schreef KingRoland het volgende:
@:timmmmm jammer vriend ben er voor je ook in slechte tijden
Toornstra wordt alleen maar slechter. Fijn om er bij te hebben als wissel. Maar als je een beetje ambitie hebt moet je hem snel vervangen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die eerste 3 hebben nog niet bewezen iets toe te voegen. Ze spelen leuk mee als het goed gaat.
Toornstra ook, is al 32 en speelt nog steeds erg wisselvallig.
Eens.quote:Op zondag 25 april 2021 19:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toornstra wordt alleen maar slechter. Fijn om er bij te hebben als wissel. Maar als je een beetje ambitie hebt moet je hem snel vervangen.
De ambitie is er wel bij Arnesen denk ik. Alleen niet de middelen helaas.quote:Op zondag 25 april 2021 19:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toornstra wordt alleen maar slechter. Fijn om er bij te hebben als wissel. Maar als je een beetje ambitie hebt moet je hem snel vervangen.
Dat is het vervelende. Jeugd valt ook extreem tegen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De ambitie is er wel bij Arnesen denk ik. Alleen niet de middelen helaas.
We hebben ook een fantastische track record als het om play-offs gaat dus eerlijk gezegd zie ik ons die Conference League dan niet halen. 4e plek moet het gaan worden.quote:Op zondag 25 april 2021 19:31 schreef Haringkop het volgende:
Je wordt waarschijnlijk vijfde dan mag je lekker play-offs spelen om begin augustus al in de voorronde van de fucking conference League te spelen...
Bedankt Dick, topper.
We kunnen er gewoon niet veel van, een bal overspelen is al teveel gevraagd.quote:Op zondag 25 april 2021 19:31 schreef Haringkop het volgende:
Je wordt waarschijnlijk vijfde dan mag je lekker play-offs spelen om begin augustus al in de voorronde van de fucking conference League te spelen...
Bedankt Dick, topper.
Hopen dat Vitesse nog rare dingen gaat doen inderdaad, maar alsnog gaan wij ook echt nog wel wat punten verspelen op deze manier.quote:Op zondag 25 april 2021 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben ook een fantastische track record als het om play-offs gaat dus eerlijk gezegd zie ik ons die Conference League dan niet halen. 4e plek moet het gaan worden.
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen in de Kuip.. uitbuiken van een kampioensfeest of toch maar serieus tegenstand bieden.quote:Op zondag 25 april 2021 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopen dat Vitesse nog rare dingen gaat doen inderdaad, maar alsnog gaan wij ook echt nog wel wat punten verspelen op deze manier.
Ze hoeven hun best niet eens te doen om van ons te winnen als we zo spelen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen in de Kuip.. uitbuiken van een kampioensfeest of toch maar serieus tegenstand bieden.
Klopt.quote:Op zondag 25 april 2021 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hoeven hun best niet eens te doen om van ons te winnen als we zo spelen.
Als we maar geen erehaag gaan maken voor ze bij de opkomst, dat zou ik heel slecht trekkenquote:Op zondag 25 april 2021 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen in de Kuip.. uitbuiken van een kampioensfeest of toch maar serieus tegenstand bieden.
Clasie is beter dan drie van onze vijf middenvelders pijnlijk genoegquote:Op zondag 25 april 2021 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
Dat middenveld is echt om te huilen inderdaad en dan zul je zien dat we volgend jaar mogen genieten van Clasie.
Hopelijk gaan ze dat doen. Anders punten in mindering voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 april 2021 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als we maar geen erehaag gaan maken voor ze bij de opkomst, dat zou ik heel slecht trekken
Volgend jaar Woutertje Burger, Splinter de Mooij, Shilo 't Zand en Tein Troost bij de selectie halen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is het vervelende. Jeugd valt ook extreem tegen.
Het is al het hele seizoen niet om aan te gluren. Wat dat betreft is vandaag wel een gemiste kans om niet 2 wedstrijden voor het einde alvast af te zijn van Dickie. Want dat kan echt niet meer.quote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het is afzien zo, voetballen echt slecht, dit krijgt Advocaat ook niet meer op de rails
MaAr hIj hAaLt eR hET maXiMaLE uiTquote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen niet om aan te gluren. Wat dat betreft is vandaag wel een gemiste kans om niet 2 wedstrijden voor het einde alvast af te zijn van Dickie. Want dat kan echt niet meer.
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze selectie is echt niet beter dan die van Vitesse.
Kan Dickie ook niet veel aan veranderen. Kwaliteiten van Botteghin, Diemers, Fer en Bozenik spreken boekdelen.
Het scheelt niet veel, dat moet ik Vitesse dan ook weer nageven. Maar Dickie haalt er absoluut niet het maximale uit.quote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze selectie is echt niet beter dan die van Vitesse.
Kan Dickie ook niet veel aan veranderen. Kwaliteiten van Botteghin, Diemers, Fer en Bozenik spreken boekdelen.
Die van Wittek had m.i. ook al direct rood kunnen zijn, leek me een vergelijkbare tackle vs die van Berghuis.quote:Op zondag 25 april 2021 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die tackle van Berghuis van vandaag juist niet zo'n achterlijke frustratietackle vond als die hij al een paar keer heeft laten zien. Dit kwam op mij meer over als een erg onhandige aanvallerstackle omdat hij zijn eigen balverlies wilde corrigeren. Kan je rood voor geven natuurlijk, dat wel.
Overigens bijzonder dat die Wittek even later geen tweede geel kreeg, dat was ook een tackle met twee benen vooruit had ik het idee.
Maar goed, de uiteindelijke conclusie blijft dat het weer oogaids was natuurlijk
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullenquote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.
Wij hebben geen topteam, verre van. Maar uit dit elftal viel een stuk meer te halen dan Dick heeft gedaan. Leuke man, matige trainer.
Zo moe van dat geleuter dat hij er het maximale uithaalt. Weet je wie dat doet? Die trainer van Vitesse bijvoorbeeld. Prima kerel ook.
Dick is een leuk baasje om de boel even op scherp te zetten. Echt veel kijk heeft hij niet op het spelletje.quote:Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullen
Wittek werd na die idiote tackle van Berghuis meteen geblesseerd gewisseld. Dus waar heb je het over? Dit is de zoveelste keer dat Berghuis zo'n idiote actie uithaalt alleen nu word hij er eindelijk een keer terecht voor bestraft. Dit word gewoon 3 wedstrijden op het strafbankje gezien zijn eerdere voorwaardelijke straf.quote:Op zondag 25 april 2021 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die tackle van Berghuis van vandaag juist niet zo'n achterlijke frustratietackle vond als die hij al een paar keer heeft laten zien. Dit kwam op mij meer over als een erg onhandige aanvallerstackle omdat hij zijn eigen balverlies wilde corrigeren. Kan je rood voor geven natuurlijk, dat wel.
Overigens bijzonder dat die Wittek even later geen tweede geel kreeg, dat was ook een tackle met twee benen vooruit had ik het idee.
Maar goed, de uiteindelijke conclusie blijft dat het weer oogaids was natuurlijk
Vitesse mist Linssen als kiespijn. Typische Advocaat speler. Paar redelijke statistieken maar totaal ongeschikt voor het spel van Feyenoord.quote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.
Wij hebben geen topteam, verre van. Maar uit dit elftal viel een stuk meer te halen dan Dick heeft gedaan. Leuke man, matige trainer.
Zo moe van dat geleuter dat hij er het maximale uithaalt. Weet je wie dat doet? Die trainer van Vitesse bijvoorbeeld. Prima kerel ook.
Enig....nee. Ik zou Berghuis best willen hebben, net als Senesi, maar verder niemand. Jullie overschatten jezelf nogal heb ik het idee. Dit Feyenoord heeft gewoon heel veel middenmootspelers en weinig echte toppers.quote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Mee eens ja. Beetje hetzelfde als Vitesse dus.quote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Enig....nee. Ik zou Berghuis best willen hebben, net als Senesi, maar verder niemand. Jullie overschatten jezelf nogal heb ik het idee. Dit Feyenoord heeft gewoon heel veel middenmootspelers en weinig echte toppers.
Dat overschatten ben ik het mee eens ja, helaas.quote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Enig....nee. Ik zou Berghuis best willen hebben, net als Senesi, maar verder niemand. Jullie overschatten jezelf nogal heb ik het idee. Dit Feyenoord heeft gewoon heel veel middenmootspelers en weinig echte toppers.
ik vond Vitesse vandaag ordinair schoppen, ontsnapten zeker een paar keer aan geel/rood. Zou mij als ik jou was daar meer druk over maken dan over Berghuis die terecht rood kreeg na een heel domme tackle (hij heeft geen voorwaardelijke schorsing openstaan overigens)quote:Op zondag 25 april 2021 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Wittek werd na die idiote tackle van Berghuis meteen geblesseerd gewisseld. Dus waar heb je het over? Dit is de zoveelste keer dat Berghuis zo'n idiote actie uithaalt alleen nu word hij er eindelijk een keer terecht voor bestraft. Dit word gewoon 3 wedstrijden op het strafbankje gezien zijn eerdere voorwaardelijke straf.
Je hoeft niet te kijken... Niet dat ik dat niet ga doen, maar toch...quote:Op zondag 25 april 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Allerergste is dat we dus nog extra wedstrijden te zien krijgen
Ik vind ons juist een aantal best leuke spelers hebben waar absoluut het maximale niet uitgehaald wordt. Jongens als Malacia, Geert, Kökcü en Sinisterra zouden het denk ik prima doen in een beter functionerend elftal. Een beetje als Taap die bij ons op de bank zat maar nog geen jaar later al bij de Spaanse top wordt genoemd als versterking. We hebben ook wel veel troep ja, met name op het middenveld, maar denk dat een andere trainer met een iets progressievere blij er verrassend veel nog uit kan halenquote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
hoop alleen maar meer dat slot deze ploeg wel lekker gaat laten ballen, ben dickieball zo schijtziekquote:
Oh, dat mag jij vinden hoor. Had ook echt niks anders verwacht.quote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Linssen zal wel balen dat hij die overstap heeft gemaakt, als Feyenoord daadwerkelijk Europees voetbal misloopt.quote:Op zondag 25 april 2021 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vitesse mist Linssen als kiespijn. Typische Advocaat speler. Paar redelijke statistieken maar totaal ongeschikt voor het spel van Feyenoord.
Dat was een van hun belangrijkste spelers, dus dit lijkt me sterkquote:Op zondag 25 april 2021 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vitesse mist Linssen als kiespijn. Typische Advocaat speler. Paar redelijke statistieken maar totaal ongeschikt voor het spel van Feyenoord.
ik vind het eigenlijk niet eens zo’n matige selectie, behalve het middenveld wat wel uitzonderlijk slecht is dit jaar. dickie krijgt ze gewoon niet aan het voetballen omdat hij niet zo’n goede trainer isquote:Op zondag 25 april 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dat mag jij vinden hoor. Had ook echt niks anders verwacht.
Verder overschat ik Feyenoord totaal niet. Vind het op Senesi, Berghuis, Sinisterra en Bijlow na maar een matig elftal voor Feyenoordbegrippen, maar wel met talenten die wel stappen kunnen gaan maken.
Nee joh, hij verdient bij ons waarschijnlijk het dubbelequote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Linssen zal wel balen dat hij die overstap heeft gemaakt, als Feyenoord daadwerkelijk Europees voetbal misloopt.
Eensquote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Bazoer kan echt wel een paar stappen hoger aan. Bij Tannane twijfel ik daar een beetje aan. Pasveer is zijn huidige vorm zou gewoon met oranje mee kunnen als 3e keeper ipv Stekelenburg, maar hij is al 37. Doekhi kan denk ik ook een stap hoger makkelijk mee, niet voor niets is dat de verdediger met de meeste gewonnen (kop)duels in de eredivisie.quote:Op zondag 25 april 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens ja. Beetje hetzelfde als Vitesse dus.
ik vind linssen ook niet echt slecht maar vooral niet zo nuttig. er is gewoon geen positie waar we echt iets aan hem hebbenquote:Op zondag 25 april 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was een van hun belangrijkste spelers, dus dit lijkt me sterk
Ja het valt me niet zo vaak op bij tegenstanders, maar wat Vitesse in de eerste helft deed was echt schandalig. En Higler was vastbesloten om er een mannelijke wedstrijd van te maken, dus die begon pas in de laatste 10 minuten van de eerste helft met kaarten te strooien. Wittek, Tronstad en Bazoer hadden gewoon rood kunnen pakken vandaagquote:Op zondag 25 april 2021 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vond Vitesse vandaag ordinair schoppen, ontsnapten zeker een paar keer aan geel/rood. Zou mij als ik jou was daar meer druk over maken dan over Berghuis die terecht rood kreeg na een heel domme tackle (hij heeft geen voorwaardelijke schorsing openstaan overigens)
Dat geschop deed Feyenoord net zo goed aan mee. Onder andere Fer, Senesi, Toornstra en Geertruida werden gespaard door Higler voor overtredingen waar Vitesse wel geel voor kreeg. Wellicht is dat de invloed van de kuip? Higler was overigens met afstand de slechtste op het veld, die had het totaal niet in de hand.quote:Op zondag 25 april 2021 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vond Vitesse vandaag ordinair schoppen, ontsnapten zeker een paar keer aan geel/rood. Zou mij als ik jou was daar meer druk over maken dan over Berghuis die terecht rood kreeg na een heel domme tackle (hij heeft geen voorwaardelijke schorsing openstaan overigens)
Bijlow > Pasveerquote:Op zondag 25 april 2021 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Bazoer kan echt wel een paar stappen hoger aan. Bij Tannane twijfel ik daar een beetje aan. Pasveer is zijn huidige vorm zou gewoon met oranje mee kunnen als 3e keeper ipv Stekelenburg, maar hij is al 37. Doekhi kan denk ik ook een stap hoger makkelijk mee, niet voor niets is dat de verdediger met de meeste gewonnen (kop)duels in de eredivisie.
Had Vitesse een echte afmaker in de spits ipv blinde renner Openda en luie donder Broja hadden ze 2e kunnen worden. Maar ja...
Zolang spelers als Toornstra, Linssen en Diemers nog basisspeler zijn blijft het middelmaat. En ook Fer is niet meer de Fer van oranje...quote:Op zondag 25 april 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons juist een aantal best leuke spelers hebben waar absoluut het maximale niet uitgehaald wordt. Jongens als Malacia, Geert, Kökcü en Sinisterra zouden het denk ik prima doen in een beter functionerend elftal. Een beetje als Taap die bij ons op de bank zat maar nog geen jaar later al bij de Spaanse top wordt genoemd als versterking. We hebben ook wel veel troep ja, met name op het middenveld, maar denk dat een andere trainer met een iets progressievere blij er verrassend veel nog uit kan halen
Hij krijgt bij Feyenoord het dubbele als dat hij bij Vitesse kreeg qua salaris...quote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Linssen zal wel balen dat hij die overstap heeft gemaakt, als Feyenoord daadwerkelijk Europees voetbal misloopt.
Datzelfde kun je over Toornstra, Senesi en Geertruida zeggen. Higler was gewoon erg slecht vandaag.quote:Op zondag 25 april 2021 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het valt me niet zo vaak op bij tegenstanders, maar wat Vitesse in de eerste helft deed was echt schandalig. En Higler was vastbesloten om er een mannelijke wedstrijd van te maken, dus die begon pas in de laatste 10 minuten van de eerste helft met kaarten te strooien. Wittek, Tronstad en Bazoer hadden gewoon rood kunnen pakken vandaag
Ik vind Linssen wel matig. Hij heeft een paar prima goals gemaakt, maar voegt verder weinig toe/speelt slecht en had er nog veel meer kunnen maken. Dat geeft ook precies het verschil aan tussen Feyenoord en Vitesse.quote:Op zondag 25 april 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind linssen ook niet echt slecht maar vooral niet zo nuttig. er is gewoon geen positie waar we echt iets aan hem hebben
Toorn was vreselijk vandaag maar draait wel een prima seizoen, hij verrast mij wel echt. Verder geef ik je wel gelijk, er loopt echt wel een hoop middenmaat. Fer en Diemers (en Teixeira) zouden in de middenmoot van de Eredivisie ook geen basisspelers zijn denk ik. Maar buiten het middenveld loopt er echt een hele hoop leuks bij ons, veel spelers waar ik wel fan van ben alleen is de manier waarop we al een heel seizoen spelen zo vreselijk vermoeiend.quote:Op zondag 25 april 2021 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang spelers als Toornstra, Linssen en Diemers nog basisspeler zijn blijft het middelmaat. En ook Fer is niet meer de Fer van oranje...
Qua trainer geef ik je gelijk. Advocaat is een aardige man maar speelt het verkeerde systeem en denkt vooral laf ipv aanvallend. Ik hoop voor jullie dat Slot dat omdraait.
Helaas een typische subtopspeler..laat 1x per 5 wedstrijden iets zien en voegt verder weinig toe.quote:Op zondag 25 april 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Linssen wel matig. Hij heeft een paar prima goals gemaakt, maar voegt verder weinig toe/speelt slecht en had er nog veel meer kunnen maken. Dat geeft ook precies het verschil aan tussen Feyenoord en Vitesse.
Precies. Bij Feyenoord kunnen een Senesi, Berghuis en Bijlow excelleren en heb je redelijke backs. Vitesse kan daar redelijk hetzelfde tegenover zetten. Vandaar dat ik die twee voor elkaar niet zoveel vind onderdoen, Vitesse iets stabieler maar de top van Feyenoord ligt iets hoger (dat zie je ook terug in het doelsaldo). Dus ik vind het gebrek aan kwaliteitsverschil vandaag dan ook niet zo raar.quote:Op zondag 25 april 2021 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Bazoer kan echt wel een paar stappen hoger aan. Bij Tannane twijfel ik daar een beetje aan. Pasveer is zijn huidige vorm zou gewoon met oranje mee kunnen als 3e keeper ipv Stekelenburg, maar hij is al 37. Doekhi kan denk ik ook een stap hoger makkelijk mee, niet voor niets is dat de verdediger met de meeste gewonnen (kop)duels in de eredivisie.
Had Vitesse een echte afmaker in de spits ipv blinde renner Openda en luie donder Broja hadden ze 2e kunnen worden. Maar ja...
Hij voegt geen reet toe aan de ploeg maar ik weet ook niet wat hij zou moeten toevoegen. Hij mist als linksbuiten gewoon snelheid of een actie, maar hij wordt nu maar als spits ingezet omdat Dickie wanhopig is om Robo niet op te hoeven stellen terwijl hij op die positie gewoon lengte mist. In een counterploeg of een tweemansvoorhoede heb je echt wel wat aan Linssen maar zo spelen we gewoon nietquote:Op zondag 25 april 2021 22:44 schreef fetX het volgende:
Ik vind Linssen wel matig. Hij heeft een paar prima goals gemaakt, maar voegt verder weinig toe/speelt slecht en had er nog veel meer kunnen maken. Dat geeft ook precies het verschil aan tussen Feyenoord en Vitesse.
Oh? Welke overtredingen dan?quote:Op zondag 25 april 2021 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Datzelfde kun je over Toornstra, Senesi en Geertruida zeggen. Higler was gewoon erg slecht vandaag.
Elleboog (Senesi), met geel op zak nog een tackle van achteren inzetten vergelijkbaar met wat Hajek bij Vitesse deed ( Toornstra) en meerdere onnodige trappen zonder kaart (Geertruida). Fer had ook nog geen kunnen krijgen voor commentaar op de leiding.quote:
Ja hoor. Vitesse liep trouwens in Arnhem ook de hele wedstrijd te trappen, tijd te rekken en vervelend te rollen. Zal wel een tactiek van die Duitser zijn, prima overigens maar lul dit aub niet recht op deze manier.quote:Op zondag 25 april 2021 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Elleboog (Senesi), met geel op zak nog een tackle van achteren inzetten vergelijkbaar met wat Hajek bij Vitesse deed ( Toornstra) en meerdere onnodige trappen zonder kaart (Geertruida). Fer had ook nog geen kunnen krijgen voor commentaar op de leiding.
Leeft @yats nog?quote:Op zondag 25 april 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
yats en scheidsrechters is een leuke rubriek
krijg hier zo’n verdomme koppijn vanquote:Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
Het is jammer dat het vandaag niet wilde, maar denk dat Feyenoord nog aardig wat puntjes gaat pakken in de overige duels. We kijken natuurlijk met zn allen uit naar Feyenoord-Ajax. Heerlijke kraker gaat dat worden! Hopelijk met wat Feyenoord publiek. Zou helemaal genieten zijn.
Tja, maar dat laat je je als club en team zo enorm kennen. Denk dat Ajacieden er veel meer van zullen genieten als Feyenoord uit frustratie geen erehaag maakt, dan als ze gewoon even mans zijn en daar 1 a 2 minuten gaan staan.quote:Op zondag 25 april 2021 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als we maar geen erehaag gaan maken voor ze bij de opkomst, dat zou ik heel slecht trekken
Ah kom op, Feyenoord-Ajax is altijd een wedstrijd om naar uit te kijken. Staat altijd net ff wat meer op het spel dan de puntjes die niet meer zo belangrijk zijn. Ajax speelt ook lang niet altijd top, dus het is echt niet bij voorbaat kansloos.quote:Op zondag 25 april 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
krijg hier zo’n verdomme koppijn van
Doe ff normaal trol.quote:Op zondag 25 april 2021 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar dat laat je je als club en team zo enorm kennen. Denk dat Ajacieden er veel meer van zullen genieten als Feyenoord uit frustratie geen erehaag maakt, dan als ze gewoon even mans zijn en daar 1 a 2 minuten gaan staan.
Blonk nooit uit. Dus daar moet Feyenoord nooit aan beginnen op die leeftijd. Zo'n Bazoer zie je wel veel makkelijker voetballen dan de rest van het elftal, maar Linssen hobbelde in de subtop leuk mee. Is een reactievoetballer wat nog wel nuttig is voor de middenmoot, maar Feyenoord heeft daar helemaal niks aan.quote:Op zondag 25 april 2021 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was een van hun belangrijkste spelers, dus dit lijkt me sterk
Snap überhaupt niet waarom het een issue is. Het is in de eredivisie nooit gedaan, dus nu leeft het opeens bij wat neusjes die nooit een stadion van binnen hebben gezien en de premier league willen nadoenquote:Op zondag 25 april 2021 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De vraag is of Berghuis er dan bij is, dat is wel zo een speler die het verschil kan maken en waar onze matige defensie, met name Martinez, moeilijk grip op kan krijgen.quote:Op zondag 25 april 2021 23:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah kom op, Feyenoord-Ajax is altijd een wedstrijd om naar uit te kijken. Staat altijd net ff wat meer op het spel dan de puntjes die niet meer zo belangrijk zijn. Ajax speelt ook lang niet altijd top, dus het is echt niet bij voorbaat kansloos.
omdat niemand in het buitenland met een mooi aanbod kwamquote:Op zondag 25 april 2021 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh, hij verdient bij ons waarschijnlijk het dubbele
ook echt zoiets waar niemand op zit te wachten, ook de spelers van ajax nietquote:Op zondag 25 april 2021 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet waarom het een issue is. Het is in de eredivisie nooit gedaan, dus nu leeft het opeens bij wat neusjes die nooit een stadion van binnen hebben gezien en de premier league willen nadoenNou, dat gaat dus niet gebeuren.
Advocaat moest hem er zo nodig doorheen drukken.quote:Op zondag 25 april 2021 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat niemand in het buitenland met een mooi aanbod kwam
Misschien kan klaasweetalles zich nog even mengenquote:Op zondag 25 april 2021 23:46 schreef aTypisch het volgende:
gwailow en sheyras in gesprek
genieten hoor
aTypisch en Caland in gesprekquote:Op zondag 25 april 2021 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook echt zoiets waar niemand op zit te wachten, ook de spelers van ajax niet
was een logische transferquote:Op zondag 25 april 2021 23:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Advocaat moest hem er zo nodig doorheen drukken.
eensquote:Op zondag 25 april 2021 23:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
aTypisch en Caland in gesprek
genieten hoor
Dat kan ik niet ontkennen, kunnen Johan Derksen en René van der Gijp nog een punt aan zuigen.quote:Op zondag 25 april 2021 23:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
hebben kijk op het spelletje die gasten
Met een beetje scouting had je wel op iets beters uit kunnen komen. Het is ook geen echte linksbuiten namelijk. Meer een 4-4-2 speler.quote:Op zondag 25 april 2021 23:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was een logische transfer
sini was nog geblesseerd en je had geen linksbuitens in de selectie
idealiter is hij een speler die je erin brengt en zo nu en dan gebruikt, maar nu is hij een seizoen lang basisspeler geweest.. waarvan een groot gedeelte als spits
daarom kwam hij ook last minute he, omdat niets anders was gelukt bij beide kampenquote:Op zondag 25 april 2021 23:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Met een beetje scouting had je wel op iets beters uit kunnen komen. Het is ook geen echte linksbuiten namelijk. Meer een 4-4-2 speler.
Omdat er geen buitenlandse club kwam. Advocaat wilde hem al veel langer hebben.quote:Op zondag 25 april 2021 23:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom kwam hij ook last minute he, omdat niets anders was gelukt bij beide kampen
ik denk dat arnesen en dickie ook liever Anthony hadden gehaald van de zomerquote:Op zondag 25 april 2021 23:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat er geen buitenlandse club kwam. Advocaat wilde hem al veel langer hebben.
waarvan dan?quote:Op zondag 25 april 2021 23:53 schreef DonRaja het volgende:
Tyfuswedstrijd, maar ik heb toch echt genoten in de Kuip.
Punt is dat Advocaat totaal niet creatief is. Al zijn hele loopbaan zie je hem vragen naar oudere spelers met leuke statistieken, maar je schiet er als club niks mee op. Salaris van Linssen + Prato was ook wel genoeg geweest voor iets beters.quote:Op zondag 25 april 2021 23:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat arnesen en dickie ook liever Anthony hadden gehaald van de zomer
je moet het toch hebben van die gokjes er (ver) onder met sini en zo'n bandé, maar die zijn na een transfer niet gelijk klaar om te knallen
iedereen had daar liever een betere speler gehad, daarmee vertel je echt niks nieuws
Het is fijn om met een biertje in ie hand lekker lazerus te zijn en om met je mede-supporters gewoon te kankeren over hoe slecht het isquote:
wow, hot takequote:Op zondag 25 april 2021 23:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Punt is dat Advocaat totaal niet creatief is. Al zijn hele loopbaan zie je hem vragen naar oudere spelers met leuke statistieken, maar je schiet er als club niks mee op. Salaris van Linssen + Prato was ook wel genoeg geweest voor iets beters.
ik ben een beetje genezen merk ikquote:Op zondag 25 april 2021 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Kuip, de zon, het gevloek en geschreeuw.
er is niet echt een medicijn voor autisme dus denk niet dat je zomaar genezen bentquote:
jawel hoor, het janssen en janssen vaccinequote:Op maandag 26 april 2021 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
er is niet echt een medicijn voor autisme dus denk niet dat je zomaar genezen bent
Of in de lokale AH. Verder volledig met je eens. Een groot deel van die maatregelen slaan nergens op...quote:Op zondag 25 april 2021 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
overigens jammer dat we niet gewoon het hele seizoen naar de kuip hebben gekund. Denk dat de kans op corona overdracht groter was in de volle gymzaal waar ik gisteren werd getest dan in een voor 15% gevulde kuip buiten.
Vergeet PSVCL nietquote:Op zondag 25 april 2021 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan klaasweetalles zich nog even mengen
Als dit Feyenoord vierde wordt heeft Dick er het maximale uitgehaald. AZ en PSV zijn mijlenver verwijders wat betreft de selectie.quote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Die brak inderdaad weer potten vandaag.quote:Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullen
nee, tackle van achteren is gewoon rood, teringdom ookquote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Ik keek net de pot even terug, maar op TV vond ik die tackle van Berghuis eigenlijk wel meevallen. In het stadion vond ik het wel duidelijk rood, maar als ik hem terug zie had het ook prima geel kunnen zijn.
Alleen op TV gezien maar dit is gewoon 100% rood hoor, geen enkele discussie mogelijk.quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Ik keek net de pot even terug, maar op TV vond ik die tackle van Berghuis eigenlijk wel meevallen. In het stadion vond ik het wel duidelijk rood, maar als ik hem terug zie had het ook prima geel kunnen zijn.
Had vorige week al ESPN opgezegdquote:Op zondag 25 april 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Allerergste is dat we dus nog extra wedstrijden te zien krijgen
blijft gewoon je beste spelers ondanks dit en met Senesi ook de enige topspelerquote:Op maandag 26 april 2021 10:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Advocaat nog niet ontslagen?
Berghuis lekker weg doen, heb je al jaren niks aan
[..]
Had vorige week al ESPN opgezegd
Beste speler? Scoort bijna alleen maar uit Penalsquote:Op maandag 26 april 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft gewoon je beste spelers ondanks dit en met Senesi ook de enige topspeler
quote:Op maandag 26 april 2021 10:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beste speler? Scoort bijna alleen maar uit Penals
Nummer 1 zelfs (eredivisie dan alleen)quote:Op maandag 26 april 2021 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]ik meen dat alleen Tadic boven hem staat als mvp in goals/assists
Nou, nee. Dit is echt overduidelijk rood wel.quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Het was geen vreselijke tackle nee maar twee benen, te laat en van achteren is wel gewoon rood. Ik vond het juist in het stadion wel meevallen omdat de intensiteit niet zo heftig was (zat wel aan de andere kant) en Vites voor twee vergelijkbare tackles geel had gekregenquote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Ja, in dat kader ook. Maargoed, ik zie dat ik de enige ben.quote:Op maandag 26 april 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was geen vreselijke tackle nee maar twee benen, te laat en van achteren is wel gewoon rood. Ik vond het juist in het stadion wel meevallen omdat de intensiteit niet zo heftig was (zat wel aan de andere kant) en Vites voor twee vergelijkbare tackles geel had gekregen
Ik vond het helemaal geen kaart.quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen kaart.
[ afbeelding ]
Duidelijk op de balquote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wittek zet snel zijn been tussen de bal en Berghuis zijn voet, erg doortrapt.quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima tackle.quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua intensiteit niet heftig? Hij trapt die gast van achteren uit de wedstrijd. Dat is toch behoorlijk?quote:Op maandag 26 april 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was geen vreselijke tackle nee maar twee benen, te laat en van achteren is wel gewoon rood. Ik vond het juist in het stadion wel meevallen omdat de intensiteit niet zo heftig was (zat wel aan de andere kant) en Vites voor twee vergelijkbare tackles geel had gekregen
Haha, oké, zo stond ie niet op de samenvatting. Dit is dan wel heel duidelijk zo jaquote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi gestrekt ookquote:Op maandag 26 april 2021 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, oké, zo stond ie niet op de samenvatting. Dit is dan wel heel duidelijk zo ja
ja het was niet bijzonder snel en het contactmoment leek niet heftig. Vanuit mijn vak leek het op een ongelukkig getimede tackle die je van aanvallers wel vaker ziet maar Berghuis heeft dit soort momentjes wel vaker, op de foto van de Boussaad zie je met name hoe wild/onbeholpen het isquote:Op maandag 26 april 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Qua intensiteit niet heftig? Hij trapt die gast van achteren uit de wedstrijd. Dat is toch behoorlijk?
het lijkt net zo’n tackle bij Fifa wanneer je per ongeluk de x knop druktquote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja het was niet bijzonder snel en het contactmoment leek niet heftig. Vanuit mijn vak leek het op een ongelukkig getimede tackle die je van aanvallers wel vaker ziet maar Berghuis heeft dit soort momentjes wel vaker, op de foto van de Boussaad zie je met name hoe wild/onbeholpen het is
Denk ook niet gelijk dat hij die jongens een doodschop wilde verkopen. Het is een beetje pech en ongelukkig, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel gewoon rood is.quote:Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja het was niet bijzonder snel en het contactmoment leek niet heftig. Vanuit mijn vak leek het op een ongelukkig getimede tackle die je van aanvallers wel vaker ziet maar Berghuis heeft dit soort momentjes wel vaker, op de foto van de Boussaad zie je met name hoe wild/onbeholpen het is
Dit doet hij normaal nooit, inderdaad. Ik stel voor dat we ontzettend coulant met Berghuis omgaan, hopelijk doet de tuchtcommissie dat ook. Vrijspraak op voorwaarde dat hij met een psycholoog gaat praten, helemaal prima.quote:Op maandag 26 april 2021 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk ook niet gelijk dat hij die jongens een doodschop wilde verkopen. Het is een beetje pech en ongelukkig, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel gewoon rood is.
Nee dat bleek wel toen ik de beelden zag, maar vanuit mijn hoek zag het er anders uit.quote:Op maandag 26 april 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]ongelukkig getimed, dit is een pure frustratie tackle, aan de timing ontbreekt weinig
jammer wel hoor want hem ga je echt missen de komende 2? wedstrijdenquote:Op maandag 26 april 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat bleek wel toen ik de beelden zag, maar vanuit mijn hoek zag het er anders uit.
Hehe, nee gewoon 1 wedstrijd schorsing geven. Zolang hij er tegen Ajax maar weer bij is. Dat maakt die wedstrijd nog wat leuker iig.quote:Op maandag 26 april 2021 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit doet hij normaal nooit, inderdaad. Ik stel voor dat we ontzettend coulant met Berghuis omgaan, hopelijk doet de tuchtcommissie dat ook. Vrijspraak op voorwaarde dat hij met een psycholoog gaat praten, helemaal prima.
Maar ADO heeft er toch ook recht op om voor de degradatie nog één keer tegen Berghuis te spelen? Zou het walgelijk vinden als we ze dat zouden afpakken.quote:Op maandag 26 april 2021 14:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe, nee gewoon 1 wedstrijd schorsing geven. Zolang hij er tegen Ajax maar weer bij is. Dat maakt die wedstrijd nog wat leuker iig.
Dus je wil zulk walgelijke tackle minder bestraffen zodat ie dan er wel bij is. Gaat toch nergens over kom op zeg. Dit moet je gewoon hard bestraffen. Het is ook niet eerste keer voor Berghuis dat hij uit frustratie iemand neerschopt.quote:Op maandag 26 april 2021 14:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hehe, nee gewoon 1 wedstrijd schorsing geven. Zolang hij er tegen Ajax maar weer bij is. Dat maakt die wedstrijd nog wat leuker iig.
Klopt hoor, tuurlijk. Hij moet gewoon voor de rest van dit seizoen geschorst worden. Alleen zou het wel jammer vinden, omdat het voor de Ajax spelers ook alleen maar goed is als ze zoveel mogelijk tegenstand hebben.quote:Op maandag 26 april 2021 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je wil zulk walgelijke tackle minder bestraffen zodat ie dan er wel bij is. Gaat toch nergens over kom op zeg. Dit moet je gewoon hard bestraffen. Het is ook niet eerste keer voor Berghuis dat hij uit frustratie iemand neerschopt.
quote:Op maandag 26 april 2021 14:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt hoor, tuurlijk. Hij moet gewoon voor de rest van dit seizoen geschorst worden. Alleen zou het wel jammer vinden, omdat het voor de Ajax spelers ook alleen maar goed is als ze zoveel mogelijk tegenstand hebben.
Ja dit leek mij een typische 2+1 maar omdat het Berghuis is zou 3+1 mij niet verbazen. Maakt mij niks ook niet enorm uit, hij mag ook wel eens op de blaren zitten.quote:Op maandag 26 april 2021 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer wel hoor want hem ga je echt missen de komende 2? wedstrijden
nog effe zijn plekje bij oranje verzieken de laatste paar wedstrijdenquote:Op maandag 26 april 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dit leek mij een typische 2+1 maar omdat het Berghuis is zou 3+1 mij niet verbazen. Maakt mij niks ook niet enorm uit, hij mag ook wel eens op de blaren zitten.
Bijlow in Oranje?quote:
Ach die Bijlow met zn praatjes. Als Ajax die jongen echt wil hebben dan stapt hij vandaag nog op de fiets richting Amsterdam.quote:
Lijkt mij totaal ridicuul als hij er niet bij zit dus ik denk dat het Cillessen-Pasveer-Stekelenburg gaat worden.quote:
Uiteraard. Nu pasveer naar Ajax gaat is ie wel zeker van een plekje in oranje.quote:Op maandag 26 april 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij totaal ridicuul als hij er niet bij zit dus ik denk dat het Cillessen-Pasveer-Stekelenburg gaat worden.
Logisch maar Krul is er ook nogquote:Op maandag 26 april 2021 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu pasveer naar Ajax gaat is ie wel zeker van een plekje in oranje.
Ja helaas. Jammer want ik denk dat Bijlow als hij een kans krijgt in de selectie zich ook wel als eerste keeper zou ontpoppen, hij is net zo goed als die oude lullen en heeft meer toekomst.quote:Op maandag 26 april 2021 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als dat betekent dat er ook geshopt kan worden is het op zich prima. Het is maar de vraag of die jongen in het beoogde spelsysteem past voor volgend jaar. Aan de andere kant wel jammer als er een zelf opgeleid talent vertrekt voordat hij bepalend is bij ons.quote:
Tja terecht. Begin van het seizoen visualiseer je met zo’n late Klassieker toch stiekem een beetje een volle Kuip in een directe strijd om het kampioenschap, en dat Berghuis in zo’n strijd beslissend kan zijn. 0/3 kunnen we zeggenquote:Op maandag 26 april 2021 15:41 schreef fetX het volgende:
Berghuis er dus niet bij tegen ADO & Ajax.
Twee wedstrijden, 1 doelpunt (tegen ADO).
quote:Op maandag 26 april 2021 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op maandag 26 april 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Berghuis is 3 wedstrijden geschorst waarvan één voorwaardelijk.
Ik heb deze 16 keer gekeken om te ontdekken wat hier grappig aan was.quote:
Als je er een mooi bedrag voor kan vangen wellicht overwegen. Ons hele middenveld zal gerenoveerd moeten worden, daar zit echt het grootste probleem.quote:Op maandag 26 april 2021 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dat betekent dat er ook geshopt kan worden is het op zich prima. Het is maar de vraag of die jongen in het beoogde spelsysteem past voor volgend jaar. Aan de andere kant wel jammer als er een zelf opgeleid talent vertrekt voordat hij bepalend is bij ons.
Hij is veel effectiever als ie dichtbij de spits kan spelen, nu met de punt naar achter komt ie veel minder vaak in gevaarlijke posities. Al deed ie gisteren ook wel te weinig met de momenten die hij wel kreeg.quote:Op maandag 26 april 2021 15:51 schreef PIETR het volgende:
Gelijk verkopen. Is echt geen wereldtalent ofzo.
@Caland en ik hadden een forsere schorsing verwacht.quote:Op maandag 26 april 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Berghuis is 3 wedstrijden geschorst waarvan één voorwaardelijk.
Wat is de grap? Dat hij de bal vangt tegelijk met het hand in hand?quote:
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.quote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is de grap? Dat hij de bal vangt tegelijk met het hand in hand?
Ik versta alleen iets met kankerjood. Als dat humor is, moet je me de grap even uitleggen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.
Dat vond ik wel een leuke eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik versta alleen iets met kankerjood. Als dat humor is, moet je me de grap even uitleggen.
quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.quote:Op maandag 26 april 2021 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is veel effectiever als ie dichtbij de spits kan spelen, nu met de punt naar achter komt ie veel minder vaak in gevaarlijke posities. Al deed ie gisteren ook wel te weinig met de momenten die hij wel kreeg.
Ik snap wel dat Feyenoord niet moeilijk zou doen over een verkoop als een club 15 miljoen biedt, maar ik denk dat we zo alleen maar meer problemen met ons middenveld krijgen komend seizoen
Waarvan akte.quote:Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.
Nou...wat een humor zeg, poe poequote:Op maandag 26 april 2021 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
De grap is dat je even het geluid moet aanzetten.
Dat is inderdaad wel hilarisch.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Dat dacht ik ook toen Tapia naar Celta de Vigo vertrok (Tapia heeft niets te zoeken in LaLiga), ik hoop dat deze niet backfired.quote:Op maandag 26 april 2021 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kokcu heeft niks te zoeken in de serie A.
Taap en Amrabat zijn wel andere types dan Kokcu.quote:Op maandag 26 april 2021 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Tapia naar Celta de Vigo vertrok, ik hoop dat deze niet backfired.
Hilarisch.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Jeetje wat grappig zeg.quote:Op maandag 26 april 2021 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
"Pasveer kankerjood"
Dat is de grap allen.
Tapia rendeerde niet in een 4-3-3 opstelling dus dat is volkomen begrijpelijk. Kokcu hoort in principe op de middenveldslinie prima op 10 of 6 te kunnen spelen.quote:Op maandag 26 april 2021 20:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Taap en Amrabat zijn wel andere types dan Kokcu.
Ik vind Kökcü niet zo'n goede speler. Verwacht niet dat hij in het buitenland potten zal breken, maar we gaan vanzelf merken of ik er grandioos naast zit. Zit te denken met welke categorie je Kökcü kan vergelijken..Clasie denk ik.quote:Op maandag 26 april 2021 21:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tapia rendeerde niet in een 4-3-3 opstelling dus dat is volkomen begrijpelijk. Kokcu hoort in principe op de middenveldslinie prima op 10 of 6 te kunnen spelen.
Dat hij waardeloos speelt de laatste tijd acht ik eerder door een gebrek aan motivatie dan een gebrek aan kwaliteit. Iedereen lijkt wel Dick-moe. Inclusief de supporters.
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelersquote:
Bij Twente was het geld nu lijkt het wel een beter verhaal want AZ betaalt niet meer dan Feyenoordquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelers
feyenoordgod
terug bij af
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Twente was het geld nu lijkt het wel een beter verhaal want AZ betaalt niet meer dan Feyenoord
Slot wil Geertruida centraal zetten las ik laatst.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.
Ik dacht eigenlijk dat hij links was maar dan zal Feyenoord wel nooit echt concreet zijn geworden inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje vreemd, want 'je concurrent is Botteghin' lijkt me al een duidelijk genoeg verhaal.
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel lekker dat je weer een extra club hebt (eerder Twente, nu AZ) die blijkbaar een beter verhaal neer kan leggen voor dit soort spelers
feyenoordgod
terug bij af
Die jongen heeft toch ook helemaal geen reden om voor Feyenoord te kiezen? Hij wil wedstrijden spelen, en hij gaat bij Feyenoord geen eerste doelman worden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.
Als Bijlow niet ineens stopt met blessuregevoelig zijn zou hij genoeg wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen heeft toch ook helemaal geen reden om voor Feyenoord te kiezen? Hij wil wedstrijden spelen, en hij gaat bij Feyenoord geen eerste doelman worden.
Dat snap ik wel, simpelweg de keuze tussen eerste en tweede keeper.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat bij Gorter ook gebeuren, let maar op. Ook die gaat niet voor Feyenoord kiezen.
Vast wel, maar het is wel iets wat een jonge keeper af zal keren van Feyenoord nu.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Bijlow niet ineens stopt met blessuregevoelig zijn zou hij genoeg wedstrijden spelen.
Twente heeft ook een prima keeper gehaald hequote:Op dinsdag 27 april 2021 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is wel iets wat een jonge keeper af zal keren van Feyenoord nu.
Bij Ajax kan je zeggen dat je moet concurreren met 2 bejaarden, bij Twente zal hij in de basis staan. Evenals bij Vitesse en Groningen.
Dat lijkt me ook wel logisch gezien zijn leeftijd en Bijlow die onbetwist eerste keeper is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
vermeer.komt.welquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, simpelweg de keuze tussen eerste en tweede keeper.
Uhu. Als je een Feyenoorder bent, en je kan naar Feyenoord, dan ga je. Simpel zat.quote:
Eens. Het is een ander verhaal als Feyenoord niet aan je deur zou hebben geklopt.quote:Op woensdag 28 april 2021 12:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uhu. Als je een Feyenoorder bent, en je kan naar Feyenoord, dan ga je. Simpel zat.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
En een NRC artikel.
Feyenoord krijgt gegarandeerd 17,5 miljoen euro in plaats van 25 miljoen in beoogde Maas-stadion
Ik zie wel een aantal rode vlaggen
Tot zover 'als het een euro minder is, gaan we het niet doen'.quote:De club heeft wel vertrouwen in een vergoeding van 25 miljoen euro bij de opening van het stadion in 2025, en gaat daarom akkoord met de businesscase.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
En een NRC artikel.
Feyenoord krijgt gegarandeerd 17,5 miljoen euro in plaats van 25 miljoen in beoogde Maas-stadion
Uit dit artikel word ik niet echt wijs wat de grootste risico’s voor Feyenoord zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
En een NRC artikel.
Met de huidige wirwar van de hele situatie weet ik sowieso niet meer of het een goede stap is, maar ach.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit dit artikel word ik niet echt wijs wat de grootste risico’s voor Feyenoord zijn.
bah, ambities en risico'squote:Op woensdag 28 april 2021 15:55 schreef PIETR het volgende:
Word ontzettend triest van dat hele Feyenoord City verhaal.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Tot zover 'als het een euro minder is, gaan we het niet doen'.
Ik vind dit stukje ook wel interessant. Ze willen de sfeer van De Kuip behouden, maar ook "duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn". Daar zullen ze nog wel over aan het steggelen zijn.quote:Verder moet de prijs voor zo’n 15 procent van de in totaal 63.000 zitplaatsen nog worden bepaald in de businesscase. Het gaat hier om de duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn.
Volgens mij zijn de goedkoopste plekken op dit moment juist die aan het veld gelegen zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit stukje ook wel interessant. Ze willen de sfeer van De Kuip behouden, maar ook "duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn". Daar zullen ze nog wel over aan het steggelen zijn.
Ja, dat wordt nog wel een dingetje. Iedereen weet dat de meeste sfeer gecreëerd wordt op de gele zijde en de daarbij behorende de parterre vakken. Het is altijd weer genieten als er tijdens een corner van de tegenpartij ingezoomd wordt op vak X en je die doorgesnoven kop van @Caland op tv zietquote:Op woensdag 28 april 2021 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit stukje ook wel interessant. Ze willen de sfeer van De Kuip behouden, maar ook "duurdere zitplaatsen die dichter op het speelveld gelegen zijn". Daar zullen ze nog wel over aan het steggelen zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2021 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog wel een dingetje. Iedereen weet dat de meeste sfeer gecreëerd wordt op de gele zijde en de daarbij behorende de parterre vakken. Het is altijd weer genieten als er tijdens een corner van de tegenpartij ingezoomd wordt op vak X en je die doorgesnoven kop van @:Caland op tv ziet
De grootste winst zat hem toch in meer business seats en units? Als die allemaal verkocht worden ieder seizoen en we verder op gemiddeld 50K blijven steken zou dat genoeg moeten zijn. Maar dan moeten de prestaties wel beter dan dit seizoenquote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Je krijgt toch het ‘kip en ei’ verhaal. Voor meer geld hebben we een nieuw stadion nodig zodat we betere voetballers kunnen halen, maar dat nieuwe stadion gaat pas geld generen als we betere voetballers hebben.
Ik vind de gemiddelde bezetting van 50K om dan op die 25 miljoen uit te komen wel vrij optimistisch.
Het zal de combinatie zijn. Volgens Rijnmond moet voor die 25 miljoen 24 thuiswedstrijden worden gespeeld (17 competitie 4 Europees, 2 beker en 1 oefenwedstrijd). Dat zij toch stevige eisen tov de huidige prestaties inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De grootste winst zat hem toch in meer business seats en units? Als die allemaal verkocht worden ieder seizoen en we verder op gemiddeld 50K blijven steken zou dat genoeg moeten zijn. Maar dan moeten de prestaties wel beter dan dit seizoen
Heineken Football Hallquote:Op woensdag 28 april 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan de naam van het stadion ook verkopen als ik dat zo hoorde in het filmpje
Droomparken Arena
De Stad Rotterdam Verzekeringen Kuipquote:Op woensdag 28 april 2021 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Ze gaan de naam van het stadion ook verkopen als ik dat zo hoorde in het filmpje
Droomparken Arena
Eens. Wel benieuwd naar Antonucci ook trouwens.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
Las dat Kokcu met AC Milan heeft gesproken. Voor 15+ altijd laten gaan imo.
Goldman Sachs Stadiumquote:Op woensdag 28 april 2021 19:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De Stad Rotterdam Verzekeringen Kuip
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Haringkop het volgende:
Je krijgt toch het ‘kip en ei’ verhaal. Voor meer geld hebben we een nieuw stadion nodig zodat we betere voetballers kunnen halen, maar dat nieuwe stadion gaat pas geld generen als we betere voetballers hebben.
Ik vind de gemiddelde bezetting van 50K om dan op die 25 miljoen uit te komen wel vrij optimistisch.
Las het ook net.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldumquote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
De Vrij.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldum
Het is toch de bedoeling dat de OV verbindingen juist veel beter worden om dat op te vangen? Kan dat dat niet meteen af is, maar dat was wel onderdeel van het planquote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.
Ik vind zelf 7,5mln per jaar extra best wel weinig als je kijkt naar de 400mln+ investering. Ik weer dat aflossingen e.d. daar dan al af zijn, maar dan nog. Het is ook niet zo dat je niet meer uit het huidige stadion zou kunnen halen. Daar is al jaren weinig aan gedaan.
Verder wordt het wat ik heb gelezen van het mobiliteitsplan ook duurder/onhandiger/tijdrovender om met de auto te komen. Dat is ook niet echt bevorderlijk. Het is niet zo dat die mensen opeens met het OV komen ofzo.
Die was al één van de beste verdedigers op het WK die zomer, die was echt wel 100% klaar voor het buitenland. Alleen heeft ie helaas weinig opgeleverd vanwege een aflopend contract.quote:
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻quote:Op woensdag 28 april 2021 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die was al één van de beste verdedigers op het WK die zomer, die was echt wel 100% klaar voor het buitenland. Alleen heeft ie helaas weinig opgeleverd vanwege een aflopend contract.
Goede talenten zouden nog wel langer kunnen blijven hoor, maar dan moeten we ook het perspectief bieden van meedoen om het kampioenschap en Champions League voetbal denk ikquote:Op woensdag 28 april 2021 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻
Werd eens tijd dat ze het feit dat ze samen met die andere gasten de enige landelijke club zijn eens gaan uitbuiten, hoor daar veel positieve geluiden over in ieder gevalquote:
Voor een clubs als Feyenoord lastig denk ik, ga je dat geld nu pakken en de kans aannemen dat je daarmee andere spelers ook wel op dat niveau kan krijgen of zie je er buitencategorie in? Zou toch voor het eerste gaan, en ik ben Kokcufanboy.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm ja, oké. In mijn ogen was ie niet echt klaar hier en werd hij verkocht omdat het moest. Maar ik snap je 👍🏻
taap is goed bezigquote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, al kan ik altijd heel slecht tegen dat "wat als.." gevoel bij talenten die Feyenoord nog niet ontstegen zijn. Zijn er alleen weinig die vervolgens absolute toppers werden, laatste was denk ik Wijnaldum
De Vrij doet het ook goed. Karsdorp heeft de draad weer opgepikt. Als Kökcü nog iets gaat worden dan meer in de categorie De Guzman. Die was ook ooit ons grootste talent..maar is nooit echt een topper geworden. Gewoon een goede speler.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is op weg inderdaad. Amrabat ook.quote:
Wat gaat ie dan precies doen?quote:
Zal binnenkort wel duidelijk worden denk ik. Nu zegt het nog weinig jaquote:Op woensdag 28 april 2021 21:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat gaat ie dan precies doen?![]()
Trainer assisteren met vinden van verbeterpunten voor het team?
das dan ook wel een erg specifieke categorie. Sowieso is er afgelopen jaren weinig talent bij ons doorgebroken op het middenveld of in de aanval. Denk dat Kökcü de eerste was sinds JPB eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2021 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is op weg inderdaad. Amrabat ook.
Maar ik bedoelde niet spelers die bij ons niet uit de verf kwamen, daar ben je op het moment zelf niet echt rouwig om. Bedoel meer talenten zoals Wijnaldum en Castaignos die het goed deden, maar niet lang genoeg bleven om een absolute Eredivisietopper voor Feyenoord te worden.
wouter burger komt er aan!quote:Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das dan ook wel een erg specifieke categorie. Sowieso is er afgelopen jaren weinig talent bij ons doorgebroken op het middenveld of in de aanval. Denk dat Kökcü de eerste was sinds JPB eigenlijk
Mooi niet geklikt dan.quote:
Bedankt Hansquote:
Kloptquote:Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das dan ook wel een erg specifieke categorie. Sowieso is er afgelopen jaren weinig talent bij ons doorgebroken op het middenveld of in de aanval. Denk dat Kökcü de eerste was sinds JPB eigenlijk
Robertha, Hansson en Vente.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt
En dat tweede is heel jammer. Er zijn vooral heel veel spelers geweest die uiteindelijk net goed genoeg bleken voor de KKD
Rashaan Fernandes, Cheick Touré, El Hankouri, Jari Schuurman, wie vergeet ik nog?
20 jaar vergaderen en rekenen om uiteindelijk de conclusie te trekken dat het sportief beter moet wil de club er financieel op vooruit gaan. Dat is nu niet anders, alleen ligt het plafond in het nieuwe stadion hoger, maar dan zullen er wel stappen met zevenmijlslaarzen moeten worden gezet willen we daar komen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat voelt mij ook vrij optimistisch aan ja. Daarnaast dus nog minstens 8 grote evenementen en 150.000 rondleidingen per jaar. En dan haal je dat een keer niet en krijg je dus direct 7,5mln minder. Je kunt dus eigenlijk nog steeds maar een structurele begroting inzetten op basis van die 17,5mln van het huidige stadion. Die 7,5 is dan extra en kan je eventueel aan transfers besteden, maar niet aan salarissen.
Ik vind zelf 7,5mln per jaar extra best wel weinig als je kijkt naar de 400mln+ investering. Ik weer dat aflossingen e.d. daar dan al af zijn, maar dan nog. Het is ook niet zo dat je niet meer uit het huidige stadion zou kunnen halen. Daar is al jaren weinig aan gedaan.
Verder wordt het wat ik heb gelezen van het mobiliteitsplan ook duurder/onhandiger/tijdrovender om met de auto te komen. Dat is ook niet echt bevorderlijk. Het is niet zo dat die mensen opeens met het OV komen ofzo.
Maakt niets uit, die krijgt toch geen verlenging of Twente 'm nou wil of niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, dan mogen ze van mij wel Narsingh houden
Oke geef ze dan maar Fer ofzoquote:Op woensdag 28 april 2021 22:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maakt niets uit, die krijgt toch geen verlenging of Twente 'm nou wil of niet.
Ik vind het ook erg karig. Toen de plannen begonnen was het nog dat we hiermee structureel aan de top van Nederland zouden staan met zelfs ambitie om 3x in de 5 jaar kampioen te worden. Nou, dat gaat hiermee echt niet lukken. Je blijft nog altijd mijlenver achter op Ajax en zelf stukje op PSV.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
20 jaar vergaderen en rekenen om uiteindelijk de conclusie te trekken dat het sportief beter moet wil de club er financieel op vooruit gaan. Dat is nu niet anders, alleen ligt het plafond in het nieuwe stadion hoger, maar dan zullen er wel stappen met zevenmijlslaarzen moeten worden gezet willen we daar komen.
Die 7,5 miljoen gaat niet het grote verschil maken, dat verschil kan je al winnen/verliezen op de transfermarkt.
Haha moet je nu al die interviews met Hoetmer terug kijken.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:20 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg karig. Toen de plannen begonnen was het nog dat we hiermee structureel aan de top van Nederland zouden staan met zelfs ambitie om 3x in de 5 jaar kampioen te worden. Nou, dat gaat hiermee echt niet lukken. Je blijft nog altijd mijlenver achter op Ajax en zelf stukje op PSV.
Ja. Zolang je structureel wanbeleid voert en daaruit volgende dus geen spelers voor veel geld verkoopt blijf je gewoon achter lopen. Al heb je 100.000 mensen in je stadion zitten.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:20 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg karig. Toen de plannen begonnen was het nog dat we hiermee structureel aan de top van Nederland zouden staan met zelfs ambitie om 3x in de 5 jaar kampioen te worden. Nou, dat gaat hiermee echt niet lukken. Je blijft nog altijd mijlenver achter op Ajax en zelf stukje op PSV.
Precies. Dat geldt overigens ook voor investeerders die met een pot geld langskomenquote:Op donderdag 29 april 2021 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Zolang je structureel wanbeleid voert en daaruit volgende dus geen spelers voor veel geld verkoopt blijf je gewoon achter lopen. Al heb je 100.000 mensen in je stadion zitten.
Eens!quote:Op donderdag 29 april 2021 12:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Aan de ene kant moet je spelers niet te vroeg weg doen, maar als je 15-20 miljoen voor Kokcu kan vangen moet je dat gewoon doen. Dat geld kan je gebruiken om andere posities te versterken, bijvoorbeeld de rechtsback of rechts centraal (afhankelijk van Geertruida)
Vind het wel een goed voorbeeld van dat degenen die aan de top staan van organisaties en waarvan je als buitenstaander verwacht dat zij deskundig zijn, vaak ook geen idee hebben en maar wat doen. Ze hebben alleen de gave om dat goed te verkopen.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Haha moet je nu al die interviews met Hoetmer terug kijken.
Met 25 miljoen zouden eens in de vijf jaar kampioen worden, met 30 eens in de drie jaar en met 32,5 zelfs eens per twee jaar. Moesten de budgetten van Ajax en PSV wel gelijk blijven![]()
Nou moet een do-of-die beslissing niet afhangen of we Ajax of PSV gaan inhalen, maar het meest reële scenario is dat we ook gewoon met het nieuwe stadion om plek drie en soms twee gaan voetballen.
15-20 miljoen voor Kocu.. het moet niet gekker worden. Die is echt niet zoveel waardquote:Op donderdag 29 april 2021 12:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Aan de ene kant moet je spelers niet te vroeg weg doen, maar als je 15-20 miljoen voor Kokcu kan vangen moet je dat gewoon doen. Dat geld kan je gebruiken om andere posities te versterken, bijvoorbeeld de rechtsback of rechts centraal (afhankelijk van Geertruida)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |