wow, hot takequote:Op zondag 25 april 2021 23:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Punt is dat Advocaat totaal niet creatief is. Al zijn hele loopbaan zie je hem vragen naar oudere spelers met leuke statistieken, maar je schiet er als club niks mee op. Salaris van Linssen + Prato was ook wel genoeg geweest voor iets beters.
ik ben een beetje genezen merk ikquote:Op zondag 25 april 2021 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Kuip, de zon, het gevloek en geschreeuw.
er is niet echt een medicijn voor autisme dus denk niet dat je zomaar genezen bentquote:
jawel hoor, het janssen en janssen vaccinequote:Op maandag 26 april 2021 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
er is niet echt een medicijn voor autisme dus denk niet dat je zomaar genezen bent
Of in de lokale AH. Verder volledig met je eens. Een groot deel van die maatregelen slaan nergens op...quote:Op zondag 25 april 2021 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
overigens jammer dat we niet gewoon het hele seizoen naar de kuip hebben gekund. Denk dat de kans op corona overdracht groter was in de volle gymzaal waar ik gisteren werd getest dan in een voor 15% gevulde kuip buiten.
Vergeet PSVCL nietquote:Op zondag 25 april 2021 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan klaasweetalles zich nog even mengen
Als dit Feyenoord vierde wordt heeft Dick er het maximale uitgehaald. AZ en PSV zijn mijlenver verwijders wat betreft de selectie.quote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.
Wij hebben geen topteam, verre van. Maar uit dit elftal viel een stuk meer te halen dan Dick heeft gedaan. Leuke man, matige trainer.
Zo moe van dat geleuter dat hij er het maximale uithaalt. Weet je wie dat doet? Die trainer van Vitesse bijvoorbeeld. Prima kerel ook.
Die brak inderdaad weer potten vandaag.quote:Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullen
nee, tackle van achteren is gewoon rood, teringdom ookquote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Ik keek net de pot even terug, maar op TV vond ik die tackle van Berghuis eigenlijk wel meevallen. In het stadion vond ik het wel duidelijk rood, maar als ik hem terug zie had het ook prima geel kunnen zijn.
Alleen op TV gezien maar dit is gewoon 100% rood hoor, geen enkele discussie mogelijk.quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Ik keek net de pot even terug, maar op TV vond ik die tackle van Berghuis eigenlijk wel meevallen. In het stadion vond ik het wel duidelijk rood, maar als ik hem terug zie had het ook prima geel kunnen zijn.
Had vorige week al ESPN opgezegdquote:Op zondag 25 april 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Allerergste is dat we dus nog extra wedstrijden te zien krijgen
blijft gewoon je beste spelers ondanks dit en met Senesi ook de enige topspelerquote:Op maandag 26 april 2021 10:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Advocaat nog niet ontslagen?
Berghuis lekker weg doen, heb je al jaren niks aan
[..]
Had vorige week al ESPN opgezegd
Beste speler? Scoort bijna alleen maar uit Penalsquote:Op maandag 26 april 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft gewoon je beste spelers ondanks dit en met Senesi ook de enige topspeler
quote:Op maandag 26 april 2021 10:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beste speler? Scoort bijna alleen maar uit Penals
Nummer 1 zelfs (eredivisie dan alleen)quote:Op maandag 26 april 2021 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]ik meen dat alleen Tadic boven hem staat als mvp in goals/assists
Nou, nee. Dit is echt overduidelijk rood wel.quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Het was geen vreselijke tackle nee maar twee benen, te laat en van achteren is wel gewoon rood. Ik vond het juist in het stadion wel meevallen omdat de intensiteit niet zo heftig was (zat wel aan de andere kant) en Vites voor twee vergelijkbare tackles geel had gekregenquote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
Ja, in dat kader ook. Maargoed, ik zie dat ik de enige ben.quote:Op maandag 26 april 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was geen vreselijke tackle nee maar twee benen, te laat en van achteren is wel gewoon rood. Ik vond het juist in het stadion wel meevallen omdat de intensiteit niet zo heftig was (zat wel aan de andere kant) en Vites voor twee vergelijkbare tackles geel had gekregen
Ik vond het helemaal geen kaart.quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef H.FR het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen kaart.
[ afbeelding ]
Duidelijk op de balquote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wittek zet snel zijn been tussen de bal en Berghuis zijn voet, erg doortrapt.quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima tackle.quote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Qua intensiteit niet heftig? Hij trapt die gast van achteren uit de wedstrijd. Dat is toch behoorlijk?quote:Op maandag 26 april 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was geen vreselijke tackle nee maar twee benen, te laat en van achteren is wel gewoon rood. Ik vond het juist in het stadion wel meevallen omdat de intensiteit niet zo heftig was (zat wel aan de andere kant) en Vites voor twee vergelijkbare tackles geel had gekregen
Haha, oké, zo stond ie niet op de samenvatting. Dit is dan wel heel duidelijk zo jaquote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi gestrekt ookquote:Op maandag 26 april 2021 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, oké, zo stond ie niet op de samenvatting. Dit is dan wel heel duidelijk zo ja
ja het was niet bijzonder snel en het contactmoment leek niet heftig. Vanuit mijn vak leek het op een ongelukkig getimede tackle die je van aanvallers wel vaker ziet maar Berghuis heeft dit soort momentjes wel vaker, op de foto van de Boussaad zie je met name hoe wild/onbeholpen het isquote:Op maandag 26 april 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Qua intensiteit niet heftig? Hij trapt die gast van achteren uit de wedstrijd. Dat is toch behoorlijk?
het lijkt net zo’n tackle bij Fifa wanneer je per ongeluk de x knop druktquote:Op maandag 26 april 2021 12:37 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja het was niet bijzonder snel en het contactmoment leek niet heftig. Vanuit mijn vak leek het op een ongelukkig getimede tackle die je van aanvallers wel vaker ziet maar Berghuis heeft dit soort momentjes wel vaker, op de foto van de Boussaad zie je met name hoe wild/onbeholpen het is
Denk ook niet gelijk dat hij die jongens een doodschop wilde verkopen. Het is een beetje pech en ongelukkig, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel gewoon rood is.quote:Op maandag 26 april 2021 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja het was niet bijzonder snel en het contactmoment leek niet heftig. Vanuit mijn vak leek het op een ongelukkig getimede tackle die je van aanvallers wel vaker ziet maar Berghuis heeft dit soort momentjes wel vaker, op de foto van de Boussaad zie je met name hoe wild/onbeholpen het is
Dit doet hij normaal nooit, inderdaad. Ik stel voor dat we ontzettend coulant met Berghuis omgaan, hopelijk doet de tuchtcommissie dat ook. Vrijspraak op voorwaarde dat hij met een psycholoog gaat praten, helemaal prima.quote:Op maandag 26 april 2021 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk ook niet gelijk dat hij die jongens een doodschop wilde verkopen. Het is een beetje pech en ongelukkig, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel gewoon rood is.
Nee dat bleek wel toen ik de beelden zag, maar vanuit mijn hoek zag het er anders uit.quote:Op maandag 26 april 2021 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]ongelukkig getimed, dit is een pure frustratie tackle, aan de timing ontbreekt weinig
jammer wel hoor want hem ga je echt missen de komende 2? wedstrijdenquote:Op maandag 26 april 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat bleek wel toen ik de beelden zag, maar vanuit mijn hoek zag het er anders uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |