Het is al het hele seizoen niet om aan te gluren. Wat dat betreft is vandaag wel een gemiste kans om niet 2 wedstrijden voor het einde alvast af te zijn van Dickie. Want dat kan echt niet meer.quote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het is afzien zo, voetballen echt slecht, dit krijgt Advocaat ook niet meer op de rails
MaAr hIj hAaLt eR hET maXiMaLE uiTquote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen niet om aan te gluren. Wat dat betreft is vandaag wel een gemiste kans om niet 2 wedstrijden voor het einde alvast af te zijn van Dickie. Want dat kan echt niet meer.
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze selectie is echt niet beter dan die van Vitesse.
Kan Dickie ook niet veel aan veranderen. Kwaliteiten van Botteghin, Diemers, Fer en Bozenik spreken boekdelen.
Het scheelt niet veel, dat moet ik Vitesse dan ook weer nageven. Maar Dickie haalt er absoluut niet het maximale uit.quote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze selectie is echt niet beter dan die van Vitesse.
Kan Dickie ook niet veel aan veranderen. Kwaliteiten van Botteghin, Diemers, Fer en Bozenik spreken boekdelen.
Die van Wittek had m.i. ook al direct rood kunnen zijn, leek me een vergelijkbare tackle vs die van Berghuis.quote:Op zondag 25 april 2021 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die tackle van Berghuis van vandaag juist niet zo'n achterlijke frustratietackle vond als die hij al een paar keer heeft laten zien. Dit kwam op mij meer over als een erg onhandige aanvallerstackle omdat hij zijn eigen balverlies wilde corrigeren. Kan je rood voor geven natuurlijk, dat wel.
Overigens bijzonder dat die Wittek even later geen tweede geel kreeg, dat was ook een tackle met twee benen vooruit had ik het idee.
Maar goed, de uiteindelijke conclusie blijft dat het weer oogaids was natuurlijk
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullenquote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.
Wij hebben geen topteam, verre van. Maar uit dit elftal viel een stuk meer te halen dan Dick heeft gedaan. Leuke man, matige trainer.
Zo moe van dat geleuter dat hij er het maximale uithaalt. Weet je wie dat doet? Die trainer van Vitesse bijvoorbeeld. Prima kerel ook.
Dick is een leuk baasje om de boel even op scherp te zetten. Echt veel kijk heeft hij niet op het spelletje.quote:Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullen
Wittek werd na die idiote tackle van Berghuis meteen geblesseerd gewisseld. Dus waar heb je het over? Dit is de zoveelste keer dat Berghuis zo'n idiote actie uithaalt alleen nu word hij er eindelijk een keer terecht voor bestraft. Dit word gewoon 3 wedstrijden op het strafbankje gezien zijn eerdere voorwaardelijke straf.quote:Op zondag 25 april 2021 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die tackle van Berghuis van vandaag juist niet zo'n achterlijke frustratietackle vond als die hij al een paar keer heeft laten zien. Dit kwam op mij meer over als een erg onhandige aanvallerstackle omdat hij zijn eigen balverlies wilde corrigeren. Kan je rood voor geven natuurlijk, dat wel.
Overigens bijzonder dat die Wittek even later geen tweede geel kreeg, dat was ook een tackle met twee benen vooruit had ik het idee.
Maar goed, de uiteindelijke conclusie blijft dat het weer oogaids was natuurlijk
Vitesse mist Linssen als kiespijn. Typische Advocaat speler. Paar redelijke statistieken maar totaal ongeschikt voor het spel van Feyenoord.quote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.
Wij hebben geen topteam, verre van. Maar uit dit elftal viel een stuk meer te halen dan Dick heeft gedaan. Leuke man, matige trainer.
Zo moe van dat geleuter dat hij er het maximale uithaalt. Weet je wie dat doet? Die trainer van Vitesse bijvoorbeeld. Prima kerel ook.
Enig....nee. Ik zou Berghuis best willen hebben, net als Senesi, maar verder niemand. Jullie overschatten jezelf nogal heb ik het idee. Dit Feyenoord heeft gewoon heel veel middenmootspelers en weinig echte toppers.quote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Mee eens ja. Beetje hetzelfde als Vitesse dus.quote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Enig....nee. Ik zou Berghuis best willen hebben, net als Senesi, maar verder niemand. Jullie overschatten jezelf nogal heb ik het idee. Dit Feyenoord heeft gewoon heel veel middenmootspelers en weinig echte toppers.
Dat overschatten ben ik het mee eens ja, helaas.quote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Enig....nee. Ik zou Berghuis best willen hebben, net als Senesi, maar verder niemand. Jullie overschatten jezelf nogal heb ik het idee. Dit Feyenoord heeft gewoon heel veel middenmootspelers en weinig echte toppers.
ik vond Vitesse vandaag ordinair schoppen, ontsnapten zeker een paar keer aan geel/rood. Zou mij als ik jou was daar meer druk over maken dan over Berghuis die terecht rood kreeg na een heel domme tackle (hij heeft geen voorwaardelijke schorsing openstaan overigens)quote:Op zondag 25 april 2021 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Wittek werd na die idiote tackle van Berghuis meteen geblesseerd gewisseld. Dus waar heb je het over? Dit is de zoveelste keer dat Berghuis zo'n idiote actie uithaalt alleen nu word hij er eindelijk een keer terecht voor bestraft. Dit word gewoon 3 wedstrijden op het strafbankje gezien zijn eerdere voorwaardelijke straf.
Je hoeft niet te kijken... Niet dat ik dat niet ga doen, maar toch...quote:Op zondag 25 april 2021 18:49 schreef fetX het volgende:
Allerergste is dat we dus nog extra wedstrijden te zien krijgen
Ik vind ons juist een aantal best leuke spelers hebben waar absoluut het maximale niet uitgehaald wordt. Jongens als Malacia, Geert, Kökcü en Sinisterra zouden het denk ik prima doen in een beter functionerend elftal. Een beetje als Taap die bij ons op de bank zat maar nog geen jaar later al bij de Spaanse top wordt genoemd als versterking. We hebben ook wel veel troep ja, met name op het middenveld, maar denk dat een andere trainer met een iets progressievere blij er verrassend veel nog uit kan halenquote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
hoop alleen maar meer dat slot deze ploeg wel lekker gaat laten ballen, ben dickieball zo schijtziekquote:
Oh, dat mag jij vinden hoor. Had ook echt niks anders verwacht.quote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Linssen zal wel balen dat hij die overstap heeft gemaakt, als Feyenoord daadwerkelijk Europees voetbal misloopt.quote:Op zondag 25 april 2021 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vitesse mist Linssen als kiespijn. Typische Advocaat speler. Paar redelijke statistieken maar totaal ongeschikt voor het spel van Feyenoord.
Dat was een van hun belangrijkste spelers, dus dit lijkt me sterkquote:Op zondag 25 april 2021 22:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vitesse mist Linssen als kiespijn. Typische Advocaat speler. Paar redelijke statistieken maar totaal ongeschikt voor het spel van Feyenoord.
ik vind het eigenlijk niet eens zo’n matige selectie, behalve het middenveld wat wel uitzonderlijk slecht is dit jaar. dickie krijgt ze gewoon niet aan het voetballen omdat hij niet zo’n goede trainer isquote:Op zondag 25 april 2021 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dat mag jij vinden hoor. Had ook echt niks anders verwacht.
Verder overschat ik Feyenoord totaal niet. Vind het op Senesi, Berghuis, Sinisterra en Bijlow na maar een matig elftal voor Feyenoordbegrippen, maar wel met talenten die wel stappen kunnen gaan maken.
Nee joh, hij verdient bij ons waarschijnlijk het dubbelequote:Op zondag 25 april 2021 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Linssen zal wel balen dat hij die overstap heeft gemaakt, als Feyenoord daadwerkelijk Europees voetbal misloopt.
Eensquote:Op zondag 25 april 2021 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Bazoer kan echt wel een paar stappen hoger aan. Bij Tannane twijfel ik daar een beetje aan. Pasveer is zijn huidige vorm zou gewoon met oranje mee kunnen als 3e keeper ipv Stekelenburg, maar hij is al 37. Doekhi kan denk ik ook een stap hoger makkelijk mee, niet voor niets is dat de verdediger met de meeste gewonnen (kop)duels in de eredivisie.quote:Op zondag 25 april 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens ja. Beetje hetzelfde als Vitesse dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |